dan moeten we maar een nummertje maken..quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
WAAR IS HET NUMMER![]()
IK BEN BOOOOOOOOOS
goed idee!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moeten we maar een nummertje maken..
ja ik dacht al dat zij het was toen ik die pics in userfoto's zagquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Fotoboek van Barbie2
Oostblokker is terug
ze zei op S.forum ja FOK! was saai dus ben ik daarmee gestopt dit dat allesquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:31 schreef utopie het volgende:
[..]
ja ik dacht al dat zij het was toen ik die pics in userfoto's zag
sobersoquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:36 schreef utopie het volgende:
het nieuwe album Dromen Durven Delen van MB
SKITTIEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
SKITTIE
het is 9 uur dat betekent:schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja bijna 9 uur... maar wat is die betekenis van het plaatje?
ik googelde op skittiequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef utopie het volgende:
[..]
schatje
ja bijna 9 uur... maar wat is die betekenis van het plaatje?
I know!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
I know!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef utopie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
neequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Heb je daar weer over gedroomd ja?
ja maar niet die schrikfoto, die anderequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hehemaar oke die feauteau is best garpig
welk topic?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
Mijn topic en plan wordt achter de schermen besproken![]()
Dat ze er zo'n ophef over maken
en nu moeten wij doen als of we weten om welk topic het gaatquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
Mijn topic en plan wordt achter de schermen besproken![]()
Dat ze er zo'n ophef over maken
Creatief persoon gezocht!quote:
wel weinig make up btwquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:28 schreef utopie het volgende:
[..]
ja maar niet die schrikfoto, die andere
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
Aan nummer 3 voldoe je zelf niet eens
ooh die ja, okeequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Creatief persoon gezocht!
Ik heb het plan moeten uitleggen en nu gaan ze bespreken of het uitgevoerd mag worden
die andere feauteau blijft geweldig, of laat ik zeggen de reactiesquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef utopie het volgende:
[..]
mij niet eens maar dat zal wel komen omdat je zonder net zo mooi bent
ja maar daar kan ik niet om mee lachenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die andere feauteau blijft geweldig, of laat ik zeggen de reacties
eenmanslolquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:34 schreef utopie het volgende:
[..]
ja maar daar kan ik niet om mee lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:51 schreef utopie het volgende:
vergeet je zak niet mee te nemenik moest glimlachen, maar meer omdat ik het woord zak hardop uitsprakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
kusjekroel terugquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Ikhou va jullie ik wilxjullie kusjekroelwn ikxwilxjullie kissen ikxwil jullie liefhebben ik wil kinderen merlt jullolie krijgen ik wil jullie trouwen ik wil jullie alles
ja oke doei man! later he. hey, later man. hey hey. latex!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Ikhou va jullie ik wilxjullie kusjekroelwn ikxwilxjullie kissen ikxwil jullie liefhebben ik wil kinderen merlt jullolie krijgen ik wil jullie trouwen ik wil jullie alles
appelquote:
niet als peerquote:
We gaan wel een keer meeten. I Promisequote:
wanneerquote:Op zondag 6 november 2011 00:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We gaan wel een keer meeten. I Promise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |