abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104209761
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik snap dat voor "MMA-puristen" moeilijk is om te accepteren dat Fedor's record behoorlijk geflatteerd is. Vaak zijn degenen die het hardst roepen dat Fedor de GOAT is ook degenen die bij hoog en laag beweren dat Pride beter was dan de UFC nu is. Kortom: mensen die hun mening laten kleuren door nostalgie.

Fedor was een fantastische heavyweight, maar het valt niet te ontkennen dat hij tegen een hoop cans gevochten heeft. Fedor wordt altijd geprezen omdat hij een kleine heavyweight was die veel grotere tegenstanders versloeg, maar de tegenstanders met daadwerkelijke skills - Big Nog, Cro Cop, Arona, Randleman, Coleman, Babalu, Arona- waren helemaal niet veel groter, en sommigen vochten zelfs op LHW. Bovendien had hij zijn gevecht tegen Arona gewoon moeten verliezen.

Fedor is nog steeds de beste heavyweight ooit, maar Anderson Silva en GSP maken meer aanspraak op de GOAT-titel in MMA.
Ben het voor het grootste gedeelte met je eens. De beste HW ooit, de beste MMA vechter ooit denk ik niet... Daarvoor zijn nu twee anderen te goed bezig. Overigens kwam het door de regels dat hij van Arona won (wel een close gevecht) en aan de andere kant: mochten stoten op de grond zijn toegestaan destijds.... ;)
Het is voor een groot deel te wijten aan zijn management (M-1) dat hij de laatste jaren zo weinig in actie kwam. Hij had met gemak in de UFC kunnen vechten, maar M-1 wilde zo graag co-promoten met de UFC. M-1 leunde gewoon geheel op Fedor.

Ben het met Jajong eens, P4P, GOAT, rankings e.d. zijn overig het algemeen niet echt zinvol.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_104210167
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:55 schreef Jajong het volgende:

[..]

Pride was ook beter.
Dat bedoel ik dus :)
quote:
Qua HW's iig. Maar niveau van zo'n jonge sport van 10 jaar geleden met de UFC van nu is natuurlijk dom, en zou je niet eens moeten bezigen. Maar als je naar HW divisies van Pride en UFC in de heyday van Fedor bekijkt is 't nogal duidelijk dat Pride met afstand wint. De top HW's van toen in Pride zijn iig nog een klein beetje relevant nu, als je 't vergelijkt met de HW's van de UFC in die tijd.
De HW uit die tijd die op dit moment de hoogte raking heeft, is Frank Mir. Mir heeft zowel Cro Cop als Nogueira gefinisht. En zijn hele loopbaan in de UFC gevochten.
quote:
P4P en GoaT zijn trouwens nutteloze discussies in mijn ogen, maar soms wel leuk om te houden.
Natuurlijk zijn het zinloze discussies. Maar jij begon met zeggen dat mensen die iemand anders dan Fedor als MMA GOAT zien, trollen of niet weten waar ze het over hebben.
pi_104210475
quote:
and ms messy is also back :P
pi_104210620
Cain Velasquez vs. Junior dos Santos
Ben Henderson vs. Clay Guida
Dustin Poirier vs. Pablo Garza
Cub Swanson vs. Ricardo Lamas
Clay Harvison vs. DaMarques Johnson
  donderdag 10 november 2011 @ 19:05:27 #280
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_104212200

TUF:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_104212360
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De HW uit die tijd die op dit moment de hoogte raking heeft, is Frank Mir. Mir heeft zowel Cro Cop als Nogueira gefinisht. En zijn hele loopbaan in de UFC gevochten.

Toch denk ik dat een prime CC of Nog het makkelijk van prime Mir had gewonnen, maar goed dat is slechts speculeren.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_104212721
Splackavellie als je uit context gaat quoten heeft 't weinig zin om te reageren denk ik. En helemaal als je met MMAth aan komt zetten. Brandon Vera heeft Mir gefinished. Nu jij weer :').
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 10 november 2011 @ 19:34:13 #283
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_104213619
M'n "Roy Nelson"- spoiler geeft aan dat ik de volgende picks neer moet zetten:

donderdag 10 november 2011 @ 19:37:04 #284
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_104213776
Ben Henderson vs. Clay Guida (dit wordt fotn)
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 10 november 2011 @ 19:40:32 #285
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_104213954
Wat Vera zijn finish betreft:
Mir komt net terug na zijn crash, mist nog alle motivatie, maar vindt dat hij weer terug moet keren in de Octagon.
Neemt een match aan, maar is er gewoon totaal niet klaar voor. *Klats* Vera finisht hem.
Dit was wel het gevecht waardoor hij in ene een reality check kreeg.

Ik denk ook, dat Mir nu Vera finaal af zou maken, indien er ooit een rematch zou komen.
pi_104214255
Ik volg opnieuw Paxlie qua picks :Y ^O^
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_104214456
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef n00cL30n het volgende:
Wat Vera zijn finish betreft:
Mir komt net terug na zijn crash, mist nog alle motivatie, maar vindt dat hij weer terug moet keren in de Octagon.
Neemt een match aan, maar is er gewoon totaal niet klaar voor. *Klats* Vera finisht hem.
Dit was wel het gevecht waardoor hij in ene een reality check kreeg.

Ik denk ook, dat Mir nu Vera finaal af zou maken, indien er ooit een rematch zou komen.
Zelfde gaat ook op voor Mir - Nog. Nog had een zware, zware staph infection. En over Mir - Cro Cop wil ik 't niet hebben, dat is misschien de slechtste partij aller tijden.
pi_104215538
Cro Cop :'(
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_104218690
quote:
13s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:17 schreef Jajong het volgende:
Splackavellie als je uit context gaat quoten heeft 't weinig zin om te reageren denk ik. En helemaal als je met MMAth aan komt zetten. Brandon Vera heeft Mir gefinished. Nu jij weer :').
Wat nou uit de context? Je had het toch over heavyweight uit de Pride-era die NU relevant zijn, en dat Pride-heavyweights relevanter zijn dan UFC heavyweights uit die tijd? Mir is een UFC Heavyweight die in de Pride-era kampioen was, en hij is nu relevanter in MMA dan vrijwel alle Pride-heavyweights.

Lijkt mij totaal niet uit de context. In tegenstelling tot wat jij over Vera zegt.

Nu jij weer.
pi_104218787
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:50 schreef Jajong het volgende:

[..]

Zelfde gaat ook op voor Mir - Nog. Nog had een zware, zware staph infection.
Die had hij tijdens het gevecht niet. En een infectie die binnen een paar weken genezen is, is niet te vergelijken met zwaar ongeluk waardoor je ruim een jaar niet hebt kunnen lopen.

Maar we zullen in de rematch zien dat Mir de betere is.
quote:
En over Mir - Cro Cop wil ik 't niet hebben, dat is misschien de slechtste partij aller tijden.
Waardeloze partij inderdaad. Maar wel een KO finish.
pi_104220175
Slechtste partij aller tijden is Kimbo Slice vs Houston Alexander :D
pi_104221341
http://www.mmafighting.co(...)w-mainstream-is-mma/

"Can you name one MMA fighter?"
"Kimbo Slice"

:')
pi_104221466
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:14 schreef Geo3kant het volgende:
Slechtste partij aller tijden is Kimbo Slice vs Houston Alexander :D
Na-ah. Slechtste partij ooit is Shamrock-Severn 2.
pi_104223577
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Na-ah. Slechtste partij ooit is Shamrock-Severn 2.
Kimo Leopoldo vs Dan Severn (Pride 1, uitkomst: draw) verdient ook een eervolle vermelding :)

Kimbo vs Houston Alexander had een geweldige slam van Kimbo en het einde was episch:

Voor de rest zeer saai ja!

[ Bericht 0% gewijzigd door Fyodor op 10-11-2011 22:11:49 ]
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_104224432
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Die had hij tijdens het gevecht niet. En een infectie die binnen een paar weken genezen is, is niet te vergelijken met zwaar ongeluk waardoor je ruim een jaar niet hebt kunnen lopen.

Maar we zullen in de rematch zien dat Mir de betere is.

[..]

Waardeloze partij inderdaad. Maar wel een KO finish.
Die had ie tijdens het gevecht dus wel. Nagekeken en dat had ie niet, my bad. Maar binnen een paar weken genezen? Als je 2/3 weken van te voren 5 dagen in 't ziekenhuis ligt kan je mij niet vertellen dat je daar geen last van hebt na 3 weken. En een jaar niet kunnen lopen? Hij heeft iets meer dan een jaar niet gevochten, dat is heel wat anders. En true, ik was Mir vergeten bij die vergelijking, maar dat komt omdat hij toch nooit meer kampioen zal worden. En als Nog Schaub kan KO'en, kan hij dat zeker ook met Mir.

[ Bericht 8% gewijzigd door Jajong op 10-11-2011 22:26:05 ]
pi_104224435

Muay Thai Compilatie!

[ Bericht 64% gewijzigd door -_Tommy_- op 10-11-2011 22:31:39 (Embedded!) ]
pi_104224650
En om heel eerlijk te zijn. In de Pride hoogtij dagen was Mir niet eens zo'n supertopper hoor. Hij heeft inderdaad van Sylvia gewonnen op tech. sub. maar dat was ook zijn enige goeie winstpartij die jaren. Hij is pas de laatste jaren echt 'goed' te noemen. Hij had die titleshot verdient met winstpartijen tegen Tank en Wes Sims. En dat zijn nou niet echt namen waarvan je denkt woowoo. In datzelfde jaar vocht Fedor tegen Cro Cop en Big Nog. In hun prime.
  donderdag 10 november 2011 @ 22:25:55 #298
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_104224787
Mir moet gewoon hebben van zijn promo-skills. Hij is niet de allerbeste maar hij weet mensen wel te overtuigen dat hij dat wel is met zijn geouwehoer.

Episch filmpje van Helwani overigens :D
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 10 november 2011 @ 22:49:09 #299
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_104226162
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)w-mainstream-is-mma/

"Can you name one MMA fighter?"
"Kimbo Slice"

:')
Man: Kimbo is de beste! Hij verslaat iedereen!

Brock Lesnar?
Get outta here!

Cain Velasquez?
Get outta here!

Dos Santos?
Get outta here!

Overeem?
Get outta here!

[ Bericht 6% gewijzigd door slashdotter3 op 10-11-2011 23:08:11 ]
pi_104227518
Wel mooie aflevering van TUF weer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')