Ja, in Duitsland. Maar de card was erg matig en de co-main event ging niet door. Toch leuk om een keer mee te maken want het blijft UFC met de hele show er omheenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen nog maar van dromen. Is er iemand wel eens bij een UFC geweest hier btw?
me jellyquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
UFC 99, man wat vet
Wanderlei Silva
CroCop
Cain Velasquez
Rich Franklin
Dan Hardy
Marcus Davis
Cheik Kongo
Ik had nét 1 week mijn 1e brilquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:12 schreef Geo3kant het volgende:
Weet niet wat het kost zo'n card in europa, maar die in de USA/Canada zijn echt duur hoor de plaatsen.. en bij de meeste moet je nog bijna een verrekijker meenemen.
Een vriend en ik ook, maar vond de card ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:09 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik wou deze gaan ivm met mijn verjaardag dinsdag, maar vond de card toch te mager
NICE!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
UFC 99, man wat vet
Wanderlei Silva
CroCop
Cain Velasquez
Rich Franklin
Dan Hardy
Marcus Davis
Cheik Kongo
Klopt, als ik ooit weer eens ga dan zal ik wel met geld gaan smijten voor een goeie plaats want in Duitsland zal ik alleen maar naar het scherm te staren (waarbij ik mijn hoofd 90 graden naar rechts moest draaien).quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:12 schreef Geo3kant het volgende:
Weet niet wat het kost zo'n card in europa, maar die in de USA/Canada zijn echt duur hoor de plaatsen.. en bij de meeste moet je nog bijna een verrekijker meenemen.
Zijn net op de helft johquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:14 schreef Geo3kant het volgende:
Wees blij, want de card was al niet veel en het werd alleen maar slechter![]()
Op papier, yes mr White..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |