19, 26 nov, 3 decquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
m'n laptop flipte mquote:
mijn imac ookquote:Op zondag 6 november 2011 01:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
m'n laptop flipte m
fakking groot
quote:Op zondag 6 november 2011 01:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
m'n laptop flipte m
fakking groot
HAHAAAHAHAHAHAHA JULLIEquote:
Ik heb nog een iPad. Kopen?quote:Op zondag 6 november 2011 01:01 schreef Moeraskat het volgende:
als ik nog een ipad koop dan heb ik alles
ik schrok welquote:
zeg maar niks over bobsel 2.0 mattiequote:
Ik maak hem kapotquote:Op zondag 6 november 2011 01:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik schrok wel
[..]
zeg maar niks over bobsel 2.0 mattie
800 euroquote:
Neequote:
ow.... :;( das kutquote:Op zondag 6 november 2011 01:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NeeHet is een iPad 1 maar ding is baggertraag sinds iOS 5
Gebruik hem nu alleen nog maar om opnames in te plannen met de upc app
Welneequote:
ooooooooooooowquote:Op zondag 6 november 2011 01:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WelneeIk heb hem van het werk gekregen bij het kerstpakket
Dit jaar zullen ze de oude iMacs er wel uit gaan doen, krijgen we die mee naar huisquote:
ik heb al een imacquote:Op zondag 6 november 2011 01:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit jaar zullen ze de oude iMacs er wel uit gaan doen, krijgen we die mee naar huis
Neequote:
Mag ik met je trouwen? Jij bent vast rijkquote:Op zondag 6 november 2011 01:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb al een imacen macbook, en iphone en ipod
dus nu nog een ipad en ik ben compleet
misschien, maar ik ben ook heel lief en verzorgend en zacht enzoquote:Op zondag 6 november 2011 01:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag ik met je trouwen? Jij bent vast rijk
JA OM DIE REDENEN WOU IK MET JE TROUWEN EN DAT WAS NIET GOED GENOEGquote:Op zondag 6 november 2011 01:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien, maar ik ben ook heel lief en verzorgend en zacht enzomaar dat is zeker niet belangrijk
Nee. heel lief en verzorgend en zacht heb ik te vaak gehoord.quote:Op zondag 6 november 2011 01:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien, maar ik ben ook heel lief en verzorgend en zacht enzomaar dat is zeker niet belangrijk
dan nietquote:Op zondag 6 november 2011 01:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. heel lief en verzorgend en zacht heb ik te vaak gehoord.
Ik zeg ook niet dat ik je niet geloof.quote:
wat danquote:Op zondag 6 november 2011 01:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik je niet geloof.
laat maar. te lang, te moeilijk, niks persoonlijks tegen jouquote:
k hou toch wel van jequote:Op zondag 6 november 2011 01:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
laat maar. te lang, te moeilijk, niks persoonlijks tegen jou
ik vertel het je vast nog wel een keerquote:
Trustennnnquote:Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik kruip onder den wol, dag daaaaaaaaaaaag![]()
Ik ga hierin meequote:Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik kruip onder den wol, dag daaaaaaaaaaaag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Is goed hur xquote:Op zondag 6 november 2011 01:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik vertel het je vast nog wel een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |