Het was geen vergelijking noch als vergelijking bedoeld. Uw kwalificatie is derhalve mank.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Onrealistische, manke vergelijking
Al drie dagen, kom al bijna weer terugquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:05 schreef Drugshond het volgende:
Remmie is een idioot... hey dude zit je al in Milaan.
Biertje in Barca (1/2 liter kost tussen de 4 en 5.50 euro). Lukt je dit ook ?!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Al drie dagen, kom al bijna weer terug
Een birra media kost hier bijna overal 5 euro. En dat zijn pints, dus 0,4nogwat liter.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Biertje in Barca (1/2 liter kost tussen de 4 en 5.50 euro). Lukt je dit ook ?!
Ad fundum. mon ami.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Een birra media kost hier bijna overal 5 euro. En dat zijn pints, dus 0,4nogwat liter.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Du_ke zou het liefst het land ermee vol willen stoppen, als sardientjes in een blik. Zo van: vol is beste gezellig.
PVV en SP groot is jammer, je gunt NL meer niveau zeg maar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:06 schreef Drugshond het volgende:
Kijk er niet van op.... polarisering was te verwachten in de politiek.
Ik doe niet aan sterke drankquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:10 schreef Drugshond het volgende:
Blikken ?!... ik had een 24/7 super die verkochten alle soorten sterke drank...
Nee niet echt... dit hoort bij een nieuwe wende.... maar dat laat de EU later wel zien.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
PVV en SP groot is jammer, je gunt NL meer niveau zeg maar.
Snap niet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee niet echt... dit hoort bij een nieuwe wende.... maar dat laat de EU later wel zien.
Kun je daarover uitweiden?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee niet echt... dit hoort bij een nieuwe wende.... maar dat laat de EU later wel zien.
Hmmzz.... terugreis was wel grappig... er wordt dringend verzocht geen eigen dranken te nuttigen.quote:
Nee, dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Remlof, weet jij waarom Whiskers weg is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |