Ik heb hem laatst via internet gedaan, ik was mooi gezakt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:21 schreef YazooW het volgende:
Die inburgeringscursus is nog vrij lastig, pas geleden ff in dat boek zitten bladeren van onze chef.
het probleem is dat het nergens op slaat. ik denk dat half nederland zou zakken voor het inburgeringscursusquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:21 schreef YazooW het volgende:
Die inburgeringscursus is nog vrij lastig, pas geleden ff in dat boek zitten bladeren van onze chef.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst via internet gedaan, ik was mooi gezakt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Van die vragen als: de buurvrouw heeft een baby gekregen, wat doe je? Een kaartje sturen, langsgaan of nog iets anders, dat soort dingen...quote:
Watquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja, maar ook allemaal van die onzin over Willem van Oranje enzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Van die vragen als: de buurvrouw heeft een baby gekregen, wat doe je? Een kaartje sturen, langsgaan of nog iets anders, dat soort dingen...
nadat ik gisteren Barbie gaat trouwen heb gekeken ben ik het vertrouwen in nederland verlorenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat ja, maar ook allemaal van die onzin over Willem van Oranje enzo.
Volgens mij was het een andere. Weet het niet zeker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef Cher- het volgende:
Deze man lijkt me wel normaal.
Deze denk ik?
http://www.socrat.nl/test(...)-ingeburgerd-ben-jij
Haha barbie is schattigquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nadat ik gisteren Barbie gaat trouwen heb gekeken ben ik het vertrouwen in nederland verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |