Af en toe wat gefluit...quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Die Feyenoord supporters hoor je ook totaal niet
Hand in handquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Komt omdat ik er vanavond niet kon zijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Cabral 2x in de '90 minuutquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
75e minuut al, veel tijd hebben ze niet meer.
Schaken laat de laatste tijd zien waarom hij gewoon in de basis moet staan, loopt zich ook helemaal het schompes op alle diepe ballen en verdedigt daarnaast goed mee. Als er iemand is die een keer zo'n bal mag geven is het Schaken wel.quote:
Voer voor Derksenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Schaken heeft goed naar Vlaar gekeken. Uitstekende leerling.
Ibrahim Afellay? Nee, die zit bij Barcelona nu.quote:
ja, al vind ik schaken wel een leuke speler.Soms ongelukkig, maar speelt vaak wel aardig.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ibrahim Afellay? Nee, die zit bij Barcelona nu.
Nou, die vlieger gaat niet meer opquote:
Als de eerste sneeuwvlokjes te zien zijnquote:
Gaat zeker lekker op vakantie naar een zonnig land, of paar wedstrijden van Barcelona kijken?quote:
Onzin, in de winter rijden de treinen niet. Dat hebben we de afgelopen jaren wel gezien.quote:
Ik begin het ondertussen ook te geloven ja.. 3x op rij niet winnen.quote:
Koeman viert tijdens de kerst altijd zijn vakantie in Flachau.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat zeker lekker op vakantie naar een zonnig land, of paar wedstrijden van Barcelona kijken?
Been mocht er 10 op rij verliezenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik begin het ondertussen ook te geloven ja.. 3x op rij niet winnen.
AGOVV heeft je support harder nodig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:26 schreef exile79 het volgende:
Ik denk dat ik voortaan maar voor excelsior ben. Of Sparta.
Je zal niet de eerste zijn, elke week verliest Feyenoord weer een aantal supporters, vooral na wedstrijden als vandaag wordt het voor ouders erg lastig om hun kinderen ervan te overtuigen om voor Feyenoord te zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:26 schreef exile79 het volgende:
En je was fan van?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:26 schreef exile79 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Been mocht er 10 op rij verliezen
10, snap je hem? 10! hihi
10. Hmm, dat getal doet me ergens aan denken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Been mocht er 10 op rij verliezen
10, snap je hem? 10! hihi
Psv won met 10-0 van Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
10. Hmm, dat getal doet me ergens aan denken.
Oh? Wanneer was dat? Vorige eeuw ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv won met 10-0 van Feyenoord.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
10. Hmm, dat getal doet me ergens aan denken.
No shitquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv won met 10-0 van Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |