quote:
Aantal outfits van het vorige topic:quote:
Moet je het zoeken en dan een foto maken+postenquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dankzij dit topic herinner ik me opeens dat mijn camera kwijt is
Durf ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je het zoeken en dan een foto maken+posten
Bovenkant is leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:03 schreef Ace1 het volgende:
Outfit van vandaag..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zien ze er wat beter uitquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:17 schreef Ace1 het volgende:
Zijn de schoenen zo erg? Ik vind ze mooiMaar das logisch natuurlijk, anders had ik ze niet gekocht.
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:03 schreef Ace1 het volgende:
Outfit van vandaag..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Sinji het volgende:
Wat verre van saai zou zijn is alleen een riempje
Jij hebt smaak.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:13 schreef La_Vita het volgende:
Nieuw jurkje, vind 'm echthij ziet er alleen vrij sloeberig uit op de foto
![]()
Riempje zat er bij maar weet niet helemaal of ie er wel om moet. Wat vinden jullie? Zonder is misschien een beetje saai..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is dat jurkje van?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:13 schreef La_Vita het volgende:
![]()
Riempje zat er bij maar weet niet helemaal of ie er wel om moet. Wat vinden jullie? Zonder is misschien een beetje saai..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuk zo eigenlijk. Simpel maar stijlvol.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:13 schreef La_Vita het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi vest! Ik zoek al een lange tijd zoiets, maar het is altijd of te goedkoop uitziend, of niet een mooie kleur rood (meer fel-oranje achtig >.<).quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Sinji het volgende:
Wat verre van saai zou zijn is alleen een riempje
Hij is van Sessun, wel een beetje duur maar ook wel heel mooi in het echtquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:13 schreef La_Vita het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe site, kende ik nog niet. *shoppen gaatquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:44 schreef La_Vita het volgende:
[..]
[..]
Hij is van Sessun, wel een beetje duur maar ook wel heel mooi in het echt![]()
http://www.welikefashion.(...)r_Rainbow_Black.html
http://www.threadless.com(...)tab,guys/style,shirtquote:Op zondag 6 november 2011 01:36 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Vet! Doet me denken aan delfts blauw haha
waar is dat t-shirt van?
Ja hebben ze heel veel leuke dingenquote:Op zondag 6 november 2011 02:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toffe site, kende ik nog niet. *shoppen gaat
Ik zou je doenquote:Op zondag 6 november 2011 00:09 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, last minute outfit(mooie kleding is nog nat
en ik heb geen zin om ziek te worden + staat best zo ondanks oud shirtje) + muts want mutsen
+ zonnebril want zonnebrillen
ook al sta je in een club met je lamme hoofd (ik heb afgelopen nacht niet geslapen) met enkel mascara (want ik hou gewoon niet zo van make up).
En nu a lá last minute de deur uit vluchten!
Dankjewelquote:Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Oke even serieus, ziet er goed uit
Ik was zwaar aangeschotenquote:Op zondag 6 november 2011 00:12 schreef Tamashii het volgende:
Wat een post.![]()
Desondanks leuke schoenen!
Zonnebril? Die was swagg bij mijn mutsquote:
Haha das gewoon een vouw. Ja echt.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 00:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haha das gewoon een vouw. Ja echt.
Hij komt uit bij m'n enkel.quote:Op maandag 7 november 2011 00:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
Had dat nou niet gezegd, nu denkt iedereen dat ie klein is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |