abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121276150
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Doe mij maar chesterfield. In principe kan dat wel ja, een extract, maar daar ga ik een ander apparaat voor gebruiken.
maar word je daar ook stoned van? wat is extract precies? niet gewoon alleen smaak zgmaar?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121276251
Ik krijg binnenkort deze binnen, heeft iemand daar ervaring mee? En kun je daar ook cartomizers (of hoe dat ook heet) of van die druppeltjes van andere merken opdoen met bijvoorbeeld een aardbeiensmaakje? Want deze hebben ze alleen in tabakssmaak.
  maandag 7 januari 2013 @ 18:10:22 #203
63302 rockstah
New World Disorder
pi_121277437
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:43 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Ik krijg binnenkort deze binnen, heeft iemand daar ervaring mee? En kun je daar ook cartomizers (of hoe dat ook heet) of van die druppeltjes van andere merken opdoen met bijvoorbeeld een aardbeiensmaakje? Want deze hebben ze alleen in tabakssmaak.
Ben bang van niet. Die dingen hebben vaak een propriëtaire aansluiting, waar de meeste cartomizers een standaard 510 of 808 connector gebruiken. Daarom is het vaak beter om een joye510 of iets dergelijks aan te schaffen als je iets kleins wilt.
Je kunt hooguit proberen gewoon wat aardbeien vloeistof te halen op een andere site en ze zelf na te vullen wanneer ze opraken. Als het al werkt (die dingen zijn er niet voor gemaakt namelijk), ga je wel een tijdje de twee smaken door elkaar proeven.
  maandag 7 januari 2013 @ 18:17:40 #204
63302 rockstah
New World Disorder
pi_121277757
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

maar word je daar ook stoned van? wat is extract precies? niet gewoon alleen smaak zgmaar?
Het is een oplossing van alcohol/glycerine met daarin een wiet extract, het smaakt dan letterlijk naar wiet, dus niet als blowen maar echt naar de plant zelf. Het is meer voor de grap eigenlijk dan dat het echt praktisch is. Je kunt inderdaad beter een losse vaporizer daarvoor aanschaffen die de wiet gewoon verwarmt tot net onder het verbrandpunt, waarna je de oliën kan inhaleren.
Kijk hier eens rond als je geïnteresseerd bent:
http://azarius.nl/vaporizers/portable_vaporizers/
pi_121277952
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef rockstah het volgende:

[..]

Het is een oplossing van alcohol/glycerine met daarin een wiet extract, het smaakt dan letterlijk naar wiet, dus niet als blowen maar echt naar de plant zelf. Het is meer voor de grap eigenlijk dan dat het echt praktisch is. Je kunt inderdaad beter een losse vaporizer daarvoor aanschaffen die de wiet gewoon verwarmt tot net onder het verbrandpunt, waarna je de oliën kan inhaleren.
Kijk hier eens rond als je geïnteresseerd bent:
http://azarius.nl/vaporizers/portable_vaporizers/
haha was meer benieuwd gewoon :D ik heb jonko al opgegeven dus niks voor mij :)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121388791
Heb 'm eindelijk binnen! Laadtijd eerste keer 8 uur :') Daarna 3-3,5 uur per 250-350 pof's. Met twee accu's.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121390606
Ik ben op mijn pakketje aan het wachten met mijn ego-c .. ben benieuwd :D
  donderdag 10 januari 2013 @ 15:46:19 #208
63302 rockstah
New World Disorder
pi_121395745
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Heb 'm eindelijk binnen! Laadtijd eerste keer 8 uur :') Daarna 3-3,5 uur per 250-350 pof's. Met twee accu's.
Tsja dat heb je met die kleintjes hè. :P

Volgens mij zitten die dingen rond de 180mAh ofzo, als je geluk hebt.
Daarom worden veel van die setjes tegenwoordig met PCC geleverd. Waardoor je ze onderweg op kunt laden.
Persoonlijk moet ik er niet aan denken. Ik heb nu een set-up met 1800mAh, en daar doe ik ongeveer anderhalve dag mee. Moet je nagaan hoe veel van die dingen kleine dingen ik nodig zou hebben op een dag.

Hoe bevalt ie verder?
pi_121396834
Heb ik dat weer, ik ben nu 2 weken nicotinevrij...
Dus ik wild de smaakjes testen en pakte per ongeluk met nicotine (besteld voor mijn vriend)
2e hijsje iets te diep, meteen een geblokkeerde luchtpijp :D

Ik denk wel dat dit een prima uitvinding is voor mij, het inhaleren valt me ook alle mee
Ik ging er vanuit dat het zwaar zou hijsen maar valt reuzen mee!
Opladen was ook zo gepiept :)

ik heb alleen dus wel uitgevonden dat ik absoluut geen nicotinehoudende smaakjes meer wil want ik voel mij
nu al een halfuur kotsmisselijk :P
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:42:14 #210
63302 rockstah
New World Disorder
pi_121398051
Hoe meer nicotine, hoe harder het in de keel slaat. En ja, je moet er tegen kunnen hè. :P
pi_121459337
Gisteren meteen gaan dampen, hij was toch na 2 uur vol, daarna andere accu geladen en de eerste is nog niet op, maar komt ook omdat ik het eigenlijk gewoon niet lekker vind en het alleen rook om m'n nicotine binnen te krijgen als ik hoofdpijn krijg.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121480203
Altijd een beetje vreemd hoe ze toch de E-sigaret aanvallen terwijl het gewoon nog steeds veel minder ongezond is als gewoon roken. ABC News
  zaterdag 12 januari 2013 @ 21:42:15 #213
63302 rockstah
New World Disorder
pi_121484049
Nou ja vreemd is het op zich niet. Naast dat het uit China komt vormt het ook een directe bedreiging voor zowel de machtige tabaksindustrie alsmede de nog machtigere farmaceutische industrie, die graag nicotine houdende pleisters en kauwgom wil blijven verkopen. Ook overheden en andere in het eerste opzicht goed bedoelende organisaties als de WHO zijn bang dat al hun inspanningen ten aanzien van het de-normaliseren van roken straks voor niets zijn geweest als iedereen gaat lopen dampen.

Eigenlijk zijn de gebruikers de enigen die er blij mee zijn. En de geschiedenis leert helaas dat die meestal aan het kortste eind trekken in zo'n geval.
pi_121566009
Gisteren een eGo twist accu besteld en een vivi Nova clearomizer. :7

Iemand interesse een Joyetech 510-t starterset. Met 2 180mah accu's en 1 280mah accu?
Met als extra 3 G5 clearomizers
pi_121578466
Nu sinds donderdag (?) aan de E-sig en vandaag de eerste dag dat ik er echt niet meer tegen kon, 6 gewone sigaretten gehad, gisteren ook 2. Vind de smaak vooral moeilijk vol te houden en voor mij de weinige damp die uiteindelijk in de mond overblijft.
Daarom ga ik over 2 a 3 weken overstappen op een wat geavanceerder model. Wel erg prettig als ik in bed lig en ik niet kan slapen, dat ik dan gewoon even m'n E-sigaret pak.
Overigens gaat de accu wel bizar lang mee.
pi_121580755
Bij ons gaat het super!
Ja het is wennen en niet te vergelijken met normale peuken maar dat was nou juist de bedoeling :)
Wij waren allebei al bijna 2 weken gestopt voordat we aan de ego-c begonnen en dat scheelt ook.
Ook het inhaleren zelf moet je aanpassen, bij de ego-c moet je minder hard en langer inhaleren vergeleken met een normale peuk.
Mijn accu ging mee van donderdagmiddag tot gisteren (maandagmiddag) :D alleen het vreemde is wel... dat ik het idee heb dat mijn apparaat lekt, mijn vriend en ik roken beide ongeveer even veel en toch is die van mij soms 2x zo snel leeg!
Tot nu toe wel tevreden... binnekort de smaakjes maar eens uitbreiden :)
pi_121580868
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef ColtZ40 het volgende:
Gisteren een eGo twist accu besteld en een vivi Nova clearomizer. :7

Iemand interesse een Joyetech 510-t starterset. Met 2 180mah accu's en 1 280mah accu?
Met als extra 3 G5 clearomizers
wat wil je er voor hebben?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_121608653
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 08:55 schreef simmu het volgende:

[..]

wat wil je er voor hebben?
40 euro?
pi_121610700
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

40 euro?
die startset kost 44 euro, wat zijn die andere dingen dan?
pi_121614656
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:03 schreef simmu het volgende:

[..]

die startset kost 44 euro, wat zijn die andere dingen dan?
Drie van deze dingen:

http://www.e-cig4u.nl/Web(...)510-clearomizer.html

En een extra accu:

http://www.e-cig4u.nl/Web(...)0-T-batterij-XL.html (zwart)
pi_121615253
wat is het verschil tussen een clearomizer en die atomizer en tank die bij die set zitten?
en welke kleur issie?
:P

ja sorrie, ik heb tot nu toe enkel cheap-ass goedkope kant&klaar dingen gehad ;)
pi_121615764
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:17 schreef simmu het volgende:
wat is het verschil tussen een clearomizer en die atomizer en tank die bij die set zitten?
en welke kleur issie?
:P

ja sorrie, ik heb tot nu toe enkel cheap-ass goedkope kant&klaar dingen gehad ;)
Een clearomizer is een geheel. Dus geen losse tank die lastig te vullen is met kans op lekkage. Er komt ook meer rook/stoom uit een clearomizer en dus ook meer smaak. Een 180mah accu en een 280mah accu zijn zwart. De derde accu is groen en handmatig te bedienen. :P
pi_121635978
Ik heb 6 dagen gedaan met 1 accu en 1 vloeistof-tankje. Vloeistof is zelfs nog niet op. Een beetje vreemd dit, ik zal het wel niet goed doen :P
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:45:39 #224
63302 rockstah
New World Disorder
pi_121638365
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 08:47 schreef deadly_kiss het volgende:
Bij ons gaat het super!
Ja het is wennen en niet te vergelijken met normale peuken maar dat was nou juist de bedoeling :)
Wij waren allebei al bijna 2 weken gestopt voordat we aan de ego-c begonnen en dat scheelt ook.
Ook het inhaleren zelf moet je aanpassen, bij de ego-c moet je minder hard en langer inhaleren vergeleken met een normale peuk.
Mijn accu ging mee van donderdagmiddag tot gisteren (maandagmiddag) :D alleen het vreemde is wel... dat ik het idee heb dat mijn apparaat lekt, mijn vriend en ik roken beide ongeveer even veel en toch is die van mij soms 2x zo snel leeg!
Tot nu toe wel tevreden... binnekort de smaakjes maar eens uitbreiden :)
Als je apparaat lekt dan merk je dat echt wel, die vloeistof verdwijnt niet zomaar in het niets.
Hoe snel je door je vloeistof heen gaat is afhankelijk van talloze dingen, zoals hoe goed je apparaat dampt; misschien is die van jou eerder ingebroken. Ook de samenstelling van de vloeistof is van belang. VG produceert bijvoorbeeld meer damp dan PG, dus hoe meer procent VG er in je vloeistof zit hoe sneller het opgaat. Hoe lang en hoe vaak je inhaleert is natuurlijk ook van belang. Misschien gebruik jij hem meer omdat je geen last van nicotineverzadiging hebt?

quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb 6 dagen gedaan met 1 accu en 1 vloeistof-tankje. Vloeistof is zelfs nog niet op. Een beetje vreemd dit, ik zal het wel niet goed doen :P
Je zal het dan iig niet erg vaak doen. :P
pi_121639211
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:45 schreef rockstah het volgende:

[..]

[..]

Je zal het dan iig niet erg vaak doen. :P
Ik moet zeggen dat ik er naast ook nog redelijk rook, maar hij gaat ook zeker erg lang mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')