Het klopt dat er meerder opties zijn qua starterkits maar het idee erachter is veelal hetzelfde, namelijk een setje batterijen en tank-atomizers met verdere benodigdheden. Met een paar uitzonderingen als de Kanger S1. Verder komt vrijwel alles uit China. Joyetech, Kanger, Boge en Visionquote:Op maandag 7 januari 2013 15:58 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Er zijn meerdere starterskits. Ligt er alleen hoeveel je wil betalen, zelf zit ik op een setje van 25 euro om te testen of ik het wat vind, maar je kan al sets krijgen voor een paar euro in china en die schijnen ook prima te zijn.
Als het dampen me bevalt dan ga ik vrij snel een ander setje wat wat duurder is aanschaffen, maar als ik moet geloven wat er over gezegd word is dat starters-setje ongeveer gelijk aan 150 sigaretten, dan heb ik die 25 euro er al uit.
Ja, waarom zou dat niet kunnen? Je kan immers ook gewone vaporizers gebruiken. Het zal wel wat experimenteren worden qua dosis en bereiding. Op de meeste fora mogen dit soort zaken niet besproken worden omdat ze angstvallig hun imago schoon willen houden, maar verder is alle informatie gewoon beschikbaar. Het is immers niet anders dan het maken van andere kruidenextracten/tincturen.quote:
Heh, 808 sigaretten. Wist niet dat zie die dingen nog verkochten. Succes ermee iig, is verder weinig mis mee hoor. Vroeger hadden ze niets anders en toen zijn er ook zat mensen overgestapt.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb gewoon de goedkoopste van Rookwinkel.nl genomen, ik moet met Ideal betalen, want beschik niet over een creditcard, dus kan ook niet importeren. Deze
Ik gebruik 'm ook alleen om uit te testen of dampen me bevalt, ik wil een wat geavanceerdere en mooiere als het ook echt wat is.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
Heh, 808 sigaretten. Wist niet dat zie die dingen nog verkochten. Succes ermee iig, is verder weinig mis mee hoor. Vroeger hadden ze niets anders en toen zijn er ook zat mensen overgestapt.
Wij houden ook van jou.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou ook gaan dampen omdat roken te duur (en ongezond) werd, maar uiteindelijk ben ik gewoon gestopt. Nu al zes maanden strong. Nu ik dit topic zie, is het eigenlijk best wel triest (no offence).
Ik wou je niet beledigen of zo. Maarja, ik denk nu van, als je toch alles wilt proberen om juist te blijven roken, stop dan.quote:
Goed dat je van tevoren al meld dat je er niets van begrepen hebt.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou ook gaan dampen omdat roken te duur (en ongezond) werd, maar uiteindelijk ben ik gewoon gestopt. Nu al zes maanden strong. Nu ik dit topic zie, is het eigenlijk best wel triest (no offence).
Ik was een half jaar geleden aanwezig in dit topic, dus ik weet wel wat het is, maar toch.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef rockstah het volgende:
[..]
Goed dat je van tevoren al meld dat je er niets van begrepen hebt.
Ik vind nicotine gewoon prettig. Daarnaast blow ik ook en dat wil ik ook dampen. Ik wil niet stoppen met roken, maar voor bijvoorbeeld m'n relatie is het wel prettig als ik niet uit m'n bek stink en het lijkt me lekker gewoon in bed te kunnen roken zonder dat het stinkt en ik as moet aftikken.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wou je niet beledigen of zo. Maarja, ik denk nu van, als je toch alles wilt proberen om juist te blijven roken, stop dan.
Waarom zit je dan te dampen? Slaat toch nergens op. Daaruit blijkt dat je psychisch (onbewust) toch nog verslaafd bent aan het feit om te zuigen aan iets.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:26 schreef rockstah het volgende:
Ik geef geen donder meer om roken en ik ben niet de enige hierin. Er zijn er zelfs een boel die zonder nicotine dampen. Het gaat wel iets verder dan wat jij ervan maakt.
Koop dan een vaporizer?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik vind nicotine gewoon prettig. Daarnaast blow ik ook en dat wil ik ook dampen. Ik wil niet stoppen met roken, maar voor bijvoorbeeld m'n relatie is het wel prettig als ik niet uit m'n bek stink en het lijkt me lekker gewoon in bed te kunnen roken zonder dat het stinkt en ik as moet aftikken.
Daar ben ik wel aan verslaafd jaquote:Op maandag 7 januari 2013 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zit je dan te dampen? Slaat toch nergens op. Daaruit blijkt dat je psychisch (onbewust) toch nog verslaafd bent aan het feit om te zuigen aan iets.
Dat is toch precies het zelfde..quote:
Ja, maar ik bedoel puur voor het blowen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar ben ik wel aan verslaafd ja
[..]
Dat is toch precies het zelfde..
Ik krijg een speciaal dampapparaat waarschijnlijk als alternatieve medicatie, daar wacht ik nog op.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel puur voor het blowen.
Medicatie?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik krijg een speciaal dampapparaat waarschijnlijk als alternatieve medicatie, daar wacht ik nog op.
Omdat het prettig is? Wat het roken zo triest maakt is dat je dag in dag uit hetzelfde aan het doen bent. Ik heb elke dag een ander smaakje, en doe het inmiddels gewoon voor het plezier. Ik heb ook dagen dat ik dat apparaat niet eens aanraak. Zoals ik al zei, het is een hobby. Een beetje als koken eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zit je dan te dampen? Slaat toch nergens op. Daaruit blijkt dat je psychisch (onbewust) toch nog verslaafd bent aan het feit om te zuigen aan iets.
Ja, als pijnstiller en kalmeringsmiddel.quote:
Dat laatste sowieso en ik denk dat er wel wat geur bij zit, maar heb ik geen ervaring mee. Vergelijk het met een waterpijpquote:Op maandag 7 januari 2013 16:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ruik je t eigenlijk ook? die damp? dat als je er chocola smaak in doet dat je kamer ook btje naar chochola gaat ruiken?
En hoe zit dat precies met die waterdamp? dat zie je zeg maar wel als een soort wolkje als je t uitblaast?
shisha is niks mis meequote:Op maandag 7 januari 2013 16:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso en ik denk dat er wel wat geur bij zit, maar heb ik geen ervaring mee. Vergelijk het met een waterpijp
Yep. Hoe sterk die geur is en hoe lang het blijft hangen is afhankelijk van de smaak. Het trekt in ieder geval niet in je kleren of in je behang en dergelijke en het blijft ook niet in je keel hangen. Als je menthol vloeistoffen dampt gaat je adem er zelfs op vooruit.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ruik je t eigenlijk ook? die damp? dat als je er chocola smaak in doet dat je kamer ook btje naar chochola gaat ruiken?
quote:En hoe zit dat precies met die waterdamp? dat zie je zeg maar wel als een soort wolkje als je t uitblaast?
ja menthol wou ik sowieso wel proberen hoorde dat de meeste mensen die t lekkerst vondenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:40 schreef rockstah het volgende:
[..]
Yep. Hoe sterk die geur is en hoe lang het blijft hangen is afhankelijk van de smaak. Het trekt in ieder geval niet in je kleren of in je behang en dergelijke en het blijft ook niet in je keel hangen. Als je menthol vloeistoffen dampt gaat je adem er zelfs op vooruit.
[..]
Ah oké. Dat klinkt al minder als een verslaving.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:31 schreef rockstah het volgende:
[..]
Omdat het prettig is? Wat het roken zo triest maakt is dat je dag in dag uit hetzelfde aan het doen bent. Ik heb elke dag een ander smaakje, en doe het inmiddels gewoon voor het plezier. Ik heb ook dagen dat ik dat apparaat niet eens aanraak. Zoals ik al zei, het is een hobby. Een beetje als koken eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |