Die gast dan met zijn ladyboy...

Die Johny zouden ze onder bewind moeten stellen of eigenlijk zou hij met al die honderden euro's die hij heeft verspild aan Russische wijven eens op regelmatige basis langs het Schipperskwartier moeten gaan. Daar even zijn zak legen en dan is zijn probleem ook opgelost. Gewoon geld op blijven sturen. Hij ziet op een scammersite dat het een scam is en toch nog proberen. Sowieso wat denkt hij? Dat een Russische dame van 25 met de looks van een fotomodel geïnteresseerd is in een boertige OCMW-trekker die nog bij zijn mama woont?
Die Daniel bedoelt het nog wel goed en heeft in elk geval een eigen huis. Filipijnse vrouwen zijn (denk ik) ook niet zo heel verkeerd qua intenties. Probleem is wel zijn dramatische Engels. Fatsoenlijk gesprek voeren met zijn dame is niet mogelijk.
En dan die Willy me zijn ladyboy? Levenslange liefde... Yeah right. De vijf jaar dat hij nog leeft gaat hij compleet gepluimd worden door zijn ladyboy.

De leukste aflevering kan ik niet vinden. Gaat over een Belgische dame met een Tunesische man. Hij komt naar Brussel en zij staat in haar trouwjurk te wachten op het vliegveld. Maar hij komt niet.... Even later belt hij op. Hij is in Brussel opgepakt wegens drugssmokkel.