maar word je daar ook stoned van? wat is extract precies? niet gewoon alleen smaak zgmaar?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Doe mij maar chesterfield. In principe kan dat wel ja, een extract, maar daar ga ik een ander apparaat voor gebruiken.
Ben bang van niet. Die dingen hebben vaak een propriëtaire aansluiting, waar de meeste cartomizers een standaard 510 of 808 connector gebruiken. Daarom is het vaak beter om een joye510 of iets dergelijks aan te schaffen als je iets kleins wilt.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:43 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Ik krijg binnenkort deze binnen, heeft iemand daar ervaring mee? En kun je daar ook cartomizers (of hoe dat ook heet) of van die druppeltjes van andere merken opdoen met bijvoorbeeld een aardbeiensmaakje? Want deze hebben ze alleen in tabakssmaak.
Het is een oplossing van alcohol/glycerine met daarin een wiet extract, het smaakt dan letterlijk naar wiet, dus niet als blowen maar echt naar de plant zelf. Het is meer voor de grap eigenlijk dan dat het echt praktisch is. Je kunt inderdaad beter een losse vaporizer daarvoor aanschaffen die de wiet gewoon verwarmt tot net onder het verbrandpunt, waarna je de oliën kan inhaleren.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
maar word je daar ook stoned van? wat is extract precies? niet gewoon alleen smaak zgmaar?
haha was meer benieuwd gewoonquote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef rockstah het volgende:
[..]
Het is een oplossing van alcohol/glycerine met daarin een wiet extract, het smaakt dan letterlijk naar wiet, dus niet als blowen maar echt naar de plant zelf. Het is meer voor de grap eigenlijk dan dat het echt praktisch is. Je kunt inderdaad beter een losse vaporizer daarvoor aanschaffen die de wiet gewoon verwarmt tot net onder het verbrandpunt, waarna je de oliën kan inhaleren.
Kijk hier eens rond als je geïnteresseerd bent:
http://azarius.nl/vaporizers/portable_vaporizers/
Tsja dat heb je met die kleintjes hè.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Heb 'm eindelijk binnen! Laadtijd eerste keer 8 uurDaarna 3-3,5 uur per 250-350 pof's. Met twee accu's.
wat wil je er voor hebben?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef ColtZ40 het volgende:
Gisteren een eGo twist accu besteld en een vivi Nova clearomizer.![]()
Iemand interesse een Joyetech 510-t starterset. Met 2 180mah accu's en 1 280mah accu?
Met als extra 3 G5 clearomizers
die startset kost 44 euro, wat zijn die andere dingen dan?quote:
Drie van deze dingen:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:03 schreef simmu het volgende:
[..]
die startset kost 44 euro, wat zijn die andere dingen dan?
Een clearomizer is een geheel. Dus geen losse tank die lastig te vullen is met kans op lekkage. Er komt ook meer rook/stoom uit een clearomizer en dus ook meer smaak. Een 180mah accu en een 280mah accu zijn zwart. De derde accu is groen en handmatig te bedienen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:17 schreef simmu het volgende:
wat is het verschil tussen een clearomizer en die atomizer en tank die bij die set zitten?
en welke kleur issie?
![]()
ja sorrie, ik heb tot nu toe enkel cheap-ass goedkope kant&klaar dingen gehad
Als je apparaat lekt dan merk je dat echt wel, die vloeistof verdwijnt niet zomaar in het niets.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:47 schreef deadly_kiss het volgende:
Bij ons gaat het super!
Ja het is wennen en niet te vergelijken met normale peuken maar dat was nou juist de bedoeling
Wij waren allebei al bijna 2 weken gestopt voordat we aan de ego-c begonnen en dat scheelt ook.
Ook het inhaleren zelf moet je aanpassen, bij de ego-c moet je minder hard en langer inhaleren vergeleken met een normale peuk.
Mijn accu ging mee van donderdagmiddag tot gisteren (maandagmiddag)alleen het vreemde is wel... dat ik het idee heb dat mijn apparaat lekt, mijn vriend en ik roken beide ongeveer even veel en toch is die van mij soms 2x zo snel leeg!
Tot nu toe wel tevreden... binnekort de smaakjes maar eens uitbreiden
Je zal het dan iig niet erg vaak doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb 6 dagen gedaan met 1 accu en 1 vloeistof-tankje. Vloeistof is zelfs nog niet op. Een beetje vreemd dit, ik zal het wel niet goed doen
Ik moet zeggen dat ik er naast ook nog redelijk rook, maar hij gaat ook zeker erg lang mee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:45 schreef rockstah het volgende:
[..]
[..]
Je zal het dan iig niet erg vaak doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |