abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:22:08 #1
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104010972
En verder.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 november 2011 @ 21:22:35 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104010988
Nog maar eens dan :P

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_104011014
zeg doe eens lief tav enzo :{w

maar fotografie is op zich nog niet n heel gekke suggestie
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:24:01 #4
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104011055
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:23 schreef Memento-Mori het volgende:

Niet zo in de gordijnen hoor, het is maar humor.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_104011066
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:23 schreef Memento-Mori het volgende:
doe eens niet zo serieus ;) :*
pi_104011170
ik voel me niet echt serieus genomen anders -O- ik koop graag MD maar das nu niet n hobby
pi_104011193
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me niet echt serieus genomen anders -O- ik koop graag MD maar das nu niet n hobby
Het is dan ook niet serieus bedoeld allemaal Memo :+ ;)
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:28:32 #8
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104011233
Een hobby voor iemand anders verzinnen is ook niet echt makkelijk, maar er zijn vast wel dingen waar je wat affiniteit mee hebt toch?
pi_104011286
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef TAV74 het volgende:

[..]

MD fotografie :+
Dat doe ik zelf wel :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:31:17 #10
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104011337
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat doe ik zelf wel :Y)
Ik weet niet zeker of je dat wel staat eigenlijk :|W
pi_104011343
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me niet echt serieus genomen anders -O-
Da's dubbel op te vatten :Y)

Maar MeMo, wat is de achterliggende gedachte van de psych? Dat je wat ontspannends zoekt?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_104011361
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of je dat wel staat eigenlijk :|W
Tsk...wat een vertrouwen weer -O-
pi_104011538
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Da's dubbel op te vatten :Y)

Maar MeMo, wat is de achterliggende gedachte van de psych? Dat je wat ontspannends zoekt?
ik ben te prestatiegericht bezig, werk-studie-werk-studie tussendoor wat aanmodderen maar doe te weinig echt ontspannende dingen
pi_104011592
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik ben te prestatiegericht bezig, werk-studie-werk-studie tussendoor wat aanmodderen maar doe te weinig echt ontspannende dingen
Moet dat? Ik voorspel dat ik dat de komende paar maanden ook zo blijf houden. Vind het niet leuk, maar ja, t moet allemaal af en ik krijg ook geen erg goed gevoel van echt weggaan en iets 'ontspannends' doen.
pi_104011593
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ok. En dat dansen waar Steer zo gek van is, is niets voor jou? Anders misschien kroegjes, concerten, lekker 's avonds lezen, naar de bios, dat soort dingen?
pi_104011631
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:38 schreef LieLie het volgende:

[..]

Moet dat? Ik voorspel dat ik dat de komende paar maanden ook zo blijf houden. Vind het niet leuk, maar ja, t moet allemaal af en ik krijg ook geen erg goed gevoel van echt weggaan en iets 'ontspannends' doen.
voor jou is sport dat ;)
pi_104011632
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:38 schreef LieLie het volgende:

[..]

Je hebt af en toe ontspanning nodig ja :Y Maar jij vind dat in koken en rommelen in de keuken en zo. Gok ik zo een beetje :P Maar MeMo is daar niet helemaal van.
pi_104011673
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je hebt af en toe ontspanning nodig ja :Y Maar jij vind dat in koken en rommelen in de keuken en zo. Gok ik zo een beetje :P Maar MeMo is daar niet helemaal van.
ik ben daar niet zo van omdat ik er weinig aan vind mezelf voor mezelf uit te sloven lielie heeft nog een Mr. LieLie, voor twee is het leuker om te koken oid dan voor 1 (althans dat geldt voor mij wel)
pi_104011707
http://www.nu.nl/binnenland/2660468/zonnige-nazomer-houdt.html

Ik bespeur volgende week fietsweer :Y) Maar goed....het is bijna half november en ik loop nog in mijn zomerjack :{
pi_104011744
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

voor jou is sport dat ;)
Dat doe ik dus nog heel weinig. Op een of andere manier kan ik dat er niet echt 'bij hebben'.

Zelfde geldt voor koken P.
pi_104011772
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik ben daar niet zo van omdat ik er weinig aan vind mezelf voor mezelf uit te sloven lielie heeft nog een Mr. LieLie, voor twee is het leuker om te koken oid dan voor 1 (althans dat geldt voor mij wel)
Kan ik me van alles bij voorstellen :Y Hier ook alleen thuis he ;) Maar dan moet er toch wel wat anders zijn waarmee je kunt ontspannen.....
pi_104011795
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dat doe ik dus nog heel weinig. Op een of andere manier kan ik dat er niet echt 'bij hebben'.

Hmm...kijk je wel ff een beetje uit dan? Boog kan een tijd gespannen blijven staan, maar af en toe even laten schieten kan geen kwaad.
pi_104011846
Ik ga trouwens ff verder met het uitzoeken van een stapel oud papier van 5-10 cm die ik van kantoor meegenomen heb :D
pi_104011857
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef LieLie het volgende:

[..]

Als jij je daar goed bij voelt, voor mij werkt dat dus heel negatief door individuele factoren en moet ik dus een "hobby" zoeken. En jouw leven is sowieso heel anders dan dat van mij, jij hebt een relatie en daar komen automatisch ook andere dingen bij kijken: op bezoek bij (schoon)ouders of n filmpje kijken of n uurtje kletsen met je vriend, of samen eten met je vriend bijv. dat is ook "ontspannend" als in, ff niet druk met studie-werk en daar tussen heen vliegen. Ik prop mn eten in 15min achter mn bureau naar binnen.
pi_104011921
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Als jij je daar goed bij voelt, voor mij werkt dat dus heel negatief door individuele factoren en moet ik dus een "hobby" zoeken. En jouw leven is sowieso heel anders dan dat van mij, jij hebt een relatie en daar komen automatisch ook andere dingen bij kijken: op bezoek bij (schoon)ouders bijv. dat is ook "ontspannend" als in, ff niet druk met studie-werk en daar tussen heen vliegen.
Ja, dat is wel waar, maar heel goed voel ik me er niet bij hoor :)
Ik weet gelukkig dat het als het goed is maar tot januari duurt.
En mijn werk vind ik wel heel leuk :Y
pi_104011972
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmm...kijk je wel ff een beetje uit dan? Boog kan een tijd gespannen blijven staan, maar af en toe even laten schieten kan geen kwaad.
Mjah, ik heb dus gelukkig wel mrLie inderdaad, die me dan verplicht om Tudors te kijken ;)
En verder is het even doorbijten tot januari :)
pi_104012017
Als ik mijn fam. in de buurt zou hebben zou ik bijv daar ff n kopje koffie kunnen halen, ben je toch ff met iets anders bezig. En er komt bij dat mijn werktijden best ruk zijn 16.30-22 bijvoorbeeld. Overdag colleges en tussendoor thesis en dan werken, en het hoeft geen tijdrovende hobby te zijn maar wel iets waarmee ik even iets totaal anders doe dan studie.
pi_104012045
Soms is ontspannen ook heel erg moeilijk.

Ik heb deze week elke dag van 8 tot 7 gewerkt, minstens. Twee avonden voor het werk weggeweest.... En vandaag van 10 tot half 7 gewerkt...En nu zit ik op de bank en is het zo onwerkelijk, lastig om te bedenken wat ik moet gaan doen.
pi_104012108
En ik krijg dus best wel faalangst en negatieve gedachten door dat prestatiegerichte drukke gedoe "ik ben te dom en ik kan dit niet" . Dus ze heeft zeker een punt met dat ik een "hobby" moet zoeken.
pi_104013767
Omaf en toe te ontsnappen aan studiedruk toentertijd ging ik in een
café/bistro wat drinken en een tijdschrift lezen of de krant.
Thuis gunde ik mij de rust niet ervoor, want dan moest ik studeren.
Het kostte Mn. AnneX veel moeite om mij eens mee te slepen naar Antwerpen.
Goh, wat heeft die meneer afgezien, omdat ik zo nodig naar school moest op mn 42e.
  zaterdag 5 november 2011 @ 22:38:37 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104013887
Zo. Lekker even een niemandalletje van een film gezien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 5 november 2011 @ 22:39:03 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104013910
Bestaan er behalve Internetten dan nog meer hobbies? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104013987
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Soms is ontspannen ook heel erg moeilijk.

Ik heb deze week elke dag van 8 tot 7 gewerkt, minstens. Twee avonden voor het werk weggeweest.... En vandaag van 10 tot half 7 gewerkt...En nu zit ik op de bank en is het zo onwerkelijk, lastig om te bedenken wat ik moet gaan doen.
Niks dus. :D filmpie kijken of iets op tv, beetje zappen, muziekjes luisteren, beetje voor je uit staren, mss nog een wandelingetje, beetje lezen... waarom zou je nu nog iets Moeten Doen :?
pi_104014030
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
En ik krijg dus best wel faalangst en negatieve gedachten door dat prestatiegerichte drukke gedoe "ik ben te dom en ik kan dit niet" . Dus ze heeft zeker een punt met dat ik een "hobby" moet zoeken.
Ik krijg altijd jeuk van mensen die vertellen dat je moet sporten of een hobby moet hebben :{
Vroeger al en nu nog :P
pi_104014098
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Niks dus. :D filmpie kijken of iets op tv, beetje zappen, muziekjes luisteren, beetje voor je uit staren, mss nog een wandelingetje, beetje lezen... waarom zou je nu nog iets Moeten Doen :?
Niet iedereen kan 'niets doen'. Ik ben er toevallig errug goed in, vervelen; héérlijk! (ik herken me dus ook totaal niet in die toegewijde verhalen, zou dat wel wat meer mogen hebben eigenlijk :@ ) Maar ik ken genoeg mensen die niet een half uur nutteloos op de bank kunnen zitten. Die gaan op zoek naar iets en ontspannen dan niet. Voor dat soort mensen zou een hobby dus best nuttig kunnen zijn! ;)
pi_104014145
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ja, dat moeten doen mag je lezen als willen doen. Ik heb dan moeite om me te ontspannen, zeker omdat ik weet dat er maandag weer heel veel werk op me ligt te wachten. Maar goed, morgen mag ik van mezelf niet aan werk denken!

En ik ga binnenkort denk ik inderdaad een TV kopen, om eens een beetje hersenloos te zappen...
pi_104014235
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik krijg altijd jeuk van mensen die vertellen dat je moet sporten of een hobby moet hebben :{
Vroeger al en nu nog :P
nouja hobby is een groot woor, ik moet gewoon iets anders ondernemen dan studie en werk wat ik nu vrijwel niet doe
pi_104014310
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:44 schreef Jagärtrut het volgende:

ja, dat moeten doen mag je lezen als willen doen. Ik heb dan moeite om me te ontspannen, zeker omdat ik weet dat er maandag weer heel veel werk op me ligt te wachten. Maar goed, morgen mag ik van mezelf niet aan werk denken!

En ik ga binnenkort denk ik inderdaad een TV kopen, om eens een beetje hersenloos te zappen...
Dat is ook een lastige valkuil voor mij. Als ik iets leuk vind of het moet af o.i.d. kan ik daar erg mee bezig zijn in mn hoofd. Ook als ik vrij ben.
Ik ben een praktische planner, een regeerder.
pi_104014338
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:

nouja hobby is een groot woor, ik moet gewoon iets anders ondernemen dan studie en werk wat ik nu vrijwel niet doe
Kan je zingen of wil je mss iets van een instrument leren? Totaal out of the box kan ook leuk zijn, je boort wat andere hersencellen aan en ontmoet vanzelf andere mensen :)
  zaterdag 5 november 2011 @ 22:51:11 #40
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_104014384
kan me de laatste keer dat ik me verveelde niet herinneren eigenlijk, altijd wel bezig met iets, lezen, schrijven, dansen, dingen doen.
Confidence through competence
pi_104014426
Verveling is niet erg Steer o|O
pi_104014464
O+ ik verveel me bijna iedere week wel een keer.. en als dat een keer dus niet lukt voel ik me meteen gestrest :') :+
pi_104014485
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Kan je zingen of wil je mss iets van een instrument leren? Totaal out of the box kan ook leuk zijn, je boort wat andere hersencellen aan en ontmoet vanzelf andere mensen :)
nouja dat andere mensen ontmoeten is het niet zo zeer, meer mezelf tijd gunnen ff echt iets totaal anders aan mn kop te hebben dan studie/werk, zoals Annex kopje thee drinken oid buiten de deur is wel n idee idd, cursus is moeilijk te plannen met mijn wisselende roosters van werk
pi_104014774
Dat ik me plotseling weer verdiep in hoe dat ook al weer moet m'n haar en natuurlijke producten is ook een soort van SOG eigenlijk, maar het valt weer niet onder hobbys :P

Overigens lijkt mijn haar het goed te kunnen vinden met puur kokosvet. En ik kan er nog mee koken ook :+
pi_104014804
Dan heb je geen kwastje meer nodig ook, handy Lie :7
pi_104014940
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Dan heb je geen kwastje meer nodig ook, handy Lie :7
Ik zie me al een schaaltje invetten :P
pi_104015149
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nouja dat andere mensen ontmoeten is het niet zo zeer, meer mezelf tijd gunnen ff echt iets totaal anders aan mn kop te hebben dan studie/werk, zoals Annex kopje thee drinken oid buiten de deur is wel n idee idd, cursus is moeilijk te plannen met mijn wisselende roosters van werk
Is wandelen niets voor jou? Kun je doen wanneer je wilt en de omgeving heb je al mee daar. Werkt bij mij altijd goed om mijn hoofd leeg te krijgen.
pi_104015202
Net die 10cm grote stapel afdrukken van mailtjes door zitten kijken, maar ik kan er geen wijs uit worden. Lekker archiveren zo. Daar schiet je echt niets mee op :')

Het is tijd om verder te lezen over Steve Jobs :P
pi_104015674
Ze hebben op mijn werk Fok unbanned :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:26:12 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104015688
Zo. Mooi tijdstip om eens te beginnen aan een variant op de linzensoep van Sunny. Ik combineer die van Sunny met dit recept en nog een beetje van mijzelf. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_104015763
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
Zo. Mooi tijdstip om eens te beginnen aan een variant op de linzensoep van Sunny. Ik combineer die van Sunny met dit recept en nog een beetje van mijzelf. :9
Moeten jullie nog eten? :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:28:48 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104015800
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef Isabeau het volgende:

Moeten jullie nog eten? :7
Nee, deze is voor morgen. Maar het een dagje laten staan maakt hem lekkerder heb ik begrepen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_104015814
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, deze is voor morgen. Maar het een dagje laten staan maakt hem lekkerder heb ik begrepen.
:Y :9
pi_104015880
Net als snert dus *O*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 november 2011 @ 23:31:34 #55
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104015894
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Net als snert dus *O*
En pastasaus :P
pi_104015940
Ik vind linzensoep iets lekker primitiefs hebben :9 Ben er dol op en maak het zelden.

Ik weet overigens geen hobby voor je, Memo. Alles wat ik zou kunnen aandragen is wel genoemd. Ik vind het totaal 'out of the box' denken wel een leuke om eens te proberen. Muziekinstrument, popkoor, salsa ( ;) ), toneel?
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:33:06 #57
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104015949
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Damn, jij bent echt goed bezig _O_
pi_104015982
Ik had deze week een bijzonder chili recept geprobeerd en dat moest eigenlijk ook uren pruttelen, maar ik had zin in eten en haast en na 20 min was het ook lekker O-) Was met bier!
pi_104015986
Ik maak nu 2x per maand gemiddeld linzensoep :D grote favoriet hier :Y ;)
pi_104016019
De soep die wij meestal maken is zelfgemaakte kippensoep of uiensoep :+
Of tomatensoep met allemaal verse tomaten :9
pi_104016043
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind linzensoep iets lekker primitiefs hebben :9 Ben er dol op en maak het zelden.

Ik weet overigens geen hobby voor je, Memo. Alles wat ik zou kunnen aandragen is wel genoemd. Ik vind het totaal 'out of the box' denken wel een leuke om eens te proberen. Muziekinstrument, popkoor, salsa ( ;) ), toneel?
ik heb jarenlang keyboard gespeeld dus dat is niet zo out of the box :P en cursussen zijn lastig qua werk/tijd dat ik hier nog ga zijn dus zoek meer iets individueels maar thx voor de suggesties ;)
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:37:45 #62
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104016080
Wat ontspannen betreft. Met enige regelmaat een weekend zonder afspraken zoals nu helpt me altijd heel erg. Hoe leuk de afspraken ook vaak zijn, als ik in een opgejaagde periode zit zitten ze me dan toch even in de weg.
pi_104016092
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik heb jarenlang keyboard gespeeld dus dat is niet zo out of the box :P en cursussen zijn lastig qua werk/tijd dat ik hier nog ga zijn dus zoek meer iets individueels maar thx voor de suggesties ;)
En gewoon een goede boeken of tv serie zoeken waar je lekker bij weg kan dwalen?? Dat werkt voor mij altijd stiekem nog het beste.. :) is ook een soort hobby ;)
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:40:45 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104016177
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik maak nu 2x per maand gemiddeld linzensoep :D grote favoriet hier :Y ;)
De pan die ik nu maak is ongeveer voor een weeshuis, dus ik vries morgen lekker een aantal porties in. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104016184
Nou ja, en ik speel World of Warcraft, maar dat lijkt me helemaal niets voor Memo :@
Daarbij is dat regelmatig erg niet ontspannend en ben ik er erg competitief in :')
pi_104016203
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:40 schreef golfer het volgende:

[..]

De pan die ik nu maak is ongeveer voor een weeshuis, dus ik vries morgen lekker een aantal porties in. :)
Slim :Y ik maak het ook vaak voor 2 dagen dan ^O^
pi_104016207
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En gewoon een goede boeken of tv serie zoeken waar je lekker bij weg kan dwalen?? Dat werkt voor mij altijd stiekem nog het beste.. :) is ook een soort hobby ;)
nouja tis wel wat AnneX heeft, als ik thuis ben dan geef ik met niet volledig over enzo dus moet gewoon echt de deur uit maar zit te denken gewoon te fietsen/wandelen/ergens wat drinken
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:42:06 #68
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104016226
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, en ik speel World of Warcraft, maar dat lijkt me helemaal niets voor Memo :@
Daarbij is dat regelmatig erg niet ontspannend en ben ik er erg competitief in :')
Dat bedoelde ik dus even geleden: hobbies beginnen ontspannen tot je er in doorslaat |:(

(of ligt dat gewoon aan mij :P)
pi_104016246
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nouja tis wel wat AnneX heeft, als ik thuis ben dan geef ik met niet volledig over enzo dus moet gewoon echt de deur uit maar zit te denken gewoon te fietsen/wandelen/ergens wat drinken
Boekje mee, leuke bistro tot stamcafe bombarderen, lekker stukkie lopen, daar neerstrijken en een uurtje zitten lezen boven een cappuccino ^O^ :Y
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:43:49 #70
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104016286
Is Whisky geen hobby voor je Memo, ontspant als een gek ;)
pi_104016294
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:42 schreef TAV74 het volgende:

Dat bedoelde ik dus even geleden: hobbies beginnen ontspannen tot je er in doorslaat |:(

(of ligt dat gewoon aan mij :P)
Nee, dat ligt niet alleen aan jou :D

Dat 'echte ontspannen' daar ben ik bar slecht in. Fokken is denk ik het meest ontspannend voor mij. In mijn eentje wandelen of zo verveeld heel snel en op een terrasje gaan zitten met een kopje koffie dan denk ik alleen maar dat die koffie thuis een stuk goedkoper is :')
pi_104016361
:') dat herken ik wel Isa.. pas sinds Sam dat ik echt doelloos rond kan lopen, en het is pas recent dat ik kan genieten van een terrasje.. maar in mijn eentje zou ik dat niet zo snel doen toch..
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:46:32 #73
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104016379
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat ligt niet alleen aan jou :D

Dat 'echte ontspannen' daar ben ik bar slecht in. Fokken is denk ik het meest ontspannend voor mij. In mijn eentje wandelen of zo verveeld heel snel en op een terrasje gaan zitten met een kopje koffie dan denk ik alleen maar dat die koffie thuis een stuk goedkoper is :')
Het is meer dat ik me in drukke tijden dan afvraag of ik wel genoeg tijd over hou die dag om even lekker ontspannen op de bank te hangen waardoor ik niet ontspan :+
pi_104016400
Met een vriendin wandelen vind ik dan weer echt geweldig! Een hond meenemen is denk ik ook gewoon leuk :Y Is ook een soort vriend(in) ;)
pi_104016422
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Met een vriendin wandelen vind ik dan weer echt geweldig! Een hond meenemen is denk ik ook gewoon leuk :Y Is ook een soort vriend(in) ;)
:Y Sam is dan een soort 'excuus' :+
pi_104016424
Leuk hè dat ik weer kan fokken op het werk :@ Er was vast een arts of manager oid die geklaagd heeft.
pi_104016436
quote:
Leuk hè dat ik weer kan fokken op het werk :@ Er was vast een arts of manager oid die geklaagd heeft.
Komt vast door het artikel in de Volkskrant :+ *) Fok is hip w/
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:48:29 #78
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104016454
quote:
Welnee, ze hebben in de Volkskrant gelezen hoe geweldig Fok is ;)
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:48:44 #79
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104016465
Sun }:|
pi_104016476
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:48 schreef TAV74 het volgende:
Sun }:|
Wat nou? Naprater :{w :+
pi_104016485
:D

Nou, hoe dan ook, ik heb mijn krantje & kroegje terug heur :7
pi_104016509
:D *O*
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:57:18 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104016768
Help. Mijn lepel blijft rechtop staan in de pan. Nog maar een litertje bouillonwater erbij dus. ;)
zit nu op 2 en een halve liter.
Poef.....gone! ©golfer
pi_104016784
:D Dat overkomt mij ook nog wel eens ja G! ;)
pi_104016805
Oh ik vind hangen op een terrasje met een biertje in mn up heerlijk! Mensen kijken, wegdromen.
Ik ben toch wel een beetje een einzelgangertje vrees ik :D
pi_104016843
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik vind hangen op een terrasje met een biertje in mn up heerlijk! Mensen kijken, wegdromen.
Oh ik ook.. maar ook opgegroeid met het idee dat alles buiten de deur te duur is ;) Ik einzelgang heel prettig in mijn eigen huis :+
pi_104016859
quote:
Toch niet echt een eeneiigge tweeling dus *)
  zondag 6 november 2011 @ 00:00:28 #88
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104016878
quote:
Alleen terras hangen ben ik niet zo goed in. Maar dit is wel de reden dat ik best graag graag in de trein zit.
  zondag 6 november 2011 @ 00:01:42 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104016923
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:00 schreef Isabeau het volgende:

Toch niet echt een eeneiigge tweeling dus *)
Nee, de dooier was gescheiden toen jullie werden gemaakt. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104016958
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:00 schreef TAV74 het volgende:

Alleen terras hangen ben ik niet zo goed in. Maar dit is wel de reden dat ik best graag graag in de trein zit.
Oh! Maar daar kan ik me zelfs zonder boek prima vermaken :Y
  zondag 6 november 2011 @ 00:05:34 #91
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104017071
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh! Maar daar kan ik me zelfs zonder boek prima vermaken :Y
Ik heb dagen dat ik gewoon 2 uur of weer zonder muziek of leeswerk gewoon lekker mensen zit te observeren of naar buiten zit te staren. Heerlijk.
pi_104017085
_O- komt een liedje van Sam Cooke voorbij op de spelert. Leuk als je die naam roept hier in huis terwijl het hondje naast je ligt :D Schrikt op met een piep! 'Koekjes?? Voor Sam?? Waar??' zo'n blik dus :') O+
pi_104017124
Vanavond in de trein waren er nog wat parmant uitziende dames over de tweede wereldoorlog aan het praten. Dat er een liedje in het dorp was over de overbuurman die nsb'er was en zo. En toen ging ze dat zingen O+
  zondag 6 november 2011 @ 00:09:01 #94
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104017214
Ik zit vaak 1e klas en het is alleen al leuk langslopende scholieren-studenten te observeren als het druk is in de trein. Er is er altijd wel een bij die heel stoer zegt `we gaan gewoon 1e klas zitten`, maar dan eigenlijk ook weer niet echt durft te gaan zitten en dus maar hoopt dat iemand anders van de groep dat wel doet. Geweldig om die lichaamstaal en onzekerheid te lezen.
  zondag 6 november 2011 @ 00:09:40 #95
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104017231
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond in de trein waren er nog wat parmant uitziende dames over de tweede wereldoorlog aan het praten. Dat er een liedje in het dorp was over de overbuurman die nsb'er was en zo. En toen ging ze dat zingen O+
Leuk is dat toch altijd, gesprekken volgen. Ik moet me soms inhouden niet ineens mee te praten :)
pi_104017595
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:25 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben op mijn werk Fok unbanned :o
Had je dat gevraagd? :P
pi_104017602
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:09 schreef TAV74 het volgende:
Ik zit vaak 1e klas en het is alleen al leuk langslopende scholieren-studenten te observeren als het druk is in de trein. Er is er altijd wel een bij die heel stoer zegt `we gaan gewoon 1e klas zitten`, maar dan eigenlijk ook weer niet echt durft te gaan zitten en dus maar hoopt dat iemand anders van de groep dat wel doet. Geweldig om die lichaamstaal en onzekerheid te lezen.

Ik heb altijd het gevoel dat mensen in de 1e klas een stuk saaier zijn 8-) Jij niet natuurlijk, al die anderen!
pi_104017621
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef Leintjeuh het volgende:

Had je dat gevraagd? :P
:N want ik kon er op met iloveprivacy.eu, alleen dat heeft fok nu gebanned :')
  zondag 6 november 2011 @ 00:22:32 #99
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104017639
Dexter @work :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104017678
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:21 schreef Isabeau het volgende:
:N want ik kon er op met iloveprivacy.eu, alleen dat heeft fok nu gebanned :')
Ach je kan er weer op :)

Ik ga lekker m'n bed opzoeken, we waren vroeg op om te klussen en daarna een verjaardagsfeest met als afsluiter een Shanty-koor _O- Was wel gezellig, veel familie van Kaas en grote kleine neef Bob heeft heerlijk een poos op schoot gehangen bij me *O* *rammel de rammel*
  zondag 6 november 2011 @ 00:24:06 #101
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104017679
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb altijd het gevoel dat mensen in de 1e klas een stuk saaier zijn 8-) Jij niet natuurlijk, al die anderen!
Is ook zo :Y
  zondag 6 november 2011 @ 00:26:16 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104017736
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:22 schreef TAV74 het volgende:
Dexter @work :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_104017739
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:

Ach je kan er weer op :)

Ik ga lekker m'n bed opzoeken, we waren vroeg op om te klussen en daarna een verjaardagsfeest met als afsluiter een Shanty-koor _O- Was wel gezellig, veel familie van Kaas en grote kleine neef Bob heeft heerlijk een poos op schoot gehangen bij me *O* *rammel de rammel*
Nou is Bob ook wel een erg leuk exemplaar :7 Gewoon wat vaker ook in de buurt van k-kinderen zijn voor een wat reëler beeld :P

Slaap lekker :*
pi_104017838
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Nou is Bob ook wel een erg leuk exemplaar :7 Gewoon wat vaker ook in de buurt van k-kinderen zijn voor een wat reëler beeld :P

Slaap lekker :*
Jaaa weet ik ook wel, dat huilerige, en daarna dat drukke, en dan dat afstandelijke, en dan de knuffeltijd, dan weer jengeltijd enzo. Maar toch O+
pi_104017925
Sun, ik heb even terug gelezen en wat staan die kleren je goed _O_ Vooral dat trui-jurkje is echt ontzettend leuk ^O^
pi_104017938
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:30 schreef Leintjeuh het volgende:

Jaaa weet ik ook wel, dat huilerige, en daarna dat drukke, en dan dat afstandelijke, en dan de knuffeltijd, dan weer jengeltijd enzo. Maar toch O+
Kind van mijn nichtje een dagje lenen O-)
pi_104017948
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Sun, ik heb even terug gelezen en wat staan die kleren je goed _O_ Vooral dat trui-jurkje is echt ontzettend leuk ^O^
:D dank dank *O* ben er echt blij mee :Y

Grappig was dat Tav nog een pasfototjes van me in zijn portemonnee had zitten waarop ik de trui aan had die dus het zelfde kleurtje had :D van mijn Lio-stage tijd, dus 2004... :D
  zondag 6 november 2011 @ 00:36:02 #108
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104017979
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:30 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ach, er zijn een boel mensen die ze desondanks toch heel graag willen :P
pi_104018019
Dexter :D
pi_104018035
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Dexter :D
:o Rita :o
pi_104018050
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:35 schreef Sunnythesun het volgende:

Grappig was dat Tav nog een pasfototjes van me in zijn portemonnee had zitten waarop ik de trui aan had die dus het zelfde kleurtje had :D van mijn Lio-stage tijd, dus 2004... :D
En? Veel veranderd?

ps: alle Dexterfans tot nu toe erg bedankt voor het steeds weer in spoilertags plaatsen van opmerkingen over Dexter :* Ik ga straks het hele seizoen in 1 ruk kijken. Nu nog met Buffy bezig :D
pi_104018058
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:37 schreef Sunnythesun het volgende:

:o Rita :o
}:|
pi_104018075
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

}:|
Whut?? Ik verklap niets hoor!! :D

En ja wel wat veranderd.. toen had ik nog lang en donker haar ;)
  zondag 6 november 2011 @ 00:39:53 #114
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104018100
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En ja wel wat veranderd.. toen had ik nog heel lang en donkerrood haar ;)
pi_104018155
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Whut?? Ik verklap niets hoor!! :D

En ja wel wat veranderd.. toen had ik nog lang en donker haar ;)
:P
SPOILER
Dat is wel wat anders ja O-) Verf je je haar nog wel eens of is dit echt puur natuur Sun?
pi_104018215
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Dat is wel wat anders ja O-) Verf je je haar nog wel eens of is dit echt puur natuur Sun?
Nee helemaal niet!! Ik bedoelde gewoon dat als G D is, dat B R is :D ;)

Dit is puur Sun :Y
pi_104018255
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef Sunnythesun het volgende:

Nee helemaal niet!! Ik bedoelde gewoon dat als G D is, dat B R is :D ;)

Dit is puur Sun :Y
OooOOOoooo! Maar ik vond Rita mateloos irritant in Dexter :') En als iemand niet op Rita lijkt is het B wel :P
pi_104018266
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

OooOOOoooo! Maar ik vond Rita mateloos irritant in Dexter :') En als iemand niet op Rita lijkt is het B wel :P
haha ja gelukkig voor B klopt de vergelijking van geen kant :+
  zondag 6 november 2011 @ 00:45:24 #119
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104018273
Heel vage foto van de oude foto :P

SPOILER
  zondag 6 november 2011 @ 00:47:43 #120
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_104018334
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:45 schreef TAV74 het volgende:
Heel vage foto van de oude foto :P

SPOILER
pi_104018348
_O- _O- nou je het zegt :D :o
  zondag 6 november 2011 @ 00:48:08 #122
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104018351
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2011 00:47 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O-
pi_104018380
Zelfde glimlach!
pi_104018393
alleen van mij is het wel duidelijk dat ik een meisje ben btw O-) :Y
pi_104018405
MonaSunny _O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 november 2011 @ 00:49:54 #126
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104018406
Kaas :D
  zondag 6 november 2011 @ 00:50:08 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104018413
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:49 schreef Sunnythesun het volgende:
alleen van mij is het wel duidelijk dat ik een meisje ben btw O-) :Y
Mona heeft ook tetten, dus is ook een meisje. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104018427
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Mona heeft ook tetten, dus is ook een meisje. ;)
die zijn wellicht nep :P die van mij niet :N
  zondag 6 november 2011 @ 00:54:59 #129
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_104018547
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2011 00:49 schreef Isabeau het volgende:
Zelfde glimlach!
Ja hé? precies zo'n mysterieuze
  zondag 6 november 2011 @ 00:55:27 #130
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104018562
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik ga rijk worden met deze pasfoto in mijn bezit :7
pi_104018569
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik kan je wel verklappen wat ik dacht toen de foto gemaakt werd :Y ;)
  zondag 6 november 2011 @ 00:58:03 #132
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_104018654
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:55 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik kan je wel verklappen wat ik dacht toen de foto gemaakt werd :Y ;)
Nou doe es dan? :P
pi_104018661
Eh wacht ff, ML zou geen vrouw zijn?
  zondag 6 november 2011 @ 00:59:07 #134
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104018687
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Ja, en Jezus was getrouwd met Maria Magdalena en ze hebben nageslacht :Y
pi_104018688
als Mona Lisa het zelfde dacht terwijl ze geschilderd werd is dat trouwens best grappig _O-

ik dacht: oei! niet te hard lachen, lippen op elkaar, anders krijg ik hamsterwangen en knijpen mijn ogen samen en dat ziet er niet uit :X

dat is dus serieus wat ik altijd denk als er een foto van me gemaakt wordt :') :+
pi_104018700
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:58 schreef Bluezz het volgende:
misschien niet nee.. vriendje van de schilder is de theorie :P
pi_104018973
:O ok, uitgespeeld :W werkze nog Isa!
  zondag 6 november 2011 @ 01:08:30 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104018974
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:59 schreef Sunnythesun het volgende:

misschien niet nee.. vriendje van de schilder is de theorie :P
He, bah, een heaumeau? :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_104018996
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:08 schreef golfer het volgende:

[..]

He, bah, een heaumeau? :+
:Y leerling zou het om gaan.. ook dat nog :+
pi_104019062
:W slaap lekker

Ik ben hier nog wel even :O
pi_104019736
Zo. Mooie film, die The Kings Speech :Y
pi_104019743
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef Isabeau het volgende:
:W slaap lekker

Ik ben hier nog wel even :O
Werk ze, Isa :Y)
pi_104019797
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Mooie film, die The Kings Speech :Y
Staat nog op mijn filmverlanglijstje :Y
pi_104019815
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 01:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Staat nog op mijn filmverlanglijstje :Y
Aanrader :Y
pi_104019816
hollaaaaa :W
bij vriendin kofte van knorr gegeten en merk dat ik die pakken steeds minder lekker vind :@ wel netjes opgegeten maar ik ben de laatste maanden zo'n fan van koken/eten geworden dat ik minder snel tevreden ben lijkt wel. niet lullig hoor naar haar toe, vond het wel gewoon te eten :)
chocoladetaart als toetje en tijdens het zingen een onwijs lekkere dip met haar gemaakt met zo ontzettend veel knoflook (en daarvan heel veel gegeten) dat ik op t moment iedereen weg kan jagen :D
zingen was lachen zoals altijd, daarna 1,5 uur bij ouders geweest en ze de oren van het lijf geluld en nu slapen want morgen de hele dag wintercompetitie.. eerste keer dit jaar *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_104019896
Krijg je in ieder geval vannacht geen last van vampieren, FFT *)

En al die pakjes en zakjes hebben een bepaalde zelfde smaak door de mononatriumglutamaat en als je veel vers kookt dan pik je dat er zo uit!
pi_104020144
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:36 schreef Isabeau het volgende:
Krijg je in ieder geval vannacht geen last van vampieren, FFT *)

En al die pakjes en zakjes hebben een bepaalde zelfde smaak door de mononatriumglutamaat en als je veel vers kookt dan pik je dat er zo uit!
ik proefde vooral zout en ik hou van zout maar niet als het andere lekkere smaken overheerst en dat was bij dit zo. aardappelpuree uit een zakje (a la minute) vond ik vroeger lekker en krijg ik nu echt niet meer door mn keel, verwend nest :')

lekker dat je weer fok hebt *O* alhoewel ik al dacht dat dat al opgelost was :D
pi_104020224
mn zus heeft vandaag een echo gehad. het hartje klopt! *O* ze is precies 9 weken en 1 dag zwanger (oh sorry Borisz, nu 2 :P) en het wormpje is 2,5 cm :)
pi_104020236
:Y ik gebruikte een proxy, maar Fok had die proxy op zijn beurt weer geband oid :')
Daarbij ziet dat er niet zo mooi uit als het normale fok, dus het was 'behelpen'.

Dit is weer normaal O+

En ja, pakjes & zakjes zijn erg zout :o Noem je dat bremzout? Nou ja, ZOUT.
pi_104020248
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:48 schreef FutureFairytale het volgende:
mn zus heeft vandaag een echo gehad. het hartje klopt! *O* ze is precies 9 weken en 1 dag zwanger (oh sorry Borisz, nu 2 :P) en het wormpje is 2,5 cm :)
Mooi hè, dat dat kan O+ Je 2,5 cm nageslacht op een schermpje zien bewegen!
pi_104020267
erg fijn dat je de normale versie weer hebt Isa! en bremzout... geen idee
pi_104020298
Bremzout betekent zeer zout, net even opgezocht. Wat deden mensen toch in het pré-internet tijdperk :+ Moest je het onthouden of noteren en dan naar een bibliotheek. Tenzij Encyclopedie & Woordenboeken thuis natuurlijk. Maar dan nog had je geen imdb, wiki, direct antwoord op je prangende relatie & kookvragen etc.
pi_104020301
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mooi hè, dat dat kan O+ Je 2,5 cm nageslacht op een schermpje zien bewegen!
haha ja zo iel! maar het belangrijkste was voor nu het hartje. morgen (of vanavond) komen er vrienden bij haar (vanwege verjaardag van haar vriend) en dan kunnen ze het bekend maken :)
pi_104020340
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Bremzout betekent zeer zout, net even opgezocht. Wat deden mensen toch in het pré-internet tijdperk :+ Moest je het onthouden of noteren en dan naar een bibliotheek. Tenzij Encyclopedie & Woordenboeken thuis natuurlijk. Maar dan nog had je geen imdb, wiki, direct antwoord op je prangende relatie & kookvragen etc.
mensen wisten vroeger veel minder. ook van elkaar zo zonder die snelle communicatiemiddelen als telefoon en gadgets. kladblokken en brieven werden vol geschreven, gelukkig hoef ik nu niet meer 20 kladblokken te bewaren met mijn lelijke handschrift :P
pi_104020359
oja Isa; was die herfstquiche nog gelukt en lekker?
pi_104020362
Ooit een keer tijdens een speurtocht wisten we een antwoord niet en toen hebben we in een telefooncel met het nummerinformatienummer van de PTT gebeld :+ En toen gingen ze daar op die afdeling rond vragen of iemand het antwoord op onze vraag wist _O-
pi_104020373
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:55 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een keer tijdens een speurtocht wisten we een antwoord niet en toen hebben we in een telefooncel met het nummerinformatienummer van de PTT gebeld :+ En toen gingen ze daar op die afdeling rond vragen of iemand het antwoord op onze vraag wist _O-
geweldig toch :D
pi_104020378
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:55 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Isa; was die herfstquiche nog gelukt en lekker?
Die was geweldig lekker! Echt een aanrader :Y

Ik geloof dat ik tzt dat linzensoeprecept dus ook moet gaan proberen :9
pi_104020403
ik ga slapen want word weer vroeg wakker. morgen hele dag buiten tennissen dus ben lekker actief :)

werkse Isa en voor over een paar uur welterusten :*
pi_104020404
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:55 schreef FutureFairytale het volgende:

geweldig toch :D
Nu zouden ze naar google verwijzen -O- Alhoewel, nu heeft iedereen een i-nogwat bij zich om het ter plekke allemaal op te zoeken. Speurtochten zijn niet meer wat ze geweest zijn 8-)
pi_104020418
Jij slaap lekker en zet hem op morgen! *O*
pi_104020439
dankje en ik heb nog geen i-nogwat hoor ;)
pi_104020507
Ik heb er geen nodig ;)

Trusten :*
pi_104020978
Ook hier maar slapen :O
pi_104021588
Goeienacht.
Met een quiz tijdens een familie-weekend hebben mijn ouders ooit de bieb gebeld. Vonden ze wel grappig. :D
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104022326
Goeiemorgen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104022335
Krak :) je hebt na half 4 toch nog wel geslapen?
pi_104022350
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 08:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Krak :) je hebt na half 4 toch nog wel geslapen?
Ja hoor. :Y
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 6 november 2011 @ 09:43:04 #169
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104022614
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef borisz het volgende:
Nog maar eens dan :P

[ afbeelding ]
Daarom kook ik als hobby.Analoog smaakt ook beter dan digitaal eten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 6 november 2011 @ 09:51:10 #170
45206 Pietverdriet
pi_104022687
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Tja op school moest ik bv bij aardrijkskunde steden uit de kop leren om die op een blinde kaart te kunnen aanwijzen, op de vraag waarom dat nodig was en waar we niet leerden met een atlas leerden omgaan kreeg ik als antwoord dat ik mijn mond moest houden.
Vond dat zo stom. Thuis werd me verteld dat de lerares gelijk had, want moeder kon nog alle eilanden van indonesie opratelen. Toen ik vroeg waar singapore dan lag moest ik mijn brutale mond houden.
Je hebt met een atlas, encylopedie of internet veel betere toegang tot kennis, en in mijn beleving moet le leren hoe je dingen opzoekt en uitzoekt die je niet weet, kruisreferenties maken, etc. Maar dat leerden ze je in mijn tijd niet op school. Nee, stompzinnige lijstjes uit je kop leren..
  zondag 6 november 2011 @ 09:57:05 #171
45206 Pietverdriet
pi_104022747
Over pakjes en portiepak, fileetjes en andere ellende.
Op vakantie in kroatie heb ik behalve brood, niet geprefabriceerds gekocht, vis, octopus, pijlstaart waren zo als ze uit zee kwamen, groente zo van het land.
Denk dat de meeste mensen behalve dat ze het eng vinden geen idee meer hebben hoe je vis of inktvis schoonmaakt, schubbenkrabben, ingewanden goed verwijderen. Wat doen met een octopus die nog leeft als je er een salade mee wilt maken? Gros van de nederlanders loopt denk ik gillend de keuken uit.
pi_104022944
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Over pakjes en portiepak, fileetjes en andere ellende.
Op vakantie in kroatie heb ik behalve brood, niet geprefabriceerds gekocht, vis, octopus, pijlstaart waren zo als ze uit zee kwamen, groente zo van het land.
Denk dat de meeste mensen behalve dat ze het eng vinden geen idee meer hebben hoe je vis of inktvis schoonmaakt, schubbenkrabben, ingewanden goed verwijderen. Wat doen met een octopus die nog leeft als je er een salade mee wilt maken? Gros van de nederlanders loopt denk ik gillend de keuken uit.
Kijjk, dát had ik nou wel op school willen leren ipv een jaar lang over het Jodendom lullen (docent had er een boek over geschreven, vandaar :') ).
pi_104023036
Ik vind het wel belangrijk om te leren zoeken, maar het helpt wel als je een bepaalde basiskennis hebt. Dan kan je betere zoektermen gebruiken. Best handig als je weet dat de snaartheorie niet over muziek gaat. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104023063
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het wel belangrijk om te leren zoeken, maar het helpt wel als je een bepaalde basiskennis hebt. Dan kan je betere zoektermen gebruiken. Best handig als je weet dat de snaartheorie niet over muziek gaat. :+
Natuurlijk heeft iedereen een zekere basiskennis nodig! Ik heb ooit voor een beroep gestudeerd waar het ondenkbaar is dat je niet hele ziektebeelden hebt lopen stampen en symptomen maar in de googledokter invoert op hoop van zegen :D

Maar om terug te komen op de aardrijkskunde, was het nou echt noodzakelijk dat ik allerlei plaatsjes in Midden-Amerika uit mijn hoofd moest leren? Landen & hoofdsteden alleen was een stuk concreter geweest en dat had ik waarschijnlijk beter onthouden dan de brij aan plaatsen die ik moest kennen.
pi_104023099
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft iedereen een zekere basiskennis nodig! Ik heb ooit voor een beroep gestudeerd waar het ondenkbaar is dat je niet hele ziektebeelden hebt lopen stampen en symptomen maar in de googledokter invoert op hoop van zegen :D

Maar om terug te komen op de aardrijkskunde, was het nou echt noodzakelijk dat ik allerlei plaatsjes in Midden-Amerika uit mijn hoofd moest leren? Landen & hoofdsteden alleen was een stuk concreter geweest en dat had ik waarschijnlijk beter onthouden dan de brij aan plaatsen die ik moest kennen.
Mijn hoofd zit boordevol feitjes en ik kan me niet alles precies herinneren. Maar als ik de naam van een stad hoor, weet ik iig waar het ongeveer ligt. Dat scheelt ook weer met zoeken. :Y
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104023690
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:18 schreef krakkemieke het volgende:
dat ja. Als je moet opzoeken wat de hoofdstad van Kyrgyzstan is, is het best makkelijk om te weten waar het ongeveer ligt.

Goeiemorgen! Ik heb lekker uitgeslapen, en nog even in bed liggen lezen. Dat is voor mij het toppunt van ontspannen geloof ik, als ik er 's morgens niet direct uithoef, maar nog even in bed kan blijven plakken. Het liefst als ik er niet alleen lig, maar als ik alleen ben is een boekje lezen ook niet al te slecht.

Nu staat er een vers brood in de oven, dat ik zo, als het nog warm is, met roomboter en hagelslag ga opeten! En daarna eens richting mediamarkt en ikea fietsen.

Ik geloof dat ik het ontspannen gevodnen heb! :7

Wat gaan jullie doen op deze ontspannende zondag?
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 november 2011 @ 10:52:42 #177
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104023742
Mogge :W

Mijn dag bestaat uit schaatsen en voetbal kijken. Dagje niets doen dus :P.
pi_104023758
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat ja. Als je moet opzoeken wat de hoofdstad van Kyrgyzstan is, is het best makkelijk om te weten waar het ongeveer ligt.

Goeiemorgen! Ik heb lekker uitgeslapen, en nog even in bed liggen lezen. Dat is voor mij het toppunt van ontspannen geloof ik, als ik er 's morgens niet direct uithoef, maar nog even in bed kan blijven plakken. Het liefst als ik er niet alleen lig, maar als ik alleen ben is een boekje lezen ook niet al te slecht.

Nu staat er een vers brood in de oven, dat ik zo, als het nog warm is, met roomboter en hagelslag ga opeten! En daarna eens richting mediamarkt en ikea fietsen.

Ik geloof dat ik het ontspannen gevodnen heb! :7

Afwisselend FOK!ken en in bed liggen. En een afwasje doen. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104023804
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:50 schreef Jagärtrut

Het verwerkingsverslag van een training afmaken :')
pi_104023973
quote:

Opstaan want net wakker :O Ondanks dat de wekker eigenlijk om half 9 ging :') En zo croissantjes afbakken, ontbijten en dan maar eens een IT jaarplan en een begroting gaan schrijven. Die moet morgenochtend afvzijn zodat hij door de directie kan worden beoordeeld.

werk dus ja :P
pi_104024287
morguh :W
pi_104024371
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 09:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja op school moest ik bv bij aardrijkskunde steden uit de kop leren om die op een blinde kaart te kunnen aanwijzen, op de vraag waarom dat nodig was en waar we niet leerden met een atlas leerden omgaan kreeg ik als antwoord dat ik mijn mond moest houden.
Vond dat zo stom. Thuis werd me verteld dat de lerares gelijk had, want moeder kon nog alle eilanden van indonesie opratelen. Toen ik vroeg waar singapore dan lag moest ik mijn brutale mond houden.
Je hebt met een atlas, encylopedie of internet veel betere toegang tot kennis, en in mijn beleving moet le leren hoe je dingen opzoekt en uitzoekt die je niet weet, kruisreferenties maken, etc. Maar dat leerden ze je in mijn tijd niet op school. Nee, stompzinnige lijstjes uit je kop leren..
_O_ zo waar!! Ze 'moeten' bij mij nog steeds de belangrijkste plaatsen van Europa uit het hoofd leren, en dat vinden ze leuk omdat ze er mee kunnen scoren, maar daaraan voorafgaand zoeken ze zelf met de atlas namen op, bekijken ze hoe alles ten opzichte van elkaar ligt enz. Dáár leren ze van :Y (ik vind dat zelf echt énorm leuk O+ zit altijd de hele vakantie met een kaart op schoot en weet inmiddels enorm veel aan te wijzen op de kaart, maar topo uit mijn hoofd leren kan ik dus echt niet..)
pi_104024435
Ik ga straks vast de stifado maken, opdrachtje afmaken voor de studie, kijken of het bos er nog staat met Sam en dan lekker eten vanaaf..

En voor straks een simpele salade met gerookte kip. Gewicht zakt weer langzaam en dat vind ik wel fijn dus even weer een paar weken minder carbs en veel gezonde dingen en zo *O*
  zondag 6 november 2011 @ 11:32:37 #184
45206 Pietverdriet
pi_104024610
quote:

[..]

Als je moet opzoeken wat de hoofdstad van Kyrgyzstan is, is het best makkelijk om te weten waar het ongeveer ligt.

Niet nodig als je hebt leren werken met een atlas.
  zondag 6 november 2011 @ 11:33:11 #185
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104024632
Cool, Torrents downloaden via NAS lukt ook prima *O*
pi_104024692
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef TAV74 het volgende:
Cool, Torrents downloaden via NAS lukt ook prima *O*
_O- jullie waren toch niet van het downloaden? O-)
  zondag 6 november 2011 @ 11:36:45 #187
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104024728
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 11:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- jullie waren toch niet van het downloaden? O-)
Tja, had me nog nergens in verdiept verder, alls wat het ding kan buiten opslag is meegenomen :P
pi_104024736
Net bedacht dat ik straks ff ga winkelen. Kijken of ik een melkopschuimer kan vinden :9 Cappucino's maken :9
  zondag 6 november 2011 @ 11:38:06 #189
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104024758
Oh, en ik koop nog steeds het meeste, maar de kastruimte om iedere B film te kopen is zo langzamerhand wel op ;)
  zondag 6 november 2011 @ 11:39:08 #190
45206 Pietverdriet
pi_104024783
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kijjk, dát had ik nou wel op school willen leren ipv een jaar lang over het Jodendom lullen (docent had er een boek over geschreven, vandaar :') ).
Had een leraar biologie die van een slachtende slager longen, hart, hersens etc organiseerde om ze laten zien, ook nam ie wel eens een kreeftje mee, of een vis, die we dan moesten ontleden.
pi_104024843
Opstaan. Croissantjestijd :9
pi_104024891
Zo, gedoucht, een half uur aan mijn haar besteed en ontbeten. Nu ga ik wat nuttigs doen ;)
  zondag 6 november 2011 @ 11:45:48 #193
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_104024930
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga straks vast de stifado maken, opdrachtje afmaken voor de studie, kijken of het bos er nog staat met Sam en dan lekker eten vanaaf..

En voor straks een simpele salade met gerookte kip. Gewicht zakt weer langzaam en dat vind ik wel fijn dus even weer een paar weken minder carbs en veel gezonde dingen en zo *O*
Lijkt me lekker, stifado. Wat eet je erbij Sun?
  zondag 6 november 2011 @ 11:49:15 #194
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_104025009
Wij eten een kaiserbroodje uit de oven met katenspek en roomboter en een gekookt eitje. vanmiddag ga ik appelpannenkoeken bakken. En wat we vanavond eten weet ik nog niet.
pi_104025138
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 11:45 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Lijkt me lekker, stifado. Wat eet je erbij Sun?
Knapperig afbakbrood ;) Lekker simpel.. :Y
  zondag 6 november 2011 @ 11:55:36 #196
55709 Stereotomy
pi_104025139
Lekkere havermout en daarna nog een bord pap gegeten vanochtend, gezoet met sucralose en een flinke scheut kaneel voor de smaak :9
  zondag 6 november 2011 @ 11:57:53 #197
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104025197
Hmm, ga maar even tosti's bouwen :)
  zondag 6 november 2011 @ 11:59:54 #198
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_104025243
quote:
6s.gif Op zondag 6 november 2011 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
Lekkere havermout en daarna nog een bord pap gegeten vanochtend, gezoet met sucralose en een flinke scheut kaneel voor de smaak :9
Nog pap aan de kin Steerke?
  zondag 6 november 2011 @ 12:00:44 #199
55709 Stereotomy
pi_104025263
quote:
6s.gif Op zondag 6 november 2011 11:59 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nog pap aan de kin Steerke?
Sinds ik het met een rietje opdrink niet meer ~:)
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 november 2011 @ 12:42:51 #200
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104026603
Bulyikin ^O^
  zondag 6 november 2011 @ 12:44:43 #201
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104026669
quote:
19s.gif Op zondag 6 november 2011 12:42 schreef borisz het volgende:
Bulyikin ^O^
Mooi meegenomen die 0-1, maar ik vind dat ze zich toch alweer veel teveel laten aftroeven door die opportunisten van Utrecht.

Edit: En ja hoor....
  zondag 6 november 2011 @ 12:49:22 #202
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_104026873
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 12:44 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Mooi meegenomen die 0-1, maar ik vind dat ze zich toch alweer veel teveel laten aftroeven door die opportunisten van Utrecht.
1 - 1 :Y
  zondag 6 november 2011 @ 12:50:53 #203
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104026945
En de tweede wissel ook al. dit gaat weer eens niet goed aflopen in Utrecht.
  zondag 6 november 2011 @ 12:50:58 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104026953
Als het zo doorgaat eindigen ze niet met 11 spelers meer. De ziekenboeg loopt vol. :{
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 6 november 2011 @ 12:53:35 #205
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104027079
En daar is het alweer. Zo voorspelbaar dit, ongelofelijk. Seizoen verkloot voor december als het zo doorgaat. Je weet een jaar van tevoren al hoe Utrecht speelt.
  zondag 6 november 2011 @ 12:56:35 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104027211
He, Theo Jansen speelt ook mee? :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_104027256
Ik weet ook niet wat de snaartheorie is krak :D
En ben slecht in aardrijkskunde.
Niet opgelet op school, dromerig en vond het allemaal niezo boeiend :@
En nu heb ik spijt, want ik weet dat ik veel beter kan dan alleen die verdomde huishoudschool en INAS :+
En heb ik weinig parate kennis helaas.

/laatbloeier
  zondag 6 november 2011 @ 13:02:18 #208
55709 Stereotomy
pi_104027437
Ooijer :')

Arbitrage :')
  zondag 6 november 2011 @ 13:02:23 #209
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104027442

Gewoon rood. Als je niet kunt winnen van een dit jaar matig ploeg als Utrecht kun je je nog steeds blijven gedragen.
pi_104027511
Zeg }:|
  zondag 6 november 2011 @ 13:05:05 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104027576
Ooijer. *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_104027593
quote:
19s.gif Op zondag 6 november 2011 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Zeg }:|
Het is weer alleen maar geb(r)al hiero ;)
  zondag 6 november 2011 @ 13:05:30 #213
13783 Anthraxx
pi_104027601
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:02 schreef TAV74 het volgende:

Gewoon rood. Als je niet kunt winnen van een dit jaar matig ploeg als Utrecht kun je je nog steeds blijven gedragen.
Maar hij scoort nu wel. Met zijn buik. Hoe hip is dat bij *voet*bal :Y
  zondag 6 november 2011 @ 13:06:00 #214
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104027633
OMG, Ooijer scoort ook nog, dat wordt weer een uur gezeur in Studio Voetbal :|W
pi_104027663
Het goede nieuws van vandaag is dat het scrollen op mijn mousepad weer werkt *O*
Het slechte nieuws dat mijn laptop nu ineens doorheeft dat mijn windowsversie niet helemaal legaal is..
  zondag 6 november 2011 @ 13:06:38 #216
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104027672
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jij ging iets nuttigs doen toch? :P
pi_104027687
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef LieLie het volgende:

Ja jonguh :P

Ik wilde eigenlijk in bad maar we zijn niet tevreden over 1 baan muur, dus die ga ik nog even een verrefie geven :(
  zondag 6 november 2011 @ 13:07:02 #218
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104027703
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:06 schreef LieLie het volgende:
Het goede nieuws van vandaag is dat het scrollen op mijn mousepad weer werkt *O*
Het slechte nieuws dat mijn laptop nu ineens doorheeft dat mijn windowsversie niet helemaal legaal is..
Oh dat laatste is irritant :{
pi_104027707
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:06 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Jij ging iets nuttigs doen toch? :P
Heb alweer een a4tje vol getikt :6
  zondag 6 november 2011 @ 13:07:50 #220
13783 Anthraxx
pi_104027749
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Oh dat laatste is irritant :{
Welnee. Simpel te verhelpen door het product te kopen :Y
pi_104027774
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:06 schreef LieLie het volgende:
Zelfdenkende lappies :{w Ik hou de mijne maar dom >:)
  zondag 6 november 2011 @ 13:08:29 #222
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104027781
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Welnee. Simpel te verhelpen door het product te kopen :Y
Dat zeg ik: irritant :Y
pi_104027796
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
En nu heb ik spijt, want ik weet dat ik veel beter kan dan alleen die verdomde huishoudschool en INAS :+

/laatbloeier
Snaartheorie is ook niet echt basiskennis. :P
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 6 november 2011 @ 13:08:55 #224
55709 Stereotomy
pi_104027809
Mooie omhaal en redding :)
pi_104027832
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:08 schreef Felagund het volgende:

[..]

*;
  zondag 6 november 2011 @ 13:09:40 #226
13783 Anthraxx
pi_104027839
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:08 schreef Felagund het volgende:

[..]

Nee, en ook niet echt te begrijpen voor 99% van de wereldbevolking. Plus dat het maar een vage theorie blijft.
  zondag 6 november 2011 @ 13:11:40 #227
55709 Stereotomy
pi_104027943

:9
pi_104027952
Junior Masterchef is weer begonnen. Ziet er weer tof uit :9
  zondag 6 november 2011 @ 13:12:12 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104027974
quote:
Dat is de stringtheorie. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104027980
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:

/laatbloeier
Ik ook niet, maar het helpt als je weet dat het over het heelal gaat. :+
En je bent getrouwd met net zo'n encyclopedie als ik ben. _O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104027986
Zo, nu heb ik mooi nog de hele zondag 'vrij' O+ De stifado ruikt heerlijk :9
  zondag 6 november 2011 @ 13:13:27 #232
13783 Anthraxx
pi_104028033
Prachtig doelpunt Bulykin. 2 - 3
  zondag 6 november 2011 @ 13:13:32 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104028035
Fraaie goal weer. *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_104028061
quote:
:D _O-
pi_104028098
*O* straks het bos in met collegaatje en honden :) Lekker ff bijkletsen, sinds ze naar de andere locatie is gegaan spreken we elkaar niet zo vaak meer helaas, en zij vervult de functie waarvoor ik studeer, dus leuk om ff over te beppen :D
  zondag 6 november 2011 @ 13:16:48 #236
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104028213
quote:
19s.gif Op zondag 6 november 2011 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
Prachtig doelpunt Bulykin. 2 - 3
Mijn stream is dood -O-
pi_104028214
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
*O* straks het bos in met collegaatje en honden :) Lekker ff bijkletsen, sinds ze naar de andere locatie is gegaan spreken we elkaar niet zo vaak meer helaas, en zij vervult de functie waarvoor ik studeer, dus leuk om ff over te beppen :D
Leuk, veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104028242
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Mijn stream is dood -O-
Kan je lekker mee gaan wandelen. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 6 november 2011 @ 13:17:46 #239
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104028262
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:17 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Kan je lekker mee gaan wandelen. :+
Nope :N Handballen later in de middag.

En ik ben er alweer :)
pi_104028420
Ik moet eigenlijk nog lunchen.. Maar volgens mij is er niet veel bijzonders in huis :+
  zondag 6 november 2011 @ 13:21:30 #241
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104028462
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef LieLie het volgende:
Ik moet eigenlijk nog lunchen.. Maar volgens mij is er niet veel bijzonders in huis :+
Op naar de stad dan ;)
pi_104028511
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:21 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Op naar de stad dan ;)
_O-
  zondag 6 november 2011 @ 13:32:03 #243
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_104028999
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:20 schreef LieLie het volgende:
wij hadden eiks ook niks in huis. Gelukkig ben ik zo'n hamsteraar dat er altijd wel een pak of een zak staat van het 1 of ander om wat mee te maken. In dit geval dus een pak pannenkoekenmix en een appel met een klein rot plekje.
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 november 2011 @ 13:44:33 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104029607
3-3
  zondag 6 november 2011 @ 13:45:03 #245
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104029632
quote:
15s.gif Op zondag 6 november 2011 13:44 schreef borisz het volgende:
3-3
Niet bepaald verbazend.
  zondag 6 november 2011 @ 13:47:02 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104029736
En nog maar eentje.

Wat onvoorstelbaar slecht verdedigd weer. :(
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 november 2011 @ 13:47:05 #247
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104029742
4-3 :')
  zondag 6 november 2011 @ 13:47:30 #248
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104029763
En 4-3 ook. Het is gewoon zielig zo langzamerhand. 4 tegen tegen Utrecht! De Boer kan beter zelf meedoen.
  zondag 6 november 2011 @ 13:48:25 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104029821
En 5-3. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_104029844
_O- sorry guys :@
  zondag 6 november 2011 @ 13:49:02 #251
55709 Stereotomy
pi_104029861
:D :@
  zondag 6 november 2011 @ 13:49:10 #252
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104029870
quote:
19s.gif Op zondag 6 november 2011 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Je hebt helemaal gelijk in dit geval, om je de ballen uit de broek te lachen dit.
  zondag 6 november 2011 @ 13:49:56 #253
13783 Anthraxx
pi_104029919
quote:
19s.gif Op zondag 6 november 2011 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Ajax fans pesten is geen hobby Memo.
  zondag 6 november 2011 @ 13:50:12 #254
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104029940
Ajax in ieder geval definitief uit de race voor de titel na vanmiddag. 3 ploegen erboven inhalen lukt nooit van zijn leven meer.
pi_104029978
quote:
12s.gif Op zondag 6 november 2011 13:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ajax fans pesten is geen hobby Memo.
ik pest niet, ik zeg zelfs sorry, maar ik moet er wel n beetje om lachen
  zondag 6 november 2011 @ 13:50:58 #256
55709 Stereotomy
pi_104029991
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef TAV74 het volgende:
Ajax in ieder geval definitief uit de race voor de titel na vanmiddag. 3 ploegen erboven inhalen lukt nooit van zijn leven meer.
Ajax-fans zijn wel de meest pessimistische mensen iig, toen jullie de titel wonnen de laatste keer liepen jullie op een gegeven moment ook achter.

zondag 6 november 2011 @ 13:51:12 #257
13783 Anthraxx
pi_104029999
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik pest niet, ik zeg zelfs sorry, maar ik moet er wel n beetje om lachen
Ik ook :P.

Het is in ieder geval vermakelijk genoeg. Van beide kanten.
  zondag 6 november 2011 @ 13:51:12 #258
55709 Stereotomy
pi_104030000
Ik pest wel. En ik zeg geen sorry.
  zondag 6 november 2011 @ 13:51:28 #259
13783 Anthraxx
pi_104030024
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ajax-fans zijn wel de meest pessimistische mensen iig, toen jullie de titel wonnen de laatste keer liepen jullie op een gegeven moment ook achter.

Nou ja, dat. Vorig jaar lukte ze het ook.
pi_104030051
quote:
6s.gif Op zondag 6 november 2011 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik pest wel. En ik zeg geen sorry.
:D _O-

Ik moet af en toe zo lachen om die voetbal-fans :')
  zondag 6 november 2011 @ 13:52:06 #261
55709 Stereotomy
pi_104030057
Maargoed, ik zie het nog 5-5 worden :)
  zondag 6 november 2011 @ 13:52:11 #262
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104030064
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ach, kom op joh. Zoals het nu loopt in combinatie met de stand is het gewoon niet realistisch te denken dat je nog mee gaat doen.
  zondag 6 november 2011 @ 13:52:23 #263
55709 Stereotomy
pi_104030074
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ach, kom op joh. Zoals het nu loopt in combinatie met de stand is het gewoon niet realistisch te denken dat je nog mee gaat doen.
Zelfde situatie als vorig jaar :)
  zondag 6 november 2011 @ 13:52:58 #264
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104030098
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zelfde situatie als vorig jaar :)
Nope, toen was PSV ook heel erg kwetsbaar en deed AZ niet mee. Een ploeg inhalen kan, 3 niet.
pi_104030128
Muurtje voor de 2e keer geverfd >:)
En ik heb golfer een paar tangetjes gegeven om een restant spijkerbroekknoop uit mn broek te slopen.

/kan ie afreageren O+
pi_104030142
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:52 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nope, toen was PSV ook heel erg kwetsbaar en deed AZ niet mee. Een ploeg inhalen kan, 3 niet.
Cool. Dus de rest van het seizoen hoeven jullie de Ajax-wedstrijden niet meer te kijken *)
  zondag 6 november 2011 @ 13:54:03 #267
13783 Anthraxx
pi_104030157
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Cool. Dus de rest van het seizoen hoeven jullie de Ajax-wedstrijden niet meer te kijken *)
Ze moeten ergens op afreageren :+.
  zondag 6 november 2011 @ 13:54:12 #268
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104030166
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zeker wel, en speciaal voor jou gaan we iedere pass hier analyseren O+
pi_104030227
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ze moeten ergens op afreageren :+.
Boksbal *)

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:54 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nice *) Daar word ik echt helemaal happy van O+
  zondag 6 november 2011 @ 13:55:41 #270
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_104030252
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:54 schreef TAV74 het volgende:

[..]

:{w
  zondag 6 november 2011 @ 13:56:46 #271
55709 Stereotomy
pi_104030324
Niet zo sjiek van Utrecht nee :') wel vermaeckelijck.
pi_104030387
quote:
9s.gif Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

:{w
Jij hebt toch geen tijd om dat allemaal bij te lezen joh :D En ik vind het een goed excuus om gewoon belangrijke dingen te gaan doen ipv hier de SC te gaan zitten lezen :Y)
  zondag 6 november 2011 @ 13:58:30 #273
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104030419
Verliezen van Jan Wouters als coach, dat is eigenlijk wel een hele verdrietige constatering :{
  zondag 6 november 2011 @ 13:58:52 #274
55709 Stereotomy
pi_104030437
Ach, tegen Koeman heb je gelijkgespeeld.
pi_104030479
als t zo blijft, wordt t n gezellige chago bedoening straks op mn werk :+
  zondag 6 november 2011 @ 14:07:01 #276
13783 Anthraxx
pi_104030827
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
als t zo blijft, wordt t n gezellige chago bedoening straks op mn werk :+
Je zou verwachten dat ze in Maastricht eerder voor PSV zijn dan voor Ajax, bij gebrek aan MVV in de eredivisie :+.

VVV kan ook nog 8-)
  zondag 6 november 2011 @ 14:07:04 #277
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104030832
Utrecht verzameld intussen even genoeg boetes om ook volgend jaar niet al te veel transferbudget te hebben.
pi_104030849
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je zou verwachten dat ze in Maastricht eerder voor PSV zijn dan voor Ajax, bij gebrek aan MVV in de eredivisie :+.

VVV kan ook nog 8-)
nee, helaas, het zit vol met ajacieden -O-
  zondag 6 november 2011 @ 14:07:39 #279
55709 Stereotomy
pi_104030864
Pas maar op, als het straks 5-5 wordt is Ajax volgens TAV weer titelkandidaat :+
  zondag 6 november 2011 @ 14:07:40 #280
13783 Anthraxx
pi_104030865
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef TAV74 het volgende:
Utrecht verzameld intussen even genoeg boetes om ook volgend jaar niet al te veel transferbudget te hebben.
Joh, laat ze. Die knuppels kijken 2x per jaar uit naar deze wedstrijd. Eindigen ze onderaan, boeiend, als ze maar 2x van Ajax gewonnen hebben 8-)
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 november 2011 @ 14:07:41 #281
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104030868
5-4
  zondag 6 november 2011 @ 14:08:51 #282
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104030941
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Pas maar op, als het straks 5-5 wordt is Ajax volgens TAV weer titelkandidaat :+
Zo opportunistisch ben ik dus niet.
  zondag 6 november 2011 @ 14:09:25 #283
55709 Stereotomy
pi_104030967
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:08 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zo opportunistisch ben ik dus niet.
Anders speel je 1x slecht en noem je Ajax gelijk geen titelkandidaat meer :P Met nog 40 minuten op de klok :P
  zondag 6 november 2011 @ 14:09:56 #284
45206 Pietverdriet
pi_104030991
Zal ik voortaan in voetbaltopics ook maar over recepten gaan posten?
  zondag 6 november 2011 @ 14:10:12 #285
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104031007
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Anders speel je 1x slecht en noem je Ajax gelijk geen titelkandidaat meer :P
Ja, want tot nu toe spelen ze fantastisch en roep ik iedere week dat we kampioen worden.
  zondag 6 november 2011 @ 14:12:50 #286
55709 Stereotomy
pi_104031163
De Kogel _O-
  zondag 6 november 2011 @ 14:13:36 #287
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104031200
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
De Kogel _O-
Die deed zijn naam eer aan :o
  zondag 6 november 2011 @ 14:14:05 #288
55709 Stereotomy
pi_104031228
Bossen :')
  zondag 6 november 2011 @ 14:15:03 #289
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104031287
Arm in je nek, daar krijg je een hele zere neus van :Y
  zondag 6 november 2011 @ 14:25:47 #290
55709 Stereotomy
pi_104031835
Paniekvoetbal _O_

Kramp _O_
pi_104031887
kramp is vervelend hoor :{w
  zondag 6 november 2011 @ 14:26:46 #292
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104031893
Ik ben zo blij dat ik niet betaald zit te kijken ;)
pi_104031907
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 14:26 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet betaald zit te kijken ;)
ik vind het het geld meer dan waard (als de stand zo blijft :+ )
pi_104031953
Wisselen :D
pi_104032043
_O- ik lach me stuk
  zondag 6 november 2011 @ 14:30:13 #296
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104032093
Ik kan nu alleen nog maar glimlachen. Vermeer. :')
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 6 november 2011 @ 14:30:18 #297
55709 Stereotomy
pi_104032097
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Wow :D
  zondag 6 november 2011 @ 14:31:14 #298
55709 Stereotomy
pi_104032175
Okee nu naar echt voetbal kijken.
  zondag 6 november 2011 @ 14:31:40 #299
13783 Anthraxx
pi_104032204
quote:
6s.gif Op zondag 6 november 2011 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
Okee nu naar echt voetbal kijken.
American?
pi_104032225
Eredivisie wordt steeds meer echt een Mickey Mouse compititie. :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 6 november 2011 @ 14:33:56 #301
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104032343
vol
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')