Af en toe wat gefluit...quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Die Feyenoord supporters hoor je ook totaal niet
Hand in handquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Komt omdat ik er vanavond niet kon zijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Cabral 2x in de '90 minuutquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
75e minuut al, veel tijd hebben ze niet meer.
Schaken laat de laatste tijd zien waarom hij gewoon in de basis moet staan, loopt zich ook helemaal het schompes op alle diepe ballen en verdedigt daarnaast goed mee. Als er iemand is die een keer zo'n bal mag geven is het Schaken wel.quote:
Voer voor Derksenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Schaken heeft goed naar Vlaar gekeken. Uitstekende leerling.
Ibrahim Afellay? Nee, die zit bij Barcelona nu.quote:
ja, al vind ik schaken wel een leuke speler.Soms ongelukkig, maar speelt vaak wel aardig.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ibrahim Afellay? Nee, die zit bij Barcelona nu.
Nou, die vlieger gaat niet meer opquote:
Als de eerste sneeuwvlokjes te zien zijnquote:
Gaat zeker lekker op vakantie naar een zonnig land, of paar wedstrijden van Barcelona kijken?quote:
Onzin, in de winter rijden de treinen niet. Dat hebben we de afgelopen jaren wel gezien.quote:
Ik begin het ondertussen ook te geloven ja.. 3x op rij niet winnen.quote:
Koeman viert tijdens de kerst altijd zijn vakantie in Flachau.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat zeker lekker op vakantie naar een zonnig land, of paar wedstrijden van Barcelona kijken?
Been mocht er 10 op rij verliezenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik begin het ondertussen ook te geloven ja.. 3x op rij niet winnen.
AGOVV heeft je support harder nodig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:26 schreef exile79 het volgende:
Ik denk dat ik voortaan maar voor excelsior ben. Of Sparta.
Je zal niet de eerste zijn, elke week verliest Feyenoord weer een aantal supporters, vooral na wedstrijden als vandaag wordt het voor ouders erg lastig om hun kinderen ervan te overtuigen om voor Feyenoord te zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:26 schreef exile79 het volgende:
En je was fan van?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:26 schreef exile79 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Been mocht er 10 op rij verliezen
10, snap je hem? 10! hihi
10. Hmm, dat getal doet me ergens aan denken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Been mocht er 10 op rij verliezen
10, snap je hem? 10! hihi
Psv won met 10-0 van Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
10. Hmm, dat getal doet me ergens aan denken.
Oh? Wanneer was dat? Vorige eeuw ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv won met 10-0 van Feyenoord.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
10. Hmm, dat getal doet me ergens aan denken.
No shitquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv won met 10-0 van Feyenoord.
Je stelt je aan, maar begrijpelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
De mods zouden beter eens wat harder optreden tegen al dat zinloze getroll hier. Het is elke week weer hetzelfde gezeik.
Kan nog van alles gebeuren!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:34 schreef Toefjes het volgende:
Bij Excelsior gingen deze ballen erin. Nog 4 minuutjes resterend.
Ado Thuis, Eagels uit, etc etc. Ik ben geen Feyenoord liefhebber, maar ik vind het jammer dat het geen topclub meer is.quote:
Wat is dit voor misselijke grap?quote:
zwollenaar?quote:
Hoorde het bij Langs de Lijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat is dit voor misselijke grap?
Alsof die ooit kan tippen aan die duitser van heraclesquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een ongelooflijk slechte corner, en waarom komt Mulder eigenlijk niet mee?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Utrecht Heracles, ADO en de Graafschap gaan morgen schitteren
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heracles, ADO en de Graafschap gaan morgen schitteren
Met dank aan Feyenoord en met dank aan zichzelf, dit moet gewoon 3-0 worden. Kom op, in de Kuip zeg...quote:
Fifa zorgt er voor dat camera beelden niet gebruikt mag worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
FIFA doet nu Eredivisie wedstrijden?
KNVB noemen ze dat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Fifa zorgt er voor dat camera beelden niet gebruikt mag worden.
TV Kaart in je pc ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben trouwens aan het terugspoelen en Fernandez maakt inderdaad een rare beweging hoor
0-0 was het geworden met camera beeldenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met dank aan Feyenoord en met dank aan zichzelf, dit moet gewoon 3-0 worden. Kom op, in de Kuip zeg...
Ja, beter dan dit krijg ik hem niet trouwens, maar zou me niet verbazen als Fernandez echt uithaalt.quote:
Dit dus, gelukkig komt Skyrim volgende week uit. De komende wedstrijden van Feyenoord laat ik lekker aan me voorbij gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met dank aan Feyenoord en met dank aan zichzelf, dit moet gewoon 3-0 worden. Kom op, in de Kuip zeg...
Als de KNVB camera beelden gaat gebruiken dan speelt geen Nederlandse club europees en doet Nederland niet mee aan het EK en WK.quote:
Dan hadden Feyenoord en NEC met een hele andere instelling de wedstrijd vervolgd. Is dus flauwekul om dan te concluderen dat het 0-0 had geworden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:42 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
0-0 was het geworden met camera beelden
Maakt geen reet uit. Feyenoord had gewoon drie keer moeten scoren tegen nec in de kuip. Dan maakt zo'n tegendoelpunt ook niet uit. Oh ja, ik ben ook voor Feyenoord. En het is weer kut dit jaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Fifa zorgt er voor dat camera beelden niet gebruikt mag worden.
Niet zo kut als vorig seizoenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:45 schreef exile79 het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit. Feyenoord had gewoon drie keer moeten scoren tegen nec in de kuip. Dan maakt zo'n tegendoelpunt ook niet uit. Oh ja, ik ben ook voor Feyenoord. En het is weer kut dit jaar.
Als Feyenoord nu nog met elf man stond te voetballen, terwijl er bij N.E.C al 6 voetballers weg waren, had Feyenoord nog steeds niet gescoord.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:50 schreef 16meter het volgende:
Feyenoord speelde een puike wedstrijd, maar had geen geluk.
Kutrechtquote:Op zondag 6 november 2011 10:28 schreef Paul het volgende:
Bijna naar het stadion jongens
Winnen van Ajax
Gebeurt alleen in 020 toch :S :Squote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen die hun eigen spelers uitfluiten
AZ wint gewoon met 3-2...quote:Op zondag 6 november 2011 06:05 schreef bambino het volgende:
Ik zie nu pas de uitslagen
wtf happened
Vitesse - Feyenoord - Fc Groningen allemaal verloren
wtf lol
word weer een raar weekend
Voorspelling vandaag:
Utrecht - Ado - Graafschap - Heracles winnen
Crap, weer de verkeerde samenvatting gekekenquote:Op zondag 6 november 2011 06:05 schreef bambino het volgende:
Vitesse - Feyenoord - Fc Groningen allemaal verloren
Afscheid van Vorm denk ik.quote:Op zondag 6 november 2011 12:36 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom ligt er allemaal teringzooi op het veld?
Decorquote:Op zondag 6 november 2011 12:36 schreef Gramulanion het volgende:
Normaal wordt er wel ff gekeken als de speler nog verder kan ?quote:
Beetje respect voor Siem he?quote:Op zondag 6 november 2011 12:36 schreef Gramulanion het volgende:
Gaf waarschijnlijk zelf al aan dat ie niet verder kan.quote:Op zondag 6 november 2011 12:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Normaal wordt er wel ff gekeken als de speler nog verder kan ?
Niet als de speler gelijk zelf zegt dat hij niet verder kan.quote:Op zondag 6 november 2011 12:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Normaal wordt er wel ff gekeken als de speler nog verder kan ?
....quote:
Ja of Anita gaat er gewoon normaal in? De Utrechter ging gewoon voor de balquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja of Anita gaat er gewoon normaal in? De Utrechter ging gewoon voor de bal
Niks aan de hand, Anita komt gewoon verkeerd neerquote:
Zo ging hij er normaal in. Ws het met gestrekt been dan viel iedereen weer over Anita heen dus niks is juist..quote:Op zondag 6 november 2011 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja of Anita gaat er gewoon normaal in? De Utrechter ging gewoon voor de bal
quote:Op zondag 6 november 2011 12:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goed begin van Ajax wou ik zeggen
Geen de Jong en hoog tempo
quote:Op zondag 6 november 2011 12:39 schreef vincerusso het volgende:
Flikker sulejmani er maar uit , blinde dwaas
Omdat ze spelen tegen de beste club vna NEderlandquote:Op zondag 6 november 2011 12:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Voor Utrecht is dit de wedstrijd van het jaar
En waarom?
Sorry?quote:Op zondag 6 november 2011 12:39 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Kun je beter De Jong hebben als Bulykin
Jij bent altijd als eerstequote:
En daarom staat Ajax ook fier op de eerste plek...quote:Op zondag 6 november 2011 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ze spelen tegen de beste club vna NEderland
AJAX
Wat boeit die plek aan het begin van het seizoen nou?quote:Op zondag 6 november 2011 12:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En daarom staat Ajax ook fier op de eerste plek...
Oh, wacht
Jouw EL loopt voor zodat je de eerste kan zijn...quote:
Ik ben de eerste die alles weet muwhahaquote:Op zondag 6 november 2011 12:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jouw EL loopt voor zodat je de eerste kan zijn...
www.eredivisielive.nlquote:Op zondag 6 november 2011 12:42 schreef geindoctrineerd het volgende:
Kan geen stream vinden die het doet
Jammer man.quote:Op zondag 6 november 2011 12:42 schreef geindoctrineerd het volgende:
106491quote:Op zondag 6 november 2011 12:42 schreef geindoctrineerd het volgende:
Pauperquote:Op zondag 6 november 2011 12:42 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik zei 'ja' op dezelfde seconde.quote:Op zondag 6 november 2011 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben de eerste die alles weet muwhaha
.... vroeg ik net ook al aap.quote:Op zondag 6 november 2011 12:43 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom is Day_V trouwens altijd als eerste met het doelpunt?
quote:Op zondag 6 november 2011 12:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
.... vroeg ik net ook al aap.
Schoot in zn been...quote:Op zondag 6 november 2011 12:44 schreef franklop het volgende:
wat is er met siem gebeurd? (begin gemist, goal dus ook)
Hij verrekte iets in zijn bovenbeenquote:Op zondag 6 november 2011 12:44 schreef franklop het volgende:
Iets met zijn bovenbeenquote:Op zondag 6 november 2011 12:44 schreef franklop het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 12:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet iemand waarom Dj_Day-v altijd het eerste is met de doelpunten?
Genoeg streams die werken hoor. Kijk maar naar de sopcast linkjes die je op rojadirecta.me vind.quote:Op zondag 6 november 2011 12:42 schreef geindoctrineerd het volgende:
Jij leeft in de toekomst.quote:Op zondag 6 november 2011 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey waarom ben ik altijd de eerste met de doelpunten?
Bij jou loopt El voor jwquote:Op zondag 6 november 2011 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar als jij altijd eerste bent met doelputen...wie was telefoon?quote:Op zondag 6 november 2011 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je niet kan voetballen ga ie maar mooi lopen doen hèquote:Op zondag 6 november 2011 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Greg heeft swag, met z'n gele pattas en geel polsbandje.
ckerz.quote:Op zondag 6 november 2011 12:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Als je niet kan voetballen ga ie maar mooi lopen doen hè
Verkoop hem een Koek jongen!quote:
DOE NIET ZO ARROGANT :Squote:
Wel goals maken, daar gaat het om. Doei.quote:Op zondag 6 november 2011 12:46 schreef TheDutchguy het volgende:
Die Bulykin kan echt niet meevoetballen
Gelukkig kan hij wel scorenquote:Op zondag 6 november 2011 12:46 schreef TheDutchguy het volgende:
Komt PSV aanzetten met Vennegoorquote:Op zondag 6 november 2011 12:46 schreef Stevenzenl het volgende:
Die kut Bulykin ook he, die scoort verdomme altijd.
Hoeft ook niet, als ie ze er maar inknaltquote:Op zondag 6 november 2011 12:46 schreef TheDutchguy het volgende:
heee stop eens met hamas roepenquote:Op zondag 6 november 2011 12:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kansloos om je zelf joden te noemenen dan boehoeboehoe te doen als er hamas hamas wordt geschreeuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jij echt supergoed bent man.quote:Op zondag 6 november 2011 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 12:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt PSV aanzetten met Vennegoor
Beledig hem niet meaen!quote:Op zondag 6 november 2011 12:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Omdat jij echt supergoed bent man.
Home-referee heet dat dus volgens Fred.quote:Op zondag 6 november 2011 12:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een vuile thuisfluiter is die kut scheids
De scheids is toch altijd standaard tegen Ajax?quote:Op zondag 6 november 2011 12:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is deze wedstrijd
blessure
voedselvergiftiging
ballen die kaatsen
confetti op de grond
thuisfluiter scheids
Of je bent realistisch en ziet dat Ajax gewoon aan het falen is...quote:Op zondag 6 november 2011 12:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is deze wedstrijd
blessure
voedselvergiftiging
ballen die kaatsen
confetti op de grond
thuisfluiter scheids
Ajax en falen?quote:Op zondag 6 november 2011 12:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of je bent realistisch en ziet dat Ajax gewoon aan het falen is...
En tegen PSV.quote:Op zondag 6 november 2011 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De scheids is toch altijd standaard tegen Ajax?
Volgens je Ajacieden...quote:Op zondag 6 november 2011 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De scheids is toch altijd standaard tegen Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |