Ik had eens een paar blikken bier gekocht na de douane op het vliegveld en daar trok ik er na het opstijgen eentje van open. Komt er meteen zo'n stewardess naar me toe "sorry sir, you are not allowed to drink alcoholic beverages that you brought aboard". Ik: "ok, hold on", ik dronk het blik in één teug leeg en gaf het aan haarquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hmmzz.... terugreis was wel grappig... er wordt dringend verzocht geen eigen dranken te nuttigen.
Huh...
Makkelijk zat.... denk dat de welgestelde Nordic EU burger het een beetje zat aan het worden is welke crisis er nu in het zuiden plaats aan het vinden is.quote:
Je had haar ook kunnen vragen om mee te drinken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had eens een paar blikken bier gekocht na de douane op het vliegveld en daar trok ik er na het opstijgen eentje van open. Komt er meteen zo'n stewardess naar me toe "sorry sir, you are not allowed to drink alcoholic beverages that you brought aboard". Ik: "ok, hold on", ik dronk het blik in één teug leeg en gaf het aan haar
Ik bestelde een blik cola... maakte er een whisky nog iets van.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had eens een paar blikken bier gekocht na de douane op het vliegveld en daar trok ik er na het opstijgen eentje van open. Komt er meteen zo'n stewardess naar me toe "sorry sir, you are not allowed to drink alcoholic beverages that you brought aboard". Ik: "ok, hold on", ik dronk het blik in één teug leeg en gaf het aan haar
Vrees dat dit te maken heeft met het adrem karakter hiero.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik mis ze. Ze was best gezellig.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik dag ff dagBedankt voor alle leuke tijden
![]()
Wat een extreme faal ben je toch ook. Met je geloof.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee dat ben jij
Ga maar weer terug naar NWS
Voor mij proberen te denken is niet je sterkste kant.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou mij voor kunnen stellen dat Du_ke het land nog steeds niet vol vindt, al zijn er 50 miljoen inwoners.
Wel geloof ? Ik ben niet gelovigquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een extreme faal ben je toch ook. Met je geloof.
Nee maar je support wel je gelovige familie en vrinden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wel geloof ? Ik ben niet gelovig
Uiteraard. Vrijheid van godsdienst.quote:Op zondag 6 november 2011 00:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee maar je support wel je gelovige familie en vrinden.
Je zit flink te ijlen op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Du_ke wil volgens mij het liefste zo veel mogelijk buren. Als hij er 100 zou kunnen krijgen, dan wil hij volgens mij alle 100.
Uiteraard allemaal niet-Nederlanders.
Godsdienst is de kanker der mensheid.quote:Op zondag 6 november 2011 00:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Uiteraard. Vrijheid van godsdienst.
Hoe lang zou jij het in de praktijk uithouden in een 95% Murk-hood?quote:Op zondag 6 november 2011 00:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zit flink te ijlen op de zaterdagavond.
En het komt niet in je op om zelf even een beetje terug te lezen in haar postgeschiedenis? Doe je dat dan zie je dat ze flink ruzie heeft gezocht en gekregen (buiten pol) en het daarom maar heeft opgegeven. Dat mens spoort van geen enkele kant.quote:
Nee hoor. Ik vroeg mij hardop af wanneer jij vindt dat een land vol is.quote:Op zondag 6 november 2011 00:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zit flink te ijlen op de zaterdagavond.
De mensheid is de kanker der mensheidquote:Op zondag 6 november 2011 00:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Godsdienst is de kanker der mensheid.
Geen flauw benul. Maar in een echt grote stad zou ik toch al niet zo nodig hoeven te wonen. Het gaat mij meer om de absurde projectie van EGquote:Op zondag 6 november 2011 00:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoe lang zou jij het in de praktijk uithouden in een 95% Murk-hood?
Ja, eigenlijk moet ik het maar even teruglezen. Maar zo te horen had ze zelf dus ook een flink aandeelquote:Op zondag 6 november 2011 00:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
En het komt niet in je op om zelf even een beetje terug te lezen in haar postgeschiedenis? Doe je dat dan zie je dat ze flink ruzie heeft gezocht en gekregen (buiten pol) en het daarom maar heeft opgegeven. Dat mens spoort van geen enkele kant.
Maar moet je daarom alle gelovigen haten?quote:Op zondag 6 november 2011 00:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Godsdienst is de kanker der mensheid.
Jouw bekeringsdrang begint religieuze vormen aan te nemen.quote:Op zondag 6 november 2011 00:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoe lang zou jij het in de praktijk uithouden in een 95% Murk-hood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |