t gaat om de gameplay ehquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Vreemd. Geeft die niets aan of zo?
Zo letterlijk bedoelde ik het nou ook weer niet met "het ziet er niet spectaculair uit"Ik bedoelde gewoon dat het er niet erg leuk uitziet
niet doen! mafia 2 is niet zo leuk als je denkt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:57 schreef larry_flynt het volgende:
Ja deze zal ik binnenkort eens bestellen
Of het NU werkt weet ik niet, maar de laatste keer dat ik iets bestelde middels PayPal (gekoppeld aan ING-rekening) was maar een maandje of twee terug. Dus zeker nog binnen dat jaar waar jij het over hebt jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:56 schreef jimjim1983 het volgende:
trage kut
[..]
t gaat om de gameplay eh
vroeger kon ik trouwen wel gewoon betalen en dat t dan later van mn rekening werd afgeschreven maar dat werkt sinds een jaar niet meer, moet nu steeds geld storten. bij jou werkt t dus wel? misschien maar ff mailen. al heb ik dat in t verleden ook gedaan en toen werd me verteld dat veel ontvangers tegenwoordig direct betaald willen wordenmisschien is t omdat ik vroeger te vaak rood stond
Oh, dus dit was iets nieuws voor jouquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:57 schreef larry_flynt het volgende:
Ja deze zal ik binnenkort eens bestellen
Ik speel spellen ook alleen voor de campaign en vind dit altijd wel leuke spellen. Voor 16 euro kan er weinig mis gaan....quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:58 schreef Speciman. het volgende:
[..]
niet doen! mafia 2 is niet zo leuk als je denkt.
Na de campaign is er eigelijk niks meer aan vooral als je gta 4 hebt.
Nee, maar ik ga hem nu echt bestellenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh, dus dit was iets nieuws voor jou? Het was toen ik het kocht nog goedkoper
LA Noire krijgt zeer binnenkort ook alweer een DLC-included versie
true, maar als je de gewone versie voor een tientje kan krijgen dan zou ik daarvoor gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:03 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik speel spellen ook alleen voor de campaign en vind dit altijd wel leuke spellen. Voor 16 euro kan er weinig mis gaan....
Game bedenken die in de spotlights komt te staan, titel verzinnen, launctrailer erbij zoeken. Onderschat dat soort zaken niet!quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:03 schreef msnk het volgende:
Je moest toch nadenken over een TT? Nou? Is dit het?Ninboy
Ja zijn de dlc's zo saai?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
true, maar als je de gewone versie voor een tientje kan krijgen dan zou ik daarvoor gaan.
kies dan een goed spel , niet die baggerquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Game bedenken die in de spotlights komt te staan, titel verzinnen, launctrailer erbij zoeken. Onderschat dat soort zaken niet!
Mafia 2 is de beste game ooitquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:58 schreef Speciman. het volgende:
[..]
niet doen! mafia 2 is niet zo leuk als je denkt.
Na de campaign is er eigelijk niks meer aan vooral als je gta 4 hebt.
Wessiejquote:
Heb hem helaas al gehad anders was het wel iets geweest.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef msnk het volgende:
[ afbeelding ]
Is ¤19 wel waard vind ik. Bartsmit.com. Zul je zien dat het helemaal gehavend is
Pff zo spijt van dat ik dat ding voor 50/60e heb gekocht...quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef msnk het volgende:
[ afbeelding ]
Is ¤19 wel waard vind ik. Bartsmit.com. Zul je zien dat het helemaal gehavend is
Dat was sowieso toch al veel te veel?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:31 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Pff zo spijt van dat ik dat ding voor 50/60e heb gekocht...
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was sowieso toch al veel te veel?
quote:
idd de dlc zijn echt kut en hebben totaal geen verhaal.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
true, maar als je de gewone versie voor een tientje kan krijgen dan zou ik daarvoor gaan.
Haal dan Supreme Commander 2 of RUSE.quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef Maryn. het volgende:
Is red alert 3 een aanrader? of iemand anders een aanrader voor vergelijkbaar spel?
bij zavvi voor ong 22 euro heb je een draadloze zwarte elitequote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
Jongs ik moet denk ik even een nieuwe controller maar is elke nieuwe nu ook die geüpdate controller of heb je ook nog die ouwe wireless dingen?
Bedoel je met verbeterde D pad? Volgens mij niet, volgens mij krijg je die nog steeds alleen bij een play & charge kit..quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
Jongs ik moet denk ik even een nieuwe controller maar is elke nieuwe nu ook die geüpdate controller of heb je ook nog die ouwe wireless dingen?
quote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hello there!
[ afbeelding ]
Eerste screenshot Alan Wake Night Springs vrijgegeven
Ja. Het is algemeen bekend dat Zavvi traag is. Na verzending ook minstens een week wachten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:16 schreef larry_flynt het volgende:
Pff duurt zavvi.nl altijd zo lang? Vrijdag besteld staat nog steeds op processing....
Bij mij nog niet.quote:
Daar heb je Wessiej weer met zijn maandelijks terugkerende kutgame-promotiepostquote:
Just jealousquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar heb je Wessiej weer met zijn maandelijks terugkerende kutgame-promotiepost
dunno,quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij mij nog niet.
Waar komt die van jou vandaan?
Oeh, ben net Alan Wake aan het spelen, altijd leuk, alles in sale kopenquote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hello there!
[ afbeelding ]
Eerste screenshot Alan Wake Night Springs vrijgegeven
Die nieuwe idd maar das wel duurquote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bedoel je met verbeterde D pad? Volgens mij niet, volgens mij krijg je die nog steeds alleen bij een play & charge kit..Volgens mij worden wij in Europa afgescheept met ouwe zooi.
![]()
http://www.bol.com/nl/p/g(...).html#product_images
Want???quote:
Volgensmij heb je diezelfde nieuwe controller+Play&Charge set bij de MediaMarkt (Enschede dan) voor 45 euro.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die nieuwe idd maar das wel duur
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:58 schreef DJ_ het volgende:
yay hij is binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Extra MW3 shit, een t-shirtje voor je avatar ofzo. Het blijft gewoon een Xbox Live Gold abonnement dus je kan online spelen!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:31 schreef Koenani het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik zit te kijken voor Xbox Live Gold en nu kan ik iets bestellen met een MW3 code gratis erbij. Maar ook nog eentje met Content Code. Wat houden die codes eigenlijk in? En ik wil uiteraard spellen online kunnen spelen zoals FIFA, MW3 etc etc
Door hard te zijn! Ziet er prachtig uit btw.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef badboynova het volgende:
WESSIEJ GIJ VIESPEUK, hoe kom je aan Halo CE
1e keer had ik spel terug gedaan en na 2 weken gemaild dat ik niets hoorde en toen was die er de dag er na.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:13 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Want???
Ik ga mijn abo ff op pauze zetten, heb nog zoveel thuis wat ik eigenlijk nog moet (uit-)spelen, en als het kan, lekker doen
Bij mij heeft het elke keer ook ongeveer anderhalve week geduurd. Huidige game is nu weer onderweg terug (zaterdag op de bus) dus verwacht komende week wel pauze te kunnen activeren. Pas als ze lego HP hebben gaat ie weer aan...quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
1e keer had ik spel terug gedaan en na 2 weken gemaild dat ik niets hoorde en toen was die er de dag er na.
2de keer spel terug gedaan en na 1 week gemaild dat ik niets hoorder en toen was die er de dag er na.
Maja over 2 maanden heb je dat fast return!
Ik heb de vorige game 2 maanden gehad ofzo opzich maakt dat niet veel uit maar dat goedkoopste pakket is wel genoeg. Maar veel in mijn wachtrij is niet in stockquote:Op woensdag 9 november 2011 20:52 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Bij mij heeft het elke keer ook ongeveer anderhalve week geduurd. Huidige game is nu weer onderweg terug (zaterdag op de bus) dus verwacht komende week wel pauze te kunnen activeren. Pas als ze lego HP hebben gaat ie weer aan...
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, daar heb ook wel last van, maar bij mij komt dat denk ik ook doordat ik wat oudere games wel es zou willen spelen, maar die hebben ze dan niet (meer) of zo... Jammer maar aan de andere kant, tot nu toe voor 5 euro best al veel lol gehad!binnenkort maar es wat van mijn collega's proberen via zon invite aan te laten melden, scheelt me nog meer
ik ga er altijd na 3 dagen meteen achteraan, ze zouden hem binnen 2 dagen al binnen moeten hebben, en dan wordt vrijwel altijd mn spel gelijk opgestuurd.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
1e keer had ik spel terug gedaan en na 2 weken gemaild dat ik niets hoorde en toen was die er de dag er na.
2de keer spel terug gedaan en na 1 week gemaild dat ik niets hoorder en toen was die er de dag er na.
Maja over 2 maanden heb je dat fast return!
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:11 schreef larry_flynt het volgende:
Binnenkort 50 cent: Blood on sand spelen
Dat was inderdaad een vermakelijk spel.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een waardig vervolg van Def Jam Fight for NY.
En dan per ongeluk zeggenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Shit perongeluk Cars 2 The videogame bij Oneplays gedaan en nu is die verstuurd en onderweg
een hdmi kabel, die zit er niet bijquote:Op donderdag 10 november 2011 02:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga deze maand een nieuwe Xbox halen, maar nu zie ik deze twee pakketten op Consoleshop:
Microsoft Xbox 360 250 GB & Microsoft Xbox 360 250 GB Starter Pack
Ze zijn beide 249 euro, maar die laatste heeft twee extra spellen, een extra controler en 3 maanden Xbox live.
Zie ik wat over het hoofd?
Nee, gewoon zeker weten voor die 2e gaan!quote:Op donderdag 10 november 2011 02:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga deze maand een nieuwe Xbox halen, maar nu zie ik deze twee pakketten op Consoleshop:
Ze zijn beide 249 euro, maar die laatste heeft twee extra spellen, een extra controler en 3 maanden Xbox live.
Snel voor de 2de gaan, Forza 3 en Crysis 2 zou je nog evt kunnen verkopenquote:Op donderdag 10 november 2011 02:45 schreef TwyLight het volgende:
ja! is dat off the record of niet? want die heb ikquote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef Neraice het volgende:
Iemand Dead Rising 2 te koop? Broertje is bijna jarig.
Off the record is een soort van herziene versie van DR2, nu met Frank West in de hoofdrol.quote:
Nouja, Crysis 2 krijg je er eigenlijk niet bij, het is een code en dan kan je het spel downloaden. Maar tochquote:Op donderdag 10 november 2011 09:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Snel voor de 2de gaan, Forza 3 en Crysis 2 zou je nog evt kunnen verkopen
Wat is dit nu weer voor domme vraag? Jij wilt Dead Rising 2 kopen, zoek het zelf maar uitquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor domme vraag? Jij wilt Dead Rising 2 kopen, zoek het zelf maar uit
quote:
De 2de met Frank West want dan kun je naar URANUSquote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef Neraice het volgende:
[..]. Ik vroeg me alleen af of iemand nog een bepaalde versie aan zou raden.
Thanks, ik zal het straks gelijk uit proberen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Studiotje het volgende:
Voor de mensen die meedoen met de preview programma van het nieuwe dashboard, de update is nu beschikbaar, krijg je de update nog niet als je je aanmeld? Doe een netwerk test
ik heb hemquote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Studiotje het volgende:
Voor de mensen die meedoen met de preview programma van het nieuwe dashboard, de update is nu beschikbaar, krijg je de update nog niet als je je aanmeld? Doe een netwerk test
Zo lijkt het alsof die 40% korting blijft. Het zal wel niet, en ik heb niet echt zin om daarover in discussie te gaan, maar vreemd is het wel!quote:Instellingen wijzigen: Automatisch verlengen
Je hebt nu: Xbox LIVE Gold: Gold – 40% korting op 12 maanden
VERNIEUWEN: 17-8-2012
Ja dat had ik ook! 2 euro voor 2 maanden met auto verlengen... Maar mooi dat het 7 euro was!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt op Xbox.com nu eindelijk automatisch verlengen uitzetten. Ik twijfel alleen of ik dat moet doen nu. Er staat namelijk het volgende:
[..]
Zo lijkt het alsof die 40% korting blijft. Het zal wel niet, en ik heb niet echt zin om daarover in discussie te gaan, maar vreemd is het wel!
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook! 2 euro voor 2 maanden met auto verlengen... Maar mooi dat het 7 euro was!
Waar?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:51 schreef Wessiej het volgende:
Neh, je hebt een nieuwe xbox slim 120gb met kinect en 2 games voor 250
Moet dat niet 250 gb zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:51 schreef Wessiej het volgende:
Neh, je hebt een nieuwe xbox slim 120gb met kinect en 2 games voor 250
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |