Dat dacht ik al. Maar wel een mening erover willen hebbenquote:Op zondag 6 november 2011 00:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar in een echt grote stad zou ik toch al niet zo nodig hoeven te wonen
Uiteraard, gek als een deur.quote:Op zondag 6 november 2011 00:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moet ik het maar even teruglezen. Maar zo te horen had ze zelf dus ook een flink aandeel
Het is ook best lastig om in jou in te leven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor mij proberen te denken is niet je sterkste kant.
Absoluut. Net zoals je alle Nazis moet haten.quote:Op zondag 6 november 2011 00:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar moet je daarom alle gelovigen haten?
Ik heb er niet of nauwelijks een mening over. EG projecteert een bepaalde mening op mij. Dat is zijn pakkie an, niet het mijne.quote:Op zondag 6 november 2011 00:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Maar wel een mening erover willen hebben
Niet sporten is niet een vorm van sporten.quote:Op zondag 6 november 2011 00:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jouw bekeringsdrang begint religieuze vormen aan te nemen.
Vraag dat dan aan mij in plaats van zomaar een stelling te poneren en die 5 keer te herhalen terwijl ik er niet bij benquote:Op zondag 6 november 2011 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vroeg mij hardop af wanneer jij vindt dat een land vol is.
Dat is toch wel wat drastisch hoorquote:Op zondag 6 november 2011 00:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut. Net zoals je alle Nazis moet haten.
Dat weet ik ook niet, zal wel het complete plaatje zijnquote:Op zondag 6 november 2011 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze was best wel maf ja. Ik weet niet of dat door haar katten kwam.
Niet direct maar wel indirect.quote:Op zondag 6 november 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is toch wel wat drastisch hoor. Verreweg de meeste gelovigen doen echt geen vlieg kwaad.
Nou, als ik het jou direct vraag, dan weet ik gewoon zeker dat ik er toch geen antwoord op krijg.quote:Op zondag 6 november 2011 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vraag dat dan aan mij in plaats van zomaar een stelling te poneren en die 5 keer te herhalen terwijl ik er niet bij ben.
Op een onderwerp als dit krijg je best antwoord hoor. Al zal je mij geen getal horen roepen hierover, dat lijkt me onzinnig.quote:Op zondag 6 november 2011 00:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou, als ik het jou direct vraag, dan weet ik gewoon zeker dat ik er toch geen antwoord op krijg.![]()
Toch wel je riep het in het vorige topic en hier een paar maal zag ik. Dat is herhalen op herhalen.quote:Ik zat dus even hardop te filosoferen. Het leukste is natuurlijk op momenten dat jij er niet bij bent.![]()
De stelling is overigens niet herhaald
Toch was het een leuk typje voor Rik Felderhof, daar niet van. Maar ja, dat was Elseetje ook. En die is volgens mij ook nooit meer terug gekeerd.quote:Op zondag 6 november 2011 00:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, zal wel het complete plaatje zijn
Ach ook dat is wel een beetje overdreven hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 00:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet direct maar wel indirect.
Ik zeg religieuze vormen.quote:Op zondag 6 november 2011 00:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet sporten is niet een vorm van sporten.
Voor dat laatste was ik al bang. Dat was de reden om die 50 miljoen te noemen, ik hoopte dan dat je zou zeggen dat het land dan toch echt vol is. Om vervolgens stapsgewijs af te bouwen.quote:Op zondag 6 november 2011 00:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op een onderwerp als dit krijg je best antwoord hoor. Al zal je mij geen getal horen roepen hierover, dat lijkt me onzinnig.
Het was meer het uitbouwen van de stelling in mijn ogen. Dat vind ik op zich niet zo van herhalen.quote:Toch wel je riep het in het vorige topic en hier een paar maal zag ik. Dat is herhalen op herhalen.
Een absoluut getal is in dezen toch ook gewoon volslagen absurd?quote:Op zondag 6 november 2011 00:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voor dat laatste was ik al bang. Dat was de reden om die 50 miljoen te noemen, ik hoopte dan dat je zou zeggen dat het land dan toch echt vol is. Om vervolgens stapsgewijs af te bouwen.
Ok dan is het doorgaan op een verhaaltje in de hoop reactie uit te lokken, in de praktijk nogal te vergelijken met herhalenquote:[..]
Het was meer het uitbouwen van de stelling in mijn ogen. Dat vind ik op zich niet zo van herhalen.
Je motivatie slaat niet echt ergens op maar iedereen is vrij om te stemmen wat hij of zij graag wilquote:Op zondag 6 november 2011 00:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Ben je trouwens wel blij met je nominatie door mij, Du_ke?
Alcohol in blik als je op pad bent is een beetje jouw equivalent van de orka van Koos.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had eens een paar blikken bier gekocht na de douane op het vliegveld en daar trok ik er na het opstijgen eentje van open. Komt er meteen zo'n stewardess naar me toe "sorry sir, you are not allowed to drink alcoholic beverages that you brought aboard". Ik: "ok, hold on", ik dronk het blik in één teug leeg en gaf het aan haar
Ik vind je nominatie wel terecht hoor. Je moet daar apetrots op zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je motivatie slaat niet echt ergens op maar iedereen is vrij om te stemmen wat hij of zij graag wil
Op het hoofd van een moslim staat dan ook niet vermeld dat deze ten alle tijden zijn geloof beleid, netzo als dat de meeste christenen hun geloof ook alleen maar beleiden/gebruiken als het ze uitkomt, al zou het alleen maar zijn omdat je bij een religie de keuze niet zelf maakt en het verdomde moeilijk is om er vanaf te komen als de rest van je omgeving waar je in opgroeit/leeft het ook beleid.quote:Op zondag 6 november 2011 00:16 schreef De_Nuance het volgende:
Mensen die niet in contact zijn geweest met moslims zijn over de gehele linie negatiever over moslims dan mensen die wel contact hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |