abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106468510
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 01:07 schreef Bonno het volgende:
Ok, ben benieuwd wat je ervan vindt :)
Ja ben ook benieuwd, kan echt niet wachten. Ik bestel extra die kit zodat me ouders ook kunnen proberen en als het ook nog goed werkt scheelt het ook nog veel geld. Ik las dat 10ml aan één slof sigaretten staat. 10ml kost ¤ 2,50 en een slof ¤ 68,-
If not now, then when.
pi_106468573
edit: laat maar

Maar volgens mij moet je gewoon extra vullingen kopen dan.
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_106639628
Wordt er nog gedampt? Ik damp vrolijk verder en heb niet meer gerookt :)
pi_106642757
Ja, heerlijk! Valt me ook alles mee in public trouwens - mijn vrienden vinden het allemaal een awesome ding en de rokers daarvan willen hem ook kopen. Alleen maar positieve dingen gehoord. Verder gaat het flesje wel vrij snel op, ik damp best veel namelijk. En ik had nooit aan die Pink Spots moeten beginnen - wat duurder maar wát een smaak zit daar aan. Ik wil eigenlijk alleen maar liquids van hun. :)

Vraag me wel af of ik die cartomizers goed vul. Er zijn meerdere manieren voor blijkbaar. Iemand op youtube sloopte dat rubbertje aan de mondkant er uit, ging daarna zitten poeren met een naald, en gooide de druppeltjes er in. Doe ik het dan echt helemaal verkeerd? Ik druppel het er gewoon in aan de kant van het schroefdraad. Druppeltje of 5-10, klaar?
pi_106644204
Tof om te horen joh! Welke smaakjes heb je dan? En waar koop je ze?

Je moet het mondstukje van je cartomizer halen en het dan erin doen, natuurlijk niet aan de kant van de schroefdraad. Dat ronde dingetje haal je eruit en die kan je weggooien. Dan mondstukje weer terug en dampen maar!

[ Bericht 1% gewijzigd door Bonno op 10-01-2012 16:02:47 ]
pi_106646462
Ik koop ze bij Wegwerpsigaret. Eerst nog gekeken naar de officiele Pink Spot website, maar dat werd duurder dan dat ik het via Wegwerpsigaret zou kopen. Heb nu Menthol, Tobacco en Lucky Strike.
Wel grappig dat ik het blijkbaar altijd verkeerd hervulde. Ik deed het op deze manier. Vind ik er ook veel logischer uitzien dan dat ding uit elkaar pulken, haha.
pi_106647263
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik het verkeerd doe, maar ik heb wel filmpjes gezien waar ze het op mijn manier deden. Het maakt niet uit, gewoon doen hoe je het het makkelijkst vindt.

Edit:

Ik gebruik zelf van die harde mondstukjes, dus dat watje gooi ik weg en die siliconenring heb ik niet aangetroffen. Ik merk wel dat je ze niet te ver moet vullen want dan "verzuipt" 'ie.

Tegenwoordig damp ik trouwens alleen nog maar met de XXL en de tank. Ik vul nog maar één keer per dag bij en hoef maar één keer per dag van batterij te wisselen. Hij is wel dual coil, maar de damp is wel minder dan bij gewone cartomizers lijkt het.

Als ik van huis ga neem ik gewoon niks mee tegenwoordig, ik vind het er niet zo chique uitzien namelijk. Eergisteren een paar gewone sigaretten gerookt in de auto, maar vond het echt smerig. Ik was blij dat ik thuis weer kon dampen.

Probeer ook eens koffie en chocolade, die zijn echt heel erg goed te doen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Bonno op 10-01-2012 17:30:39 ]
  maandag 19 maart 2012 @ 19:55:52 #108
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_109285460
Even een topickick, ik heb vandaag de EGO-T startersset gekocht,als het goed is heb ik hem morgen binnen, ben erg benieuwd.

Ik heb jaren geleden een supersmoker gehad, opzich best tevreden alleen de ampullen begonnen te lekken wat een erg vieze smaak gaf.
Van wat ik heb begrepen heb je daat met de ego-t geen last van.

Iemand meer ervaring met deze e-sigaret?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 20 maart 2012 @ 20:28:40 #109
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_109327589
Nou, heb hem binnen en geprobeerd, ben heel tevreden!
Hij dampt lekker, wel wat zwaar in gewicht wat even wennen is maar heb ondertussen geen gewone sigaret meer aangeraakt, gewoon geen behoefte meer aan.

Heb meteen wat diverse smaakjes besteld, ben benieuw hoe die zijn!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 9 april 2012 @ 19:59:22 #110
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110106483
Weer een topickick. :P
Ik ben nog steeds een tevreden gebruiker, mijn favo smaakje is menthol.

In mijn omgeving zijn er ook al een aantal die willen overstappen. ^O^
pi_110106799
Ik ben na een kleine maand gebruik weer overgestapt op echte sigaretten, en sinds twee dagen weer gestopt. Toch de E-sig er weer bij gepakt.
Waar het mis ging was dat ik nicotine-vrij dampte, en een E-sig geen vast "einde" heeft, hij is nooit op. Wat zijn jouw ervaringen met nicotine liquids snakelady? Haalt het de lust in een sigaret echt weg?
  maandag 9 april 2012 @ 20:09:52 #112
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110106994
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:05 schreef Bot13 het volgende:
Ik ben na een kleine maand gebruik weer overgestapt op echte sigaretten, en sinds twee dagen weer gestopt. Toch de E-sig er weer bij gepakt.
Waar het mis ging was dat ik nicotine-vrij dampte, en een E-sig geen vast "einde" heeft, hij is nooit op. Wat zijn jouw ervaringen met nicotine liquids snakelady? Haalt het de lust in een sigaret echt weg?
Ja zeker, ik ben langzaam steeds minder nicotine houdende liquids gaan gebruiken maar ik had/heb geen behoefte meer aan een gewone sigaret.
Maar ook al blijf je nicotine houdende liquids gebruiken, het is altijd nog beter dan analoog roken.

En ik neem ongeveer 10 pufjes, zet hem dan weer uit en ongeveer 20 tot 30 minuten later weer 10 pufjes, maar dat is niet bewust, heb ook wel eens zoals wanneer er visite is die rookt dat ik de hele tijd aan dat ding puf of wanneer ik rustig op de bank een film aan het kijken ben ik hem 2 uur niet aanraak.
pi_110107231
Klinkt goed, Snakelady. Zoiets lijkt me dan toch interessant om te proberen - precies om de reden die je al aangeeft. Het is altijd beter dan analoog roken.
Soms als ik erg veel zin heb om te roken, en ik neem bijvoorbeeld 2 sigaretten achter elkaar, dan voel ik de nicotine die me draaierig en "vol" laat voelen, alsof het zegt: nu even stoppen. Als ik dat gevoel ook kan krijgen met een E-sig is het voor mij duidelijk en bestel ik een nicotine-houdende liquid. :)
  maandag 9 april 2012 @ 20:17:41 #114
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110107358
Ik merk ook dat ik minder snel achter elkaar een pufje neem, kan bv tussen 2 pufjes best 5 minuten zitten, zeker als ik achter de pc zit zoals nu, typ ik wel met dat ding in mijn hand ( op mijn duim en met mijn wijsvinger hou ik hem vast) en typ met de rest van mijn vingers.
Je krijgt er vanzelf dus ook meer handigheid in, op een gegeven moment weet je niet beter meer.
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:02:09 #115
63302 rockstah
New World Disorder
pi_110283516
Heeft iemand nog aanraders wat betreft smaakstoffen? Waar bestel je ze hier? Ik heb tot nu toe alles uit Engeland gehaald maar ik vind het allemaal iets te prijzig als je het vergelijkt met Nederlandse sites.

Mijn set up trouwens (brakke webcam):

[ Bericht 5% gewijzigd door rockstah op 13-04-2012 17:19:44 ]
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:18:08 #116
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110283976
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:02 schreef rockstah het volgende:
Heeft iemand nog aanraders wat betreft smaakstoffen? Waar bestel je ze hier? Ik heb tot nu toe alles uit Engeland gehaald maar ik vind het allemaal iets te prijzig als je het vergelijkt met Nederlandse sites.

Mijn set up trouwens (brakke webcam):

[ link | afbeelding ]
De foto doet het niet, maar ik bestel alles bij E-cig4U, moet zeggen,puur omdat dat een van de eerste was die ik tegenkwam en de bestellingen tot nu toe altijd goed zijn.
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:25:12 #117
63302 rockstah
New World Disorder
pi_110284246
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

De foto doet het niet, maar ik bestel alles bij E-cig4U, moet zeggen,puur omdat dat een van de eerste was die ik tegenkwam en de bestellingen tot nu toe altijd goed zijn.
Ze verkopen zo te zien geen losse smaakstoffen helaas.

Ik ben overigens tot nu toe ook trouw gebleven aan de eerste site die ik tegen kwam (totallywicked-eliquid.co.uk) en het is nog steeds een van de meest gebruiksvriendelijke en overzichtelijke sites die ik tegen ben gekomen en het aanbod en de producten zijn ook uitstekend. Maar het is wel vrij prijzig allemaal dus zeker voor kleine aankopen als smaakstoffen heb ik liever iets dat wat meer in de buurt zit, scheelt een boel in verzendkosten.

[ Bericht 26% gewijzigd door rockstah op 13-04-2012 17:33:43 ]
pi_110304752
Geef mij maar een die ik zelf rook, anders kan je nog beter stoppen :')
  zaterdag 14 april 2012 @ 02:00:00 #119
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110305268
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:31 schreef galaxy366 het volgende:
Geef mij maar een die ik zelf rook, anders kan je nog beter stoppen :')
Ja, want als het electrisch is rookt de buurman het. :')
pi_121241259
Jammer dat dit topic ingekakt is.. waar kan ik nou de ware afmetingen vinden van die dingen?
En waar moet ik op letten?
Klopt het dat sommige sigaretten een knopje hebben die je bij elke hijs moet indrukken?
  zondag 6 januari 2013 @ 20:42:04 #121
63302 rockstah
New World Disorder
pi_121241859
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef deadly_kiss het volgende:
Jammer dat dit topic ingekakt is.. waar kan ik nou de ware afmetingen vinden van die dingen?
Van welke dingen precies? Verdampers zijn er in vele maten, van sigaret- tot dildo formaat.
quote:
En waar moet ik op letten?
Je moet eerst kijken wat je precies wilt van je apparaat op het gebied van batterijduur, vloeistofcapaciteit, onderhoudsgevoeligheid, verdampprestaties en smaakbeleving. Dan pas kunnen anderen je gericht een advies geven.
Als beginner weet je dat allemaal nog niet, dus word er veelal aangeraden om een starterkit van een van de bekende merken als Joyetech te kopen, en van daaruit verder te experimenteren.
quote:
Klopt het dat sommige sigaretten een knopje hebben die je bij elke hijs moet indrukken?
Ja, Automatische batterijen hebben een schakelaar die je activeert door te inhaleren. Handmatige (manual) batterijen werken met een knop. 90% van de batterijen valt in de laatste categorie omdat het een beter en veiliger systeem is.
pi_121243366
Ik wil er een die zo onopvallend mogenlijk is :)
Het liefst een die op een normale peuk lijkt maar dat zijn blijkbaar allemaal flutdingen.
Ik heb nu de ego-T op het oog, maar ik kan nergens vinden hoe groot die is vergeleken met een normale peuk bijvoorbeeld?

Wat ik belangrijk vind,

Zo klein mogenlijk dus zo onopvallend mogenlijk,
Makkelijk onderdelen van verschillende sites kunnen kopen
Makkelijk in gebruik
Ik wil er 2 aanschaffen als startpakket, omdat mijn vriend dit ook wil proberen..
De meeste startpakketten bevatten van alles 2 stuks behalve de lader die kan ik apart bestellen.

Moet je bij de ego-T ook bij elke hijs het knopje indrukken?
  zondag 6 januari 2013 @ 21:30:04 #123
63302 rockstah
New World Disorder
pi_121245291
Het klopt dat die kleintjes vrij waardeloos presteren als je het vergelijkt met wat er verder allemaal mogelijk is, en ik zou ze verder ook niet aanraden. Maar aan de andere kant kan het voor een beginner al genoeg zijn. Mits je bereid bent om continu die dingen op te laden en bij te vullen.

Het eGo systeem is inderdaad de ideale keus voor beginners. eGo batterijen zijn er in verschillende capaciteiten, hoe meer mAh ze hebben hoe langer ze worden. Het standaard formaat is 650 mAh, ongeveer zo groot als de gemiddelde wijsvinger. In verhouding (inclusief verdamper):

Als beginner kun je daar over het algemeen makkelijk een dag mee doen.

Wat er vervolgens op past is afhankelijk van het type connector. De eGo heeft een 510 connector, wat zo'n beetje de standaard is geworden waardoor 90% van de verdampers er gewoon op past.

Ik zou overigens voor de Ego-C gaan, wat een nieuwer systeem is. De Ego-C verdamper (Je hebt altijd een batterij en een verdamper) is van een wat verouderd Atomizer-tank systeem dat verder vrij gemakkelijk in gebruik is maar niet al te bijzonder presteert. Voor een beginner is dat verder nog niet zo'n probleem.

En ja, je moet inderdaad bij elke hijs het knopje indrukken. Je leert het snel genoeg aan hoor ;)

Probeer ook meerdere vloeistoffen te bestellen met verschillende smaken en sterktes, Zodat je uit kan vinden wat je het beste bevalt. Staar je niet dood op tabaksmaken, je zult er geen een vinden die smaakt als een sigaret.
pi_121246529
Joye eGo-C Starter Kit BlackInhoud van de set:

2 xJoye eGo-C Atomizer body
5x Joye eGo-C Atomizer Head
5x Joye eGo-C Tank Cartridges White
2x Joye eGo-C 650mAh Batterij
1x Fast USB Charger (Batterij in 2 uur opgeladen)
1x 100-240V 500mA AC Adapter met USB aansluiting
1x Opbergzakje
1x Engelse handleidingDe 650mAh batterij zorgt voor ongeveer 4 tot 6 uur rookplezier.*

Hier zitten dus 2 volwaardige dampers in?
Het enige wat ik nog bijbestel is 2 extra accu's, 1 extra lader en smaakjes en dan kunnen hier 2 personen van gebruik maken toch?
  zondag 6 januari 2013 @ 22:06:37 #125
63302 rockstah
New World Disorder
pi_121248027
Jup. Je atomizer body hou je altijd, is niet meer dan een kegelvormig stuk metaal waar je de head inschroeft en de cartridge in prikt. De atomizer head is de daadwerkelijke verdamper en die vervang je om de zoveel tijd, vandaar dat er een vijfpack in zit. Zelfde verhaal met de cartridges.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')