Echt heel tof van d'rquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
en niet zomaar lakjes, zit dus geen essence of catrice enzo bij
Woahhhhhhhquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
Superlief!quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
whut?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had bijna een elektrisch konijn
Alle kabels bij tv doorgeknauwd, en ik kreeg stroom toen ik ze aanraaktequote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alle kabels bij tv doorgeknauwd, en ik kreeg stroom toen ik ze aanraakte![]()
Gisteravond was heel mijn arm lam
In ieder geval niet als ze bij draadjes kunnen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
konijnen moet je ook niet los laten lopen binnen
Broer is kabels aan het fixenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
konijnen moet je ook niet los laten lopen binnen
ja dat, die wijsheid is al zo oud als methusalemquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval niet als ze bij draadjes kunnen.
Draai je die nooit om?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn matras aan de onderkant nat, muf en schimmelig isZit nu met Leen Bakker aan de lijn voor nieuwe.
een nieuw matras? Bah!quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn matras aan de onderkant nat, muf en schimmelig isZit nu met Leen Bakker aan de lijn voor nieuwe.
Baarden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat, die wijsheid is al zo oud als methusalem
Jawel daarom snap ik het ook niet!quote:
Jij kijkt sterren.nlquote:
waarom moet je dan leenbakker bellen?quote:
Omdat ik zo een nieuwe ga halenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom moet je dan leenbakker bellen?
En kan best een keer een lek ofzo zijn geweest...
Ergo: geen recht om mij raar te noemen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Sterren.nl! Django wagner! Weslies en dannies en mandy's
die hoef je niet te bellen, die hebben altijd alles op voorraad toch?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat ik zo een nieuwe ga halen
Ja ik woon een flat en bij ons is het al gauw vochtig.
Haha nou inderdaad. Ik belde, wordt er opgenomen met: Ja?! Dus ik: Uhm spreek ik met de leenbakker? Oh sorry mevrouw! Ik dacht dat het een intern telefoontje was.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die hoef je niet te bellen, die hebben altijd alles op voorraad toch?
Ik heb er jaren geleden gewerkt als bijbaantje, en bellen met leenbakker is een dappere onderneming
Ik heb wel bij de mcdonalds gewerktquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
SQ heeft overal gewerkt?![]()
Ook bij de macdonalds?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha nou inderdaad. Ik belde, wordt er opgenomen met: Ja?! Dus ik: Uhm spreek ik met de leenbakker? Oh sorry mevrouw! Ik dacht dat het een intern telefoontje was.
Toen ging ie ff kijken, wordt ineens de verbinding verbrokenBel ik terug, duurt het weer een eeuwigheid. Maar uiteindelijk ben ik blij dat ik heb gebeld want hij had er nog precies 2
Stories I wantquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb wel bij de mcdonalds gewerkt
nee. Wel folderwijk, bakker, media expresse, groot eindhoven, de kaasboer, schoonmaakbedrijf, easydesk, leenbakker, babydump, ziggo, neckermann callcenter, ucs, dlg, en philips. Grofweg.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
SQ heeft overal gewerkt?![]()
Ook bij de macdonalds?
Komt omdat je zo oud bent zoveel levenservaring hebt, natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee. Wel folderwijk, bakker, media expresse, groot eindhoven, de kaasboer, schoonmaakbedrijf, easydesk, leenbakker, babydump, ziggo, neckermann callcenter, ucs, dlg, en philips. Grofweg.
jonge, ik verdiende mijn eigen knaken al toen ik tien was en ben er nooit meer mee opgehoudenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Komt omdat je zo oud bent zoveel levenservaring hebt, natuurlijk
Puisten, verschilferen, ontsteken. Dat soort ongein.quote:
ben je recent door een zombie gebeten?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Puisten, verschilferen, ontsteken. Dat soort ongein.
Volgens mij is m'n weerstand aan gort, het kwam tegelijk met "meh" voelen.
Uhm....quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je recent door een zombie gebeten?
Komt ze nu mee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
je had double repeaters moeten inzetten en cherry bombs!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
woord van 180 punten bij spaceinvaders
Fuckquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
woord van 180 punten bij spaceinvaders
En een tandarts.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs, als je er zo uit ziet over een paar dagen moet je wel even de dokter bellen...
[ afbeelding ]
of zo
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:04 schreef Loqi het volgende:
Ik heb in een kippenslachterij gewerkt...
ja..NOOIT MEER... ik rook 4 weken na die vakantie nog naar kipquote:
why?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn moeder is een mongool, en ze heeft het zelf niet eens door dat ze gebruikt wordt
Werkt heel de week al voor iedereen omdat niemand kan, gaat op dr vrije dag 's avonds werken en nu gaat ze opeens vanavond ook werken omdat niemand anders kan. Ik had lekker gezegd dat ik ook niet konquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
37 euro winst bij de plan-it omdat de man van de zaaghal de helft van ons hout vergeet aan te slaan
vertel eerst ff wat er loos is! Heeft C. stom zitten doen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand wat rede in mij praten voordat ik een moord bega?
Wat heeft ze nou weer lopen zeiken mops?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand wat rede in mij praten voordat ik een moord bega?
Maar natuurlijk....quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vertel eerst ff wat er loos is! Heeft C. stom zitten doen?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar natuurlijk....
Petje moest weer op komen draven. Mevrouw had viavia gehoord dat ik loslippig was geweest en dat ik had verteld wat Petje en ik met elkaar boven bezig waren geweest terwijl zij dan beneden op de bank zou zitten. Dus ze wou van hem de waarheid horen.
Kijk dat het een feit is dat dat helemaal niet gebeurd is dat weten Petje en ik allebei. Maarja als de roddel eenmaal de wereld in is, is het kwaad toch al gedaan. Ongeacht of het waar is of niet.
Daarna kwam Joe natuurlijk weer ter sprake. Die zou zich distantieren van Petje vanwege mij. (heb het kind al maanden niet gezien of gesproken maargoed). Kind is binnenkort jarig, Petje was welkom maar ik niet. Prima! No problem!
Ik ben er gewoon zo klaar mee, maar ik moet me maar gedeisd houden, nergens op reageren want dat heeft als gevolg dat Petje Joe niet meer mag zien.
En zo waren er nog wat dingen waardoor ik alweer kook van woede, het liefst mijn auto in zou springen om haar eens goed de waarheid te vertellen. Maarja daar bereik je niets mee. Dus doe ik het maar weer niet en slik alles maar weer.
Ik heb zin om een emo.gif uit te printen en naar dat mens op te sturenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar natuurlijk....
Petje moest weer op komen draven. Mevrouw had viavia gehoord dat ik loslippig was geweest en dat ik had verteld wat Petje en ik met elkaar boven bezig waren geweest terwijl zij dan beneden op de bank zou zitten. Dus ze wou van hem de waarheid horen.
Kijk dat het een feit is dat dat helemaal niet gebeurd is dat weten Petje en ik allebei. Maarja als de roddel eenmaal de wereld in is, is het kwaad toch al gedaan. Ongeacht of het waar is of niet.
Daarna kwam Joe natuurlijk weer ter sprake. Die zou zich distantieren van Petje vanwege mij. (heb het kind al maanden niet gezien of gesproken maargoed). Kind is binnenkort jarig, Petje was welkom maar ik niet. Prima! No problem!
Ik ben er gewoon zo klaar mee, maar ik moet me maar gedeisd houden, nergens op reageren want dat heeft als gevolg dat Petje Joe niet meer mag zien.
En zo waren er nog wat dingen waardoor ik alweer kook van woede, het liefst mijn auto in zou springen om haar eens goed de waarheid te vertellen. Maarja daar bereik je niets mee. Dus doe ik het maar weer niet en slik alles maar weer.
Een realitycheck, ze heeft het nodig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar natuurlijk....
Nouja, sowieso zei hij dat het dus niet waar was. Dat gelul opver Joe irriteert hem mateloos, Hij is er ook helemaal klaar mee maar houdt zich ook gedeisd omdat hij anders Joe niet meer ziet. Haar broer was 1 van zijn beste vrienden en ook een voetbaalmaat. Gisteren heeft hij voor het eerst in 20 jaar een keer een wedstrijd afgezegd, waar hij niet eens in opgesteld was. En daar had mevrouw ook het 1 en ander over te melden. Nu was hij daar al zo zat van dat hij vorige week al tegen zijn oude team heeft gezegd dat hij volgend jaar weer bij hun gaat voetballen. Hij is bezig de banden te breken met alle huichelaars in Veghel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Puckzzz, hoe reageert petje op haar als ze zo doet?
Datquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Goede instelling puckzzz! Ik vind het erg sterk van je! Powerbabe!
Wat zei zeggen.quote:
EN DAT VRAAGT MIJ OM TAALADVIES.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HIHIHIH IJSDRAAK MAAKT EEN FOUT
Och, ik had gister doodgeverfde favorieten, zo hebben we allemaal wel eens ietsquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik voel mij nu wel een beetje dom.
Ja maar suf is het wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, ik had gister doodgeverfde favorieten, zo hebben we allemaal wel eens iets
Dat geeft niet, je was veel te vroeg op vanochtend. Your brain is confusedquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik voel mij nu wel een beetje dom.
Ja nee, dat heeft na die posts nog nut.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
Het siert je wel dat je 'm niet edit
Dat zal het wezen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat geeft niet, je was veel te vroeg op vanochtend. Your brain is confused
Dat ook nog ja!quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
En ze is gebeten door een zombie, vergeet dat niet.
Hersenparasietenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ook nog ja!
Het aftakelen van mijn brein is begonnen.
Net als in Corpse Bride.quote:
Het dooie bruidgeval heeft een wurm in d'r kop. En hij praat. Is knus.quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het dooie bruidgeval heeft een wurm in d'r kop. En hij praat. Is knus.
Like a boss.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben MO Lemon Meringue aan het lakken en dan komt er een BM plate met het doodskopje overheen.
Cuz That iz da mood I am in MoFo!!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
EN DAT VRAAGT MIJ OM TAALADVIES.
quote:
Haha ja maar wel vet op zichquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de display zo heerlijk stereotypisch.
Februari komen ze uit dus je kunt nog ff sparenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:25 schreef Lindytje het volgende:
Ik vrees dat ik de hele Hollandcollectie wil... gewoon, omdat het kan
Echt geweldig die timing.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Februari komen ze uit dus je kunt nog ff sparen
Jarig in februariquote:
Lastige tijd om jarig te zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:33 schreef Debsterr het volgende:
Ahhhh ik snap! Hmpf, ik in december.
Ook nog eens op 1ste kerstdagquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lastige tijd om jarig te zijn.
Kerstkindje.quote:
Ja ik vind ze super! Volgens mij zijn deze ook beter/dieper ingefreesd of niet? Dan de eerste serie bedoel ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
puckzzz lekker aa het spelen met de BM platesbevallen ze?
Zijn idd beduidend beterquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik vind ze super! Volgens mij zijn deze ook beter/dieper ingefreesd of niet? Dan de eerste serie bedoel ik
Ik moet eigenlijk mijn balkon weer poezenstrontvrij maken....ook een kutklusquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet eigenlijk m'n kwasten wassen. Kutklus.
Meh.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk mijn balkon weer poezenstrontvrij maken....ook een kutklus
Gewoon omdat het kan.quote:
quote:
Dat is altijd leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik vind net zomaar ineens een mascara van Rimmel in de bus! Gewonnen via FB
quote:
Ik heb geen ervaring met Essie, maar las op Beautyscene bij de reacties dat ze dik en streperig lakken ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
essie heeft zelden briljante collecties, al zijn de lakjes wel superfijn!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
TD is nu op mn netbookje wel beveiligd
Ik heb alleen nog mint candy apple en die doet het wel fijn hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met Essie, maar las op Beautyscene bij de reacties dat ze dik en streperig lakken ofzo?
mwa, vind dat erg meevallen. Ze zijn wel dikker dan gemiddeld, maar niet onhandelbaar. Daarbij dekken ze fantastisch en drogen ze snel en glanzend opquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met Essie, maar las op Beautyscene bij de reacties dat ze dik en streperig lakken ofzo?
Ah okee, wilde ze sowieso al eens proberen. Maar ik ben meer van de glittertjes en shimmersquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwa, vind dat erg meevallen. Ze zijn wel dikker dan gemiddeld, maar niet onhandelbaar. Daarbij dekken ze fantastisch en drogen ze snel en glanzend op
Tien voor 8 ook, wat een mooie tijd om te gaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
we moeten naar een verjaardag. Om tien over zeven zegt bb dat hij om tien voor acht weg wil. Dus ik als een malle nagels lakken, make-uppen en omkleden. Drie keer raden wie zich nu staat te scheren
mannenlogicaquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tien voor 8 ook, wat een mooie tijd om te gaan.
Heb er hier ook zo 1. En owee als ik later dan afgesproken durf te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
we moeten naar een verjaardag. Om tien over zeven zegt bb dat hij om tien voor acht weg wil. Dus ik als een malle nagels lakken, make-uppen en omkleden. Drie keer raden wie zich nu staat te scheren
Kopen in Nederland nog veel meerquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm bestellen bij TD is toch wel veel geld he.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm bestellen bij TD is toch wel veel geld he.
Ja maar dat zijn kleine beetjes, dit is in een keer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kopen in Nederland nog veel meer
Maar als ik me bedenk dat ik voor 1 in Nederland er 3 op TD kan halen vind ik dat ook geen klein beetje meerquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:22 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn kleine beetjes, dit is in een keer.
Ik weet ook wel dat het goedkoper is.
Maar toch
Ja er staat genoeg op mn rekening, dus dat sparen is ook zo nutteloos. Ik wacht wel even tot zeker is dat ik volgende koopzondag kan werken, dan is het meteen gedektquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar als ik me bedenk dat ik voor 1 in Nederland er 3 op TD kan halen vind ik dat ook geen klein beetje meer
Maar anders doe je toch die 15 euro elke maand sparen? Dan doet het misschien minder pijn.
Haha okee. Ik vind het altijd zo heerlijk dat TD in dollars is en dat het dus nog minder wordt uiteindelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja er staat genoeg op mn rekening, dus dat sparen is ook zo nutteloos. Ik wacht wel even tot zeker is dat ik volgende koopzondag kan werken, dan is het meteen gedektEn maakt de koopzondag werken dragelijker.
Werkse! Werk je in een club ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Werken.![]()
Gelukkig wel met fijne muziek.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriendinnetje (die met een hersenontsteking) is vandaag jarig en mag een weekendje naar huis voor dr verjaardag
Hahahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt straks weer klasgenoten om mee te klieren
Whooohooooo! Hoe is het nu met haar?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriendinnetje (die met een hersenontsteking) is vandaag jarig en mag een weekendje naar huis voor dr verjaardag
Ja het gaat beter! Ze vergeet minder snel dingen en ze is ook veeeel meer helder dan ze was. Ze moet alleen waarschijnlijk wel begeleid gaan wonen in Huizenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Whooohooooo! Hoe is het nu met haar?
Het went vastquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hahahageen idee wat ik daar allemaal mee aanmoet hoor..zovaak zoveel mensen om me heen
Ja volgens mij heeft ze redelijk geaccepteerd dat het nou eenmaal zo is. En hoor misschien dat ze zelfs naar Arnhem moet omdat er in Huizen geen plek isquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat is wel kuthoe staat ze daar zelf tegenover?
Thanks!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het went vast
envoor herstellende vriendin!
Dat zou we heel shit zijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft ze redelijk geaccepteerd dat het nou eenmaal zo is. En hoor misschien dat ze zelfs naar Arnhem moet omdat er in Huizen geen plek is
Ja! Wij hebben echt zo'n oh-het-is-21.00-eens-kijken-of-we-nog-wat-gaan-doen-relatiequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou we heel shit zijn
Wel fijn dat ze aan de beterende hand is!
Dan zit er maar 1 ding op, dan moet jij ook daarheen verhuizenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja! Wij hebben echt zo'n oh-het-is-21.00-eens-kijken-of-we-nog-wat-gaan-doen-relatieDus dat kan niet meer als ze daar woont.
Onder je kussen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef Incantrix het volgende:
Waar de hell is mijn ipad nou weer?
Haha, mn moeder ziet me aankomen. Die heeft het er nu al moeilijk mee dat ik over anderhalf jaar naar R'dam ga verhuizenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op, dan moet jij ook daarheen verhuizen![]()
Nope, hij bleek nogquote:
Ik geloof dat die in Huizen het dichtste bij is, en het was niet omdat die vol is maar omdat ze die afdeling daar gaan opheffen, sorry. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef Incantrix het volgende:
Kan ze dan niet 'op de lijst' blijven voor die dichtbijere locatie, zodat ze daar uiteindelijk nog naartoe kan?
[..]
Nope, hij bleek nogbeneden
te liggen..
Dus ik helemaal heen en weer-gelopen he? Dus nu ben ik moe en wil ik slapen
Ik was het vergetenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:06 schreef Incantrix het volgende:
Nee, van mijn zwangerschaps-hormonen.
Oh, haha, geevniequote:
Haha weltrustenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:10 schreef Incantrix het volgende:
And on that bombshell I bid you a goodnight!
Dagdag!
Weekendjes weg zijn altijd goedquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:40 schreef BGTes het volgende:
Aaaah wat is werken toch vermoeiendheb doorgegeven niet meer in het weekend te kunnen werken. Kunnen lief en ik weer eens weekendjes weg
Heb al 3 jaar geen weekendje weg gehad of op vakantie gegaan, denk dat ik al blij zal zijn met een 2-sterrenhotel in Lutjebroekquote:
Heb ik elke ochtend met de pilquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:58 schreef Diconnected het volgende:
Ew ew ew paracetamol bleef hangen in m'n keel
Hier is er nog eentje!! Maar dit ranzige wijf is vooral tv aan het kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:59 schreef Incantrix het volgende:
Zijn alle ranzige wijven stappen?
Ik ga maar weer in hybernation-modus, buhbye!
Normaliter kan ik er ook wel wat van. Maar nu ik me ranzig (lees ziek) voel ben ik een beetje geminderd. Kotsneigingen die opgewekt worden enzo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier is er nog eentje!! Maar dit ranzige wijf is vooral tv aan het kijken
whehe wie heeft er spijt en waarvan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Verdomme wat is er met me aan de hand. Zit hier gewoon te janken bij 'Het spijt me'
Een moeder die alle sloten van het huis heeft veranderd toen haar zoon niet was komen opdagen voor een etentje. Ze moesten allebei janken toen ze elkaar zagen en het was meteen weer goed (soort van) na 7 jaar (!). Normaal hoef ik nooit om zoiets te janken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
whehe wie heeft er spijt en waarvan?
Ja hij had een vriendinnetje gekregen en had niet meer genoeg aandacht voor zn moeder vond ze.quote:Op zondag 6 november 2011 00:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Na 7 jaarWat kansloos van die moeder
Tjeesquote:Op zondag 6 november 2011 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hij had een vriendinnetje gekregen en had niet meer genoeg aandacht voor zn moeder vond ze.Hij is nu met dat meisje getrouwd en die moet helemaal niks van zijn moeder hebben.
Hihi eindelijk seksen!quote:Op zondag 6 november 2011 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Klinkt behoorlijk kansloos zeg
Ik ben net thuis, nu lekker slapen (of "slapen")
Bis später!
Whehequote:Op zondag 6 november 2011 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ging gister nog helemaal stuk omdie bedacht ff een nieuw begrip. Zegtie: Dit was de ultieme uitwoonsessie
Oeh, die vind ik wel wat sexierquote:Op zondag 6 november 2011 00:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
WheheHier heet dat stomendezweetsex!
Spannend werk heb jijquote:Op zondag 6 november 2011 00:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mwah, misschien dat die man die mij uitschold voor hoer dat zo zou zien.
Bij ons in de winkels maken we nooit iemand voor hoer uitquote:Op zondag 6 november 2011 00:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik werk gewoon in een winkel (parttime).
Deze meneer blijkbaar wel.quote:Op zondag 6 november 2011 00:58 schreef D. het volgende:
[..]
Bij ons in de winkels maken we nooit iemand voor hoer uit
Denk het.quote:Op zondag 6 november 2011 01:01 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk geen goede opvoeding genoten
Dat is heul niet liefquote:Op zondag 6 november 2011 00:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mwah, misschien dat die man die mij uitschold voor hoer dat zo zou zien.
Nee, dat mag helaas niet.quote:Op zondag 6 november 2011 01:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je goed terug gescholden?
Hij liep weg dus ik heb mijn ogen gerold, een incidentenformulier ingevuld en verder gegaan met mijn leven.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hij liep weg dus ik heb mijn ogen gerold, een incidentenformulier ingevuld en verder gegaan met mijn leven.Ik word helaas wel vaker uitgescholden. Ik ben de leidinggevende, dus ik krijg al het gezeik over me heen.
Haha ik ook! Toevalligquote:Op zondag 6 november 2011 01:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Over een half jaar ben ik afgestudeerd en kan ik 'normaal' werk zoeken.
Ik zou in ieder geval graag normale werktijden hebben.quote:Op zondag 6 november 2011 01:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha ik ook! ToevalligCan't wait tho!
Wel respect voor het niet schelden! Ik heb één keer een ma flodder type flink op d'r plek gezet, soms móet je wél terug scheldenquote:Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hij liep weg dus ik heb mijn ogen gerold, een incidentenformulier ingevuld en verder gegaan met mijn leven.Ik word helaas wel vaker uitgescholden. Ik ben de leidinggevende, dus ik krijg al het gezeik over me heen.
En geen huiswerk meerquote:Op zondag 6 november 2011 01:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval graag normale werktijden hebben.
Nou inderdaad, toen ik nog bij de mac werkte kreeg een collega'tje van me een grote beker cola over zich heen van een negerin die pissig werd. Mn collega werd he-le-maal gekquote:Op zondag 6 november 2011 01:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wel respect voor het niet schelden! Ik heb één keer een ma flodder type flink op d'r plek gezet, soms móet je wél terug schelden
Dat zou ik ook echt niet pikkenquote:Op zondag 6 november 2011 01:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou inderdaad, toen ik nog bij de mac werkte kreeg een collega'tje van me een grote beker cola over zich heen van een negerin die pissig werd. Mn collega werd he-le-maal gek
Heb je helemaal gelijk in hoor! Ligt ook een beetje aan waar je werkt denk ikquote:Op zondag 6 november 2011 01:23 schreef Dwyn het volgende:
Mjah, ik heb liever dat ze de winkel dan verlaten en als ik ga schelden, maak ik het alleen maar erger.
Haha.quote:Op zondag 6 november 2011 01:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat zou ik ook echt niet pikken
[..]
Heb je helemaal gelijk in hoor! Ligt ook een beetje aan waar je werkt denk ik
ik kreeg namelijk applaus van alle mensen die achter ma Flodder in de rij stonden en ma zelf had een rode kop
hij 'mag' pas als je ook echt allebei het zweet op je rug hebtquote:Op zondag 6 november 2011 00:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh, die vind ik wel wat sexier
slaap lekkerquote:
Gaan jullie elk weekend weg dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:40 schreef BGTes het volgende:
Aaaah wat is werken toch vermoeiendheb doorgegeven niet meer in het weekend te kunnen werken. Kunnen lief en ik weer eens weekendjes weg
Ik mis vooral de vent.quote:Op zondag 6 november 2011 03:52 schreef Stormqueen het volgende:
En jullie met al je seksik wil ook wel weer es heet zijn
Nee dat niet, maar wel met enige regelmaat.quote:Op zondag 6 november 2011 03:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaan jullie elk weekend weg dan?
Oh, haha, ik ken alleen maar mensen die dat ook hadden dus dacht eigenlijk dat dat zo hoorde ofzo. De boel ik ook veel beter doorbloed daarbeneden, dus de orgasmesquote:Op zondag 6 november 2011 10:09 schreef milka82 het volgende:
Dat heb ik dan weer niet gehad Inca,ik voelde me totaal niet heet toen! Aan mijn lijf had ik al genoeg polonaise,haha! Nu by the way is het weer als vanouds,boeha-poeha seks, mjum!
Ja, dat is ook gewoon kut...quote:Op zondag 6 november 2011 12:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Van die stomme tegenvallers zijn gewoon kut steeds... maar goed, komt wel weer goed, kost alleen weer een klap geld en daar word ik niet zo blij van... er moeten nog genoeg dingen gebeuren.
Joahhh, een mini-bbq!!quote:Op zondag 6 november 2011 13:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Andere toilet, de tuin en de zolder moeten ook nog...
En dan houden we wellicht nog wat geld over voor een baby, wie weet
Ik heb net wel lekker gedoucht met badolie Duindoorn, die ruikt zoooo lekker, dat helpt altijd
Oh ja, en nu nog lekker een overgebleven cupcake eten, dat helpt ook altijd
Waar is dat programma op?quote:Op zondag 6 november 2011 13:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom dragen die paupers (van die Ice Truckers show) net als al die paupers in de VS van die hemdtruitjes...
Het is daar moeilijk koud... ik snap er geen kont van.... en het ziet er ook nog eens extreem pauperig uit
Wie weet, wie weet... er is nog niks op komst hoor, voorlopig nog niet. En misschien heb ik wel rotte eieren dus we zien we hoe en wat en wanneer enzoquote:Op zondag 6 november 2011 13:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joahhh, een mini-bbq!!
Cupcakes, altijd goed inderdaad
RTL 7quote:
Oh my, hij staat opquote:Op zondag 6 november 2011 13:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
RTL 7
Echt een aanrader als je geband bent van Beautygloss, om je lekker aan te ergeren
Ja, dat weet je natuurlijk nooit... Maar wel heel ergquote:Op zondag 6 november 2011 13:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet... er is nog niks op komst hoor, voorlopig nog niet. En misschien heb ik wel rotte eieren dus we zien we hoe en wat en wanneer enzo
Ga jij nog wat leuks doen vandaag?
Wat hedde gij gevroten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |