Echt heel tof van d'rquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
en niet zomaar lakjes, zit dus geen essence of catrice enzo bij
Woahhhhhhhquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
Superlief!quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
whut?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had bijna een elektrisch konijn
Alle kabels bij tv doorgeknauwd, en ik kreeg stroom toen ik ze aanraaktequote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alle kabels bij tv doorgeknauwd, en ik kreeg stroom toen ik ze aanraakte![]()
Gisteravond was heel mijn arm lam
In ieder geval niet als ze bij draadjes kunnen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
konijnen moet je ook niet los laten lopen binnen
Broer is kabels aan het fixenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
konijnen moet je ook niet los laten lopen binnen
ja dat, die wijsheid is al zo oud als methusalemquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval niet als ze bij draadjes kunnen.
Draai je die nooit om?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn matras aan de onderkant nat, muf en schimmelig isZit nu met Leen Bakker aan de lijn voor nieuwe.
een nieuw matras? Bah!quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn matras aan de onderkant nat, muf en schimmelig isZit nu met Leen Bakker aan de lijn voor nieuwe.
Baarden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat, die wijsheid is al zo oud als methusalem
Jawel daarom snap ik het ook niet!quote:
Jij kijkt sterren.nlquote:
waarom moet je dan leenbakker bellen?quote:
Omdat ik zo een nieuwe ga halenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom moet je dan leenbakker bellen?
En kan best een keer een lek ofzo zijn geweest...
Ergo: geen recht om mij raar te noemen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Sterren.nl! Django wagner! Weslies en dannies en mandy's
die hoef je niet te bellen, die hebben altijd alles op voorraad toch?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat ik zo een nieuwe ga halen
Ja ik woon een flat en bij ons is het al gauw vochtig.
Haha nou inderdaad. Ik belde, wordt er opgenomen met: Ja?! Dus ik: Uhm spreek ik met de leenbakker? Oh sorry mevrouw! Ik dacht dat het een intern telefoontje was.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die hoef je niet te bellen, die hebben altijd alles op voorraad toch?
Ik heb er jaren geleden gewerkt als bijbaantje, en bellen met leenbakker is een dappere onderneming
Ik heb wel bij de mcdonalds gewerktquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
SQ heeft overal gewerkt?![]()
Ook bij de macdonalds?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha nou inderdaad. Ik belde, wordt er opgenomen met: Ja?! Dus ik: Uhm spreek ik met de leenbakker? Oh sorry mevrouw! Ik dacht dat het een intern telefoontje was.
Toen ging ie ff kijken, wordt ineens de verbinding verbrokenBel ik terug, duurt het weer een eeuwigheid. Maar uiteindelijk ben ik blij dat ik heb gebeld want hij had er nog precies 2
Stories I wantquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb wel bij de mcdonalds gewerkt
nee. Wel folderwijk, bakker, media expresse, groot eindhoven, de kaasboer, schoonmaakbedrijf, easydesk, leenbakker, babydump, ziggo, neckermann callcenter, ucs, dlg, en philips. Grofweg.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
SQ heeft overal gewerkt?![]()
Ook bij de macdonalds?
Komt omdat je zo oud bent zoveel levenservaring hebt, natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee. Wel folderwijk, bakker, media expresse, groot eindhoven, de kaasboer, schoonmaakbedrijf, easydesk, leenbakker, babydump, ziggo, neckermann callcenter, ucs, dlg, en philips. Grofweg.
jonge, ik verdiende mijn eigen knaken al toen ik tien was en ben er nooit meer mee opgehoudenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Komt omdat je zo oud bent zoveel levenservaring hebt, natuurlijk
Puisten, verschilferen, ontsteken. Dat soort ongein.quote:
ben je recent door een zombie gebeten?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Puisten, verschilferen, ontsteken. Dat soort ongein.
Volgens mij is m'n weerstand aan gort, het kwam tegelijk met "meh" voelen.
Uhm....quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je recent door een zombie gebeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |