abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104087343
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als mevrouw een kind wilt moet zij dat krijgen van een man die dat ook wil, lijkt me. Het overkomt je niet, je kiest ervoor. Bent onderhevig aan de keuze van de vrouw.
dat gebeurt over het algemeen ook weinig, het is k*t dát het gebeurt, maar het is een uitxondering.
compact en kleverig.
pi_104087457
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat gebeurt over het algemeen ook weinig, het is k*t dát het gebeurt, maar het is een uitxondering.
Is dat een reden om er niet over na te denken dan? Het gebeurt vaak genoeg dat de vader niks van de zwangerschap wilt weten. Liever dat dat nooit gebeurt. En dan moeten de mensen toch echt even beter gaan nadenken ja... En een vrouw kan dat nog na de seks, een man alleen voor de seks.

Aan meerdere reacties merk ik ook op dat mannen nogal laks lijken te zijn mbt anticonceptie.. Dus daar mag ook wel iets aan gedaan worden dmv campagne op tv 2/1x per jaar ofzo.
Rustig aan.
pi_104087888
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is dat een reden om er niet over na te denken dan? Het gebeurt vaak genoeg dat de vader niks van de zwangerschap wilt weten. Liever dat dat nooit gebeurt. En dan moeten de mensen toch echt even beter gaan nadenken ja... En een vrouw kan dat nog na de seks, een man alleen voor de seks.
natuurlijk kun je erover nadenken, maar je kan niet alle vrouwen 'straffen' omdat er rotte eieren zijn. Vandaar mijn vraag, hoe zou je het willen zien? Vind je het wenselijk dat een man mag bepalen dat een vrouw hun kind weg laat halen of juist dat ze het 9 mnd moet dragen?
moet een vrouw verplicht de map halen als er ook maar een mini kansje bestaat dat (een van de) anticonceptiemiddelen niet heeft gewerkt?
En wat als je gewoon écht niet verwacht had dát er een kansje was? Verplichte abortus, toch standaard de map?
Elke vrouw verplicht aan de pil vanaf haar 15e tot ze getrouwd is?
compact en kleverig.
pi_104088319
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

natuurlijk kun je erover nadenken, maar je kan niet alle vrouwen 'straffen' omdat er rotte eieren zijn. Vandaar mijn vraag, hoe zou je het willen zien? Vind je het wenselijk dat een man mag bepalen dat een vrouw hun kind weg laat halen of juist dat ze het 9 mnd moet dragen?
moet een vrouw verplicht de map halen als er ook maar een mini kansje bestaat dat (een van de) anticonceptiemiddelen niet heeft gewerkt?
En wat als je gewoon écht niet verwacht had dát er een kansje was? Verplichte abortus, toch standaard de map?
Elke vrouw verplicht aan de pil vanaf haar 15e tot ze getrouwd is?
Er is een verschil tussen de vrouw verantwoordelijk kunnen houden en niet, nee de man mag niks over de vrouw beslissen, maar de vrouw dan ook niks over de man... dus geen alimentatie die wel bedoelt is voor de baby.. dan moet de overheid maar bijspringen met een lening met lage rente percentage ofzo...

[ Bericht 0% gewijzigd door kingtoppie op 07-11-2011 19:54:07 ]
Rustig aan.
pi_104088822
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen de vrouw verantwoordelijk kunnen houden en niet, nee de man mag niks over de vrouw beslissen, maar dan de vrouw ook niks over de man... dus geen alimentatie die wel bedoelt is voor de baby.. dan moet de overheid maar bijspringen met een lening met lage rente percentage ofzo...
ik zou een man zelf voor de keus stellen als ik per ongeluk zwanger raakte, maar ik vind niet dat de overheid me zou hoeven helpen met dat soort noodgrepen.
Ik vind het best lastig, want je hebt ook 'mannen' die eruit naaien na 6 mnd zwangerschap, die dan tóch niet willen. Ik denk dat het moeilijk te controleren kan zijn wie er echt ingeluisd is en wie niet. En als het echt een ongelukje is, is het wel een ongelukje van beiden en niet een waar zij perse alleen voor zou moeten staan.
compact en kleverig.
pi_104088899
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik zou een man zelf voor de keus stellen als ik per ongeluk zwanger raakte, maar ik vind niet dat de overheid me zou hoeven helpen met dat soort noodgrepen.
Ik vind het best lastig, want je hebt ook 'mannen' die eruit naaien na 6 mnd zwangerschap, die dan tóch niet willen. Ik denk dat het moeilijk te controleren kan zijn wie er echt ingeluid is en wie niet. En als het echt een ongelukje is, is het wel een ongelukken van beiden en niet een waar zij perse alleen voor zou moeten staan.
Kijk dit is dan wel te voorkomen... is het te bewijzen dat de man in die 6 maanden tijd op de hoogte was? Ja ---> niet op tijd aangekaart ---> gewoon alimentatie dokken.
Rustig aan.
pi_104089376
Aanmelden bij geboorteregister zonder naam voordat het kindje geboren wordt? :P
Rustig aan.
  maandag 7 november 2011 @ 20:16:03 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104090258
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kijk dit is dan wel te voorkomen... is het te bewijzen dat de man in die 6 maanden tijd op de hoogte was? Ja ---> niet op tijd aangekaart ---> gewoon alimentatie dokken.
Hoe wil je dat bewijzen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_104090447
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe wil je dat bewijzen?
Getuigen :o? Het is toch te bewijzen dat een vaste partner van iemand na 6 maanden tijd wel in de gaten moet hebben dat zijn vriendin zwanger is.
Rustig aan.
  maandag 7 november 2011 @ 20:20:31 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104090592
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Getuigen :o? Het is toch te bewijzen dat een vaste partner van iemand na 6 maanden tijd wel in de gaten moet hebben dat zijn vriendin zwanger is.
Ik snap het niet.
pi_104090704
quote:
15s.gif Op maandag 7 november 2011 20:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik snap het niet.
Ok...

Vriendje en vriendinnetje lopen over straat.
Plots zien zij hun ouders / schoonouders lopen en zij gaan met ze praten.
Zij vertellen fijn aan hun ouders en schoonouders dat ze zwanger is.
Na 6 maanden wilt het vriendje er opeens onderuit....

Nou mooi niet ---> Getuigen verklaren dat ze voor die tijd er samen achter stonden dus vriendlief gaat mooi meebetalen aan de opvoeding van het kind.

[ Bericht 1% gewijzigd door kingtoppie op 07-11-2011 20:34:47 ]
Rustig aan.
  maandag 7 november 2011 @ 20:35:48 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104091510
Lijkt me erg omslachtig en fraudegevoelig. Dat zal dan vaak op dure rechtszaken uitlopen.
pi_104091722
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef Lienekien het volgende:
Lijkt me erg omslachtig en fraudegevoelig. Dat zal dan vaak op dure rechtszaken uitlopen.
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
Aanmelden bij geboorteregister zonder naam (van het kindje) voordat het kindje geboren wordt? :P
+ Handtekening van de man dat hij achter de zwangerschap staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door kingtoppie op 07-11-2011 20:47:01 ]
Rustig aan.
pi_104091803
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet het niet, vaker dan we denken misschien. Vrouwen waarbij de relatie een beetje moeizaam begint te lopen die 'opeens' zwanger zijn. Mannen die nog een paar jaar willen wachten waarvan de vrouwen 'per ongeluk' toch zwanger worden... 'Tsja, schat, dan zijn wij zeker die ene procent, hihi'. Ik ken uit mijn directe omgeving wel een paar verhalen waarbij je een wenkbrauw kan ophalen.
Ja, ik generaliseer.
pi_104094927
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

:')
Dat gaat écht te ver hoor :P
compact en kleverig.
pi_104095087
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:')
Dat gaat écht te ver hoor :P
Nouja ok. je hebt gelijk.

Maargoed dat getuigen verhaal vind ik nog niet zo slecht eigenlijk... Dat fraudeer je dus alles behalve makkelijk lijkt me.
Rustig aan.
pi_104095851
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja ok. je hebt gelijk.

Maargoed dat getuigen verhaal vind ik nog niet zo slecht eigenlijk... Dat fraudeer je dus alles behalve makkelijk lijkt me.
Dus als een man binnen 6 maanden na conceptie z'n vriendin verlaat hoeft hij geen alimenatie te betalen en daarna wel? Begrijp ik dat zo goed?
Ja, ik generaliseer.
pi_104096024
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef Northside het volgende:

[..]

Dus als een man binnen 6 maanden na conceptie z'n vriendin verlaat hoeft hij geen alimenatie te betalen en daarna wel? Begrijp ik dat zo goed?
Als een man in een lange periode op de hoogte is geweest van de zwangerschap van zijn vriendin en hij gaat opeens na die lange periode weg van zijn vriendin dan moet hij alimentatie betalen...

Als hij kort op de hoogte is van de zwangerschap dan kan hij aankaarten dat hij dat écht niet wilt en hoeft dan geen alimentatie te betalen.
Rustig aan.
pi_104096557
Dan zou je dat binnen 3 maanden moeten doen, als abortus nog mogelijk is (= 3 maanden toch?). Dan geef je iedereen nog een kans.
Ja, ik generaliseer.
pi_104096669
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef Northside het volgende:
Dan zou je dat binnen 3 maanden moeten doen, als abortus nog mogelijk is (= 3 maanden toch?). Dan geef je iedereen nog een kans.
^O^ Lijkt mij een leuke wet...
Rustig aan.
  Moderator maandag 7 november 2011 @ 21:55:33 #171
236264 crew  capricia
pi_104097741
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Die handtekening zette hij toen hij het zonder condoom deed.

[ Bericht 7% gewijzigd door capricia op 07-11-2011 22:13:30 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_104099766
quote:
Als een man in een lange periode op de hoogte is geweest van de zwangerschap van zijn vriendin en hij gaat opeens na die lange periode weg van zijn vriendin dan moet hij alimentatie betalen...

Als hij kort op de hoogte is van de zwangerschap dan kan hij aankaarten dat hij dat écht niet wilt en hoeft dan geen alimentatie te betalen.
Het is zijn zaad? Gewoon dokken? :? Snap de discussie niet meer :+ Man dumpt kwakje, maar hoeft er geen verantwoordelijkheid voor te nemen? :+ Grow up :+

Edit: vrouwen luizen mannen er niet in, mannen laten zich er in het ergste geval inluizen :') Subtiel verschil :') Over de 5 gevallen die op een of andere manier overblijven hoef je verder toch niet na te denken? :o

[ Bericht 15% gewijzigd door VanHelsing op 07-11-2011 22:27:54 ]
pi_104100312
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:20 schreef VanHelsing het volgende:

[..]

Het is zijn zaad? Gewoon dokken? :? Snap de discussie niet meer :+ Man dumpt kwakje, maar hoeft er geen verantwoordelijkheid voor te nemen? :+ Grow up :+
Het zegt iets over die man maar kinderen krijgen op die manier moet gewoon op een of andere manier afgestraft worden... wellicht een boete geven aan die man als hij het aankaart maar hem zijn leven lang ermee achtervolgen is ook weer zoiets als hij het kind helemaal niet wilt... Lijkt meo ok niet wenselijk voor de moeder of voor het kind dat er iemand zo zwanger wordt.
Rustig aan.
pi_104100799
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het zegt iets over die man maar kinderen krijgen op die manier moet gewoon op een of andere manier afgestraft worden... wellicht een boete geven aan die man als hij het aankaart maar hem zijn leven lang ermee achtervolgen is ook weer zoiets als hij het kind helemaal niet wilt... Lijkt meo ok niet wenselijk voor de moeder of voor het kind dat er iemand zo zwanger wordt.
Part of the deal? Dat ene moment versus de rest van je leven :o Misschien uit verhouding, maar het risico is bekend :P Ik heb wel te doen met het kind dan ja :') (Deels) ongewenst :') Als een vrouw lijkt het me dat je daar in ieder geval niet bewust naar op zoek gaat :o
pi_104101225
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:20 schreef VanHelsing het volgende:
Edit: vrouwen luizen mannen er niet in, mannen laten zich er in het ergste geval inluizen :') Subtiel verschil :')
Oooh, nee, dan is het goed? :?
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')