Hopelijk net zo hilarisch als de Vlaamse versie.quote:Aflevering 1
woensdag 7 maart 2012 om 21:30 uur
In de eerste aflevering onder andere het verhaal van Johan (53), die na 30 jaar huwelijk weer liefde vond bij de Kameroense Christine (42). Peter (56) en Marita (34) hebben samen zoon Gerritje, maar als Marita terug moet naar de Filippijnen, zal Gerritje zijn eerste verjaardag moeten vieren zonder moeder. Jelle (20) woont en werkt op een binnenschip, maar voor Christina (23) uit Manilla valt er weinig spannends te beleven op een trage boot. Loopt hun prille relatie nu al op de klippen? Wim (55) trapt als superfan van de band Normaal vaak lol en drinkt graag bier. Kan de familie van zijn Filippijnse vriendin Zyrin (29) dat ook waarderen?
http://www.sbs6.nl/progra(...)omo-aflevering-1-wim
Juist, ze bedriegt juist johnny met 2 andere en hij stuurt alsnog geldquote:
Ja, ik had het wel drukker verwacht, typisch foktopic programma, maar het is nog niet echt bekend geloof ikquote:
ze heeft geen verblijfsvergunningquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Ze moet eerst nog terug? Dat verhaal begreep ik niet helemaal.
je mag je verblijfsvergunning niet meer in nederland aanvragenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Ze moet eerst nog terug? Dat verhaal begreep ik niet helemaal.
Ik zag het toevallig omdat er helemaal niets anders wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ik had het wel drukker verwacht, typisch foktopic programma, maar het is nog niet echt bekend geloof ik
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:40 schreef donald_dick het volgende:
het was de bedoeling om een nederlandse te nemen..
Vrouwen neem je inderdaad, maar niet op zo'n manier
een echt neerlandse negertquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Ah de hoker die zijn vrouwtje gaat kopen.
en niet de taal lerenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
Lekker handig elke drie maanden heen en terug.
Kijk haar zitten, nageltjes lakken, tv kijken en internettenEn zijn behoeftes bevredigen waarschijnlijk
dat mochtie willenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef donald_dick het volgende:
jelle is de matroos? ik dacht dat hij de schipper was
dat assquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Maar de schipper is dan ook op die boot zou je zeggen?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Maar de schipper is dan ook op die boot zou je zeggen?
Het is een soort ruilhandelquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef donald_dick het volgende:
ach, voor die jongen is het prachtig. Hij is lelijk en heeft een kutbaan,nu krijgt een tenminste zijn natje, droogje en een trekje en zij straks een visum.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef donald_dick het volgende:
ach, voor die jongen is het prachtig. Hij is lelijk en heeft een kutbaan,nu krijgt een tenminste zijn natje, droogje en een trekje en zij straks een visum.
in de puurste vorm van de zin.quote:
Ow dat hoorde ik niet, omdat hij matroos is, dacht ik: dan is er ook een schipper op die boot, weet ik veelquote:
ik denk dat de schipper zijn vader is. Binnenvaartschippers zijn vaak zelfstandigen die in opdrachtvorm varenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat hoorde ik niet, omdat hij matroos is, dacht ik: dan is er ook een schipper op die boot, weet ik veel
Nou ik koop alles online, geen last vanquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:48 schreef donald_dick het volgende:
vinden vrouwen dat nou leuk, door een oud opgewarmt lijk geholpen worden met jullie BH's
Oe ik ga ook een keer naar die winkel en dan niets kopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:51 schreef donald_dick het volgende:
Ik ben 1 keer in een winkel van Marlies Dekkers geweest. Bij binnenkomst kregen we meteen champagne. Ik hoorde mijn portemonnee al brullen dat we teveel zouden betalen
Dan moet je op een zondag naar de Marlies Dekkers winkel gaan in het outlet centre van Maasmechelen, staan al die vrouwtjes gewoon doodleuk midden in de winkel te passen omdat het tering druk is en er geen pashokjes vrij zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik ga ook een keer naar die winkel en dan niets kopen
wel een vriendin meenemen en dan 2 uur in de winkel blijven. Gegarandeerd dat de fles op gaatquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik ga ook een keer naar die winkel en dan niets kopen
Outlet uitverkoop van Tommy Hilfigur; Vrouwen stonden in een blote kont om broeken aan te passen. Ik heb nog nooit zoveel blote konten bij elkaar gezienquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dan moet je op een zondag naar de Marlies Dekkers winkel gaan in het outlet centre van Maasmechelen, staan al die vrouwtjes gewoon doodleuk midden in de winkel te passen omdat het tering druk is en er geen pashokjes vrij zijn.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dan moet je op een zondag naar de Marlies Dekkers winkel gaan in het outlet centre van Maasmechelen, staan al die vrouwtjes gewoon doodleuk midden in de winkel te passen omdat het tering druk is en er geen pashokjes vrij zijn.
Dat inderdaad. Ik ga altijd op dinsdagochtend 10 uur of zo, geen kip te bekennen, heerlijk. Maar het meeste koop ik toch via internet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef alors het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig naar zulke drukke dingen, ik vind zaterdag en vakanties al veel te druk. Winkelen prima, maar dan gewoon doordeweeks 's ochtends vroeg.
Als je heel vroeg gaat is het wel te doen, maar tegen 12 uur is het al tering druk inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef alors het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig naar zulke drukke dingen, ik vind zaterdag en vakanties al veel te druk. Winkelen prima, maar dan gewoon doordeweeks 's ochtends vroeg.
omdat niet mensenschuw isquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef alors het volgende:
al doende leert menquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Hij weet wel iets van internet![]()
Western UnionHij is Ebay verkopert.
laffing aut lautquote:
ik denk het niet, anders waren ze al wegquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:59 schreef YazooW het volgende:
Zijn dat nou volle flesjes bier in z'n kerstboom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |