19, 26 nov, 3 decquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
m'n laptop flipte mquote:
mijn imac ookquote:Op zondag 6 november 2011 01:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
m'n laptop flipte m
fakking groot
quote:Op zondag 6 november 2011 01:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
m'n laptop flipte m
fakking groot
HAHAAAHAHAHAHAHA JULLIEquote:
Ik heb nog een iPad. Kopen?quote:Op zondag 6 november 2011 01:01 schreef Moeraskat het volgende:
als ik nog een ipad koop dan heb ik alles
ik schrok welquote:
zeg maar niks over bobsel 2.0 mattiequote:
Ik maak hem kapotquote:Op zondag 6 november 2011 01:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik schrok wel
[..]
zeg maar niks over bobsel 2.0 mattie
800 euroquote:
Neequote:
ow.... :;( das kutquote:Op zondag 6 november 2011 01:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NeeHet is een iPad 1 maar ding is baggertraag sinds iOS 5
Gebruik hem nu alleen nog maar om opnames in te plannen met de upc app
Welneequote:
ooooooooooooowquote:Op zondag 6 november 2011 01:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WelneeIk heb hem van het werk gekregen bij het kerstpakket
Dit jaar zullen ze de oude iMacs er wel uit gaan doen, krijgen we die mee naar huisquote:
ik heb al een imacquote:Op zondag 6 november 2011 01:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit jaar zullen ze de oude iMacs er wel uit gaan doen, krijgen we die mee naar huis
Neequote:
Mag ik met je trouwen? Jij bent vast rijkquote:Op zondag 6 november 2011 01:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb al een imacen macbook, en iphone en ipod
dus nu nog een ipad en ik ben compleet
misschien, maar ik ben ook heel lief en verzorgend en zacht enzoquote:Op zondag 6 november 2011 01:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag ik met je trouwen? Jij bent vast rijk
JA OM DIE REDENEN WOU IK MET JE TROUWEN EN DAT WAS NIET GOED GENOEGquote:Op zondag 6 november 2011 01:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien, maar ik ben ook heel lief en verzorgend en zacht enzomaar dat is zeker niet belangrijk
Nee. heel lief en verzorgend en zacht heb ik te vaak gehoord.quote:Op zondag 6 november 2011 01:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien, maar ik ben ook heel lief en verzorgend en zacht enzomaar dat is zeker niet belangrijk
dan nietquote:Op zondag 6 november 2011 01:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. heel lief en verzorgend en zacht heb ik te vaak gehoord.
Ik zeg ook niet dat ik je niet geloof.quote:
wat danquote:Op zondag 6 november 2011 01:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik je niet geloof.
laat maar. te lang, te moeilijk, niks persoonlijks tegen jouquote:
k hou toch wel van jequote:Op zondag 6 november 2011 01:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
laat maar. te lang, te moeilijk, niks persoonlijks tegen jou
ik vertel het je vast nog wel een keerquote:
Trustennnnquote:Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik kruip onder den wol, dag daaaaaaaaaaaag![]()
Ik ga hierin meequote:Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik kruip onder den wol, dag daaaaaaaaaaaag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Is goed hur xquote:Op zondag 6 november 2011 01:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik vertel het je vast nog wel een keer
Oh oh cherso (quote:Op zondag 6 november 2011 10:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat heb je nou met haar gedaan P_z?
Wilde ze wel wat of niet?quote:Op zondag 6 november 2011 10:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh oh cherso (!!!) gekeken en daarna een film p: meer niet
geen idee toen ik wegging deed ik nog even knuffelen met haar en volgens mij wilde ze wel meer maar ik had al afgesproken met andere vrienden p:quote:
de volgende keer laat ik mijn lage tepels zien om haar tegen te houdenquote:Op zondag 6 november 2011 10:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hm nou wel knap van je dat je je wist in te houdenne serieus
goed plan jaquote:Op zondag 6 november 2011 10:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
de volgende keer laat ik mijn lage tepels zien om haar tegen te houden
gadverdammequote:Op zondag 6 november 2011 10:54 schreef Plastic_zak het volgende:
maar goed... ik heb heel de nacht in de kots gelegen en ik ruik ontzettend naar drank dus ik ga maar even douchen_!
![]()
het was ook mijn eigen schuld want ik ging alles door elkaar drinkenquote:Op zondag 6 november 2011 11:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tsja misschien wist hij niet dat hij ervan moest kotsen, weet jij veel
oke jij bent niet slimquote:Op zondag 6 november 2011 11:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
het was ook mijn eigen schuld want ik ging alles door elkaar drinken
wacht maar tot de dag dat jij eens grandioos over je nek gaatquote:Op zondag 6 november 2011 11:04 schreef stefanhaan het volgende:
nergens voor nodig ik kots nooitvind het altijd alleen zo raar. Als je er niet tegen kan drink dan ook niet zoveel.
Nog nooit gegaan en ik drink normaal alles door elkaar en veel.quote:Op zondag 6 november 2011 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wacht maar tot de dag dat jij eens grandioos over je nek gaat
oh wow echt stoer jonge!quote:Op zondag 6 november 2011 12:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nog nooit gegaan en ik drink normaal alles door elkaar en veel.
tuurlijk, want jij bent het enige mens op deze aarde die alles en veel door elkaar kan drinken zonder te kotstenquote:Op zondag 6 november 2011 12:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nog nooit gegaan en ik drink normaal alles door elkaar en veel.
quote:
Kind is pas 18, weet pas net wat alcohol is. Die komt zichzelf nog wel tegen hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tuurlijk, want jij bent het enige mens op deze aarde die alles en veel door elkaar kan drinken zonder te kotstenuhhu..
O wacht, je bedoelde fanta fristi en chocolademelk? * Moeraskat geeft schouderklopje.
quote:Op zondag 6 november 2011 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tuurlijk, want jij bent het enige mens op deze aarde die alles en veel door elkaar kan drinken zonder te kotstenuhhu..
O wacht, je bedoelde fanta fristi en chocolademelk? * Moeraskat geeft schouderklopje.
preciesquote:Op zondag 6 november 2011 12:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kind is pas 18, weet pas net wat alcohol is. Die komt zichzelf nog wel tegen hoor.
zie, dat bedoel ik maarquote:Op zondag 6 november 2011 12:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]van veel chocomelk krijg ik buikpijn
sorry, was niet op aant lettenquote:
ik hoop het voor hemquote:Op zondag 6 november 2011 12:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kind is pas 18, weet pas net wat alcohol is. Die komt zichzelf nog wel tegen hoor.
thnxquote:
jammerquote:Op zondag 6 november 2011 12:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet beschikbaar voor mobiel, grmbl
is het ook wel, alleen is de tekst emotioneel.quote:Op zondag 6 november 2011 12:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja leek me wel een lekker nummer
das op moment even niet aan mij besteed.quote:
mohh daar hou ik over het algemeen wel vanquote:Op zondag 6 november 2011 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is het ook wel, alleen is de tekst emotioneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |