Als die er komt.quote:Op zondag 6 november 2011 18:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Net zoals ik 100% zeker weet dat ik de opvolger van skyrim ga kopen, zelfs als skyrim onverhoopt toch kut blijkt te zijn
En vermoorden dan? Koppen moeten rollen, evenals geld trouwens.quote:Op zondag 6 november 2011 18:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Het enige wat ik doe in Skyrim is jatten
Hacken en cracken enzo.quote:Op zondag 6 november 2011 18:52 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kunnen mensen nu al Skyrim spelenGedownload of wa?
Ja, ik ga ik het ook downloaden als hij voor vrijdag te downloaden is. Ik heb hem toch ge-preordered dus ^^quote:
Ik ook, toen ES4 net een paar maanden uit was oid en ik hem had uitgespeeld, wachtte ik al met zoveel smart op ES5.quote:Op zondag 6 november 2011 18:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wist al 100% zeker dat ik de opvolger in de Elder Scrolls serie zou kopen nog voordat ie uberhaupt aangekondigd was.
Vind de muziek van Oblivion juist zo ontzettend sterk en sfeerverhogend werken dat ik t gewoon niet af kan zetten.quote:Op zondag 6 november 2011 18:27 schreef ems. het volgende:
Hoewel ik de muziek van oblivion/morrowind altijd heel mooi vind, betrap ik mezelf erop dat ik het na verloop van tijd toch uitzet. Niet omdat het gaat irriteren, maar omdat ik zonder muziek 'echter' vindt. Als ik door een donkere kelder sluip wil ik ook niets horen behalve de enemy en wat omgevingsgeluiden om me zoveel mogelijk in te leven.
Dat is het ook, je moet je alleen voorstellen dat ik mezelf al sneakend in een cave zie, met de kans om elk moment onthoofd te worden door een trap of skeleton warrior of weetikveel wat. Op zo'n moment zou ikzelf mijn ipod toch even uitdoen denk ik. Hoe harde beat ik ook hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 19:02 schreef qwry het volgende:
[..]
Vind de muziek van Oblivion juist zo ontzettend sterk en sfeerverhogend
Wat? Waar is dat op gebaseerd? Het is namelijk eigenlijk onherroepelijk bevestigd dat dit niet zo is.quote:Op zondag 6 november 2011 19:26 schreef Catch_me het volgende:
fail of the year, de vijanden levelen weer met je mee
Mooie misvatting heb je daar.quote:Op zondag 6 november 2011 19:26 schreef Catch_me het volgende:
Het is bevestigd door Bethesda dat dat niet zo is.quote:Op zondag 6 november 2011 19:26 schreef Catch_me het volgende:
Voornamelijk inbreken, sleutel jatten, geld jatten en dan weer snel weg zijn en zo rondjes door steden doen, op het laatst hoef ik dan niet meer te lockpicken omdat ik alle sleutels hebquote:Op zondag 6 november 2011 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
En vermoorden dan? Koppen moeten rollen, evenals geld trouwens.
Handig.quote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Voornamelijk inbreken, sleutel jatten, geld jatten en dan weer snel weg zijn en zo rondjes door steden doen, op het laatst hoef ik dan niet meer te lockpicken omdat ik alle sleutels heb
In Oblivion x7.quote:Op zondag 6 november 2011 20:07 schreef ems. het volgende:
fuck de grotere vijanden in de bergen. Sneak attack x 4 vriend.
Haha doe dit ook zo vaak. Kreeg in Oblivion allemaal problemen halverwege quests omdat ik halve steden 's nachts in hun slaap had uitgemoord.quote:Op zondag 6 november 2011 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
En vermoorden dan? Koppen moeten rollen, evenals geld trouwens.
Heel herkenbaar.quote:Op zondag 6 november 2011 20:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha doe dit ook zo vaak. Kreeg in Oblivion allemaal problemen halverwege quests omdat ik halve steden 's nachts in hun slaap had uitgemoord.
Hehe bij 1 zo'n quest moet je iets voor iemand jatten, geef je het aan hem krijg je 400 coins volgens mij, zelfde avond bij hem ingebroken en terug gejatquote:
Ja dat is een bitch. Wel een les die je maar 1 keer hoeft te nemen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:16 schreef STING het volgende:
Heb vandaag in Olbivion kennis gemaakt het met begrip 'unsafe containers'
Nu pas?quote:Op zondag 6 november 2011 20:16 schreef STING het volgende:
Die kisten waar je gear verdwijnt als je terugkomt?quote:Op zondag 6 november 2011 20:16 schreef STING het volgende:
Ja, die ja.quote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die kisten waar je gear verdwijnt als je terugkomt?
Medogenloze hoeren.quote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die kisten waar je gear verdwijnt als je terugkomt?
Welke knights? In Oblivion?quote:Op zondag 6 november 2011 21:08 schreef GeertJan88 het volgende:
kan me nog herinneren dat ik mijn spullen gewoon los bij die knights had gelegd daar boven op die berg en dat zij er later mee rond liepen. Dikke lol
The Blades.quote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef GeertJan88 het volgende:
Ja weet niet meer die lui die de koning beschermden ben naam vergeten
Niet altijd, NPC's kunnen het dan meenemen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
Maar als je iets los neerlegde, dus niet in een kist of zo, in Oblivion, werd er toch niks mee gedaan en was het toch gewoon veilig?
Niks mis met de consoleversie toch? Je levert alleen grafisch wat in, en de controls moeten je liggen.quote:Op zondag 6 november 2011 19:02 schreef qwry het volgende:
[..]
Vind de muziek van Oblivion juist zo ontzettend sterk en sfeerverhogend werken dat ik t gewoon niet af kan zetten.
Als ik niet zo'n verouderde bak zou hebben gehad, had ik 'm ook fijn op de PC gespeeld. Nu ben ik aangewezen op de PS3 versie
Alleen eten toch?quote:Op zondag 6 november 2011 21:19 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Niet altijd, NPC's kunnen het dan meenemen.
Nee. Gear ook gewoon oppakken en gebruiken. Wordt zelfs geforceerd als ze in een gevecht raken maar kan ook zomaar gebeuren als ze daar zin in hebben.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:42 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Nee. Gear ook gewoon oppakken en gebruiken. Wordt zelfs geforceerd als ze in een gevecht raken maar kan ook zomaar gebeuren als ze daar zin in hebben.
Ik denk niet dat je dat doet want je kunt alleen items die niks wegen reverse pickpocketten.quote:Op zondag 6 november 2011 22:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik reverse pickpocket vaak een beter wapen bij mensjes die levend moeten blijven. Gaan ze dood, kan ik het altijd nog terugpakken.
Nog 4 dagen en jij gaat nu nog even Oblivion spelenquote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Vandaag maar weer eens Oblivion geïnstalleerd, ter voorbereiding zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |