Morgen blijft AZ nog steeds 8 puntjes op Ajax voor staanquote:Op zondag 6 november 2011 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar dit keer is het voordelig voor ajax![]()
![]()
Morgen 5 puntjes afstand van feyenorod nemen
Want ADO is zaad dit seizoenquote:Op zondag 6 november 2011 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgen blijft AZ nog steeds 8 puntjes op Ajax voor staan
die assistent uit enschede bij ajax twente danquote:Op zondag 6 november 2011 00:23 schreef napoleonfour het volgende:
Van Sichem: 'Assistent zat er compleet doorheen na zien van beelden'Vandaar dat ie een "enkel"blessure had.
Ja inderdaad hequote:Op zondag 6 november 2011 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want ADO is zaad dit seizoenLekker voor al die kleuters die dachten een club te successuportteren
Snap niet waarom ze geen hockey regels doen, 3 keer mag je iets terug kijken. Zelfs bij de nfl is dit beter geregeld.quote:Op zondag 6 november 2011 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die assistent uit enschede bij ajax twente dan
Of tennis.quote:Op zondag 6 november 2011 00:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze geen hockey regels doen, 3 keer mag je iets terug kijken. Zelfs bij de nfl is dit beter geregeld.
Volg je ook NFL?quote:Op zondag 6 november 2011 00:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze geen hockey regels doen, 3 keer mag je iets terug kijken. Zelfs bij de nfl is dit beter geregeld.
Ach, ik was de hoop in december 2010 al verloren. maar Rik deed ons in Maart hoop geven. Zelfs hij zei met nog 7/8 potjes te gaan dat ajax niet kampioen zou wordenquote:Op zondag 6 november 2011 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dat merkte ik ook met Ajax hoor, Ajax boert een seizoen goed en iedereen was in ene weer pro Ajax.
maar Blatter wil het zo houden. het vbl wordt steeds leuker. Hoop dat die kerel gauw verdreven wordtquote:Op zondag 6 november 2011 00:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En toch deden ze hetquote:Op zondag 6 november 2011 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik was de hoop in december 2010 al verloren. maar Rik deed ons in Maart hoop geven. Zelfs hij zei met nog 7/8 potjes te gaan dat ajax niet kampioen zou worden
Ajax staat nu ook 8 punten achter op az. maar az gaat dat NIET volhouden, Ach, Ajax geeft je hoop. Of geeft ons frustratiequote:Op zondag 6 november 2011 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En toch deden ze hetTsja niets is onmogelijk blijkt maar weer.
yeh, al kijk ik atm NHL vind college football niet zo geweldig.quote:Op zondag 6 november 2011 00:27 schreef Quisho het volgende:
[..]
Volg je ook NFL?
Ik volg de discussie niet echt, waar praten we over?
Ja dat weet ik al het hele seizoen dat AZ het niet gaat volhoudenquote:Op zondag 6 november 2011 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax staat nu ook 8 punten achter op az. maar az gaat dat NIET volhouden, Ach, Ajax geeft je hoop. Of geeft ons frustratie![]()
Na de winterstop gaan er echt wel vermoeidheden toeslaan.quote:Op zondag 6 november 2011 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik al het hele seizoen dat AZ het niet gaat volhouden![]()
. Al vind ik het wel leuk om te zien dat ze het nu redelijk doen. Al is het spel af en toe ook nergens naar
ging je niet soppen op het spel van donderdagquote:Op zondag 6 november 2011 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik al het hele seizoen dat AZ het niet gaat volhouden![]()
. Al vind ik het wel leuk om te zien dat ze het nu redelijk doen. Al is het spel af en toe ook nergens naar
Ja, maar dat is altijd zo met AZ. Ze presteren een halve seizoen goed en daarna minder. Helaas doen ze nu de eerste helft het lekker dus dat betekent dat ze in mei ergens op plek 8 staan.quote:Op zondag 6 november 2011 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na de winterstop gaan er echt wel vermoeidheden toeslaan.
Ik was godzijdank uiteten en had dus een excuus om het niet te hoeven zienquote:Op zondag 6 november 2011 00:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ging je niet soppen op het spel van donderdag![]()
![]()
![]()
jezus wat was dat slecht zeg.
goed gegeten is goed.quote:Op zondag 6 november 2011 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, maar dat is altijd zo met AZ. Ze presteren een halve seizoen goed en daarna minder. Helaas doen ze nu de eerste helft het lekker dus dat betekent dat ze in mei ergens op plek 8 staan.
[..]
Ik was godzijdank uiteten en had dus een excuus om het niet te hoeven zienWant ik hoorde inderdaad slechte verhalen. Sowieso man. 2-0 voor staan voor rust. (Elm en Wernbloom
![]()
wat een koppel) en dan na bijna vlak na de rust binnen 5 min, 2-2 staan
Ja erg goed gegeten. Ik houd van uiteten gaanquote:
downs weet ik al?quote:Op zondag 6 november 2011 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja erg goed gegeten. Ik houd van uiteten gaanIk heb nog nooit zoveel buiten huis gegeten als dit jaar. Dat is een van mijn tops aan het jaar 2011/
Jepzquote:Op zondag 6 november 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
SD![]()
Ben je nieuwsposter geworden?
Heb net in 3 uur tijd 14 bier op... voel me echt beroerd.quote:Op zondag 6 november 2011 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NIET KOTSEN, DOE DAT EENS IN JE WCPOT.
super stoer echt manquote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jepz
[..]
Heb net in 3 uur tijd 14 bier op... voel me echt beroerd.
Ja tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Welke zender?quote:Op zondag 6 november 2011 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
keiharde spanning tussen was. capitals en ny icelanders flapt de stream eruit
quote:Op zondag 6 november 2011 00:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja toch
Maar kan nog typen gelukkigjij wel ja, als ik stoer doe kan ik dat niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Gelukkigquote:Op zondag 6 november 2011 00:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij wel ja, als ik stoer doe kan ik dat niet meer.
Fijn fijn. Sowieso ben ik geen groot fan van bier. Maximaal 3 en dan heb ik genoeg van die smaak gehad.quote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jepz
[..]
Heb net in 3 uur tijd 14 bier op... voel me echt beroerd.
Zat te kijken tussen liveview 365 - streampie. Maar die draaien nu buffalo - ottawa.quote:
Ik normaal ook, maar was hollandse avond, en kreeg van alle kanten bier aangeboden, normaal drink ik ook maar 3-4 bier en stap dan over op de baco, maar kreeg ik deze keer helaas de kans niet voorquote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn fijn. Sowieso ben ik geen groot fan van bier. Maximaal 3 en dan heb ik genoeg van die smaak gehad.
wodkaquote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn fijn. Sowieso ben ik geen groot fan van bier. Maximaal 3 en dan heb ik genoeg van die smaak gehad.
Wodka met bitter lemonquote:
Thanksquote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zat te kijken tussen liveview 365 - streampie. Maar die draaien nu buffalo - ottawa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |