quote:
Op maandag 7 januari 2013 04:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:Net dit hele topic doorgelezen en moet zeggen wel heel verwarrend allemaal inderdaad al die gekke woorden waar ik nog nooit van gehoord heb

. Maar klinkt wel heel positief, zijn die mensen van een jaar geleden er nog steeds tevreden over? Zou opzich ook wle zoiets willen doen denk ik maar weet dus echt niet waar ik moet beginnen.. kan je anders niet naar primera/ sigarenwinkel gaan en daar om uitleg vragen dat ze t je gelijk kunnen laten zien?
En krijg je nou ook gewoon echte rook als je uitblaast of hoe moet je dat zien?
Ik damp na anderhalf jaar nog steeds naar alle tevredenheid. Het is verder ook een soort hobby geworden. Vooral het experimenteren met nieuwe apparaten en het mengen van nieuwe vloeistoffen en smaakjes houd mij elke dag weer bezig. Het is nog steeds een erg jonge markt en de techniek ontwikkelt zich snel. Je bent echt onderdeel va het proces, de zoektocht naar de ultieme dampervaring.
Wat je vragen betreft, er zijn helaas geen echte winkels in Nederland die dit soort spul verkopen. Bij primera's en dergelijke zul je hooguit wat wegwerp modellen vinden. Leuk voor een eerste indruk maar qua prestaties lopen ze mijlenver achter de gangbare systemen van tegenwoordig.
Je zult verder alles op internet moeten bestellen. Als het niet bevalt heb je vaak gewoon pech en zul je het aan anderen moeten proberen te verslijten. De andere kant van het verhaal is dat het bijna allemaal uit China komt en daardoor goedkoop is, waardoor een miskoop niet al te lang pijn blijft doen.
Verder komt er geen rook uit, er word namelijk niks verbrand. Daarom is het ook minder schadelijk en mag je het overal gewoon doen. Wat er uiteindelijk uit je strot komt is voornamelijk waterdamp.
quote:
Op maandag 7 januari 2013 05:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:[..]
ben benieuwd

welke smaak heb je?
Vraag me alleen af of t echt niet heel gay eruit ziet

als je bij bushokje ofzo met zon ding staat

en of je die echte rook hebt dan ofniet..
Maar belangrijkste redenen voor mij zijn vooral gezondheid en mindere mate toch ook geld eigenlijk is t gewoon teringzonde elke maand zoveel op te roken
Ik heb geen idee of het er gay uitziet of niet. Het is ook niet alsof me dat wat interesseert, ik heb verder weinig reacties erop gehad met uitzondering van mensen die gewoon nieuwsgierig zijn.
Als je graag indruk wil maken op je mede passagiers in de bus dan zal het waarschijnlijk niet veel uithalen nee, maar ik kan je verzekeren dat een peuk in je bek tegenwoordig ook niet als charmant wordt beschouwd door het merendeel van de mensen.