maar ze voelen goed!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef StephanL het volgende:
mee doen aan de lotto als je geen geld hebt
Ja zoiets ja. Volgens mij is het voor iemand uit Afrika allemaal niet te vreten wat die liet zien, op enkele dingen na misschien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze denken serieus dat die exotische vrouwen straks elke avond om 17 uur de gehaktballetjes op tafel zetten he
Niet aanpassen is terugsturen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze denken serieus dat die exotische vrouwen straks elke avond om 17 uur de gehaktballetjes op tafel zetten he
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee helaas niet, die waren ook leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef Burdie het volgende:
Ik heb het begin gemist, maar hebben ze de "ik heb geen geld maar wel een boot"-jongen met het "ik wil op deze boot nog niet dood gevonden worden"-meisje nog laten zien?
Neequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef Burdie het volgende:
Ik heb het begin gemist, maar hebben ze de "ik heb geen geld maar wel een boot"-jongen met het "ik wil op deze boot nog niet dood gevonden worden"-meisje nog laten zien?
omg echt? heb de helft gemistquote:
Toch wel inderdaad. Maar lang geledenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verbaasdIk dacht dat hij haar al een keer had ontmoet.
Ik heb heel lang zo'n kantoortje hiertegenover gehad, heb weleens de neiging gehad om gekregen mailtjes daar in de brievenbus te doen, maar nu zijn ze weg.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geld over gemaakt naar Wester Union![]()
Ze is er![]()
![]()
Ja, dat was dat matrozenmeisje. Die echt doodongelukkig was op die boot, die voor hem zijn lust en leven is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Was dat niet dat meisje van die matroos?
Reality kicked in. Haar leven doorbrengen op een stoomboot met een net niet adonis is toch niet zo leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Hahaha dat Hoker meisje gaat het uitmaken
Subtielquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Reality kicked in. Haar leven doorbrengen op een stoomboot met een net niet adonis is toch niet zo leuk.
Doe eens een linkje?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh dat heb ik gemist dan..
Zag net z'n profiel op hyves nog, daar lijken ze nog wel ''gelukkig''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |