quote:
Er is een easy mode toch? Misschien is dat wat voor je.quote:
ik weet het alquote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef jimjim1983 het volgende:
heb een batterij + lader gekocht op dealextreme maar als ik m in mn controler stop dan blijven de lampjes knipperenwatspassiert?
quote:
Heb ooit in een Philips winkel een doos met 10 pakjes batterijen gehaald voor omgerekend een appel en een eiquote:Op donderdag 17 november 2011 20:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
haha ja , je kunt het beste bij de gamma ( ja gamma ) , een 8 pack duracel batterijen halen voor 7 euro
in de supermarkt betaal je 5 euro voor 4 batterijen
Dan heb je ineens spijt dat je SpunkJunky1996 heet!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:17 schreef Maryn. het volgende:
WTF om je gamertag te wijzigen.. 800pnt.. :x
En dan moet je nagaan dat die echte clan-gamers dat elke keer betaalden als ze lid werden of stopten bij een willekeurige Call of Duty/Battlefield/etc-clanquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:17 schreef Maryn. het volgende:
WTF om je gamertag te wijzigen.. 800pnt.. :x
Maar als het echte CoD gamers zijn of wat dan ook ga ik er ook van uit dat ze weer minder games dan mij kopenquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En dan moet je nagaan dat die echte clan-gamers dat elke keer betaalden als ze lid werden of stopten bij een willekeurige Call of Duty/Battlefield/etc-clan
Wat is er toffer?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:34 schreef AQuila360 het volgende:
Aan Forza 4 begonnen en het is meteen toffer dan deel 3
Alles!quote:
Heb hem wel in de winkel zien liggen, 65 euro bij de FRSquote:Op maandag 21 november 2011 09:58 schreef jimjim1983 het volgende:
waar blijft goldeneye reloaded? hij is allang illegaal te downloaden
lol watquote:Op maandag 21 november 2011 10:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb hem wel in de winkel zien liggen, 65 euro bij de FRS
Damn goedkoop!quote:
Ik koop daar altijd ja. Is nog altijd goed gegaan. En super snel.quote:Op maandag 21 november 2011 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Damn goedkoop!
Heb jij daar wel eens gekocht dan?
En dat telefoonnummer opgeven waarvoor is dat?quote:Op maandag 21 november 2011 10:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik koop daar altijd ja. Is nog altijd goed gegaan. En super snel.
Uhhh, weet ik niet. ik hoef dat niet te doen. Denk omdat ik daar al vaker wat gekocht heb.Ik hoef alleen maar mijn email adres in te vullen.quote:Op maandag 21 november 2011 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dat telefoonnummer opgeven waarvoor is dat?
Ah oke! Straks even kopenquote:Op maandag 21 november 2011 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uhhh, weet ik niet. ik hoef dat niet te doen. Denk omdat ik daar al vaker wat gekocht heb.Ik hoef alleen maar mijn email adres in te vullen.
Verificatie tegen oplichters ofzo, maar als je dat hebt gedaan dan is het erg goedkoop. Zover ik weet doen ze niks raars met dat telefoonnummer, ik ben nog nooit gebeld door een random bedrijf bijvoorbeeld. Heb er tot nu toe 4200 punten en 14 maanden Live gekocht, ging altijd perfect en goedkoopste die ik kon vinden.quote:Op maandag 21 november 2011 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dat telefoonnummer opgeven waarvoor is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |