abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121273638
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso en ik denk dat er wel wat geur bij zit, maar heb ik geen ervaring mee. Vergelijk het met een waterpijp :P
shisha is niks mis mee _O_
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 7 januari 2013 @ 16:40:02 #177
63302 rockstah
New World Disorder
pi_121273707
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ruik je t eigenlijk ook? die damp? dat als je er chocola smaak in doet dat je kamer ook btje naar chochola gaat ruiken O+?
Yep. Hoe sterk die geur is en hoe lang het blijft hangen is afhankelijk van de smaak. Het trekt in ieder geval niet in je kleren of in je behang en dergelijke en het blijft ook niet in je keel hangen. Als je menthol vloeistoffen dampt gaat je adem er zelfs op vooruit.

quote:
En hoe zit dat precies met die waterdamp :@? dat zie je zeg maar wel als een soort wolkje als je t uitblaast?
pi_121273772
Zo te zien word rondjes blazen nog makkelijker, lol
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121273831
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:40 schreef rockstah het volgende:

[..]

Yep. Hoe sterk die geur is en hoe lang het blijft hangen is afhankelijk van de smaak. Het trekt in ieder geval niet in je kleren of in je behang en dergelijke en het blijft ook niet in je keel hangen. Als je menthol vloeistoffen dampt gaat je adem er zelfs op vooruit.

[..]

ja menthol wou ik sowieso wel proberen hoorde dat de meeste mensen die t lekkerst vonden :D eff youtube filmpje kijken hoor :)
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_121273860
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:31 schreef rockstah het volgende:

[..]

Omdat het prettig is? Wat het roken zo triest maakt is dat je dag in dag uit hetzelfde aan het doen bent. Ik heb elke dag een ander smaakje, en doe het inmiddels gewoon voor het plezier. Ik heb ook dagen dat ik dat apparaat niet eens aanraak. Zoals ik al zei, het is een hobby. Een beetje als koken eigenlijk.
Ah oké. Dat klinkt al minder als een verslaving.
If not now, then when.
pi_121273910
Dat filmpje ziet er wel vet uit _O_ zie me al in de bus zitten roken als een MOFO _O_ :D

rockstah mag ik vragen wat voor verdere benodigdheden je nog hebt bij dat lijstje wat je paar blz geleden opnoemde voor die wat hoogwaardigere kwaliteit tegen zelfde prijs ongeveer ? :@ dan ben je echt mn held man, ga ook zon ding halen :D
  maandag 7 januari 2013 @ 16:46:05 #182
63302 rockstah
New World Disorder
pi_121273915
Menthol is inderdaad een aanrader, zeker als je wat oudere of zwakkere apparaten gebruikt omdat het extra hard in de keel slaat.
pi_121274025
kan trouwens nu die ene post van jou niet meer vinden :') :D
_O-
pi_121274132
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:28 schreef rockstah het volgende:
En wat een up-to-date aanschafadvies betreft. Als beginner heb je op dit moment één echte optie: De eGo starterkit.
Het is de gedoodverfde winnaar. Technisch wat achterhaald maar 90% gebruikt het naar volle tevredenheid. De reden hiervoor is dat het een kit is die alles bevat wat je nodig hebt als starter zonder dat je je ergens in hoeft te verdiepen. Bedenk je dat dit een markt is waar het overgrote merendeel van de producten niet eens een handleiding bevat.

Als je echter bereid bent wat meer onderzoek te doen zijn er betere investeringen.
Persoonlijk zou ik bijvoorbeeld een setje losse eGo-C Twist batterijen en een kanger T3 clearomizer aanraden. Dan heb je een kwalitatief hoogwaardige set-up en je bent eigenlijk evenveel geld kwijt.
Je moet alleen even de lader en andere benodigdheden los bestellen.

Voor de genen die er niets meer van snappen: Youtube is je vriend. Er zijn recensies en tips voor elk mogelijk apparaat te vinden. Doe wat moeite ervoor en je zult vanzelf wegwijs worden in de wereld van de elektronische sigaret.
deze bedoelde ik
pi_121274214
Overigens ben ik geen ernstige roker, zo gebeurt het mij doordeweeks standaard dat ik pas 's avonds ga roken, vandaag nog niet gerookt en het is 5 uur.

Trouwens valt rookwinkel.nl een beetje tegen, staat verzending binnen 24 uur en het is bijna 5 uur, heb nog niets gehoord.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  maandag 7 januari 2013 @ 16:57:15 #186
63302 rockstah
New World Disorder
pi_121274339
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat filmpje ziet er wel vet uit _O_ zie me al in de bus zitten roken als een MOFO _O_ :D

rockstah mag ik vragen wat voor verdere benodigdheden je nog hebt bij dat lijstje wat je paar blz geleden opnoemde voor die wat hoogwaardigere kwaliteit tegen zelfde prijs ongeveer ? :@ dan ben je echt mn held man, ga ook zon ding halen :D
http://ebnferro.com/onder(...)tery-stainless-steel
Idealiter haal je er hier twee van zodat je er een kunt gebruiken terwijl de ander oplaadt. Als je het alleen uit wilt proberen kun je er ook voor één kiezen.

http://ebnferro.com/kange(...)il-clearomizer-clear
Als verdamper.

http://ebnferro.com/onderdelen-1/laders/joye-ego-usb-charger
USB lader, lichtnet adapter is ook te koop. Maar misschien heb je al zo'n ding.

Verder moet je vloeistoffen erbij halen. Ga gewoon voor wat smaken die je lekker lijken. Zoals drankjes, fruitsmaken of menthol. Qua nicotine is 16-21mg aan te raden voor beginners. Zorg alleen dat je niet te hard begint want anders ben je jezelf al snel duizelig aan het dampen.

Die twist batterij heeft een verstelbaar voltage, begin laag. En op den duur kun je hem bijstellen voor een intensere dampbeleving.
pi_121274345
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Overigens ben ik geen ernstige roker, zo gebeurt het mij doordeweeks standaard dat ik pas 's avonds ga roken, vandaag nog niet gerookt en het is 5 uur.

Trouwens valt rookwinkel.nl een beetje tegen, staat verzending binnen 24 uur en het is bijna 5 uur, heb nog niets gehoord.
ow ik ben wle ect altijd van als ik sochtends nog geen peuk heb gerookt kan je maar beter je muil houden tegen mij :D :')
pi_121274410
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef rockstah het volgende:

[..]

http://ebnferro.com/onder(...)tery-stainless-steel
Idealiter haal je er hier twee van zodat je er een kunt gebruiken terwijl de ander oplaadt. Als je het alleen uit wilt proberen kun je er ook voor één kiezen.

http://ebnferro.com/kange(...)il-clearomizer-clear
Als verdamper.

http://ebnferro.com/onderdelen-1/laders/joye-ego-usb-charger
USB lader, lichtnet adapter is ook te koop. Maar misschien heb je al zo'n ding.

Verder moet je vloeistoffen erbij halen. Ga gewoon voor wat smaken die je lekker lijken. Zoals drankjes, fruitsmaken of menthol. Qua nicotine is 16-21mg aan te raden voor beginners. Zorg alleen dat je niet te hard begint want anders ben je jezelf al snel duizelig aan het dampen.

Die twist batterij heeft een verstelbaar voltage, begin laag. En op den duur kun je hem bijstellen voor een intensere dampbeleving.
Bedankt man, zon reactie had ik nodig, gewoon duidelijkheid waar alles instaat wat ik nodig heb :P maar evn bestellen dn :) bedankt in ieder geval :D
pi_121274418
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ow ik ben wle ect altijd van als ik sochtends nog geen peuk heb gerookt kan je maar beter je muil houden tegen mij :D :')
Ik merk wel dat ik altijd rond 5 uur koppijn begin te krijgen, omdat ik dus niet rook. Ik heb het erger met cafeïne, zonder koffie, mond houden tegen mij. Alleen wil ik ook stoppen met standaard koffie drinken, want slechte adem en darmklachten.
pi_121274461
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:58 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik merk wel dat ik altijd rond 5 uur koppijn begin te krijgen, omdat ik dus niet rook. Ik heb het erger met cafeïne, zonder koffie, mond houden tegen mij. Alleen wil ik ook stoppen met standaard koffie drinken, want slechte adem en darmklachten.
koffie drinken ben ik dan weer niet zo vatbaar voor gelukkig, alleen heel soms op werk ofzo of als ik echt midden in de nacht moet opstaan :')
pi_121274890
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

koffie drinken ben ik dan weer niet zo vatbaar voor gelukkig, alleen heel soms op werk ofzo of als ik echt midden in de nacht moet opstaan :')
Ik drink heel veel koffie, maar dat is nu nog maar 5 kopjes per dag eerder waren dat er 20. Na je 10 kopje proef je niet eens meer wat je drinkt.
pi_121274997
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik drink heel veel koffie, maar dat is nu nog maar 5 kopjes per dag eerder waren dat er 20. Na je 10 kopje proef je niet eens meer wat je drinkt.
20 kopjes :o? Vind je t gek dat je dan niet kan slapen :D
pi_121275009
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

20 kopjes :o? Vind je t gek dat je dan niet kan slapen :D
Toen sliep ik dus best wel heel goed.
pi_121275133
Ik krijg koppijn, ik ga een shaggie draaien :P
pi_121275186
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik krijg koppijn, ik ga een shaggie draaien :P
haha wel netjes trouwens man serieus, dat je hele dag niet kan roken tot 5u smiddags. Wou eigenlijk ook wel dat ik overdag wat minder rookte :@ al moet ikzeggen dat ik laatste week ong op 7/8 sigaretten per dag zit dat is al meer dan de helft minder dan eerst :')
pi_121275238
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

haha wel netjes trouwens man serieus, dat je hele dag niet kan roken tot 5u smiddags. Wou eigenlijk ook wel dat ik overdag wat minder rookte :@ al moet ikzeggen dat ik laatste week ong op 7/8 sigaretten per dag zit dat is al meer dan de helft minder dan eerst :')
't weekend gaan er zo 3 pakjes sigaretten doorheen (70-90 stuks). Ik ben gewoon een beetje vreemd, heb ook nog niet gegeten, alleen 2 kopjes koffie gedronken :P
pi_121275354
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

't weekend gaan er zo 3 pakjes sigaretten doorheen (70-90 stuks). Ik ben gewoon een beetje vreemd, heb ook nog niet gegeten, alleen 2 kopjes koffie gedronken :P
dan wel voor 5u :P? eten zou ik trouwens echt niet meer zonder kunnen nu ik minder rook :') gelukkig dat ik wel alleen gezonde dingen eet en fitnes dus dat is alleen maar prima juist
pi_121275645
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

dan wel voor 5u :P? eten zou ik trouwens echt niet meer zonder kunnen nu ik minder rook :') gelukkig dat ik wel alleen gezonde dingen eet en fitnes dus dat is alleen maar prima juist
Nee, nog steeds niet gegeten, wacht op het avondeten, doe ik wel vaker, of 's ochtends alleen 1 boterham of een bakje kwark. Trouwens net na een half shaggie dat ding weg gegooid, smaakt me echt niet. Shag rook ik ook puur, omdat het veel goedkoper is dan sigaretten.
pi_121275721
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Nee, nog steeds niet gegeten, wacht op het avondeten, doe ik wel vaker, of 's ochtends alleen 1 boterham of een bakje kwark. Trouwens net na een half shaggie dat ding weg gegooid, smaakt me echt niet. Shag rook ik ook puur, omdat het veel goedkoper is dan sigaretten.
mja ik weet niet ik hou toch altijd lekker bij luckys man O+ enige merk waar ik echt bij gebleven ben.

Maar wat was t trouwens ook alweer je kan ook wiet in die elektronische sigaret doen :D ?
pi_121275920
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

mja ik weet niet ik hou toch altijd lekker bij luckys man O+ enige merk waar ik echt bij gebleven ben.

Maar wat was t trouwens ook alweer je kan ook wiet in die elektronische sigaret doen :D ?
Doe mij maar chesterfield. In principe kan dat wel ja, een extract, maar daar ga ik een ander apparaat voor gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')