Oh oh cherso (quote:Op zondag 6 november 2011 10:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat heb je nou met haar gedaan P_z?
Wilde ze wel wat of niet?quote:Op zondag 6 november 2011 10:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh oh cherso (!!!) gekeken en daarna een film p: meer niet
geen idee toen ik wegging deed ik nog even knuffelen met haar en volgens mij wilde ze wel meer maar ik had al afgesproken met andere vrienden p:quote:
de volgende keer laat ik mijn lage tepels zien om haar tegen te houdenquote:Op zondag 6 november 2011 10:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hm nou wel knap van je dat je je wist in te houdenne serieus
goed plan jaquote:Op zondag 6 november 2011 10:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
de volgende keer laat ik mijn lage tepels zien om haar tegen te houden
gadverdammequote:Op zondag 6 november 2011 10:54 schreef Plastic_zak het volgende:
maar goed... ik heb heel de nacht in de kots gelegen en ik ruik ontzettend naar drank dus ik ga maar even douchen_!
![]()
het was ook mijn eigen schuld want ik ging alles door elkaar drinkenquote:Op zondag 6 november 2011 11:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tsja misschien wist hij niet dat hij ervan moest kotsen, weet jij veel
oke jij bent niet slimquote:Op zondag 6 november 2011 11:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
het was ook mijn eigen schuld want ik ging alles door elkaar drinken
wacht maar tot de dag dat jij eens grandioos over je nek gaatquote:Op zondag 6 november 2011 11:04 schreef stefanhaan het volgende:
nergens voor nodig ik kots nooitvind het altijd alleen zo raar. Als je er niet tegen kan drink dan ook niet zoveel.
Nog nooit gegaan en ik drink normaal alles door elkaar en veel.quote:Op zondag 6 november 2011 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wacht maar tot de dag dat jij eens grandioos over je nek gaat
oh wow echt stoer jonge!quote:Op zondag 6 november 2011 12:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nog nooit gegaan en ik drink normaal alles door elkaar en veel.
tuurlijk, want jij bent het enige mens op deze aarde die alles en veel door elkaar kan drinken zonder te kotstenquote:Op zondag 6 november 2011 12:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nog nooit gegaan en ik drink normaal alles door elkaar en veel.
quote:
Kind is pas 18, weet pas net wat alcohol is. Die komt zichzelf nog wel tegen hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tuurlijk, want jij bent het enige mens op deze aarde die alles en veel door elkaar kan drinken zonder te kotstenuhhu..
O wacht, je bedoelde fanta fristi en chocolademelk? * Moeraskat geeft schouderklopje.
quote:Op zondag 6 november 2011 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tuurlijk, want jij bent het enige mens op deze aarde die alles en veel door elkaar kan drinken zonder te kotstenuhhu..
O wacht, je bedoelde fanta fristi en chocolademelk? * Moeraskat geeft schouderklopje.
preciesquote:Op zondag 6 november 2011 12:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kind is pas 18, weet pas net wat alcohol is. Die komt zichzelf nog wel tegen hoor.
zie, dat bedoel ik maarquote:Op zondag 6 november 2011 12:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]van veel chocomelk krijg ik buikpijn
sorry, was niet op aant lettenquote:
ik hoop het voor hemquote:Op zondag 6 november 2011 12:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kind is pas 18, weet pas net wat alcohol is. Die komt zichzelf nog wel tegen hoor.
thnxquote:
jammerquote:Op zondag 6 november 2011 12:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet beschikbaar voor mobiel, grmbl
is het ook wel, alleen is de tekst emotioneel.quote:Op zondag 6 november 2011 12:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja leek me wel een lekker nummer
das op moment even niet aan mij besteed.quote:
mohh daar hou ik over het algemeen wel vanquote:Op zondag 6 november 2011 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is het ook wel, alleen is de tekst emotioneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |