Precies, en dus ook redelijk dicht bij mijn school. Ach, 68m2 voor 400 per maand. Beter dan dat ga je het niet krijgen denk ikquote:
Wtf gozer? Daar kun je een vijftigkoppige negerfamilie laten leven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, en dus ook redelijk dicht bij mijn school. Ach, 68m2 voor 400 per maand. Beter dan dat ga je het niet krijgen denk ik
Waaaaat?!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, en dus ook redelijk dicht bij mijn school. Ach, 68m2 voor 400 per maand. Beter dan dat ga je het niet krijgen denk ik
Is een appartement hè, dus ook inclusief badkamer, keuken, enz.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf gozer? Daar kun je een vijftigkoppige negerfamilie laten leven.
Mazzelpikquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is een appartement hè, dus ook inclusief badkamer, keuken, enz.
Gast ga jij weg dan ga ik daar met Mark wonen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Antikraakquote:
Er is een hele flat vol daarmee hèquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast ga jij weg dan ga ik daar met Mark wonen.
Antikraak is voor winnaars. Wel jammer dat ze in Nijmegen niks leeg hadden staanquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Antikraak
Moet er wel in 2013 uit waarschijnlijk
Geef me info.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Er is een hele flat vol daarmee hè
Ga het doen met een maat die ik al 10 jaar ken, die zou voor meer info kijken. Sorryquote:
Boooh ik denk dat het bij SSH is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga het doen met een maat die ik al 10 jaar ken, die zou voor meer info kijken. Sorry
Laffe borrelaar bedoel je? Ja, helaas ben ik dat.quote:
Oh dat is Leffe zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laffe borrelaar bedoel je? Ja, helaas ben ik dat.
Klopt. Je zat er niet ver naast dus.quote:
Er staat toch een umlaut op de A?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt. Je zat er niet ver naast dus.
Helemaal fantastisch.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er staat toch een umlaut op de A?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helemaal fantastisch.
Queensize bed kopen. Inloopkast, alles.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Kutstudent het volgende:
Kaasrol, waarom 68 meter? Wat moet je er in godsnaam mee.
Ik ga er ook niet alleen wonen, maar samen met een maat. Trek daar ook nog een keuken en badkamer vanaf, dan heb je het wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Kutstudent het volgende:
Kaasrol, waarom 68 meter? Wat moet je er in godsnaam mee.
Dan heb je, laten we even voor het gemak zeggen: 25 meter voor jezelf. Voor 400. Dat heb ik ook, maar ik zit niet antikraak.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet alleen wonen, maar samen met een maat. Trek daar ook nog een keuken en badkamer vanaf, dan heb je het wel.
Normaal krijg je voor die prijs een kwart van die ruimte
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:13 schreef leeell het volgende:
ik heb een kamer van 6 bij 6, voor niets, met gratis eten
beat that
grapjasquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hebben ze daar internet ja?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hebben ze daar internet ja?
Bedenk nu nog even hoe moeilijk het is om een goede kamer te vinden in Utrecht.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan heb je, laten we even voor het gemak zeggen: 25 meter voor jezelf. Voor 400. Dat heb ik ook, maar ik zit niet antikraak.
Ja oke. Goed punt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bedenk nu nog even hoe moeilijk het is om een goede kamer te vinden in Utrecht.
En het is 400/2
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja oke. Goed punt.
-
2 goede punten voor je post.
Helemaal niet, toch Jan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef Kutstudent het volgende:
Jan moet net doen alsof hij dat niet vindt anders krijgt hij pikstraf.
Jan zit onder de plak.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee hoorhij weet gewoon niet van de jouwe
![]()
laggen manquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:47 schreef GlowMouse het volgende:
beetje tietjes posten in de hoop dat 't mag
hahaha, mochten die ook niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:47 schreef GlowMouse het volgende:
beetje tietjes posten in de hoop dat 't mag
Ban waarschijnlijk ook, daar zorgt SissiMuis wel voor.quote:
Allemaal speculaties. Je weet het niet he.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ban waarschijnlijk ook, daar zorgt SissiMuis wel voor.
twijfelgeval, twijfelgeval, heb ze maar weggehaaldquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha, mochten die ook niet?
hehehe mega, baasquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
twijfelgeval, twijfelgeval, heb ze maar weggehaald
Eigenlijk mag je UI ook niet.quote:
Nu wordt KB boos hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:51 schreef Kutstudent het volgende:
Dit mag wel hoop ik? Kan niet vaak genoeg gepost worden.
Ontzettend walgelijk.quote:
Je meent het niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ontzettend walgelijk.
Goed gezien.quote:
Nu ga ik dood. thx broquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
Stomme KB.
dat is geen derde keer want username en alles
Ik heb nooit gezegd: Ja omdat ze stom zijn. Het gaat gewoon nergens over. Beetje popi gedoe allemaal.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed gezien.
Je reageert altijd zo overdreven als het over de New Kids gaat. 'Die zijn stom' Ja, maar waarom dan? 'Ja, omdat ze stom zijn'. Beetje jammer vind ik zo'n houding.
Het is geen toplied, het is eigenlijk gewoon dikke bagger, maar je hoeft ook niet iedere keer zo overdreven te reageren. 'Laat gaan joh', zou een wijs man van VI (waar je trouwens ook altijd overdreven op reageert) zeggen.
Dus, bij dezen, laat gaan joh.
Lekker overdreven reageren voor de winst zou een andere knaap zeggenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed gezien.
Je reageert altijd zo overdreven als het over de New Kids gaat. 'Die zijn stom' Ja, maar waarom dan? 'Ja, omdat ze stom zijn'. Beetje jammer vind ik zo'n houding.
Het is geen toplied, het is eigenlijk gewoon dikke bagger, maar je hoeft ook niet iedere keer zo overdreven te reageren. 'Laat gaan joh', zou een wijs man van VI (waar je trouwens ook altijd overdreven op reageert) zeggen.
Dus, bij dezen, laat gaan joh.
Het gaat inderdaad helemaal nergens over, dat is dan wel weer zo ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu ga ik dood. thx bro
[..]
Ik heb nooit gezegd: Ja omdat ze stom zijn. Het gaat gewoon nergens over. Beetje popi gedoe allemaal.
Zo gaat het al van vroeger uit, wist je dat niet? Ken je geschiedenis een beetje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Spreek voor jezelf, wil je.
Zo te zien heb je geen kaas van de Brabantse geschiedenis gegeten. Even goede vrienden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Probeer anders nog meer bullshit in slechts één enkele zin te proppen.
Hij kan alles maken die manquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
Hmm, Kutstudent kan nog posten. Wordt spannend dit.
Slechte troll.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo te zien heb je geen kaas van de Brabantse geschiedenis gegeten. Even goede vrienden.
Niet eens een note voor die tetten. Stiekem vond gloeimuis ze zelf ook wel appetijtelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
Hmm, Kutstudent kan nog posten. Wordt spannend dit.
We kunnen allemaal wel raden wat GlowMouse nu aan het doen is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet eens een note voor die tetten. Stiekem vond gloeimuis ze zelf ook wel appetijtelijk.
raden kan altijdquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We kunnen allemaal wel raden wat GlowMouse nu aan het doen is.
Bier drinken?quote:
Volgens mij is hij donuts aan het etenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We kunnen allemaal wel raden wat GlowMouse nu aan het doen is.
Beetje makkelijk dit hoor, GlowMouse pesten met z'n vraatzucht.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Volgens mij is hij donuts aan het eten
KB is dik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als hij donuts heeft mag hij die met mij delen.
Ik krijg hier echt een vakantiegevoel van, ik wil nu op een terrasje in Duitsland zitten met een halve liter Warsteiner, vol in de zon.quote:
Dat 2e is dan wel weer zo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt wel. Je zei het zelf ook nog.![]()
En jij hebt altijd gelijk.
quote:
quote:
Die moet ik ook nog eens zien jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:50 schreef Kaasrol het volgende:
Net die film over Johnny Cash gekeken.
Wtf.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:50 schreef Kaasrol het volgende:
Net die film over Johnny Cash gekeken.
Ja.quote:
Zeg dat wel, wtf.quote:
Terechte klacht. Maar zo kijk je wel films die je anders allicht niet zou downloaden.quote:
Alles voor de zendtijd hè.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
Maar inderdaad, walgelijk hoe respectloos er altijd met aftitelingen wordt omgesprongen
Die heb ik volgens mij ook ooit gezien.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja.
Had 'm opgenomen, was het helemaal vergeten
zet je UI terugquote:Op zondag 6 november 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dastan en kaasrol zitten in een boot
open en bloot
zoenen erop los
met een blos
op beide wangetjes
zo zacht en het ging nog wat wrangetjes
Welke van de 11? 12?quote:
Hahahaha mega deze quote ga ik in mn sig zetten.quote:Op zondag 6 november 2011 00:01 schreef Dastan het volgende:
Jezus christus genageld en wel, Klinker.
Ik zei al, hij gaat zometeen onderuitquote:Op zondag 6 november 2011 00:00 schreef Dastan het volgende:
De scène dat hij volledig onder invloed I Got Stripes helemaal verwoest.Mijn favoriet denk ik.
Nou zeg.quote:Op zondag 6 november 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dastan en kaasrol zitten in een boot
open en bloot
zoenen erop los
met een blos
op beide wangetjes
zo zacht en het ging nog wat wrangetjes
O wauw.quote:Op zondag 6 november 2011 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
Dastan en Jezus chillend op het schip
maar ze hadden teveel wijn op en jawel verhip
Jezus greep die Dastan volop in het kruis
de zwoele blik verraadde al nee dat was niet per abuis
Dastan gilde en schreeuwde haal je nagels van mn kruis
toen zei Jezus wel verdomme jij heiden, atheist !! gespuis !!
Over het water al snikkend liep Jezus weg van hem
en Dastan ging door met drinken op die jongen zit geen rem
quote:Op zondag 6 november 2011 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
Dastan en Jezus chillend op het schip
maar ze hadden teveel wijn op en jawel verhip
Jezus greep die Dastan volop in het kruis
de zwoele blik verraadde al nee dat was niet per abuis
Dastan gilde en schreeuwde haal je nagels van mn kruis
toen zei Jezus wel verdomme jij heiden, atheist !! gespuis !!
Over het water al snikkend liep Jezus weg van hem
en Dastan ging door met drinken op die jongen zit geen rem
de eerste of de vierdequote:Op zondag 6 november 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] ?
Hehehehequote:Op zondag 6 november 2011 00:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
O wauw.![]()
![]()
![]()
Fobo-waardig en daar kom je niet zomaar.
Vind je die 5e niet leuk?quote:
Watwat is geen scouting hoor!! ZWARTE PIET!!!quote:Op zondag 6 november 2011 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Feldwebel Klinkerbotsing.
Feldwebel is een rang in het Duitse leger (Bundeswehr), vergelijkbaar met de Nederlandse sergeant.quote:Op zondag 6 november 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind je die 5e niet leuk?Is voor cinterklaaz.
[..]
Watwat is geen scouting hoor!! ZWARTE PIET!!!
quote:Op zondag 6 november 2011 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Feldwebel is een rang in het Duitse leger (Bundeswehr), vergelijkbaar met de Nederlandse sergeant.
ohlolsquote:
Is goed voor je algemene ontwikkeling, derhalve doodzonde.quote:Op zondag 6 november 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Veel duits, derhalve nicht gelezen.
sorry even goeie vrinden tochquote:Op zondag 6 november 2011 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is goed voor je algemene ontwikkeling, derhalve doodzonde.
mja okequote:Op zondag 6 november 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorry even goeie vrinden toch
ik zei oke togquote:
sry hoor spijt mequote:
sry is ingeburgerd en telt als voorwaardige sorryquote:Op zondag 6 november 2011 00:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je schrijft sorry niet voluit en je vergeet de 'het' wat is deze apology ?![]()
Aber natürlich.quote:
Das enttauscht mir.quote:Op zondag 6 november 2011 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Super! Aber mein Deutsch is sehr schlecht. Ich gehe darum huilie huilie.
Nach sechs Jahren Deutsch am Schule noch immer nicht gut Deutsch sprechen. Jetzt ich keine Deutsch mehr habe, geht es slechter. Huilie huilie.quote:
Es ist sehr deutlich das dein Deutsch nicht mehr so gut ist, aber mein Deutsch ist auch helemaal geen ene flikker waard, HALLEE.quote:Op zondag 6 november 2011 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nach sechs Jahren Deutsch am Schule noch immer nicht gut Deutsch sprechen. Jetzt ich keine Deutsch mehr habe, geht es slechter. Huilie huilie.
quote:
Hallee hallee, unsere Deutsch ist nicht oké!quote:Op zondag 6 november 2011 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Es ist sehr deutlich das dein Deutsch nicht mehr so gut ist, aber mein Deutsch ist auch helemaal geen ene flikker waard, HALLEE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 november 2011 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hallee hallee, unsere Deutsch ist nicht oké!Hehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ik wil hem in mn mond stoppenquote:Op zondag 6 november 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn haar is maf... Niks mee gedaan en toch zo krullen
[ afbeelding ]
Ik heb daar een minuut om moeten lachen...quote:
Grappig.quote:Op zondag 6 november 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn haar is maf... Niks mee gedaan en toch zo krullen
[ afbeelding ]
Haha, altijd hetzelfde met jou.quote:Op zondag 6 november 2011 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb daar een minuut om moeten lachen...![]()
Dat je zo heel je pens door het huis vliegt.quote:
Met een hartje!quote:
Soms moet het er gewoon even uit.quote:Op zondag 6 november 2011 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, altijd hetzelfde met jou.
Ik moest er ook om lachen, maar geen minuut gelukkig, anders had ik waarschijnlijk boze ouders.
quote:Op zondag 6 november 2011 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat je zo heel je pens door het huis vliegt.
quote:Op zondag 6 november 2011 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat je zo heel je pens door het huis vliegt.
HTC voor de ekte.quote:
Moet kunnen.quote:Op zondag 6 november 2011 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met een hartje!
[..]
Soms moet het er gewoon even uit.
dat had GM niet hoeven weten, suikerklontje van mequote:
Ik gun die jongen toch een hete fapsessie vannacht voor het slapen gaan honneponquote:Op zondag 6 november 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat had GM niet hoeven weten, suikerklontje van me
wel aardig van jequote:Op zondag 6 november 2011 00:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik gun die jongen toch een hete fapsessie vannacht voor het slapen gaan honnepon
Jeetje wat een exclusiviteitquote:Op zondag 6 november 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
ik ga slapen, toedelskusje voor janpiraat doeiiiii
Gèèèèrm.quote:Op zondag 6 november 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga ook maar slapen, moet morgen vroeg op
quote:
Zelfs als niet Brabander moet je dat kunnen ontcijferen.quote:
Nee jongen, dat snappen ze echt niet. Ik moet altijd uitleggen wat dat is.quote:Op zondag 6 november 2011 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfs als niet Brabander moet je dat kunnen ontcijferen.
Dit. Doe eens, dan kan ik rustig slapen.quote:Op zondag 6 november 2011 00:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee jongen, dat snappen ze echt niet. Ik moet altijd uitleggen wat dat is.
Dit dit dit dit dit dit dit dit dit.quote:Op zondag 6 november 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit. Doe eens, dan kan ik rustig slapen.
Komt aardig in de buurt.quote:Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef Kaasrol het volgende:
Ik denk dat het iets is in de trant van, "jongen toch"
Toch goedquote:Op zondag 6 november 2011 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt aardig in de buurt.
Ocherm, och arme. Germ is daar dan weer de verkorte vorm van. Witte wel.
Verdomme, ik had het antwoord net gevonden. Speciaal daarvoor heb ik een 10 Minute Mail gemaakt om op een forum te registeren waar het antwoord op stond! Zu Spät Mann.quote:Op zondag 6 november 2011 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt aardig in de buurt.
Ocherm, och arme. Germ is daar dan weer de verkorte vorm van. Witte wel.
quote:Op zondag 6 november 2011 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verdomme, ik had het antwoord net gevonden. Speciaal daarvoor heb ik een 10 Minute Mail gemaakt om op een forum te registeren waar het antwoord op stond! Zu Spät Mann.
PS: èrepols, èrebeessies en peeën
quote:
Quukskesquote:Op zondag 6 november 2011 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verdomme, ik had het antwoord net gevonden. Speciaal daarvoor heb ik een 10 Minute Mail gemaakt om op een forum te registeren waar het antwoord op stond! Zu Spät Mann.
PS: èrepols, èrebeessies en peeën
Dankjewel. Even vervangen brbquote:Op zondag 6 november 2011 01:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 knieën voor jou.
Is dat niet die afschuwelijke film met dat kerstmonster..?quote:Op zondag 6 november 2011 01:20 schreef Ezell het volgende:
Hehe, die knieën doen mij denken aan The Grinch.![]()
Koekjes?quote:
Ja, die groene.quote:Op zondag 6 november 2011 01:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is dat niet die afschuwelijke film met dat kerstmonster..?
Puik plan wel.quote:Op zondag 6 november 2011 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tijd om te slapen, kusjes.
Ik ook.quote:Op zondag 6 november 2011 00:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee jongen, dat snappen ze echt niet. Ik moet altijd uitleggen wat dat is.
Koekjes inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Koekjes?
[..]
Ja, die groene.
Ik ga ook.
Klopt dit? Qua interpunctie? Of hoeft het niet tussen aanhalingstekens te staan?quote:Zij stelde de volgende vraag: ‘Mogen we ook een voorkant maken voor het verhaal?’
Volgens mij klopt dit.quote:Op zondag 6 november 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt dit? Qua interpunctie? Of hoeft het niet tussen aanhalingstekens te staan?
Jawel want het is een quotequote:Op zondag 6 november 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt dit? Qua interpunctie? Of hoeft het niet tussen aanhalingstekens te staan?
Huhhhhhh???? Maaar een fok quote staat toch ook niet tussen aanhalingstekens?????????quote:
Dastannn zou je het na willen kijken omg?quote:Op zondag 6 november 2011 15:13 schreef Dastan het volgende:
Enkele of dubbele aanhalingstekens:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/11
Mag allebei, mits je consequent bent.
Prima te doen in een middag.quote:Op zondag 6 november 2011 15:25 schreef Splutje het volgende:
Tering ik moet even een wekelijks opdrachtje maken. 63 bladzijden Engelstalig lezen, dan een artikel lezen en er dan een commentaar op schrijven aan de hand van die 63 bladzijden. Ga ik nu al nooit meer redden
Jezusquote:Op zondag 6 november 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn verslag heeft 34 pagina's en het is nog niet eens af.Oneindig deze.
Had je dit niet een beetje aan zien komen?quote:Op zondag 6 november 2011 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godverdomme, m'n Superboeren, wat doen ze.
Wat een kakweekend weer.
Ik had toch op z'n minst verwacht dat ze een beetje fatsoenlijk zouden verdedigen, d'ran enzo, je kent het wel. Als dat niet eens gebeurt is er wel een flinke teleurstelling ja.quote:Op zondag 6 november 2011 17:45 schreef Splutje het volgende:
[..]
Had je dit niet een beetje aan zien komen?
Slecht.quote:Op zondag 6 november 2011 18:17 schreef Splutje het volgende:
Ik ben fysiek niet in staat thuis iets aan school te doen
Het is echt ziekelijk. Ik kan niet langer dan 1 minuut iets lezen, vooral niet vanaf computerschermquote:
oudquote:Op zondag 6 november 2011 18:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik beleef even een raar moment, het werkt echt.
Heel sick inderdaad. Soms komt ie met dingen die die echt nog niet had kunnen filteren uit je antwoordenquote:Op zondag 6 november 2011 18:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb van hem gewonnenquote:Op zondag 6 november 2011 18:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Hij kent zelfs Marts Smeets en René van der Gijp.quote:Op zondag 6 november 2011 18:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heel sick inderdaad. Soms komt ie met dingen die die echt nog niet had kunnen filteren uit je antwoorden
Slutty pumpkinquote:Op zondag 6 november 2011 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben al verkleed geweest als hippie, indiaan en laatst als cowboy. Hoe ga ik de volgende keer?
Zwarte Piet.quote:Op zondag 6 november 2011 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben al verkleed geweest als hippie, indiaan en laatst als cowboy. Hoe ga ik de volgende keer?
Piraatquote:Op zondag 6 november 2011 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
¤ =quote:Op zondag 6 november 2011 22:45 schreef Splutje het volgende:
Denk dat ik maar lekker bij Occupy ga staan. Beetje chillen op overheidsgeld, helemaal geen zin om te studeren
Wat wat wat?quote:Op zondag 6 november 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ik heb zin in school. BIJNA MAANDAG!
Wat is het toch oneerlijk verdeeld.quote:
Tja, verschil in studies hè. Ik 'moet' van school proberen om zo snel mogelijk praktijkervaring op te doen. Weet alleen nog niet hoe ik dat ga doen... Binnenkort maar even brainstormen dan.quote:Op zondag 6 november 2011 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is het toch oneerlijk verdeeld.
Kranten bezorgenquote:Op zondag 6 november 2011 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tja, verschil in studies hè. Ik 'moet' van school proberen om zo snel mogelijk praktijkervaring op te doen. Weet alleen nog niet hoe ik dat ga doen... Binnenkort maar even brainstormen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Confronterend.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:58 schreef yosander het volgende:
Kut, kom er net achter dat morgen toch nog wel naar Groningen moet voor een verplicht mentoruurtje. Werkcollege is niet verplicht namelijk.
[..]
Kranten bezorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Hehe, baas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |