SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League speler van de maand Oktober
op @ pastebin
[ Bericht 1% gewijzigd door YazooW op 05-11-2011 14:05:50 ]![]()
Waarom heeft iedereen opeens Balotelli haar in de premier league.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Moet mijn telefoon weer zo lang laden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:27 schreef YazooW het volgende:
Nog een keer, omdat die zo mooi is![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Speciaal voor jou een linkje van gemaaktquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moet mijn telefoon weer zo lang laden.![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 5 november 2011 14:30 schreef YazooW het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een linkje van gemaakt![]()
![]()
Je zou maar commentator zijn van sport 1 !
Gaan die mannen wel eens op lokatie?
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Ja de echte toppers.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:54 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Gaan die mannen wel eens op lokatie?![]()
Yup, alleen heb je dan nog wel eens de kans dat ze het commentaar over de telefoon doen met een hoop ruis erdoorquote:![]()
![]()
Je zou inderdaad maar commentator zijn bij Sport1. Wekelijks een flink aantal buitenlandse wedstrijden van commentaar voorzien en er nog voor betaald krijgen ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:54 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Gaan die mannen wel eens op lokatie?![]()
![]()
The Line-Ups
Arsenal
Szczesny, Jenkinson, Vermaelen, Koscielny, Santos, Song, Ramsey, Arteta, Walcott, Gervinho, van Persie
Subs: Fabianski, Mertesacker, Djourou, Benayoun, Rosicky, Arshavin, Park
West Bromwich Albion
Foster, Reid, McAuley, Olsson, Jones, Brunt, Dorrans, Morrison, Thomas, Gera, Cox
Subs: Fulop, Shorey, Dawson, Fortuné, Mulumbu, Tchoyi, Thorne![]()
Hmmm, van Persie basis dus.
Beter doet Wenger het wat rustiger aan met hem, tegen West Brom zal je hem echt niet nodig hebben.![]()
Vorige keer was het 2-3 geworden terwijl we met 2-0 voor stonden. RVP heeft maar een half uur tegen OM gespeeld dus hij heeft al een beetje rust gehad.![]()
Geen sopcast, maar hier een met Engels commentaar ipv Roemeens. http://www.rojadirecta.me/goto/www.icesportz.eu/![]()
Kijk even in het Arsenal-topicquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
Geen sopcast, maar hier een met Engels commentaar ipv Roemeens. http://www.rojadirecta.me/goto/www.icesportz.eu/![]()
ETA... sorry, niet goed gelezen
all your heroes are whores![]()
Is wel fijn, redelijk snel een goal. WBA staat namelijk weer typisch op z'n Hodgsons. Compact en heel diep.![]()
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Happel heeft de verkeerde gesloten die mafklapper.
Maak jij er even een reeks van dan.sig verwijderd door FA![]()
Ik vind ze vandaag anders erg goed verdedigen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef sylvietjoo het volgende:
Nou hoeven ze ook geen vrije trappen weg te gaan geven hoor.![]()
Ja, vind ik ook, een stuk zekerder. Maar het waren net twee van die acties achter elkaar
Ja klopt. Soms heb je van die dagen dat je angst hebt bij elke vrije trap op eigen helft. Maar niet vandaag.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:50 schreef sylvietjoo het volgende:
Ja, vind ik ook, een stuk zekerder. Maar het waren net twee van die acties achter elkaar![]()
![]()
Slechte deal voor ManU inderdaad, Berbatov is 10x beter.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat gerucht er echt. Hunterlaar ruilen voor Berbatov?![]()
Wat is deze? Opeens reclame op mijn stream, het is toch nog niet afgelopen?know'm sayin?
word? word.![]()
Ja dat besef ik ook wel, maar dat het uberhaupt speelt. Met alle respect voor Huntelaar want ook hij maakt zijn doelpunten, maar ik vind Berbatov 2x zo goed.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:43 schreef Banaanensuiker het volgende:
Dat gerucht moet je even serieus nemen als het gerucht dat Granero (real madrid) naar Arsenal gaat.![]()
Staat er bij Arsenal nou dat het de 87ste minuut is? dat kan toch niet eens
know'm sayin?
word? word.![]()
ohja nee wacht jawel dohquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:45 schreef alors het volgende:
Staat er bij Arsenal nou dat het de 87ste minuut is? dat kan toch niet eens
know'm sayin?
word? word.![]()
Dus RVP met 1 doelpunt en 2 assists
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Verrassend goed inderdaad, haast het betere van het spel.
Als je zag hoeveel moeitje Agger met die Routledge had.........
En Liverpool zakt keer op keer weer door het ijs.![]()
Ik vind dat die Dalglish weinig toevoegt, blijft allemaal toevals voetbal en hopen op een bevlieging van Suarez.![]()
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:01 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind dat die Dalglish weinig toevoegt, blijft allemaal toevals voetbal en hopen op een bevlieging van Suarez.
Zometeen de Balotelli-show.![]()
![]()
![]()
Inderdaad, en die bevliegingen zijn de laatste tijd ook ver te zoeken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:01 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind dat die Dalglish weinig toevoegt, blijft allemaal toevals voetbal en hopen op een bevlieging van Suarez.
Dirk buffelt ouderwets, maar heeft het ook niet echt.
Jammer van z,n buitenspelgoal.![]()
Kuijt moet er ook echt uit, het is misschien lullig om te zeggen als Nederlander maar hij bakt er de laatste weken helemaal niks van.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Leuk, Liverpool heeft op Suarez, Reina en Gerrard na gewoon een matig team.![]()
QPR![]()
Mooie sfeer in het stadion!"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Kom op QPR maak die gelijkmaker!"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
2-2.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:58 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Kom op QPR maak die gelijkmaker!![]()
2-2
Are you Chelsea in disguise!
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Klote City..."Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Some might say we will find a brighter day
matig voetbal van city , sjees..." If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
QPR geeft 200%quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
matig voetbal van city , sjees...
Ontzettend leuke wedstrijd om te zien
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als Tony Fernandes er nou eens wat meer geld in pompt dan spelen ze volgend jaar Champions League voetbal.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
QPR geeft 200%
Ontzettend leuke wedstrijd om te zien![]()
Uitverdedigen City NIET om aan te zien ..
dat geld komt er wel..quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Tony Fernandes er nou eens wat meer geld in pompt dan spelen ze volgend jaar Champions League voetbal." If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Paniekvoetbal van City."Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Jammer dat het niet de 3-3 oplevertquote:![]()
AfgelopenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
THFC: Friedel; Walker, Kaboul, King, Assou-Ekotto; Lennon, Modric, Parker, Bale; Van der Vaart; Adebayor
Tegen Fullham.![]()
die bodycheck op Parker mocht ook wel op de stipquote:
Ik keek niet heel goed, maar was het er niet gewoon buiten? (De commentator zei van niet overigens)quote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
die bodycheck op Parker mocht ook wel op de stip![]()
Ergens een gifje te vinden van Walker z'n handsbal?Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
quote:Manchester City leed recordverlies van 227 miljoen euro
Manchester City leed in het seizoen 2010-2011 een verlies van 194,9 miljoen pond (227,2 miljoen euro). Dat maakte de leider in de Premier League, club van Rode Duivel Vincent Kompany, vrijdag bekend. Het gaat om een record in het Engelse voetbal. Het vorige record stond op naam van Chelsea, dat in 2005 164 miljoen meer uitgaf dan dat het verdiende.
Het verlies is te verklaren door de enorme investeringen sinds oliemiljardair Sheikh Mansour bin Zayed Al Nahyan eigenaar van de club werd. Zo werd er meer dan 300 miljoen euro aan transfers uitgegeven en werd er ook fors geïnvesteerd in het trainings- en opleidingscentrum.
'Deze verliezen waren voorzien. Het gaat om investeringen die onze club naar een hoger niveau moesten tillen. In de toekomst zal de balans weer meer in evenwicht zijn', verklaarde algemeen directeur Graham Wallace.
Eigenlijk gaat het volgens Manchester City financieel bijzonder goed met de club. De jaaromzet steeg voor het eerst boven de 150 miljoen pond (153,2 miljoen pond; 178,6 miljoen euro). De inkomsten uit televisierechten stegen met 27,4 procent tot 80,2 miljoen euro en de merchandising met 49,7 procent tot 56,5 miljoen euro.
![]()
Vooral die laatste paragraaf lijkt me juist ervoor te zullen zorgen dat ze nog meer zullen investeren.![]()
Norwich - Arsenal.
Arsenal:
Szczesny, Koscielny, Vermaelen, Mertesacker, Santos, Song, Ramsey, Arteta, Walcott, Gervinho, van Persie
Subs: Fabianski, Djourou, Rosicky, Coquelin, Benayoun, Arshavin, Chamakh
Dus Koscielny rechtsback en Vermaelen met Mertesacker in het centrum. Ben benieuwd.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
Norwich - Arsenal.
Arsenal:
Szczesny, Koscielny, Vermaelen, Mertesacker, Santos, Song, Ramsey, Arteta, Walcott, Gervinho, van Persie
Subs: Fabianski, Djourou, Rosicky, Coquelin, Benayoun, Arshavin, Chamakh
Dus Koscielny rechtsback en Vermaelen met Mertesacker in het centrum. Ben benieuwd.Beter gewoon Mertesacker eruit en het centrum Vermaelen/Koscielny. Of is Jenkinson nog geblesseerd? Alsnog kan je dan beter een jeugdspeler neerzetten.. Hoewel die rooie van Jong Arsenal niet zo'n goede indruk maakte tegen jong Chelsea.
Iemand al een sopcast trouwens? Nog niks op Rojadirecta.![]()
Bloodzeed HQ?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Okee deze stream ligt dus meer dan 10 sec achter alMaar niet te veel hier meelezen
Sopcast loopt altijd achter, als je een stream wilt hebben die 1 op 1 meeloopt moet je een flash stream gaan zoeken.![]()
Met een beetje precisie stond het nu al 0-2 na 3 minuten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:49 schreef YazooW het volgende:
Ik gok trouwens op een overwinning van Norwich![]()
Dit had je kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]Beter gewoon Mertesacker eruit en het centrum Vermaelen/Koscielny. Of is Jenkinson nog geblesseerd? Alsnog kan je dan beter een jeugdspeler neerzetten.. Hoewel die rooie van Jong Arsenal niet zo'n goede indruk maakte tegen jong Chelsea.
![]()
Ik dacht na de eerste 5 minuten, ik voel een grote fout in de verdediging aankomenIk dacht dat t Szczesny zou worden maar nee, Mertesacker. Pfff...
De Pers vandaag nog niet in topvorm.
Waarom o waarom is Mertesacker een basisspeler bij Arsenal en de nationale ploeg?![]()
Het is dus wel duidelijk nu dat niemand van Arsenal bij de scouting serieus heeft gekeken naar die Mertesacker. Wat heeft die speler gekost?![]()
Dacht zón 10 miljoen euro.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:05 schreef Longslar het volgende:
Het is dus wel duidelijk nu dat niemand van Arsenal bij de scouting serieus heeft gekeken naar die Mertesacker. Wat heeft die speler gekost?Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Arsenal have officially announced the signing of Per Mertesacker from Werder Bremen for a fee of £8.8million, on a 4 year contract.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:05 schreef Longslar het volgende:
Het is dus wel duidelijk nu dat niemand van Arsenal bij de scouting serieus heeft gekeken naar die Mertesacker. Wat heeft die speler gekost?![]()
Wat goede kansen nu voor Arsenal maar ze krijgen hem er vooralsnog niet in.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Met een hakje scoren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:13 schreef BlaZ het volgende:
Wat probeerde Gervinho nou te doen bij dat doelpunt?sig verwijderd door FA![]()
Achter het standbeen, maar geluk voor Arsenal mislukte dat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:13 schreef BlaZ het volgende:
Wat probeerde Gervinho nou te doen bij dat doelpunt?![]()
![]()
Dan slapen veel net pasquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:34 schreef Stevenzenl het volgende:
Zet je wekker om om 03:20 Amerikaans voetbal te kijken.
rrrrrrrright![]()
![]()
idd, WAAROM ..quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:34 schreef Stevenzenl het volgende:
Zet je wekker om om 03:20 Amerikaans voetbal te kijken.
rrrrrrrright
ze zwaaien daar ook met witte zakdoekjes, maar ik geloof dat het daar wat anders betekent
know'm sayin?
word? word.![]()
Real Salt Lakequote:Op zaterdag 19 november 2011 14:48 schreef alors het volgende:
[..]
bij LA Galaxy tegen Salt Lake nog wat
waarbij je Real dus uitspreekt zoals je dat bij Madrid doet.![]()
![]()
hahahaquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Real Salt Lake
waarbij je Real dus uitspreekt zoals je dat bij Madrid doet.welke mafkees heeft dat verzonnen
know'm sayin?
word? word.![]()
een Amerikaan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
hahahawelke mafkees heeft dat verzonnen
![]()
![]()
Het lijkt het NL 11tal wel, oh wacht daar worden spitsen helemaal niet aangespeeldquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
Morgen in de tabloids: Van Persie homofoob. Spits maakt tot vier keer toe homo-handbeweging.
Ik zie ze er wel voor aan.
Klasse goal overigens.Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs![]()
Ik lig ook zooo ver achter... wachten op de goal die blijkbaar zou komenquote:
Nice goal RVP!
Maar wat die goalcelebration nou voor moest stellen? Misschien het tegenovergestelde van zijn 'Hitler'groet (Jay-Z groet) van vorige keer?![]()
Leek mij z'n "chip" zo over de keeper heen (als je zag hoe de bal mooi over Ruddy heen krulde).quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nice goal RVP!
Maar wat die goalcelebration nou voor moest stellen? Misschien het tegenovergestelde van zijn 'Hitler'groet (Jay-Z groet) van vorige keer?all your heroes are whores![]()
Hoezo is schouder vegen hitler/jay-z groet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nice goal RVP!
Maar wat die goalcelebration nou voor moest stellen? Misschien het tegenovergestelde van zijn 'Hitler'groet (Jay-Z groet) van vorige keer?![]()
![]()
you gotta get that dirt off ya shoulder!quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo is schouder vegen hitler/jay-z groet?know'm sayin?
word? word.![]()
sowiesoquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:06 schreef alors het volgende:
[..]
you gotta get that dirt off ya shoulder!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:08 schreef Stevenzenl het volgende:
IF U FEELING LIKE A PIMP NIGGA GO BRUSH YER SHOULDERRRRS OFF
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Robin van Persie has scored or assisted 38 of Arsenal's 58 Premier League goals in 2011 (66%).![]()
Kun je nagaan hoeveel goals Huntelaar gemaakt zou hebben als hij bij Arsenal in de spits had gestaan...quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:10 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zonder RvP is Arsenal niks.
Zonder RvP was Nederland Wereldkampioen geworden.Dan was Arsenal gewoon al een paar seizoen kampioen geweest...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel goals Huntelaar gemaakt zou hebben als hij bij Arsenal in de spits had gestaan...Dan was Arsenal gewoon al een paar seizoen kampioen geweest...
?
![]()
Soms is het wel Walcut hoor...quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef Paul-89 het volgende:
Kan iemand die commentator zeggen dat het Walcott is en niet Walcut ?![]()
RvP is een betere clubvoetballer!quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel goals Huntelaar gemaakt zou hebben als hij bij Arsenal in de spits had gestaan...Dan was Arsenal gewoon al een paar seizoen kampioen geweest...
Nee geen troll.![]()
Krijgt bij NL gewoon niet de juiste aanvoer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:12 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
RvP is een betere clubvoetballer!
Nee geen troll.![]()
Huntelaar krijgt dezelfde aanvoer en weet de goals blijkbaar wel te maken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Krijgt bij NL gewoon niet de juiste aanvoer.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Huntelaar krijgt dezelfde aanvoer en weet de goals blijkbaar wel te maken.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Het zijn dan ook verschillende types.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Huntelaar krijgt dezelfde aanvoer en weet de goals blijkbaar wel te maken.![]()
Klopt, maar dan nog vind ik Huntelaar de betere spits.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het zijn dan ook verschillende types.![]()
Ik denk toch dat ik gewoon Man City tegen Newcastle aanzet. Man City laat leuk voetbal zien dit seizoen, en Newcastle niet echt gevolgd, maar vroeger waren dat vaak lompe schoppers, dus ben benieuwd...![]()
Voor dit NL-elftal wel ja, maar over het algemeen zie ik liever RVP voetballen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog vind ik Huntelaar de betere spits.![]()
Huntelaar was bij Real en AC ook heel goed, ofnie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog vind ik Huntelaar de betere spits.
Huntelaar heeft nooit iets bewezen bij top clubs."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: