Nou ik koop alles online, geen last vanquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:48 schreef donald_dick het volgende:
vinden vrouwen dat nou leuk, door een oud opgewarmt lijk geholpen worden met jullie BH's
Oe ik ga ook een keer naar die winkel en dan niets kopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:51 schreef donald_dick het volgende:
Ik ben 1 keer in een winkel van Marlies Dekkers geweest. Bij binnenkomst kregen we meteen champagne. Ik hoorde mijn portemonnee al brullen dat we teveel zouden betalen
Dan moet je op een zondag naar de Marlies Dekkers winkel gaan in het outlet centre van Maasmechelen, staan al die vrouwtjes gewoon doodleuk midden in de winkel te passen omdat het tering druk is en er geen pashokjes vrij zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik ga ook een keer naar die winkel en dan niets kopen
wel een vriendin meenemen en dan 2 uur in de winkel blijven. Gegarandeerd dat de fles op gaatquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik ga ook een keer naar die winkel en dan niets kopen
Outlet uitverkoop van Tommy Hilfigur; Vrouwen stonden in een blote kont om broeken aan te passen. Ik heb nog nooit zoveel blote konten bij elkaar gezienquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dan moet je op een zondag naar de Marlies Dekkers winkel gaan in het outlet centre van Maasmechelen, staan al die vrouwtjes gewoon doodleuk midden in de winkel te passen omdat het tering druk is en er geen pashokjes vrij zijn.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dan moet je op een zondag naar de Marlies Dekkers winkel gaan in het outlet centre van Maasmechelen, staan al die vrouwtjes gewoon doodleuk midden in de winkel te passen omdat het tering druk is en er geen pashokjes vrij zijn.
Dat inderdaad. Ik ga altijd op dinsdagochtend 10 uur of zo, geen kip te bekennen, heerlijk. Maar het meeste koop ik toch via internet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef alors het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig naar zulke drukke dingen, ik vind zaterdag en vakanties al veel te druk. Winkelen prima, maar dan gewoon doordeweeks 's ochtends vroeg.
Als je heel vroeg gaat is het wel te doen, maar tegen 12 uur is het al tering druk inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef alors het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig naar zulke drukke dingen, ik vind zaterdag en vakanties al veel te druk. Winkelen prima, maar dan gewoon doordeweeks 's ochtends vroeg.
omdat niet mensenschuw isquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef alors het volgende:
al doende leert menquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Hij weet wel iets van internet![]()
Western UnionHij is Ebay verkopert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |