tweaker! TWEAKER!!!quote:
maar hij neukt wel. en ja ik zeg expres neukenquote:
Zou het?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar hij neukt wel. en ja ik zeg expres neuken
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar hij neukt wel. en ja ik zeg expres neuken
dat hebben aziaten helaas wel vaker...quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:03 schreef MissJ het volgende:
en die chick van hem, hoe jong is die dan? Ze lijkt wel 15 ofzo met haar gegiebel
ja, die is gemaakt om kleine aziaatjes te ontvangen, geen boerenlullen...quote:
dat zou ik ook doen, van die griekse beelden erbijquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Ow dat zwembadje is wel leuk. Behalve die stomme beelden dan.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:08 schreef donald_dick het volgende:
maar ik hoop dat ze niet voor niets zijn gestorven.
dude, het is 70 jaar geleden
en andere mannen nemen een hond.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
Hehe de een neemt een motor de ander een vrouw
Nee helaas, ik kende dit helemaal niet. Kwam er vanavond pas achter.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:13 schreef Cher- het volgende:
Hebben jullie die Vlaamse ook gezien?Daar heb ik echt om gegierd met die kerel die telkens werd geflasht en die meiden nooit kreeg te zien.
![]()
Geen Alberto fan dusquote:
Met die man die naar het vliegveld ging, maar zij toen niet kwam?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:13 schreef Cher- het volgende:
Hebben jullie die Vlaamse ook gezien?Daar heb ik echt om gegierd met die kerel die telkens werd geflasht en die meiden nooit kreeg te zien.
![]()
Alleen Maraca is fan, de rest kraakt hem alleen maar afquote:
Gewoon dit alles.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Met die man die naar het vliegveld ging, maar zij toen niet kwam?
Ik ben ook fan, omdat het programma zo lekker faaltquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Alleen Maraca is fan, de rest kraakt hem alleen maar af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |