quote:Op zondag 13 november 2011 04:48 schreef Lizzebeest het volgende:
Veel aandacht van de mannen, Lekker brutaal voor de uitsmijters gestaan die mij even vasthielden, maar speels er tussen door geglipt toen hun greep verslapte omdat ze zagen dat ik niet rookte.
Welke smaken prefereer je?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef Bonno het volgende:
Als het verbrand smaakt dan doe je er niet genoeg in. Ik heb al een behoorlijke collectie opgebouwd:
[ afbeelding ]
Vanille
Koffie
Rum
Amandel
Chocolade
Menthol
Marlboro
Whiskey
Redbull
Hennep-lemon
Op die xxl van mij zit nu zo'n tankje, maar dat is weggegooid geld want daar komt veel minder rook vanaf dan met zo'n gewone cartridge.
Ik vind het leuk om te mengen, bijv. chocolade-vanille-amandel. Ik heb dus ook een boel van die lege cartridges besteld, maar beter zijn die luxere waar die atomizer in zit. Ik heb wel extra van die mondstukjes erbij besteld. Zo houd ik de juiste cartridge bij het juiste flesje.Ik ben al wel van high naar medium overgestapt. Nu koop ik maar ff niks meer en damp eerst dit allemaal weg, ben al ¤ 180,- kwijt. Maar dat rookte ik normaal bijna in een maand weg
Ondertussen heb ik een week niet meer echt gerookt, de asbakken staan in de kast en het ruikt hier lekker zoet binnen. Ben ook al wat minder benauwd nu, ik rookte echt heel erg veel!
Je moet gewoon zo'n startersset kopen en zo'n flesje vloeistof met een smaakje en dat druppel je erin. Je kan injectiespuiten kopen maar het is niet nodig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan iemand me misschien even vertellen of ik zo alles heb in mijn vorige post?
Koffie, chocolade en vanille.quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke smaken prefereer je?
Heb net een filmpje gezien waarin ze ook zeggen dat de Low Resistance opzetstukje beter is.
Gelukkig maar. Daarom zeg ik ook steeds: Die tabaksmaakjes zijn niet lekker. Ik heb net ook menthol getest en die is inderdaad heel erg lekker, vooral in je keel. Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:19 schreef Bot13 het volgende:
Nieuwe smaakjes zijn binnen, en ik kan alleen maar zeggen MENTHOL![]()
De gier is ook beter, en een lekkere frisse nasmaak. Ben hier erg blij mee. Na die "Tobacco" smaak dacht ik dat het allemaal niet veel soeps was.
Dat weet ik niet, zal je ff naar moeten zoeken. Maar de bedoeling is toch dat er juist geen teer in zit? Alleen maar nicotine.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Zit het smaakje "Gitanes Caporal" er ook bij, dus zonder EU-beperking op het teergehalte en met die prik achterin je keel?
quote:De Joye eGo-T type A atomizer kan 1,1 ml E-liquid opslaan in de bijgeleverde tankjes.
Bij de Type B is dit 1,8ml e-liquid inhoud.
Staat gewoon op die site, heb ik zo gecopy-paste voor jequote:Type B
Joye eGo-T USB Batterij
1000mah
Type A
Joye eGo-T Batterij
651mah
Aah duidelijk ja, bedankt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:47 schreef Bonno het volgende:
Kan je ze zelf niet vergelijken?
[..]
[..]
Staat gewoon op die site, heb ik zo gecopy-paste voor je![]()
Ja ben ook benieuwd, kan echt niet wachten. Ik bestel extra die kit zodat me ouders ook kunnen proberen en als het ook nog goed werkt scheelt het ook nog veel geld. Ik las dat 10ml aan één slof sigaretten staat. 10ml kost ¤ 2,50 en een slof ¤ 68,-quote:
Ja zeker, ik ben langzaam steeds minder nicotine houdende liquids gaan gebruiken maar ik had/heb geen behoefte meer aan een gewone sigaret.quote:Op maandag 9 april 2012 20:05 schreef Bot13 het volgende:
Ik ben na een kleine maand gebruik weer overgestapt op echte sigaretten, en sinds twee dagen weer gestopt. Toch de E-sig er weer bij gepakt.
Waar het mis ging was dat ik nicotine-vrij dampte, en een E-sig geen vast "einde" heeft, hij is nooit op. Wat zijn jouw ervaringen met nicotine liquids snakelady? Haalt het de lust in een sigaret echt weg?
De foto doet het niet, maar ik bestel alles bij E-cig4U, moet zeggen,puur omdat dat een van de eerste was die ik tegenkwam en de bestellingen tot nu toe altijd goed zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:02 schreef rockstah het volgende:
Heeft iemand nog aanraders wat betreft smaakstoffen? Waar bestel je ze hier? Ik heb tot nu toe alles uit Engeland gehaald maar ik vind het allemaal iets te prijzig als je het vergelijkt met Nederlandse sites.
Mijn set up trouwens (brakke webcam):
[ link | afbeelding ]
Ze verkopen zo te zien geen losse smaakstoffen helaas.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
De foto doet het niet, maar ik bestel alles bij E-cig4U, moet zeggen,puur omdat dat een van de eerste was die ik tegenkwam en de bestellingen tot nu toe altijd goed zijn.
Ja, want als het electrisch is rookt de buurman het.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:31 schreef galaxy366 het volgende:
Geef mij maar een die ik zelf rook, anders kan je nog beter stoppen
Van welke dingen precies? Verdampers zijn er in vele maten, van sigaret- tot dildo formaat.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef deadly_kiss het volgende:
Jammer dat dit topic ingekakt is.. waar kan ik nou de ware afmetingen vinden van die dingen?
Je moet eerst kijken wat je precies wilt van je apparaat op het gebied van batterijduur, vloeistofcapaciteit, onderhoudsgevoeligheid, verdampprestaties en smaakbeleving. Dan pas kunnen anderen je gericht een advies geven.quote:En waar moet ik op letten?
Ja, Automatische batterijen hebben een schakelaar die je activeert door te inhaleren. Handmatige (manual) batterijen werken met een knop. 90% van de batterijen valt in de laatste categorie omdat het een beter en veiliger systeem is.quote:Klopt het dat sommige sigaretten een knopje hebben die je bij elke hijs moet indrukken?
ben benieuwdquote:Op maandag 7 januari 2013 04:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik zit al bijna een jaar te denken om over te stappen op elektrisch roken. Vind het maar lastig dat roken, want ik kan nergens meer binnen roken bij vrienden. (Wel in de kroeg) Dus net even het goedkoopste setje uit Nederland dat ik kon vinden gekocht (25 euro), als deze goed bevalt ga ik over op een wat mooiere. Eerst eens testen.
Overigens met daten ook wel lastig als je rookt, word vaak toch niet gewaardeerd door de mensen waar ik mee date.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:39 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
Beetje rare gewoonte. Stop dan gewoon.
Ik damp na anderhalf jaar nog steeds naar alle tevredenheid. Het is verder ook een soort hobby geworden. Vooral het experimenteren met nieuwe apparaten en het mengen van nieuwe vloeistoffen en smaakjes houd mij elke dag weer bezig. Het is nog steeds een erg jonge markt en de techniek ontwikkelt zich snel. Je bent echt onderdeel va het proces, de zoektocht naar de ultieme dampervaring.quote:Op maandag 7 januari 2013 04:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Net dit hele topic doorgelezen en moet zeggen wel heel verwarrend allemaal inderdaad al die gekke woorden waar ik nog nooit van gehoord heb. Maar klinkt wel heel positief, zijn die mensen van een jaar geleden er nog steeds tevreden over? Zou opzich ook wle zoiets willen doen denk ik maar weet dus echt niet waar ik moet beginnen.. kan je anders niet naar primera/ sigarenwinkel gaan en daar om uitleg vragen dat ze t je gelijk kunnen laten zien?
En krijg je nou ook gewoon echte rook als je uitblaast of hoe moet je dat zien?
Ik heb geen idee of het er gay uitziet of niet. Het is ook niet alsof me dat wat interesseert, ik heb verder weinig reacties erop gehad met uitzondering van mensen die gewoon nieuwsgierig zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 05:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ben benieuwdwelke smaak heb je?
Vraag me alleen af of t echt niet heel gay eruit zietals je bij bushokje ofzo met zon ding staat
en of je die echte rook hebt dan ofniet..
Maar belangrijkste redenen voor mij zijn vooral gezondheid en mindere mate toch ook geld eigenlijk is t gewoon teringzonde elke maand zoveel op te roken
Wat is dat nou weer voor bullshit...quote:Op maandag 7 januari 2013 15:13 schreef SeLang het volgende:
Als mensen massaal hierop overstappen dan zullen de linksen het binnenkort wel gaan belasten.
Het is op het moment vooral de tabaksindustrie die het actief tegenwerkt. En via lobbyactiviteiten hebben ze inmiddels zelfs de WHO voor hun kar weten te spannen. De toekomst is wat dat betreft onzeker. Gelukkig ligt de motor van deze markt in China, die zich niet zoveel aantrekt van politiek gezwets.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:13 schreef SeLang het volgende:
Als mensen massaal hierop overstappen dan zullen de linksen het binnenkort wel gaan belasten.
Daar begint het inderdaad wel op te lijken zeker als je je eigen vloeistoffen gaat maken.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:32 schreef eleusis het volgende:
wat een ding, het drugslab achtige sfeertje van al die potjes met smaken lijkt me wel wat!
werkt dat dan ook?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
Daar begint het inderdaad wel op te lijken zeker als je je eigen vloeistoffen gaat maken.
Ben inmiddels ook met mijn eerste cannabis extract bezig, ben benieuwd hoe dat gaat werken.
Er zijn meerdere starterskits. Ligt er alleen hoeveel je wil betalen, zelf zit ik op een setje van 25 euro om te testen of ik het wat vind, maar je kan al sets krijgen voor een paar euro in china en die schijnen ook prima te zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:28 schreef rockstah het volgende:
En wat een up-to-date aanschafadvies betreft. Als beginner heb je op dit moment één echte optie: De eGo starterkit.
Het is de gedoodverfde winnaar. Technisch wat achterhaald maar 90% gebruikt het naar volle tevredenheid. De reden hiervoor is dat het een kit is die alles bevat wat je nodig hebt als starter zonder dat je je ergens in hoeft te verdiepen. Bedenk je dat dit een markt is waar het overgrote merendeel van de producten niet eens een handleiding bevat.
Als je echter bereid bent wat meer onderzoek te doen zijn er betere investeringen.
Persoonlijk zou ik bijvoorbeeld een setje losse eGo-C Twist batterijen en een kanger T3 clearomizer aanraden. Dan heb je een kwalitatief hoogwaardige set-up en je bent eigenlijk evenveel geld kwijt.
Je moet alleen even de lader en andere benodigdheden los bestellen.
Voor de genen die er niets meer van snappen: Youtube is je vriend. Er zijn recensies en tips voor elk mogelijk apparaat te vinden. Doe wat moeite ervoor en je zult vanzelf wegwijs worden in de wereld van de elektronische sigaret.
Het klopt dat er meerder opties zijn qua starterkits maar het idee erachter is veelal hetzelfde, namelijk een setje batterijen en tank-atomizers met verdere benodigdheden. Met een paar uitzonderingen als de Kanger S1. Verder komt vrijwel alles uit China. Joyetech, Kanger, Boge en Visionquote:Op maandag 7 januari 2013 15:58 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Er zijn meerdere starterskits. Ligt er alleen hoeveel je wil betalen, zelf zit ik op een setje van 25 euro om te testen of ik het wat vind, maar je kan al sets krijgen voor een paar euro in china en die schijnen ook prima te zijn.
Als het dampen me bevalt dan ga ik vrij snel een ander setje wat wat duurder is aanschaffen, maar als ik moet geloven wat er over gezegd word is dat starters-setje ongeveer gelijk aan 150 sigaretten, dan heb ik die 25 euro er al uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |