Ik ook en mij ookquote:Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit wil ik ook doen
Jullie mogen mij in de OP zetten.
Je hebt PM.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:36 schreef rebel-angel het volgende:
ik wacht nog op m'n ''bedankt voor je inzet dit jaar'' pakket, van m'n werkgever.
en dat is wat anders als mijn kerstpakket.
ik hoop komende week te horen wanneer ik hem krijg en dan kom ik me ook opgeven
Ik heb de OP bijgewerkt.quote:Op maandag 14 november 2011 07:52 schreef Sjaam het volgende:
Ik geef uiteraard ook een pakket.. Of het een op maat gemaakt pakket wordt, of een pakket met spulletjes die ik kan missen, of een combinatie, ik heb nog geen idee... Ik denk daar nog even overna, is dat een probleem?
Ben erg benieuwd of er al mensen zich gemeld hebben voor een pakket?
jaaa zodra ik er uit ben laat ik t weten, ik zal (waarschijnlijk) morgen even kijken wat ik zelf kan missen..quote:Op maandag 14 november 2011 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb de OP bijgewerkt.Als je eruit bent, geef je ons dan even door wat je wil aanbieden?
En er hebben zich inmiddels ook enkele ontvangers gemeld.Ik verwacht dat men in de loop van deze maand ons nog beter weet te vinden.
Nou krijg ik trekquote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef missyB het volgende:
ik heb in de aanbieding
een klein pakketje waarin:
fles wijn(rood of wit naar keuze)
da bon van 10 euro
pakje toost
iets lekkers voor op de toost wat wel houdbaar is
zak borrelnootjes
pakje tuc
doosje bonbons
OT: Heb jij een nickchange gehad of lees ik het heel de tijd al verkeerd?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef GimmeGore het volgende:
Doe mij maar een pakket met kinderen!
Dat had ik ook, ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:19 schreef vannelle het volgende:
![]()
Ik las heel de tijd: GimmeMore.
Vond het al zo'n grappige nick voor dit subforum.
Excuus voor het even offtopic gaan.
Ik heb ook wel interesse, maar dan zonder kinderenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef GimmeGore het volgende:
Doe mij maar een pakket met kinderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |