quote:
Aantal outfits van het vorige topic:quote:
Moet je het zoeken en dan een foto maken+postenquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dankzij dit topic herinner ik me opeens dat mijn camera kwijt is
Durf ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je het zoeken en dan een foto maken+posten
Bovenkant is leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:03 schreef Ace1 het volgende:
Outfit van vandaag..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zien ze er wat beter uitquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:17 schreef Ace1 het volgende:
Zijn de schoenen zo erg? Ik vind ze mooiMaar das logisch natuurlijk, anders had ik ze niet gekocht.
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:03 schreef Ace1 het volgende:
Outfit van vandaag..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Sinji het volgende:
Wat verre van saai zou zijn is alleen een riempje
Jij hebt smaak.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:13 schreef La_Vita het volgende:
Nieuw jurkje, vind 'm echthij ziet er alleen vrij sloeberig uit op de foto
![]()
Riempje zat er bij maar weet niet helemaal of ie er wel om moet. Wat vinden jullie? Zonder is misschien een beetje saai..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is dat jurkje van?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:13 schreef La_Vita het volgende:
![]()
Riempje zat er bij maar weet niet helemaal of ie er wel om moet. Wat vinden jullie? Zonder is misschien een beetje saai..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuk zo eigenlijk. Simpel maar stijlvol.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:13 schreef La_Vita het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi vest! Ik zoek al een lange tijd zoiets, maar het is altijd of te goedkoop uitziend, of niet een mooie kleur rood (meer fel-oranje achtig >.<).quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef Sinji het volgende:
Wat verre van saai zou zijn is alleen een riempje
Hij is van Sessun, wel een beetje duur maar ook wel heel mooi in het echtquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:13 schreef La_Vita het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe site, kende ik nog niet. *shoppen gaatquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:44 schreef La_Vita het volgende:
[..]
[..]
Hij is van Sessun, wel een beetje duur maar ook wel heel mooi in het echt![]()
http://www.welikefashion.(...)r_Rainbow_Black.html
http://www.threadless.com(...)tab,guys/style,shirtquote:Op zondag 6 november 2011 01:36 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Vet! Doet me denken aan delfts blauw haha
waar is dat t-shirt van?
Ja hebben ze heel veel leuke dingenquote:Op zondag 6 november 2011 02:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toffe site, kende ik nog niet. *shoppen gaat
Ik zou je doenquote:Op zondag 6 november 2011 00:09 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, last minute outfit(mooie kleding is nog nat
en ik heb geen zin om ziek te worden + staat best zo ondanks oud shirtje) + muts want mutsen
+ zonnebril want zonnebrillen
ook al sta je in een club met je lamme hoofd (ik heb afgelopen nacht niet geslapen) met enkel mascara (want ik hou gewoon niet zo van make up).
En nu a lá last minute de deur uit vluchten!
Dankjewelquote:Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Oke even serieus, ziet er goed uit
Ik was zwaar aangeschotenquote:Op zondag 6 november 2011 00:12 schreef Tamashii het volgende:
Wat een post.![]()
Desondanks leuke schoenen!
Zonnebril? Die was swagg bij mijn mutsquote:
Haha das gewoon een vouw. Ja echt.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 00:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haha das gewoon een vouw. Ja echt.
Hij komt uit bij m'n enkel.quote:Op maandag 7 november 2011 00:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
Had dat nou niet gezegd, nu denkt iedereen dat ie klein is.
Nee bij m'n rechterbeen (voor de kijkerts links) zie je nog net het einde van het strikje die om m'n eikel zit. Het is een cadeautjequote:
Mooi!quote:
Leuk!quote:Op maandag 7 november 2011 12:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Gister
[ afbeelding ]
Vandaag
met leren jasje en zwarte allstars
Nice!quote:Op maandag 7 november 2011 12:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Gister
[ afbeelding ]
Vandaag
met leren jasje en zwarte allstars
Like. Je hebt n goeie stijl.quote:Op maandag 7 november 2011 13:25 schreef nexusje het volgende:
Lekker basic dit keer
Outfit was: [ afbeelding ]
Beats by dre solo
Tommy hilfigger v-hals
Blueblood chino
Schoenen waren adidas ransoms maar niet aan op de feuteu
Netjesquote:Op maandag 7 november 2011 14:41 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ben ik dan de enige die het [snel] koud vindt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens wil ik die bruine nep-knopen nog vervangen...
Nog even oefenen op je stropdas, maar verder leukquote:Op maandag 7 november 2011 14:41 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U bent yuppie?quote:Op maandag 7 november 2011 14:41 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi vest! Met knopenquote:Op maandag 7 november 2011 14:41 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat voor je werk? Of loop je er zo op school/dagelijks bij (quote:Op maandag 7 november 2011 14:41 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ging je beats by dre toch resellen?quote:Op maandag 7 november 2011 13:25 schreef nexusje het volgende:
Lekker basic dit keer
Beats by dre solo
Tommy hilfigger v-hals
Blueblood chino
Niet koud? Vind het een beetje te zomers ogen voor deze tijd van het jaar..quote:Op maandag 7 november 2011 13:25 schreef nexusje het volgende:
Lekker basic dit keer
Beats by dre solo
Tommy hilfigger v-hals
Blueblood chino
nog meer kan bestellen? Ik kan alleen met iDeal of acceptgiro betalen, dus ik kan niet van die Pull and Bear site bestellen.quote:
Jirdo, gewoon PayPal aanmaken, fluitje van een cent en je kan er op heel veel sites makkelijk mee betalen, ook Pull and Bear dus. Geloof dat er een winkel in Tilburg zit dus je kan het ook daar proberen anders.quote:
Bedankt, ik zal het met PayPal proberen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:03 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Jirdo, gewoon PayPal aanmaken, fluitje van een cent en je kan er op heel veel sites makkelijk mee betalen, ook Pull and Bear dus. Geloof dat er een winkel in Tilburg zit dus je kan het ook daar proberen anders.
jaa, niet gelukt..quote:Op maandag 7 november 2011 15:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je ging je beats by dre toch resellen?
Dat klopt, maar heb een lekkere warme jas!quote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Niet koud? Vind het een beetje te zomers ogen voor deze tijd van het jaar..
danku!quote:Op maandag 7 november 2011 13:39 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Like. Je hebt n goeie stijl.
Je schoenen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:11 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
doap ik wil ze ook die frags, enige die ik kan vinden is $175
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vette nikes gozerquote:Op woensdag 9 november 2011 15:40 schreef Atta-boy het volgende:
Eerste outfit ever op fok: SPANNEND!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk, mooie schoenenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:40 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:40 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leukkkkkkkquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:11 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
doap ik wil ze ook die frags, enige die ik kan vinden is $175
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha zie nu pas dat er vlekken op de spiegel zitten. Lijkt idd wel een beetje... Fail.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:22 schreef Trollscience het volgende:
Even het zaad van mijn trui halen.
Echt leer en kunstleer kun je behandelen zodat het waterdicht wordt. Vraag de schoenmakerquote:Op woensdag 9 november 2011 18:52 schreef Nashje het volgende:
Toffe jack Sinji. Vraagje: klopt het zo dat kunstleer water doorlaat en echt leer niet? Wil namelijk een kunstleren jack voor de winter kopen maar twijfel een beetje aan z'n weerstand.
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:28 schreef Sinji het volgende:
Nice Atta!
Vind de pinroll op die schoenen wel minder though (maar als het voor de foto is dan snap ik je)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |