Ben het voor het grootste gedeelte met je eens. De beste HW ooit, de beste MMA vechter ooit denk ik niet... Daarvoor zijn nu twee anderen te goed bezig. Overigens kwam het door de regels dat hij van Arona won (wel een close gevecht) en aan de andere kant: mochten stoten op de grond zijn toegestaan destijds....quote:Op donderdag 10 november 2011 17:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik snap dat voor "MMA-puristen" moeilijk is om te accepteren dat Fedor's record behoorlijk geflatteerd is. Vaak zijn degenen die het hardst roepen dat Fedor de GOAT is ook degenen die bij hoog en laag beweren dat Pride beter was dan de UFC nu is. Kortom: mensen die hun mening laten kleuren door nostalgie.
Fedor was een fantastische heavyweight, maar het valt niet te ontkennen dat hij tegen een hoop cans gevochten heeft. Fedor wordt altijd geprezen omdat hij een kleine heavyweight was die veel grotere tegenstanders versloeg, maar de tegenstanders met daadwerkelijke skills - Big Nog, Cro Cop, Arona, Randleman, Coleman, Babalu, Arona- waren helemaal niet veel groter, en sommigen vochten zelfs op LHW. Bovendien had hij zijn gevecht tegen Arona gewoon moeten verliezen.
Fedor is nog steeds de beste heavyweight ooit, maar Anderson Silva en GSP maken meer aanspraak op de GOAT-titel in MMA.
Dat bedoel ik dusquote:
De HW uit die tijd die op dit moment de hoogte raking heeft, is Frank Mir. Mir heeft zowel Cro Cop als Nogueira gefinisht. En zijn hele loopbaan in de UFC gevochten.quote:Qua HW's iig. Maar niveau van zo'n jonge sport van 10 jaar geleden met de UFC van nu is natuurlijk dom, en zou je niet eens moeten bezigen. Maar als je naar HW divisies van Pride en UFC in de heyday van Fedor bekijkt is 't nogal duidelijk dat Pride met afstand wint. De top HW's van toen in Pride zijn iig nog een klein beetje relevant nu, als je 't vergelijkt met de HW's van de UFC in die tijd.
Natuurlijk zijn het zinloze discussies. Maar jij begon met zeggen dat mensen die iemand anders dan Fedor als MMA GOAT zien, trollen of niet weten waar ze het over hebben.quote:P4P en GoaT zijn trouwens nutteloze discussies in mijn ogen, maar soms wel leuk om te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Toch denk ik dat een prime CC of Nog het makkelijk van prime Mir had gewonnen, maar goed dat is slechts speculeren.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De HW uit die tijd die op dit moment de hoogte raking heeft, is Frank Mir. Mir heeft zowel Cro Cop als Nogueira gefinisht. En zijn hele loopbaan in de UFC gevochten.
Zelfde gaat ook op voor Mir - Nog. Nog had een zware, zware staph infection. En over Mir - Cro Cop wil ik 't niet hebben, dat is misschien de slechtste partij aller tijden.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef n00cL30n het volgende:
Wat Vera zijn finish betreft:
Mir komt net terug na zijn crash, mist nog alle motivatie, maar vindt dat hij weer terug moet keren in de Octagon.
Neemt een match aan, maar is er gewoon totaal niet klaar voor. *Klats* Vera finisht hem.
Dit was wel het gevecht waardoor hij in ene een reality check kreeg.
Ik denk ook, dat Mir nu Vera finaal af zou maken, indien er ooit een rematch zou komen.
Wat nou uit de context? Je had het toch over heavyweight uit de Pride-era die NU relevant zijn, en dat Pride-heavyweights relevanter zijn dan UFC heavyweights uit die tijd? Mir is een UFC Heavyweight die in de Pride-era kampioen was, en hij is nu relevanter in MMA dan vrijwel alle Pride-heavyweights.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:17 schreef Jajong het volgende:
Splackavellie als je uit context gaat quoten heeft 't weinig zin om te reageren denk ik. En helemaal als je met MMAth aan komt zetten. Brandon Vera heeft Mir gefinished. Nu jij weer.
Die had hij tijdens het gevecht niet. En een infectie die binnen een paar weken genezen is, is niet te vergelijken met zwaar ongeluk waardoor je ruim een jaar niet hebt kunnen lopen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zelfde gaat ook op voor Mir - Nog. Nog had een zware, zware staph infection.
Waardeloze partij inderdaad. Maar wel een KO finish.quote:En over Mir - Cro Cop wil ik 't niet hebben, dat is misschien de slechtste partij aller tijden.
Na-ah. Slechtste partij ooit is Shamrock-Severn 2.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:14 schreef Geo3kant het volgende:
Slechtste partij aller tijden is Kimbo Slice vs Houston Alexander
Kimo Leopoldo vs Dan Severn (Pride 1, uitkomst: draw) verdient ook een eervolle vermeldingquote:Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Na-ah. Slechtste partij ooit is Shamrock-Severn 2.
Die had ie tijdens het gevecht dus wel. Nagekeken en dat had ie niet, my bad. Maar binnen een paar weken genezen? Als je 2/3 weken van te voren 5 dagen in 't ziekenhuis ligt kan je mij niet vertellen dat je daar geen last van hebt na 3 weken. En een jaar niet kunnen lopen? Hij heeft iets meer dan een jaar niet gevochten, dat is heel wat anders. En true, ik was Mir vergeten bij die vergelijking, maar dat komt omdat hij toch nooit meer kampioen zal worden. En als Nog Schaub kan KO'en, kan hij dat zeker ook met Mir.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die had hij tijdens het gevecht niet. En een infectie die binnen een paar weken genezen is, is niet te vergelijken met zwaar ongeluk waardoor je ruim een jaar niet hebt kunnen lopen.
Maar we zullen in de rematch zien dat Mir de betere is.
[..]
Waardeloze partij inderdaad. Maar wel een KO finish.
Man: Kimbo is de beste! Hij verslaat iedereen!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)w-mainstream-is-mma/
"Can you name one MMA fighter?"
"Kimbo Slice"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |