Niet zo in de gordijnen hoor, het is maar humor.quote:
Het is dan ook niet serieus bedoeld allemaal Memoquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me niet echt serieus genomen andersik koop graag MD maar das nu niet n hobby
Dat doe ik zelf welquote:
Ik weet niet zeker of je dat wel staat eigenlijkquote:
Da's dubbel op te vattenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me niet echt serieus genomen anders![]()
Tsk...wat een vertrouwen weerquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je dat wel staat eigenlijk
ik ben te prestatiegericht bezig, werk-studie-werk-studie tussendoor wat aanmodderen maar doe te weinig echt ontspannende dingenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's dubbel op te vatten
Maar MeMo, wat is de achterliggende gedachte van de psych? Dat je wat ontspannends zoekt?
Moet dat? Ik voorspel dat ik dat de komende paar maanden ook zo blijf houden. Vind het niet leuk, maar ja, t moet allemaal af en ik krijg ook geen erg goed gevoel van echt weggaan en iets 'ontspannends' doen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben te prestatiegericht bezig, werk-studie-werk-studie tussendoor wat aanmodderen maar doe te weinig echt ontspannende dingen
Ok. En dat dansen waar Steer zo gek van is, is niets voor jou? Anders misschien kroegjes, concerten, lekker 's avonds lezen, naar de bios, dat soort dingen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben te prestatiegericht bezig, werk-studie-werk-studie tussendoor wat aanmodderen maar doe te weinig echt ontspannende dingen
voor jou is sport datquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet dat? Ik voorspel dat ik dat de komende paar maanden ook zo blijf houden. Vind het niet leuk, maar ja, t moet allemaal af en ik krijg ook geen erg goed gevoel van echt weggaan en iets 'ontspannends' doen.
Je hebt af en toe ontspanning nodig jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet dat? Ik voorspel dat ik dat de komende paar maanden ook zo blijf houden. Vind het niet leuk, maar ja, t moet allemaal af en ik krijg ook geen erg goed gevoel van echt weggaan en iets 'ontspannends' doen.
ik ben daar niet zo van omdat ik er weinig aan vind mezelf voor mezelf uit te sloven lielie heeft nog een Mr. LieLie, voor twee is het leuker om te koken oid dan voor 1 (althans dat geldt voor mij wel)quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt af en toe ontspanning nodig jaMaar jij vind dat in koken en rommelen in de keuken en zo. Gok ik zo een beetje
Maar MeMo is daar niet helemaal van.
Dat doe ik dus nog heel weinig. Op een of andere manier kan ik dat er niet echt 'bij hebben'.quote:
Kan ik me van alles bij voorstellenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben daar niet zo van omdat ik er weinig aan vind mezelf voor mezelf uit te sloven lielie heeft nog een Mr. LieLie, voor twee is het leuker om te koken oid dan voor 1 (althans dat geldt voor mij wel)
Hmm...kijk je wel ff een beetje uit dan? Boog kan een tijd gespannen blijven staan, maar af en toe even laten schieten kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nog heel weinig. Op een of andere manier kan ik dat er niet echt 'bij hebben'.
Zelfde geldt voor koken P.
Als jij je daar goed bij voelt, voor mij werkt dat dus heel negatief door individuele factoren en moet ik dus een "hobby" zoeken. En jouw leven is sowieso heel anders dan dat van mij, jij hebt een relatie en daar komen automatisch ook andere dingen bij kijken: op bezoek bij (schoon)ouders of n filmpje kijken of n uurtje kletsen met je vriend, of samen eten met je vriend bijv. dat is ook "ontspannend" als in, ff niet druk met studie-werk en daar tussen heen vliegen. Ik prop mn eten in 15min achter mn bureau naar binnen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nog heel weinig. Op een of andere manier kan ik dat er niet echt 'bij hebben'.
Zelfde geldt voor koken P.
Ja, dat is wel waar, maar heel goed voel ik me er niet bij hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als jij je daar goed bij voelt, voor mij werkt dat dus heel negatief door individuele factoren en moet ik dus een "hobby" zoeken. En jouw leven is sowieso heel anders dan dat van mij, jij hebt een relatie en daar komen automatisch ook andere dingen bij kijken: op bezoek bij (schoon)ouders bijv. dat is ook "ontspannend" als in, ff niet druk met studie-werk en daar tussen heen vliegen.
Mjah, ik heb dus gelukkig wel mrLie inderdaad, die me dan verplicht om Tudors te kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmm...kijk je wel ff een beetje uit dan? Boog kan een tijd gespannen blijven staan, maar af en toe even laten schieten kan geen kwaad.
Niks dus.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Soms is ontspannen ook heel erg moeilijk.
Ik heb deze week elke dag van 8 tot 7 gewerkt, minstens. Twee avonden voor het werk weggeweest.... En vandaag van 10 tot half 7 gewerkt...En nu zit ik op de bank en is het zo onwerkelijk, lastig om te bedenken wat ik moet gaan doen.
Ik krijg altijd jeuk van mensen die vertellen dat je moet sporten of een hobby moet hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
En ik krijg dus best wel faalangst en negatieve gedachten door dat prestatiegerichte drukke gedoe "ik ben te dom en ik kan dit niet" . Dus ze heeft zeker een punt met dat ik een "hobby" moet zoeken.
Niet iedereen kan 'niets doen'. Ik ben er toevallig errug goed in, vervelen; héérlijk! (ik herken me dus ook totaal niet in die toegewijde verhalen, zou dat wel wat meer mogen hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niks dus.filmpie kijken of iets op tv, beetje zappen, muziekjes luisteren, beetje voor je uit staren, mss nog een wandelingetje, beetje lezen... waarom zou je nu nog iets Moeten Doen
ja, dat moeten doen mag je lezen als willen doen. Ik heb dan moeite om me te ontspannen, zeker omdat ik weet dat er maandag weer heel veel werk op me ligt te wachten. Maar goed, morgen mag ik van mezelf niet aan werk denken!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niks dus.filmpie kijken of iets op tv, beetje zappen, muziekjes luisteren, beetje voor je uit staren, mss nog een wandelingetje, beetje lezen... waarom zou je nu nog iets Moeten Doen
nouja hobby is een groot woor, ik moet gewoon iets anders ondernemen dan studie en werk wat ik nu vrijwel niet doequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van mensen die vertellen dat je moet sporten of een hobby moet hebben
Vroeger al en nu nog
Dat is ook een lastige valkuil voor mij. Als ik iets leuk vind of het moet af o.i.d. kan ik daar erg mee bezig zijn in mn hoofd. Ook als ik vrij ben.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:44 schreef Jagärtrut het volgende:
ja, dat moeten doen mag je lezen als willen doen. Ik heb dan moeite om me te ontspannen, zeker omdat ik weet dat er maandag weer heel veel werk op me ligt te wachten. Maar goed, morgen mag ik van mezelf niet aan werk denken!
En ik ga binnenkort denk ik inderdaad een TV kopen, om eens een beetje hersenloos te zappen...
Kan je zingen of wil je mss iets van een instrument leren? Totaal out of the box kan ook leuk zijn, je boort wat andere hersencellen aan en ontmoet vanzelf andere mensenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
nouja hobby is een groot woor, ik moet gewoon iets anders ondernemen dan studie en werk wat ik nu vrijwel niet doe
nouja dat andere mensen ontmoeten is het niet zo zeer, meer mezelf tijd gunnen ff echt iets totaal anders aan mn kop te hebben dan studie/werk, zoals Annex kopje thee drinken oid buiten de deur is wel n idee idd, cursus is moeilijk te plannen met mijn wisselende roosters van werkquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan je zingen of wil je mss iets van een instrument leren? Totaal out of the box kan ook leuk zijn, je boort wat andere hersencellen aan en ontmoet vanzelf andere mensen
Ik zie me al een schaaltje invettenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Dan heb je geen kwastje meer nodig ook, handy Lie
Is wandelen niets voor jou? Kun je doen wanneer je wilt en de omgeving heb je al mee daar. Werkt bij mij altijd goed om mijn hoofd leeg te krijgen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja dat andere mensen ontmoeten is het niet zo zeer, meer mezelf tijd gunnen ff echt iets totaal anders aan mn kop te hebben dan studie/werk, zoals Annex kopje thee drinken oid buiten de deur is wel n idee idd, cursus is moeilijk te plannen met mijn wisselende roosters van werk
Moeten jullie nog eten?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
Zo. Mooi tijdstip om eens te beginnen aan een variant op de linzensoep van Sunny. Ik combineer die van Sunny met dit recept en nog een beetje van mijzelf.
Nee, deze is voor morgen. Maar het een dagje laten staan maakt hem lekkerder heb ik begrepen.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, deze is voor morgen. Maar het een dagje laten staan maakt hem lekkerder heb ik begrepen.
Damn, jij bent echt goed bezigquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, deze is voor morgen. Maar het een dagje laten staan maakt hem lekkerder heb ik begrepen.
ik heb jarenlang keyboard gespeeld dus dat is niet zo out of the boxquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind linzensoep iets lekker primitiefs hebbenBen er dol op en maak het zelden.
Ik weet overigens geen hobby voor je, Memo. Alles wat ik zou kunnen aandragen is wel genoemd. Ik vind het totaal 'out of the box' denken wel een leuke om eens te proberen. Muziekinstrument, popkoor, salsa (), toneel?
En gewoon een goede boeken of tv serie zoeken waar je lekker bij weg kan dwalen?? Dat werkt voor mij altijd stiekem nog het beste..quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb jarenlang keyboard gespeeld dus dat is niet zo out of the boxen cursussen zijn lastig qua werk/tijd dat ik hier nog ga zijn dus zoek meer iets individueels maar thx voor de suggesties
De pan die ik nu maak is ongeveer voor een weeshuis, dus ik vries morgen lekker een aantal porties in.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik maak nu 2x per maand gemiddeld linzensoepgrote favoriet hier
![]()
Slimquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
De pan die ik nu maak is ongeveer voor een weeshuis, dus ik vries morgen lekker een aantal porties in.
nouja tis wel wat AnneX heeft, als ik thuis ben dan geef ik met niet volledig over enzo dus moet gewoon echt de deur uit maar zit te denken gewoon te fietsen/wandelen/ergens wat drinkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En gewoon een goede boeken of tv serie zoeken waar je lekker bij weg kan dwalen?? Dat werkt voor mij altijd stiekem nog het beste..is ook een soort hobby
Dat bedoelde ik dus even geleden: hobbies beginnen ontspannen tot je er in doorslaatquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, en ik speel World of Warcraft, maar dat lijkt me helemaal niets voor Memo
Daarbij is dat regelmatig erg niet ontspannend en ben ik er erg competitief in
Boekje mee, leuke bistro tot stamcafe bombarderen, lekker stukkie lopen, daar neerstrijken en een uurtje zitten lezen boven een cappuccinoquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja tis wel wat AnneX heeft, als ik thuis ben dan geef ik met niet volledig over enzo dus moet gewoon echt de deur uit maar zit te denken gewoon te fietsen/wandelen/ergens wat drinken
Nee, dat ligt niet alleen aan jouquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:42 schreef TAV74 het volgende:
Dat bedoelde ik dus even geleden: hobbies beginnen ontspannen tot je er in doorslaat![]()
(of ligt dat gewoon aan mij)
Het is meer dat ik me in drukke tijden dan afvraag of ik wel genoeg tijd over hou die dag om even lekker ontspannen op de bank te hangen waardoor ik niet ontspanquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet alleen aan jou
Dat 'echte ontspannen' daar ben ik bar slecht in. Fokken is denk ik het meest ontspannend voor mij. In mijn eentje wandelen of zo verveeld heel snel en op een terrasje gaan zitten met een kopje koffie dan denk ik alleen maar dat die koffie thuis een stuk goedkoper is
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Met een vriendin wandelen vind ik dan weer echt geweldig! Een hond meenemen is denk ik ook gewoon leukIs ook een soort vriend(in)
Komt vast door het artikel in de Volkskrantquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Leuk hè dat ik weer kan fokken op het werkEr was vast een arts of manager oid die geklaagd heeft.
Welnee, ze hebben in de Volkskrant gelezen hoe geweldig Fok isquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Leuk hè dat ik weer kan fokken op het werkEr was vast een arts of manager oid die geklaagd heeft.
Oh ik ook.. maar ook opgegroeid met het idee dat alles buiten de deur te duur isquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik vind hangen op een terrasje met een biertje in mn up heerlijk! Mensen kijken, wegdromen.
Ik ben toch wel een beetje een einzelgangertje vrees ik
Toch niet echt een eeneiigge tweeling dusquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik vind hangen op een terrasje met een biertje in mn up heerlijk! Mensen kijken, wegdromen.
Alleen terras hangen ben ik niet zo goed in. Maar dit is wel de reden dat ik best graag graag in de trein zit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Nee, de dooier was gescheiden toen jullie werden gemaakt.quote:Op zondag 6 november 2011 00:00 schreef Isabeau het volgende:
Toch niet echt een eeneiigge tweeling dus
Oh! Maar daar kan ik me zelfs zonder boek prima vermakenquote:Op zondag 6 november 2011 00:00 schreef TAV74 het volgende:
Alleen terras hangen ben ik niet zo goed in. Maar dit is wel de reden dat ik best graag graag in de trein zit.
Ik heb dagen dat ik gewoon 2 uur of weer zonder muziek of leeswerk gewoon lekker mensen zit te observeren of naar buiten zit te staren. Heerlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 00:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh! Maar daar kan ik me zelfs zonder boek prima vermaken
Leuk is dat toch altijd, gesprekken volgen. Ik moet me soms inhouden niet ineens mee te pratenquote:Op zondag 6 november 2011 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond in de trein waren er nog wat parmant uitziende dames over de tweede wereldoorlog aan het praten. Dat er een liedje in het dorp was over de overbuurman die nsb'er was en zo. En toen ging ze dat zingen
quote:Op zondag 6 november 2011 00:09 schreef TAV74 het volgende:
Ik zit vaak 1e klas en het is alleen al leuk langslopende scholieren-studenten te observeren als het druk is in de trein. Er is er altijd wel een bij die heel stoer zegt `we gaan gewoon 1e klas zitten`, maar dan eigenlijk ook weer niet echt durft te gaan zitten en dus maar hoopt dat iemand anders van de groep dat wel doet. Geweldig om die lichaamstaal en onzekerheid te lezen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ach je kan er weer opquote:Op zondag 6 november 2011 00:21 schreef Isabeau het volgende:
want ik kon er op met iloveprivacy.eu, alleen dat heeft fok nu gebanned
Is ook zoquote:Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik heb altijd het gevoel dat mensen in de 1e klas een stuk saaier zijnJij niet natuurlijk, al die anderen!
quote:Op zondag 6 november 2011 00:22 schreef TAV74 het volgende:
Dexter @work
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nou is Bob ook wel een erg leuk exemplaarquote:Op zondag 6 november 2011 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach je kan er weer op
Ik ga lekker m'n bed opzoeken, we waren vroeg op om te klussen en daarna een verjaardagsfeest met als afsluiter een Shanty-koorWas wel gezellig, veel familie van Kaas en grote kleine neef Bob heeft heerlijk een poos op schoot gehangen bij me
*rammel de rammel*
Jaaa weet ik ook wel, dat huilerige, en daarna dat drukke, en dan dat afstandelijke, en dan de knuffeltijd, dan weer jengeltijd enzo. Maar tochquote:Op zondag 6 november 2011 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Nou is Bob ook wel een erg leuk exemplaarGewoon wat vaker ook in de buurt van k-kinderen zijn voor een wat reëler beeld
Slaap lekker
Kind van mijn nichtje een dagje lenenquote:Op zondag 6 november 2011 00:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Jaaa weet ik ook wel, dat huilerige, en daarna dat drukke, en dan dat afstandelijke, en dan de knuffeltijd, dan weer jengeltijd enzo. Maar toch
quote:Op zondag 6 november 2011 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Sun, ik heb even terug gelezen en wat staan die kleren je goedVooral dat trui-jurkje is echt ontzettend leuk
Ach, er zijn een boel mensen die ze desondanks toch heel graag willenquote:Op zondag 6 november 2011 00:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jaaa weet ik ook wel, dat huilerige, en daarna dat drukke, en dan dat afstandelijke, en dan de knuffeltijd, dan weer jengeltijd enzo. Maar toch
En? Veel veranderd?quote:Op zondag 6 november 2011 00:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Grappig was dat Tav nog een pasfototjes van me in zijn portemonnee had zitten waarop ik de trui aan had die dus het zelfde kleurtje hadvan mijn Lio-stage tijd, dus 2004...
![]()
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 00:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En ja wel wat veranderd.. toen had ik nog heel lang en donkerrood haar
quote:Op zondag 6 november 2011 00:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Whut?? Ik verklap niets hoor!!![]()
En ja wel wat veranderd.. toen had ik nog lang en donker haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel wat anders jaVerf je je haar nog wel eens of is dit echt puur natuur Sun?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 6 november 2011 00:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee helemaal niet!! Ik bedoelde gewoon dat als G D is, dat B R isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel wat anders jaVerf je je haar nog wel eens of is dit echt puur natuur Sun?
![]()
![]()
Dit is puur Sun![]()
OooOOOoooo! Maar ik vond Rita mateloos irritant in Dexterquote:Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee helemaal niet!! Ik bedoelde gewoon dat als G D is, dat B R is![]()
![]()
Dit is puur Sun
haha ja gelukkig voor B klopt de vergelijking van geen kantquote:Op zondag 6 november 2011 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
OooOOOoooo! Maar ik vond Rita mateloos irritant in DexterEn als iemand niet op Rita lijkt is het B wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zondag 6 november 2011 00:45 schreef TAV74 het volgende:
Heel vage foto van de oude foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mona heeft ook tetten, dus is ook een meisje.quote:Op zondag 6 november 2011 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
alleen van mij is het wel duidelijk dat ik een meisje ben btw![]()
die zijn wellicht nepquote:Op zondag 6 november 2011 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Mona heeft ook tetten, dus is ook een meisje.
Ik ga rijk worden met deze pasfoto in mijn bezitquote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja hé? precies zo'n mysterieuze
Ik kan je wel verklappen wat ik dacht toen de foto gemaakt werdquote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja hé? precies zo'n mysterieuze
Nou doe es dan?quote:Op zondag 6 november 2011 00:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan je wel verklappen wat ik dacht toen de foto gemaakt werd![]()
Ja, en Jezus was getrouwd met Maria Magdalena en ze hebben nageslachtquote:
He, bah, een heaumeau?quote:Op zondag 6 november 2011 00:59 schreef Sunnythesun het volgende:
misschien niet nee.. vriendje van de schilder is de theorie
Werk ze, Isaquote:
Staat nog op mijn filmverlanglijstjequote:
Aanraderquote:Op zondag 6 november 2011 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Staat nog op mijn filmverlanglijstje
ik proefde vooral zout en ik hou van zout maar niet als het andere lekkere smaken overheerst en dat was bij dit zo. aardappelpuree uit een zakje (a la minute) vond ik vroeger lekker en krijg ik nu echt niet meer door mn keel, verwend nestquote:Op zondag 6 november 2011 01:36 schreef Isabeau het volgende:
Krijg je in ieder geval vannacht geen last van vampieren, FFT
En al die pakjes en zakjes hebben een bepaalde zelfde smaak door de mononatriumglutamaat en als je veel vers kookt dan pik je dat er zo uit!
Mooi hè, dat dat kanquote:Op zondag 6 november 2011 01:48 schreef FutureFairytale het volgende:
mn zus heeft vandaag een echo gehad. het hartje klopt!ze is precies 9 weken en 1 dag zwanger (oh sorry Borisz, nu 2
) en het wormpje is 2,5 cm
haha ja zo iel! maar het belangrijkste was voor nu het hartje. morgen (of vanavond) komen er vrienden bij haar (vanwege verjaardag van haar vriend) en dan kunnen ze het bekend makenquote:Op zondag 6 november 2011 01:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi hè, dat dat kanJe 2,5 cm nageslacht op een schermpje zien bewegen!
mensen wisten vroeger veel minder. ook van elkaar zo zonder die snelle communicatiemiddelen als telefoon en gadgets. kladblokken en brieven werden vol geschreven, gelukkig hoef ik nu niet meer 20 kladblokken te bewaren met mijn lelijke handschriftquote:Op zondag 6 november 2011 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Bremzout betekent zeer zout, net even opgezocht. Wat deden mensen toch in het pré-internet tijdperkMoest je het onthouden of noteren en dan naar een bibliotheek. Tenzij Encyclopedie & Woordenboeken thuis natuurlijk. Maar dan nog had je geen imdb, wiki, direct antwoord op je prangende relatie & kookvragen etc.
geweldig tochquote:Op zondag 6 november 2011 01:55 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een keer tijdens een speurtocht wisten we een antwoord niet en toen hebben we in een telefooncel met het nummerinformatienummer van de PTT gebeldEn toen gingen ze daar op die afdeling rond vragen of iemand het antwoord op onze vraag wist
Die was geweldig lekker! Echt een aanraderquote:Op zondag 6 november 2011 01:55 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Isa; was die herfstquiche nog gelukt en lekker?
Nu zouden ze naar google verwijzenquote:
Ja hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 08:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Krakje hebt na half 4 toch nog wel geslapen?
Daarom kook ik als hobby.Analoog smaakt ook beter dan digitaal etenquote:
Tja op school moest ik bv bij aardrijkskunde steden uit de kop leren om die op een blinde kaart te kunnen aanwijzen, op de vraag waarom dat nodig was en waar we niet leerden met een atlas leerden omgaan kreeg ik als antwoord dat ik mijn mond moest houden.quote:Op zondag 6 november 2011 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Bremzout betekent zeer zout, net even opgezocht. Wat deden mensen toch in het pré-internet tijdperkMoest je het onthouden of noteren en dan naar een bibliotheek. Tenzij Encyclopedie & Woordenboeken thuis natuurlijk. Maar dan nog had je geen imdb, wiki, direct antwoord op je prangende relatie & kookvragen etc.
Kijjk, dát had ik nou wel op school willen leren ipv een jaar lang over het Jodendom lullen (docent had er een boek over geschreven, vandaarquote:Op zondag 6 november 2011 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Over pakjes en portiepak, fileetjes en andere ellende.
Op vakantie in kroatie heb ik behalve brood, niet geprefabriceerds gekocht, vis, octopus, pijlstaart waren zo als ze uit zee kwamen, groente zo van het land.
Denk dat de meeste mensen behalve dat ze het eng vinden geen idee meer hebben hoe je vis of inktvis schoonmaakt, schubbenkrabben, ingewanden goed verwijderen. Wat doen met een octopus die nog leeft als je er een salade mee wilt maken? Gros van de nederlanders loopt denk ik gillend de keuken uit.
Natuurlijk heeft iedereen een zekere basiskennis nodig! Ik heb ooit voor een beroep gestudeerd waar het ondenkbaar is dat je niet hele ziektebeelden hebt lopen stampen en symptomen maar in de googledokter invoert op hoop van zegenquote:Op zondag 6 november 2011 10:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het wel belangrijk om te leren zoeken, maar het helpt wel als je een bepaalde basiskennis hebt. Dan kan je betere zoektermen gebruiken. Best handig als je weet dat de snaartheorie niet over muziek gaat.
Mijn hoofd zit boordevol feitjes en ik kan me niet alles precies herinneren. Maar als ik de naam van een stad hoor, weet ik iig waar het ongeveer ligt. Dat scheelt ook weer met zoeken.quote:Op zondag 6 november 2011 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft iedereen een zekere basiskennis nodig! Ik heb ooit voor een beroep gestudeerd waar het ondenkbaar is dat je niet hele ziektebeelden hebt lopen stampen en symptomen maar in de googledokter invoert op hoop van zegen
Maar om terug te komen op de aardrijkskunde, was het nou echt noodzakelijk dat ik allerlei plaatsjes in Midden-Amerika uit mijn hoofd moest leren? Landen & hoofdsteden alleen was een stuk concreter geweest en dat had ik waarschijnlijk beter onthouden dan de brij aan plaatsen die ik moest kennen.
dat ja. Als je moet opzoeken wat de hoofdstad van Kyrgyzstan is, is het best makkelijk om te weten waar het ongeveer ligt.quote:Op zondag 6 november 2011 10:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het wel belangrijk om te leren zoeken, maar het helpt wel als je een bepaalde basiskennis hebt. Dan kan je betere zoektermen gebruiken. Best handig als je weet dat de snaartheorie niet over muziek gaat.
Afwisselend FOK!ken en in bed liggen. En een afwasje doen.quote:Op zondag 6 november 2011 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat ja. Als je moet opzoeken wat de hoofdstad van Kyrgyzstan is, is het best makkelijk om te weten waar het ongeveer ligt.
Goeiemorgen! Ik heb lekker uitgeslapen, en nog even in bed liggen lezen. Dat is voor mij het toppunt van ontspannen geloof ik, als ik er 's morgens niet direct uithoef, maar nog even in bed kan blijven plakken. Het liefst als ik er niet alleen lig, maar als ik alleen ben is een boekje lezen ook niet al te slecht.
Nu staat er een vers brood in de oven, dat ik zo, als het nog warm is, met roomboter en hagelslag ga opeten! En daarna eens richting mediamarkt en ikea fietsen.
Ik geloof dat ik het ontspannen gevodnen heb!
Wat gaan jullie doen op deze ontspannende zondag?
Opstaan want net wakkerquote:Op zondag 6 november 2011 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat gaan jullie doen op deze ontspannende zondag?
quote:Op zondag 6 november 2011 09:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja op school moest ik bv bij aardrijkskunde steden uit de kop leren om die op een blinde kaart te kunnen aanwijzen, op de vraag waarom dat nodig was en waar we niet leerden met een atlas leerden omgaan kreeg ik als antwoord dat ik mijn mond moest houden.
Vond dat zo stom. Thuis werd me verteld dat de lerares gelijk had, want moeder kon nog alle eilanden van indonesie opratelen. Toen ik vroeg waar singapore dan lag moest ik mijn brutale mond houden.
Je hebt met een atlas, encylopedie of internet veel betere toegang tot kennis, en in mijn beleving moet le leren hoe je dingen opzoekt en uitzoekt die je niet weet, kruisreferenties maken, etc. Maar dat leerden ze je in mijn tijd niet op school. Nee, stompzinnige lijstjes uit je kop leren..
Niet nodig als je hebt leren werken met een atlas.quote:Op zondag 6 november 2011 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Als je moet opzoeken wat de hoofdstad van Kyrgyzstan is, is het best makkelijk om te weten waar het ongeveer ligt.
quote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef TAV74 het volgende:
Cool, Torrents downloaden via NAS lukt ook prima
Tja, had me nog nergens in verdiept verder, alls wat het ding kan buiten opslag is meegenomenquote:Op zondag 6 november 2011 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]jullie waren toch niet van het downloaden?
Had een leraar biologie die van een slachtende slager longen, hart, hersens etc organiseerde om ze laten zien, ook nam ie wel eens een kreeftje mee, of een vis, die we dan moesten ontleden.quote:Op zondag 6 november 2011 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijjk, dát had ik nou wel op school willen leren ipv een jaar lang over het Jodendom lullen (docent had er een boek over geschreven, vandaar).
Lijkt me lekker, stifado. Wat eet je erbij Sun?quote:Op zondag 6 november 2011 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga straks vast de stifado maken, opdrachtje afmaken voor de studie, kijken of het bos er nog staat met Sam en dan lekker eten vanaaf..
En voor straks een simpele salade met gerookte kip. Gewicht zakt weer langzaam en dat vind ik wel fijn dus even weer een paar weken minder carbs en veel gezonde dingen en zo
Knapperig afbakbroodquote:Op zondag 6 november 2011 11:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me lekker, stifado. Wat eet je erbij Sun?
Nog pap aan de kin Steerke?quote:Op zondag 6 november 2011 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
Lekkere havermout en daarna nog een bord pap gegeten vanochtend, gezoet met sucralose en een flinke scheut kaneel voor de smaak
Mooi meegenomen die 0-1, maar ik vind dat ze zich toch alweer veel teveel laten aftroeven door die opportunisten van Utrecht.quote:
1 - 1quote:Op zondag 6 november 2011 12:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mooi meegenomen die 0-1, maar ik vind dat ze zich toch alweer veel teveel laten aftroeven door die opportunisten van Utrecht.
Maar hij scoort nu wel. Met zijn buik. Hoe hip is dat bij *voet*balquote:Op zondag 6 november 2011 13:02 schreef TAV74 het volgende:
Ooijer
Gewoon rood. Als je niet kunt winnen van een dit jaar matig ploeg als Utrecht kun je je nog steeds blijven gedragen.
Jij ging iets nuttigs doen toch?quote:Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het is weer alleen maar geb(r)al hiero
Ja jonguhquote:
Oh dat laatste is irritantquote:Op zondag 6 november 2011 13:06 schreef LieLie het volgende:
Het goede nieuws van vandaag is dat het scrollen op mijn mousepad weer werkt![]()
Het slechte nieuws dat mijn laptop nu ineens doorheeft dat mijn windowsversie niet helemaal legaal is..
Zelfdenkende lappiesquote:Op zondag 6 november 2011 13:06 schreef LieLie het volgende:
Het goede nieuws van vandaag is dat het scrollen op mijn mousepad weer werkt![]()
Het slechte nieuws dat mijn laptop nu ineens doorheeft dat mijn windowsversie niet helemaal legaal is..
Dat zeg ik: irritantquote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welnee. Simpel te verhelpen door het product te kopen
Snaartheorie is ook niet echt basiskennis.quote:Op zondag 6 november 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet ook niet wat de snaartheorie is krak
En ben slecht in aardrijkskunde.
Niet opgelet op school, dromerig en vond het allemaal niezo boeiend
En nu heb ik spijt, want ik weet dat ik veel beter kan dan alleen die verdomde huishoudschool en INAS
En heb ik weinig parate kennis helaas.
/laatbloeier
quote:Op zondag 6 november 2011 13:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Snaartheorie is ook niet echt basiskennis.
Nee, en ook niet echt te begrijpen voor 99% van de wereldbevolking. Plus dat het maar een vage theorie blijft.quote:Op zondag 6 november 2011 13:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Snaartheorie is ook niet echt basiskennis.
Dat is de stringtheorie.quote:
Ik ook niet, maar het helpt als je weet dat het over het heelal gaat.quote:Op zondag 6 november 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet ook niet wat de snaartheorie is krak
En ben slecht in aardrijkskunde.
Niet opgelet op school, dromerig en vond het allemaal niezo boeiend
En nu heb ik spijt, want ik weet dat ik veel beter kan dan alleen die verdomde huishoudschool en INAS
En heb ik weinig parate kennis helaas.
/laatbloeier
Mijn stream is doodquote:
Leuk, veel plezier!quote:Op zondag 6 november 2011 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
straks het bos in met collegaatje en honden
Lekker ff bijkletsen, sinds ze naar de andere locatie is gegaan spreken we elkaar niet zo vaak meer helaas, en zij vervult de functie waarvoor ik studeer, dus leuk om ff over te beppen
Nopequote:Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je lekker mee gaan wandelen.
Op naar de stad danquote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef LieLie het volgende:
Ik moet eigenlijk nog lunchen.. Maar volgens mij is er niet veel bijzonders in huis
wij hadden eiks ook niks in huis. Gelukkig ben ik zo'n hamsteraar dat er altijd wel een pak of een zak staat van het 1 of ander om wat mee te maken. In dit geval dus een pak pannenkoekenmix en een appel met een klein rot plekje.quote:Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef LieLie het volgende:
Ik moet eigenlijk nog lunchen.. Maar volgens mij is er niet veel bijzonders in huis
Niet bepaald verbazend.quote:
Je hebt helemaal gelijk in dit geval, om je de ballen uit de broek te lachen dit.quote:
ik pest niet, ik zeg zelfs sorry, maar ik moet er wel n beetje om lachenquote:Op zondag 6 november 2011 13:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ajax fans pesten is geen hobby Memo.
Ajax-fans zijn wel de meest pessimistische mensen iig, toen jullie de titel wonnen de laatste keer liepen jullie op een gegeven moment ook achter.quote:Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef TAV74 het volgende:
Ajax in ieder geval definitief uit de race voor de titel na vanmiddag. 3 ploegen erboven inhalen lukt nooit van zijn leven meer.
Ik ookquote:Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik pest niet, ik zeg zelfs sorry, maar ik moet er wel n beetje om lachen
Nou ja, dat. Vorig jaar lukte ze het ook.quote:Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ajax-fans zijn wel de meest pessimistische mensen iig, toen jullie de titel wonnen de laatste keer liepen jullie op een gegeven moment ook achter.
quote:
Ach, kom op joh. Zoals het nu loopt in combinatie met de stand is het gewoon niet realistisch te denken dat je nog mee gaat doen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ajax-fans zijn wel de meest pessimistische mensen iig, toen jullie de titel wonnen de laatste keer liepen jullie op een gegeven moment ook achter.
Zelfde situatie als vorig jaarquote:Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, kom op joh. Zoals het nu loopt in combinatie met de stand is het gewoon niet realistisch te denken dat je nog mee gaat doen.
Nope, toen was PSV ook heel erg kwetsbaar en deed AZ niet mee. Een ploeg inhalen kan, 3 niet.quote:
Cool. Dus de rest van het seizoen hoeven jullie de Ajax-wedstrijden niet meer te kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nope, toen was PSV ook heel erg kwetsbaar en deed AZ niet mee. Een ploeg inhalen kan, 3 niet.
Ze moeten ergens op afreagerenquote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool. Dus de rest van het seizoen hoeven jullie de Ajax-wedstrijden niet meer te kijken
Zeker wel, en speciaal voor jou gaan we iedere pass hier analyserenquote:Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool. Dus de rest van het seizoen hoeven jullie de Ajax-wedstrijden niet meer te kijken
Boksbalquote:
Nicequote:Op zondag 6 november 2011 13:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker wel, en speciaal voor jou gaan we iedere pass hier analyseren
quote:Op zondag 6 november 2011 13:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker wel, en speciaal voor jou gaan we iedere pass hier analyseren
Jij hebt toch geen tijd om dat allemaal bij te lezen johquote:
Je zou verwachten dat ze in Maastricht eerder voor PSV zijn dan voor Ajax, bij gebrek aan MVV in de eredivisiequote:Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
als t zo blijft, wordt t n gezellige chago bedoening straks op mn werk
nee, helaas, het zit vol met ajaciedenquote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze in Maastricht eerder voor PSV zijn dan voor Ajax, bij gebrek aan MVV in de eredivisie.
VVV kan ook nog
Joh, laat ze. Die knuppels kijken 2x per jaar uit naar deze wedstrijd. Eindigen ze onderaan, boeiend, als ze maar 2x van Ajax gewonnen hebbenquote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef TAV74 het volgende:
Utrecht verzameld intussen even genoeg boetes om ook volgend jaar niet al te veel transferbudget te hebben.
Zo opportunistisch ben ik dus niet.quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Pas maar op, als het straks 5-5 wordt is Ajax volgens TAV weer titelkandidaat
Anders speel je 1x slecht en noem je Ajax gelijk geen titelkandidaat meerquote:
Ja, want tot nu toe spelen ze fantastisch en roep ik iedere week dat we kampioen worden.quote:Op zondag 6 november 2011 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders speel je 1x slecht en noem je Ajax gelijk geen titelkandidaat meer
Die deed zijn naam eer aanquote:
ik vind het het geld meer dan waard (als de stand zo blijftquote:Op zondag 6 november 2011 14:26 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet betaald zit te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |