Uhm... whelp!?quote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef Rucky het volgende:
Waar moet de banner aan voldoen?
Grootte. aantal pixels, etc?
Leuk! Zelf zou ik de letters wel iets duidelijker willen zien als dat kan.quote:Op maandag 7 november 2011 00:10 schreef RBWO het volgende:
[ afbeelding ]heb me best gedaan
http://i41.tinypic.com/11llagz.jpg
Ook allebei mooie ontwerpen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:26 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb ook ff wat gephotoshopt. Weet niet of het helemaal zo de bedoeling is though:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 november 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook allebei mooie ontwerpen.Hier zou de tekst wat meer beeldvullend mogen worden.
Ow, en als jullie er FHF kerstpakkettenactie 2011 van maken (ipv fok dus) komt het weer een stapje dichter bij perfectie.
Ik wil ook wel de inzendingen als een animatie achter elkaar zetten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:46 schreef Cat22 het volgende:
Kickje.![]()
Nog één dag om je ontwerp aan deze erelijst toe te voegen. Morgenavond buigen Liesje en ik ons over de inzendingen.
Ik vind deze ook erg mooi en vooral ook goed leesbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de andere inzenders: uiteraard ook hartstikke bedankt! Liesje en ik hadden het jullie niet na kunnen doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
JEEJ.
Zit ik een PM aan jou te schrijven en je bent me voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |