Om even dat magische moment te herbeleven wanneer je uit de sewers komt en je een hert ziet en besluit er achter aan te rennen, en hem proberen neer te halen met je boog zonder sneak multiplier.quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nog 4 dagen en jij gaat nu nog even Oblivion spelen.
Wow haha.quote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef tjawatdan het volgende:
Holy shit, was rustig rond aan het lopen door de bergen/bossen zie ik ineens een draak voorbij vliegen.
Ziet er vet uitGelukkig zag die me niet anders was ik dood
Ah, dat is wel vet.quote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef tjawatdan het volgende:
Holy shit, was rustig rond aan het lopen door de bergen/bossen zie ik ineens een draak voorbij vliegen.
Ziet er vet uitGelukkig zag die me niet anders was ik dood
Je hebt mij op een idee gebracht, ik ben nu ook bezig. Nog bepaalde Mods die ik MOET installen?quote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Om even dat magische moment te herbeleven wanneer je uit de sewers komt en je een hert ziet en besluit er achter aan te rennen, en hem proberen neer te halen met je boog zonder sneak multiplier.
Je wilde eerst nog langskomen om te kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef leeell het volgende:
iedereen die hem nu pirate en straks niet koopt verdient het om *insert crew-onwaardige verwensing hier*
nog steedsquote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je wilde eerst nog langskomen om te kijken
quote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef leeell het volgende:
iedereen die hem nu pirate en straks niet koopt verdient het om *insert crew-onwaardige verwensing hier*
By Sithis, what have you done? What madness has claimed you?quote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je wilde eerst nog langskomen om te kijken
Bedanktquote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef leeell het volgende:
console pirating is nog tot daar aan toequote:Op zondag 6 november 2011 23:30 schreef Zolder het volgende:
[..]
Bedanktzo nog maar even MW3 en batman spelen
Ik ben niet zo rijk broeder als ik geen gemodde xbox had speelde ik dit spel en vele andere gewoon helemaal niet.quote:Op zondag 6 november 2011 23:33 schreef leeell het volgende:
[..]
console pirating is nog tot daar aan toe
maar mensen zoals jou zorgen er wel voor dat Bethesda niet meer zo'n meesterwerk kan maken
ik ben ook niet rijk hoor, maar Bethesda verdient mijn zuur verdiende centjesquote:Op zondag 6 november 2011 23:37 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik ben niet zo rijk broeder als ik geen gemodde xbox had speelde ik dit spel en vele andere gewoon helemaal niet.
gaat hem niet worden denk ikquote:Op zondag 6 november 2011 23:43 schreef hans1988 het volgende:
Betwijfel eigenlijk wel of mijn ouwe GeForce 9600GT, skyrim wel aankan
En anders wordt het woensdag een nieuwe halen
Nee dat wordt hem zeker nietquote:
Denk het ook niet, en het is het waarschijnlijk sowieso waar om een nieuwe te halen.quote:
Pffffff, tot mijn verbazing koop ik steeds meer en meer legaal, maar moraalridders drijven mij weer terug het "piraten"bestaan in.quote:Op zondag 6 november 2011 23:26 schreef leeell het volgende:
Oblivion speelt ie hier met gemak afquote:Op zondag 6 november 2011 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee dat wordt hem zeker nietDie kaart heb ik ook gehad (2 computers geleden zegmaar) en die had soms al last met oblivion
Try it > like it? > buy itquote:Op zondag 6 november 2011 23:49 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Pffffff, tot mijn verbazing koop ik steeds meer en meer legaal, maar moraalridders drijven mij weer terug het "piraten"bestaan in.
Zullen we deze discussie in een ander topic doen?
Goed principe, hou ik me ook aan.quote:Op zondag 6 november 2011 23:55 schreef leeell het volgende:
[..]
Try it > like it? > buy it
daar hou ik me aanvast.
Aha! Dat is dus de reden om het maar te downloadenquote:Op zondag 6 november 2011 23:37 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik ben niet zo rijk broeder als ik geen gemodde xbox had speelde ik dit spel en vele andere gewoon helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |