Nee dreigtweets gestuurd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:18 schreef Jac0bus het volgende:
Heb je daarvoor nou de hele dag bij de eindredacteur onder zijn bureautje gezeten?
Zou hij ook 450k tweets hebben?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:20 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Tong80 zit op Twitter!
Foto is in spiegelbeeld.quote:
Daar stopte ik met lezenquote:
Dit is vast een Koreaan die vergeten is dat hij een account heeft.quote:@tong80 hasn't tweeted yet.
quote:Ik noem een Al Capone, een Freddy Heineken en een Saddam Hussein.
Tong is in goed gezelschapquote:
Ik ben een cookiesmonster. Ik leef er van.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:23 schreef Jac0bus het volgende:
Heb je dat cookie nog gegeten trouwens tong?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een cookiesmonster. Ik leef er van.
Het is Fok!kers.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:37 schreef SpecialK het volgende:
Ik lees hier 3 paragrafen over hoe tong80 als irritatiefactor helpt om andere fok!ers dichter tot elkaar te laten komen.
Mijn avatar wordt er bang van.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een cookiesmonster. Ik leef er van.
Het is een complot van Danny en de Volkskrant om FOK! te laten groeien!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:00 schreef leuke_gebuiker het volgende:
Ik zag het artikel ook via artikel hier terecht gekomen![]()
Welkom bij deze.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:00 schreef leuke_gebuiker het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:05 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is een complot van Danny en de Volkskrant om FOK! te laten groeien!!!
Welkom in de inrichting van FOK! ; ONZ, een verzamelplaats van psychopaten*quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:00 schreef leuke_gebuiker het volgende:
Geen leven zeker?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:00 schreef leuke_gebuiker het volgende:
Alweer?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:08 schreef smegmanus het volgende:
Momentje, ik denk dat mijn cavia gaar is, brb.
Hij blijft maar reïncarneren, kutbeestquote:
Dan is het wel een consequente cavia. Voordat je het weet sta je een kameel te braden (ik spreek uit ervaring).quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hij blijft maar reïncarneren, kutbeest
Correctie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Welkom in de inrichting van FOK! ; ONZ, een verzamelplaats van psychopaten*
* m.u.v. alle moderators behalve smegmanus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |