Om even dat magische moment te herbeleven wanneer je uit de sewers komt en je een hert ziet en besluit er achter aan te rennen, en hem proberen neer te halen met je boog zonder sneak multiplier.quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nog 4 dagen en jij gaat nu nog even Oblivion spelen.
Wow haha.quote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef tjawatdan het volgende:
Holy shit, was rustig rond aan het lopen door de bergen/bossen zie ik ineens een draak voorbij vliegen.
Ziet er vet uitGelukkig zag die me niet anders was ik dood
Ah, dat is wel vet.quote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef tjawatdan het volgende:
Holy shit, was rustig rond aan het lopen door de bergen/bossen zie ik ineens een draak voorbij vliegen.
Ziet er vet uitGelukkig zag die me niet anders was ik dood
Je hebt mij op een idee gebracht, ik ben nu ook bezig. Nog bepaalde Mods die ik MOET installen?quote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Om even dat magische moment te herbeleven wanneer je uit de sewers komt en je een hert ziet en besluit er achter aan te rennen, en hem proberen neer te halen met je boog zonder sneak multiplier.
Je wilde eerst nog langskomen om te kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef leeell het volgende:
iedereen die hem nu pirate en straks niet koopt verdient het om *insert crew-onwaardige verwensing hier*
nog steedsquote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je wilde eerst nog langskomen om te kijken
quote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef leeell het volgende:
iedereen die hem nu pirate en straks niet koopt verdient het om *insert crew-onwaardige verwensing hier*
By Sithis, what have you done? What madness has claimed you?quote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je wilde eerst nog langskomen om te kijken
Bedanktquote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef leeell het volgende:
console pirating is nog tot daar aan toequote:Op zondag 6 november 2011 23:30 schreef Zolder het volgende:
[..]
Bedanktzo nog maar even MW3 en batman spelen
Ik ben niet zo rijk broeder als ik geen gemodde xbox had speelde ik dit spel en vele andere gewoon helemaal niet.quote:Op zondag 6 november 2011 23:33 schreef leeell het volgende:
[..]
console pirating is nog tot daar aan toe
maar mensen zoals jou zorgen er wel voor dat Bethesda niet meer zo'n meesterwerk kan maken
ik ben ook niet rijk hoor, maar Bethesda verdient mijn zuur verdiende centjesquote:Op zondag 6 november 2011 23:37 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik ben niet zo rijk broeder als ik geen gemodde xbox had speelde ik dit spel en vele andere gewoon helemaal niet.
gaat hem niet worden denk ikquote:Op zondag 6 november 2011 23:43 schreef hans1988 het volgende:
Betwijfel eigenlijk wel of mijn ouwe GeForce 9600GT, skyrim wel aankan
En anders wordt het woensdag een nieuwe halen
Nee dat wordt hem zeker nietquote:
Denk het ook niet, en het is het waarschijnlijk sowieso waar om een nieuwe te halen.quote:
Pffffff, tot mijn verbazing koop ik steeds meer en meer legaal, maar moraalridders drijven mij weer terug het "piraten"bestaan in.quote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef leeell het volgende:
Oblivion speelt ie hier met gemak afquote:Op zondag 6 november 2011 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee dat wordt hem zeker nietDie kaart heb ik ook gehad (2 computers geleden zegmaar) en die had soms al last met oblivion
Try it > like it? > buy itquote:Op zondag 6 november 2011 23:49 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Pffffff, tot mijn verbazing koop ik steeds meer en meer legaal, maar moraalridders drijven mij weer terug het "piraten"bestaan in.
Zullen we deze discussie in een ander topic doen?
Goed principe, hou ik me ook aan.quote:Op zondag 6 november 2011 23:55 schreef leeell het volgende:
[..]
Try it > like it? > buy it
daar hou ik me aanvast.
Aha! Dat is dus de reden om het maar te downloadenquote:Op zondag 6 november 2011 23:37 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik ben niet zo rijk broeder als ik geen gemodde xbox had speelde ik dit spel en vele andere gewoon helemaal niet.
Nee de reden is puur egoitisch. Vind ik dat erg? Nee want op dat punt ben ik egoistisch.quote:Op zondag 6 november 2011 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha! Dat is dus de reden om het maar te downloaden
yep,quote:Op maandag 7 november 2011 00:06 schreef hans1988 het volgende:
Ok Deze week komt er een mooie HD6870 in huis, die moet het wel aankunnen neem ik aan
quote:Op zondag 6 november 2011 23:55 schreef leeell het volgende:
daar hou ik me aanvast.
Je neemt je brood ook gewoon mee als je geen geld bij je hebtquote:Op maandag 7 november 2011 00:01 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nee de reden is puur egoitisch. Vind ik dat erg? Nee want op dat punt ben ik egoistisch.
Nee want dan wordt hij opgepakt, sukkel.quote:Op maandag 7 november 2011 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je neemt je brood ook gewoon mee als je geen geld bij je hebt?
Stop right there, criminal scum!quote:Op maandag 7 november 2011 00:22 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Nee want dan wordt hij opgepakt, sukkel.
Zo zielig, maar ook mijn gedachte inderdaad.quote:
Als ik het kon kopieren welquote:Op maandag 7 november 2011 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je neemt je brood ook gewoon mee als je geen geld bij je hebt?
Hmm, dan heb ik een andere kaart in gedachten... maar die 9600GT heb ik iig ook gehadquote:Op zondag 6 november 2011 23:49 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Oblivion speelt ie hier met gemak afnooit problemen mee gehad, ook met allerlei mods die veel meer planten, bomen, dieren enzo gaven. En alles op hoogste graphics
Vaak zelfs nog met Highres-texture mods geinstalleer ook
heb hem hier ook nog staan in een kastje, oblivion ja, skyrim? dacht het nietquote:Op maandag 7 november 2011 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik een andere kaart in gedachten... maar die 9600GT heb ik iig ook gehad
Ik denk dat het begrip 'mods' nieuw voor je is.quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat doet want je kunt alleen items die niks wegen reverse pickpocketten.
Ik ook, alleen zitten er wel eens van die twijfelgevallen tussen die ik wel enigszins 'like' maar geen 4 tot 5 tientjes like.quote:Op zondag 6 november 2011 23:55 schreef leeell het volgende:
[..]
daar hou ik me aanvast.
Snurkze, ik doe vanavond mee met je nachtdienstquote:Op maandag 7 november 2011 08:21 schreef vosss het volgende:
Goedemorgen.
Zo, dalijk als mn pilsje op is naar bed, dan vanavond nog 1 nachtdienst, de dinsdag door zien te komen en dan hopen dat ik woensdag en anders donderdag kan scoren ergens en dan godveren en vloeken en miljaaren als om 00:00 die servers eruit klappen omdat iedereen tegelijk los gaat.
Haha, ik zag vanmorgen om kwart over 8 ook iemand met een biertje op straat, en die kwam niet uit de nachtdienstquote:Op maandag 7 november 2011 08:21 schreef vosss het volgende:
Goedemorgen.
Zo, dalijk als mn pilsje op is naar bed, dan vanavond nog 1 nachtdienst, de dinsdag door zien te komen en dan hopen dat ik woensdag en anders donderdag kan scoren ergens en dan godveren en vloeken en miljaaren als om 00:00 die servers eruit klappen omdat iedereen tegelijk los gaat.
Same here, sommige spellen vind ik leuk maar niet zó leuk.quote:Op maandag 7 november 2011 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, alleen zitten er wel eens van die twijfelgevallen tussen die ik wel enigszins 'like' maar geen 4 tot 5 tientjes like.
Haal je hem toch gewoon voor de consolequote:Op maandag 7 november 2011 11:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb er wel zin in, maar ik hoop dat ik dan ook mijn PC deze week binnen krijgWordt echt kiele kiele aangezien die webwinkel zegt dat t uiterlijk 1-5 leverdag heeft.
En als een webshop zegt dat t 5 leverdagen heeft, mag je er gerust van uitgaan dat 't nog een week langer duurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |