dat gebeurt over het algemeen ook weinig, het is k*t dát het gebeurt, maar het is een uitxondering.quote:Op maandag 7 november 2011 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als mevrouw een kind wilt moet zij dat krijgen van een man die dat ook wil, lijkt me. Het overkomt je niet, je kiest ervoor. Bent onderhevig aan de keuze van de vrouw.
Is dat een reden om er niet over na te denken dan? Het gebeurt vaak genoeg dat de vader niks van de zwangerschap wilt weten. Liever dat dat nooit gebeurt. En dan moeten de mensen toch echt even beter gaan nadenken ja... En een vrouw kan dat nog na de seks, een man alleen voor de seks.quote:Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat gebeurt over het algemeen ook weinig, het is k*t dát het gebeurt, maar het is een uitxondering.
natuurlijk kun je erover nadenken, maar je kan niet alle vrouwen 'straffen' omdat er rotte eieren zijn. Vandaar mijn vraag, hoe zou je het willen zien? Vind je het wenselijk dat een man mag bepalen dat een vrouw hun kind weg laat halen of juist dat ze het 9 mnd moet dragen?quote:Op maandag 7 november 2011 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is dat een reden om er niet over na te denken dan? Het gebeurt vaak genoeg dat de vader niks van de zwangerschap wilt weten. Liever dat dat nooit gebeurt. En dan moeten de mensen toch echt even beter gaan nadenken ja... En een vrouw kan dat nog na de seks, een man alleen voor de seks.
Er is een verschil tussen de vrouw verantwoordelijk kunnen houden en niet, nee de man mag niks over de vrouw beslissen, maar de vrouw dan ook niks over de man... dus geen alimentatie die wel bedoelt is voor de baby.. dan moet de overheid maar bijspringen met een lening met lage rente percentage ofzo...quote:Op maandag 7 november 2011 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
natuurlijk kun je erover nadenken, maar je kan niet alle vrouwen 'straffen' omdat er rotte eieren zijn. Vandaar mijn vraag, hoe zou je het willen zien? Vind je het wenselijk dat een man mag bepalen dat een vrouw hun kind weg laat halen of juist dat ze het 9 mnd moet dragen?
moet een vrouw verplicht de map halen als er ook maar een mini kansje bestaat dat (een van de) anticonceptiemiddelen niet heeft gewerkt?
En wat als je gewoon écht niet verwacht had dát er een kansje was? Verplichte abortus, toch standaard de map?
Elke vrouw verplicht aan de pil vanaf haar 15e tot ze getrouwd is?
ik zou een man zelf voor de keus stellen als ik per ongeluk zwanger raakte, maar ik vind niet dat de overheid me zou hoeven helpen met dat soort noodgrepen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de vrouw verantwoordelijk kunnen houden en niet, nee de man mag niks over de vrouw beslissen, maar dan de vrouw ook niks over de man... dus geen alimentatie die wel bedoelt is voor de baby.. dan moet de overheid maar bijspringen met een lening met lage rente percentage ofzo...
Kijk dit is dan wel te voorkomen... is het te bewijzen dat de man in die 6 maanden tijd op de hoogte was? Ja ---> niet op tijd aangekaart ---> gewoon alimentatie dokken.quote:Op maandag 7 november 2011 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou een man zelf voor de keus stellen als ik per ongeluk zwanger raakte, maar ik vind niet dat de overheid me zou hoeven helpen met dat soort noodgrepen.
Ik vind het best lastig, want je hebt ook 'mannen' die eruit naaien na 6 mnd zwangerschap, die dan tóch niet willen. Ik denk dat het moeilijk te controleren kan zijn wie er echt ingeluid is en wie niet. En als het echt een ongelukje is, is het wel een ongelukken van beiden en niet een waar zij perse alleen voor zou moeten staan.
Hoe wil je dat bewijzen?quote:Op maandag 7 november 2011 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk dit is dan wel te voorkomen... is het te bewijzen dat de man in die 6 maanden tijd op de hoogte was? Ja ---> niet op tijd aangekaart ---> gewoon alimentatie dokken.
Getuigenquote:
Ik snap het niet.quote:Op maandag 7 november 2011 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Getuigen? Het is toch te bewijzen dat een vaste partner van iemand na 6 maanden tijd wel in de gaten moet hebben dat zijn vriendin zwanger is.
Ok...quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef Lienekien het volgende:
Lijkt me erg omslachtig en fraudegevoelig. Dat zal dan vaak op dure rechtszaken uitlopen.
+ Handtekening van de man dat hij achter de zwangerschap staat.quote:Op maandag 7 november 2011 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
Aanmelden bij geboorteregister zonder naam (van het kindje) voordat het kindje geboren wordt?
Ik weet het niet, vaker dan we denken misschien. Vrouwen waarbij de relatie een beetje moeizaam begint te lopen die 'opeens' zwanger zijn. Mannen die nog een paar jaar willen wachten waarvan de vrouwen 'per ongeluk' toch zwanger worden... 'Tsja, schat, dan zijn wij zeker die ene procent, hihi'. Ik ken uit mijn directe omgeving wel een paar verhalen waarbij je een wenkbrauw kan ophalen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat gebeurt over het algemeen ook weinig, het is k*t dát het gebeurt, maar het is een uitxondering.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
+ Handtekening van de man dat hij achter de zwangerschap staat.
Nouja ok. je hebt gelijk.quote:
Dus als een man binnen 6 maanden na conceptie z'n vriendin verlaat hoeft hij geen alimenatie te betalen en daarna wel? Begrijp ik dat zo goed?quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja ok. je hebt gelijk.
Maargoed dat getuigen verhaal vind ik nog niet zo slecht eigenlijk... Dat fraudeer je dus alles behalve makkelijk lijkt me.
Als een man in een lange periode op de hoogte is geweest van de zwangerschap van zijn vriendin en hij gaat opeens na die lange periode weg van zijn vriendin dan moet hij alimentatie betalen...quote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef Northside het volgende:
[..]
Dus als een man binnen 6 maanden na conceptie z'n vriendin verlaat hoeft hij geen alimenatie te betalen en daarna wel? Begrijp ik dat zo goed?
quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef Northside het volgende:
Dan zou je dat binnen 3 maanden moeten doen, als abortus nog mogelijk is (= 3 maanden toch?). Dan geef je iedereen nog een kans.
Die handtekening zette hij toen hij het zonder condoom deed.quote:Op maandag 7 november 2011 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
+ Handtekening van de man dat hij achter de zwangerschap staat.
Het is zijn zaad? Gewoon dokken?quote:Als een man in een lange periode op de hoogte is geweest van de zwangerschap van zijn vriendin en hij gaat opeens na die lange periode weg van zijn vriendin dan moet hij alimentatie betalen...
Als hij kort op de hoogte is van de zwangerschap dan kan hij aankaarten dat hij dat écht niet wilt en hoeft dan geen alimentatie te betalen.
Het zegt iets over die man maar kinderen krijgen op die manier moet gewoon op een of andere manier afgestraft worden... wellicht een boete geven aan die man als hij het aankaart maar hem zijn leven lang ermee achtervolgen is ook weer zoiets als hij het kind helemaal niet wilt... Lijkt meo ok niet wenselijk voor de moeder of voor het kind dat er iemand zo zwanger wordt.quote:Op maandag 7 november 2011 22:20 schreef VanHelsing het volgende:
[..]
Het is zijn zaad? Gewoon dokken?Snap de discussie niet meer
Man dumpt kwakje, maar hoeft er geen verantwoordelijkheid voor te nemen?
Grow up
Part of the deal? Dat ene moment versus de rest van je levenquote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zegt iets over die man maar kinderen krijgen op die manier moet gewoon op een of andere manier afgestraft worden... wellicht een boete geven aan die man als hij het aankaart maar hem zijn leven lang ermee achtervolgen is ook weer zoiets als hij het kind helemaal niet wilt... Lijkt meo ok niet wenselijk voor de moeder of voor het kind dat er iemand zo zwanger wordt.
Oooh, nee, dan is het goed?quote:Op maandag 7 november 2011 22:20 schreef VanHelsing het volgende:
Edit: vrouwen luizen mannen er niet in, mannen laten zich er in het ergste geval inluizenSubtiel verschil
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |