BJ Penn is de beste vechter aller tijden hou je mond iedereen moet zon shirt aan hebben.quote:
Inderdaad, ik ben van plan om nu echt te kopenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
BJ Penn is de beste vechter aller tijden hou je mond iedereen moet zon shirt aan hebben.
Die Ronnie van Jersey Shore aan had?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:51 schreef n00cL30n het volgende:
Ik blijf dat Frankie Edgar shirt mooi vinden.
Hahahahaquote:
Do not want.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
BJ Penn is de beste vechter aller tijden hou je mond iedereen moet zon shirt aan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:51 schreef Jajong het volgende:
Weer zoiets, ik wil eigenlijk dat Abedi wint, misschien wordt WW dan weer wat interessanter aangezien Alves toch verliest van alle toppers, maar ik heb Alves gepickt...... Damnz.
Allebei +1, als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die Ronnie van Jersey Shore aan had?
Zou wel logisch zijn aangezien Edgar ook een Jersey boy isquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Allebei +1, als ik mij niet vergis.
nee, vond dat alves een slechte weightcut hadquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hahahaha. Die kijkt gewoon naar FightFinder en pickt dan de fights
Schijnt een fout met de weegschaal te zijn hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, vond dat alves een slechte weightcut had
Inderdaad.. Enige wat mis was aan het shirt, was dat er letters op stonden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zou wel logisch zijn aangezien Edgar ook een Jersey boy is
Uhuh!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik laat me verrassen.. is Papi legit or not?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:55 schreef Geo3kant het volgende:
Als Abedi een hele goede chin heeft zou hij Story wellicht na kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |