Echt heel tof van d'rquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
en niet zomaar lakjes, zit dus geen essence of catrice enzo bij
Woahhhhhhhquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
Superlief!quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
whut?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had bijna een elektrisch konijn
Alle kabels bij tv doorgeknauwd, en ik kreeg stroom toen ik ze aanraaktequote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alle kabels bij tv doorgeknauwd, en ik kreeg stroom toen ik ze aanraakte![]()
Gisteravond was heel mijn arm lam
In ieder geval niet als ze bij draadjes kunnen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
konijnen moet je ook niet los laten lopen binnen
Broer is kabels aan het fixenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
konijnen moet je ook niet los laten lopen binnen
ja dat, die wijsheid is al zo oud als methusalemquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval niet als ze bij draadjes kunnen.
Draai je die nooit om?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn matras aan de onderkant nat, muf en schimmelig isZit nu met Leen Bakker aan de lijn voor nieuwe.
een nieuw matras? Bah!quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn matras aan de onderkant nat, muf en schimmelig isZit nu met Leen Bakker aan de lijn voor nieuwe.
Baarden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat, die wijsheid is al zo oud als methusalem
Jawel daarom snap ik het ook niet!quote:
Jij kijkt sterren.nlquote:
waarom moet je dan leenbakker bellen?quote:
Omdat ik zo een nieuwe ga halenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom moet je dan leenbakker bellen?
En kan best een keer een lek ofzo zijn geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |