Kijk even in het Arsenal-topicquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
Geen sopcast, maar hier een met Engels commentaar ipv Roemeens. http://www.rojadirecta.me/goto/www.icesportz.eu/
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Happel heeft de verkeerde gesloten die mafklapper.
Maak jij er even een reeks van dan.
Ik vind ze vandaag anders erg goed verdedigen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef sylvietjoo het volgende:
Nou hoeven ze ook geen vrije trappen weg te gaan geven hoor.
Ja klopt. Soms heb je van die dagen dat je angst hebt bij elke vrije trap op eigen helft. Maar niet vandaag.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:50 schreef sylvietjoo het volgende:
Ja, vind ik ook, een stuk zekerder. Maar het waren net twee van die acties achter elkaar
Slechte deal voor ManU inderdaad, Berbatov is 10x beter.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat gerucht er echt. Hunterlaar ruilen voor Berbatov?
Ja dat besef ik ook wel, maar dat het uberhaupt speelt. Met alle respect voor Huntelaar want ook hij maakt zijn doelpunten, maar ik vind Berbatov 2x zo goed.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:43 schreef Banaanensuiker het volgende:
Dat gerucht moet je even serieus nemen als het gerucht dat Granero (real madrid) naar Arsenal gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |