Precies, en dus ook redelijk dicht bij mijn school. Ach, 68m2 voor 400 per maand. Beter dan dat ga je het niet krijgen denk ikquote:
Wtf gozer? Daar kun je een vijftigkoppige negerfamilie laten leven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, en dus ook redelijk dicht bij mijn school. Ach, 68m2 voor 400 per maand. Beter dan dat ga je het niet krijgen denk ik
Waaaaat?!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, en dus ook redelijk dicht bij mijn school. Ach, 68m2 voor 400 per maand. Beter dan dat ga je het niet krijgen denk ik
Is een appartement hè, dus ook inclusief badkamer, keuken, enz.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf gozer? Daar kun je een vijftigkoppige negerfamilie laten leven.
Mazzelpikquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is een appartement hè, dus ook inclusief badkamer, keuken, enz.
Gast ga jij weg dan ga ik daar met Mark wonen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Antikraakquote:
Er is een hele flat vol daarmee hèquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast ga jij weg dan ga ik daar met Mark wonen.
Antikraak is voor winnaars. Wel jammer dat ze in Nijmegen niks leeg hadden staanquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Antikraak
Moet er wel in 2013 uit waarschijnlijk
Geef me info.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Er is een hele flat vol daarmee hè
Ga het doen met een maat die ik al 10 jaar ken, die zou voor meer info kijken. Sorryquote:
Boooh ik denk dat het bij SSH is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga het doen met een maat die ik al 10 jaar ken, die zou voor meer info kijken. Sorry
Laffe borrelaar bedoel je? Ja, helaas ben ik dat.quote:
Oh dat is Leffe zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laffe borrelaar bedoel je? Ja, helaas ben ik dat.
Klopt. Je zat er niet ver naast dus.quote:
Er staat toch een umlaut op de A?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt. Je zat er niet ver naast dus.
Helemaal fantastisch.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er staat toch een umlaut op de A?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helemaal fantastisch.
Queensize bed kopen. Inloopkast, alles.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Kutstudent het volgende:
Kaasrol, waarom 68 meter? Wat moet je er in godsnaam mee.
Ik ga er ook niet alleen wonen, maar samen met een maat. Trek daar ook nog een keuken en badkamer vanaf, dan heb je het wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Kutstudent het volgende:
Kaasrol, waarom 68 meter? Wat moet je er in godsnaam mee.
Dan heb je, laten we even voor het gemak zeggen: 25 meter voor jezelf. Voor 400. Dat heb ik ook, maar ik zit niet antikraak.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet alleen wonen, maar samen met een maat. Trek daar ook nog een keuken en badkamer vanaf, dan heb je het wel.
Normaal krijg je voor die prijs een kwart van die ruimte
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:13 schreef leeell het volgende:
ik heb een kamer van 6 bij 6, voor niets, met gratis eten
beat that
grapjasquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hebben ze daar internet ja?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hebben ze daar internet ja?
Bedenk nu nog even hoe moeilijk het is om een goede kamer te vinden in Utrecht.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan heb je, laten we even voor het gemak zeggen: 25 meter voor jezelf. Voor 400. Dat heb ik ook, maar ik zit niet antikraak.
Ja oke. Goed punt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bedenk nu nog even hoe moeilijk het is om een goede kamer te vinden in Utrecht.
En het is 400/2
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja oke. Goed punt.
-
2 goede punten voor je post.
Helemaal niet, toch Jan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef Kutstudent het volgende:
Jan moet net doen alsof hij dat niet vindt anders krijgt hij pikstraf.
Jan zit onder de plak.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee hoorhij weet gewoon niet van de jouwe
![]()
laggen manquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:47 schreef GlowMouse het volgende:
beetje tietjes posten in de hoop dat 't mag
hahaha, mochten die ook niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:47 schreef GlowMouse het volgende:
beetje tietjes posten in de hoop dat 't mag
Ban waarschijnlijk ook, daar zorgt SissiMuis wel voor.quote:
Allemaal speculaties. Je weet het niet he.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ban waarschijnlijk ook, daar zorgt SissiMuis wel voor.
twijfelgeval, twijfelgeval, heb ze maar weggehaaldquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha, mochten die ook niet?
hehehe mega, baasquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
twijfelgeval, twijfelgeval, heb ze maar weggehaald
Eigenlijk mag je UI ook niet.quote:
Nu wordt KB boos hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:51 schreef Kutstudent het volgende:
Dit mag wel hoop ik? Kan niet vaak genoeg gepost worden.
Ontzettend walgelijk.quote:
Je meent het niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ontzettend walgelijk.
Goed gezien.quote:
Nu ga ik dood. thx broquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
Stomme KB.
dat is geen derde keer want username en alles
Ik heb nooit gezegd: Ja omdat ze stom zijn. Het gaat gewoon nergens over. Beetje popi gedoe allemaal.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed gezien.
Je reageert altijd zo overdreven als het over de New Kids gaat. 'Die zijn stom' Ja, maar waarom dan? 'Ja, omdat ze stom zijn'. Beetje jammer vind ik zo'n houding.
Het is geen toplied, het is eigenlijk gewoon dikke bagger, maar je hoeft ook niet iedere keer zo overdreven te reageren. 'Laat gaan joh', zou een wijs man van VI (waar je trouwens ook altijd overdreven op reageert) zeggen.
Dus, bij dezen, laat gaan joh.
Lekker overdreven reageren voor de winst zou een andere knaap zeggenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed gezien.
Je reageert altijd zo overdreven als het over de New Kids gaat. 'Die zijn stom' Ja, maar waarom dan? 'Ja, omdat ze stom zijn'. Beetje jammer vind ik zo'n houding.
Het is geen toplied, het is eigenlijk gewoon dikke bagger, maar je hoeft ook niet iedere keer zo overdreven te reageren. 'Laat gaan joh', zou een wijs man van VI (waar je trouwens ook altijd overdreven op reageert) zeggen.
Dus, bij dezen, laat gaan joh.
Het gaat inderdaad helemaal nergens over, dat is dan wel weer zo ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu ga ik dood. thx bro
[..]
Ik heb nooit gezegd: Ja omdat ze stom zijn. Het gaat gewoon nergens over. Beetje popi gedoe allemaal.
Zo gaat het al van vroeger uit, wist je dat niet? Ken je geschiedenis een beetje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Spreek voor jezelf, wil je.
Zo te zien heb je geen kaas van de Brabantse geschiedenis gegeten. Even goede vrienden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Probeer anders nog meer bullshit in slechts één enkele zin te proppen.
Hij kan alles maken die manquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
Hmm, Kutstudent kan nog posten. Wordt spannend dit.
Slechte troll.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo te zien heb je geen kaas van de Brabantse geschiedenis gegeten. Even goede vrienden.
Niet eens een note voor die tetten. Stiekem vond gloeimuis ze zelf ook wel appetijtelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
Hmm, Kutstudent kan nog posten. Wordt spannend dit.
We kunnen allemaal wel raden wat GlowMouse nu aan het doen is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet eens een note voor die tetten. Stiekem vond gloeimuis ze zelf ook wel appetijtelijk.
raden kan altijdquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We kunnen allemaal wel raden wat GlowMouse nu aan het doen is.
Bier drinken?quote:
Volgens mij is hij donuts aan het etenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We kunnen allemaal wel raden wat GlowMouse nu aan het doen is.
Beetje makkelijk dit hoor, GlowMouse pesten met z'n vraatzucht.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Volgens mij is hij donuts aan het eten
KB is dik.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als hij donuts heeft mag hij die met mij delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |