Geen zin om me omhoog te neuken, sorry.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat zijn posities waar je meestal alleen komt door intern te groeien. Of je moet mensen op de juiste posities kennen.
Dan zal dat wel zo zijn hequote:Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
Mijn beste vriendinnetje zegt net dat ik eruit zie als een stout schoolmeisje
Owquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
Je neemt zijn opmerking serieus wou je zeggen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef Barbusse het volgende:
Geen zin om me omhoog te neuken, sorry.
Muzikaal gezien of zou je stiekem wel met haar willen scharen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
Air, ik heb een beetje een zwak voor haar
Sowieso...Peu serieus nemenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je neemt zijn opmerking serieus wou je zeggen?
Sorry, het is haar stemmetje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Muzikaal gezien of zou je stiekem wel met haar willen scharen?
Wat een stem heeft zij toch.quote:
Wie weet wat ze met dat stemmetje doet als je tussen haar benen aan de slag gaat.quote:
Ik heb al moeite mezelf serieus te nemen, zo lenig ben ik niet eensquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je neemt zijn opmerking serieus wou je zeggen?
absurd mooi iddquote:
Je weet het niet he...quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet wat ze met dat stemmetje doet als je tussen haar benen aan de slag gaat.
Je hebt de 4 Steve binnen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
Nieuwe foon binnen. Aangezien die lijkt op zijn voorganger hou ik hem in het doosje. Daar staat het wel groot op.
En het is heel hip om het hele doosje te pakken, die te openen en dan opnemen.
Ik overleef het wel denk ik.quote:
Ik ms niet!quote:
Dat vraagt om visuele ondersteuningquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
Dan staat er vast wel weer een andere missb op...quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vraagt om visuele ondersteuning
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan staat er vast wel weer een andere missb op...
NU heb ik een MI, maar ik weet niet of jij die zo leuk vindquote:
Like I care.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
NU heb ik een MI, maar ik weet niet of jij die zo leuk vind
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
Nieuwe foon binnen. Aangezien die lijkt op zijn voorganger hou ik hem in het doosje. Daar staat het wel groot op.
En het is heel hip om het hele doosje te pakken, die te openen en dan opnemen.
Missb in schoolmeisjeskleding die Peu in elkaar rost met een brandblusapparaat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
NU heb ik een MI, maar ik weet niet of jij die zo leuk vind
En bijl om zijn kop te klievenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Missb in schoolmeisjeskleding die Peu in elkaar rost met een brandblusapparaat.
Maak me gek!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het nu voor mequote:Op zaterdag 5 november 2011 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En? Word je er opgewonden van?quote:
En als je missb wegdenkt?quote:
Op zaterdag? Arme jij.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
Kunnen mensen even leuk doen.
Ik moet werken
Tell me about it.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:51 schreef Barbusse het volgende:
Dit gaat een heeeeel lange dag worden
Hahaha!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
Kunnen mensen even leuk doen.
Ik moet werken
I know, maar goed kan ik van de week weer even rustig een dagje gezellig de stad in gaan lunchen om te compenseren.quote:
Dat kan nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:57 schreef MNR het volgende:
Niet mopperen mannen, ga iets doen wat je leuk vindt
Ik geloof niet dat mijn college's het leuk vinden als ik ze een facial geefquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:57 schreef MNR het volgende:
Hahaha.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn college's het leuk vinden als ik ze een facial geef
Kom jij even langs dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha.
Nou, ik zou het wel kunnen waarderen. Vreemde collega's heb je maar
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn college's het leuk vinden als ik ze een facial geef
Kijk dat soort personeel zoek ik nouquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha.
Nou, ik zou het wel kunnen waarderen. Vreemde collega's heb je maar
Ik wilde je net een leuk verhaal vertellen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens naar mijn vriendinnetjeFijn weekend
Have funquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens naar mijn vriendinnetjeFijn weekend
Je mag wel blijven slapen hoor. En je nichtje ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:01 schreef MNR het volgende:
Even? SChat, ik woon in Brabant en over een klein uurtje komt mijn nichtje. Gaat hem dus niet worden
Ow, en Royco, haal een practical joke uit met een collega. Altijd leuk om te doen. Come on! Cheer up!
Ik sta helemaal alleen vandaagquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:01 schreef MNR het volgende:
Even? SChat, ik woon in Brabant en over een klein uurtje komt mijn nichtje. Gaat hem dus niet worden
Ow, en Royco, haal een practical joke uit met een collega. Altijd leuk om te doen. Come on! Cheer up!
Nou, snel dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wilde je net een leuk verhaal vertellen.
Hahaha! Altijd al mannen dat zeggen.....quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag wel blijven slapen hoor. En je nichtje ook.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:57 schreef MNR het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Altijd al mannen dat zeggen.....
Ik ga lekker de stereo ff op 10 zetten, beetje boel aan de kant brengen en dan werp ik eens een blik op jullie "toetjes"Vermaak je!
Had ik maar een toetjequote:Op zaterdag 5 november 2011 13:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga lekker de stereo ff op 10 zetten, beetje boel aan de kant brengen en dan werp ik eens een blik op jullie "toetjes"Vermaak je!
quote:
Nee, hup aan de salade chubbyquote:
Ja jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, hup aan de salade chubby
Blik op watte?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Have funquote:
Arme Godt, moet hij zich weer in slaap fappen/huilen komende nachtquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:12 schreef MNR het volgende:
Oh en Godt (in het kader van duidelijke taal), al zou ik jouw kant op komen (wat al totaal niet in me opkomt) dan zou je gegarandeerd alleen slapen vannacht.
Volgens mij valt dat reuze meequote:Op zaterdag 5 november 2011 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme Godt, moet hij zich weer in slaap fappen/huilen komende nacht
Jamaar ik hoop op drama-posts. En bij gebrek daaraan plaats ik ze zelf maarquote:
Het spijt me dat ik dit zeg, maar dat vind ik best een domme conclusie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij gaat hem lekker verwennen vanavond?
Waarom sorry dat je het zegt?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik dit zeg, maar dat vind ik best een domme conclusie.
Klinkt als te mooi om waar te zijn. Neuken, eindigend met een facial en de dame gaat daarna lekker naar huis. Heb je alle ruimte in bed en hoef je ook niet voor ontbijt te zorgen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:12 schreef MNR het volgende:
Oh en Godt (in het kader van duidelijke taal), al zou ik jouw kant op komen (wat al totaal niet in me opkomt) dan zou je gegarandeerd alleen slapen vannacht.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom sorry dat je het zegt?
Iedereen heeft Spezza nu wel verteld dat hij vrij dom is hoor. Dat weet hij wel.
Nog wat leuks gekocht voor de PS?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als te mooi om waar te zijn. Neuken, eindigend met een facial en de dame gaat daarna lekker naar huis. Heb je alle ruimte in bed en hoef je ook niet voor ontbijt te zorgen.
Ik wacht op Skyrim, komt aankomende vrijdag uit.quote:
Ik heb echt veel te weinig tijd om al die topspellen te spelenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht op Skyrim, komt aankomende vrijdag uit.
Andere prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb echt veel te weinig tijd om al die topspellen te spelen
Is dat die japanse? Die zag er wel tof uit ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is de nieuwe Elder Scrolls.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat die japanse? Die zag er wel tof uit ja.
Maar geen tijd en misschien te saai voor mij
Ni no Kuni bedoel je? Die komt volgend jaar pas uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
Is dat die japanse? Die zag er wel tof uit ja.
Maar geen tijd en misschien te saai voor mij
Oh nee ik bedoelde dezequote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je Batman al verkocht?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
Ik roep al een jaar uncharted is een must have op de dag zelf en nu heb ik hem nog niet eens.![]()
Geen tijd. Andere games nauwelijks uit.
Nu bijna weer MW3
Dus misschien maar MW3 kopen dinsdag en dan later....
Uncharted
AC
Saints row
en ik vergeet er eentje.....
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. RPG blijft toch mijn favoriete genre en ik kan de tekenstijl van Ghibli erg waarderen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:42 schreef Godtje het volgende:
Oh nee ik bedoelde deze
Daar zitten er een hoop ook op te wachten
Me too...quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt veel te weinig tijd om al die topspellen te spelen
Ja, hier op FOK!quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je Batman al verkocht?
[..]
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. RPG blijft toch mijn favoriete genre en ik kan de tekenstijl van Ghibli erg waarderen.
Snel gedaan. Heb je 'm nog wel uitgespeeld of dat ook niet meer?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:51 schreef Godtje het volgende:
Ja, hier op FOK!
Vanmiddag/vanavond verzenden als de betaling binnen is.
Oh ja zeker, Alle side missions ook. Het is ook geen slecht spel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel gedaan. Heb je 'm nog wel uitgespeeld of dat ook niet meer?
Exact de reden waarom ik hem nog niet heb gekocht. Eerst flink wat uur in Skyrim stoppen en als ik die heb uitgespeeld ga ik voor Batman. Wellicht dat 'ie tegen die tijd wat goedkoper is ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:
Oh ja zeker, Alle side missions ook. Het is ook geen slecht spel.
Het ziet er mooit uit en speelt aardig weg.
Alleen deel 1 was voor mij een dikke 9 en dit een 7,5
Voor 30 euro koop je denk ik dus best wat leuks.
Ik had hem ook niet moeten kopen en voor uncharted moeten gaan want nu had ik zo een gehaast gevoel. Te weinig tijd.
Volwassen kerels die zich druk maken om spelletjesquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ik hem nog niet heb gekocht. Eerst flink wat uur in Skyrim stoppen en als ik die heb uitgespeeld ga ik voor Batman. Wellicht dat 'ie tegen die tijd wat goedkoper is ook.
Zo blijven we jongquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volwassen kerels die zich druk maken om spelletjes
Strategisch inkopen noem ik dat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:03 schreef Godtje het volgende:
Volwassen kerels die zich druk maken om spelletjes
Ja, aan de ene kant kriebelt het alleen om veel te kopen maar ik vind het ook weer zonde.quote:
vieze spelletjes?quote:
Geweldige seriequote:Op zaterdag 5 november 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
En de volgende must have
Verhaaltrailer MGS; Peace Walker HD
Bijna uitgewacht danquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:57 schreef Barbusse het volgende:
Klein kind dat ik ben, wacht ik op MW3
Dat hangt ervan af, tenminste, als ik het geduld op kan brengen.quote:
Dinsdag komt die uit. Langer hoef je niet te wachtenquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af, tenminste, als ik het geduld op kan brengen.
Klopt. Maar mijn meisje wil het geven als cadeautje met kerst. Overhandigen terwijl ze sexy lingerie aan heeft, en dan zien wat belangrijker is: zij, of virtuele terroristjes doodschietenquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dinsdag komt die uit. Langer hoef je niet te wachten
Dat duurt te langquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt. Maar mijn meisje wil het geven als cadeautje met kerst. Overhandigen terwijl ze sexy lingerie aan heeft, en dan zien wat belangrijker is: zij, of virtuele terroristjes doodschieten
Games zijn een kut cadeau.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt. Maar mijn meisje wil het geven als cadeautje met kerst. Overhandigen terwijl ze sexy lingerie aan heeft, en dan zien wat belangrijker is: zij, of virtuele terroristjes doodschieten
quote:
Eens en eens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Games zijn een kut cadeau.
Maar dat kan aan mij liggen.
Je hebt echt een topvriendin als ze je vervolgens laat gamen en je tijdens het gamen gaat pijpen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:08 schreef Barbusse het volgende:
Al gedaan, maar ze zegt dat ze graag mij die ene keuze ziet makenquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus zeggen dat je iets anders wil hebben voor kerst.
Opgelost
Dat doet ze wel met films kijken die ze niks aan vindquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt echt een topvriendin als ze je vervolgens laat gamen en je tijdens het gamen gaat pijpen.
Pak de handboeien uit de kast, keten haar vast aan het bed en ga vervolgens gamen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:13 schreef Barbusse het volgende:
Al gedaan, maar ze zegt dat ze graag mij die ene keuze ziet maken
Koopt ze maar een ander spelquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dudequote:Op zaterdag 5 november 2011 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak de handboeien uit de kast, keten haar vast aan het bed en ga vervolgens gamen.
Dan zou ik gewoon gaan gamen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is zelf al cadeau genoeg in sexy lingerie. Daar hoeft ze verder niks anders bij te overhandigenquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Koopt ze maar een ander spel
een man nog bijna 2 maanden laten wachten
Niet zo serieus nemen graagquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon gaan gamen.
Het is toch een soort van chantage, en daar hou ik niet van
Die ene keuze? Van dat spel?quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup. Vrouwen....quote:
Nou ja ik vind het zelfs voor vrouwen een vreemde gedachte gang.quote:
Ach, dat het 2 maanden oud is boeit niet, het is meer het wachten. Daarnaast wil ik het spel dus wel hebben. En niet leuk om te geven ligt bij de smaak van de gever natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het zelfs voor vrouwen een vreemde gedachte gang.
Om iets te willen geven wat 2 maanden oud is, niet leuk om te geven en da man niet wil hebben
Ja hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:26 schreef Barbusse het volgende:
Ja, hebben jullie veul drank bij jullie voor arme Barbusse?
Ik heb weer goed ingeslagen ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:26 schreef Barbusse het volgende:
Ja, hebben jullie veul drank bij jullie voor arme Barbusse?
Ik háát sommige collega´s, stelletje kutamateursquote:
Does delen dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb weer goed ingeslagen ja.
Je mag de Kapittel Pater wel hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik háát sommige collega´s, stelletje kutamateurs
[..]
Does delen dan?![]()
[ afbeelding ]
wel eerst de fles leegdrinken voordat je ermee gaat slaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik háát sommige collega´s, stelletje kutamateurs
[..]
Does delen dan?![]()
[ afbeelding ]
Dank u!quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je mag de Kapittel Pater wel hebben
[ afbeelding ]
Dat spreekt voor zich natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel eerst de fles leegdrinken voordat je ermee gaat slaan
Ja dat weet ik ook niet. Dus ik heb vandaag maar even de Kapittel Pater, Tripel, Dubbel en Blond meegenomen om dat te ontdekken. Maar ik vermoed dat het eigenlijk best wel standaard abdijbiertjes zijn. Ook nog een apart bokbiertje uit Veenhuizen meegenomen en nog een grote fles die ik vanavond maar ga aanvallen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank u!Ik ken deze niet, issie lekker?
[..]
Dat spreekt voor zich natuurlijk.
Ik ben nu wel even toe aan een massive amount of liver-killerquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet. Dus ik heb vandaag maar even de Kapittel Pater, Tripel, Dubbel en Blond meegenomen om dat te ontdekken. Maar ik vermoed dat het eigenlijk best wel standaard abdijbiertjes zijn. Ook nog een apart bokbiertje uit Veenhuizen meegenomen en nog een grote fles die ik vanavond maar ga aanvallen.
Maandag had ik een o.a. een De Molen Rasputin Bruichladdich BA gescoord
Ja en? Jij verdient genoeg omdat te kunnen betalenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:21 schreef PeuRac het volgende:
Een Dodge Challenger huren (of een Corvette) kost 200 euro voor 1 dag in de USA
Het gaat om de verhouding, ik kan een huge SUV huren voor 100 euro incl alles. Ik vind 200 veel te veel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Jij verdient genoeg omdat te kunnen betalen
dan huur je een SUV, opgelost, slotjequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat om de verhouding, ik kan een huge SUV huren voor 100 euro incl alles. Ik vind 200 veel te veel.
Met een SUV is het niet leuk om deze (legendarische) scene na te rijdenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan huur je een SUV, opgelost, slotje
Ik vind ook weleens wat te veelquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat om de verhouding, ik kan een huge SUV huren voor 100 euro incl alles. Ik vind 200 veel te veel.
http://www.drive-usa.de/r(...)11&at=12:00&bt=12:00quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:21 schreef PeuRac het volgende:
Een Dodge Challenger huren (of een Corvette) kost 200 euro voor 1 dag in de USA
The Charger lost, rent another carquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een SUV is het niet leuk om deze (legendarische) scene na te rijden
Hoiquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:46 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk wil geen man die zich laat afpakken![]()
Hoiquote:
Ik heb ook geen man hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef -Engel- het volgende:
ik heb gewoon geen man..... problem solved
Thanks, die sla ik op, al wil ik em maar 1 dag. We hebben auto's daar, maar dat zijn suv's. Ik wil 1 dag rond crossen in een Mustangquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://www.drive-usa.de/r(...)11&at=12:00&bt=12:00
321 eurootjes per week voor een Ford Mustang cabrio
Hoezo laten afpakken?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:46 schreef Moonwalk het volgende:
Kunnen we nu ophouden met dat ge-Jolene-gemekker?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:46 schreef Moonwalk het volgende:
watquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kunnen we nu ophouden met dat ge-Jolene-gemekker?
Weetikveel ik spring gewoon een beetje in op een TT waar ik niks van gevolgd hebquote:
hey Engelquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef -Engel- het volgende:
ik heb gewoon geen man..... problem solved
Och, ik had het meest simpele voorbeeld genomen. Een auto voor een dag huren zal geen probleem zijn lijkt mequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, die sla ik op, al wil ik em maar 1 dag. We hebben auto's daar, maar dat zijn suv's. Ik wil 1 dag rond crossen in een Mustang
quote:
Dat dus. Daar is die TT op gebaseerdquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Weetikveel ik spring gewoon een beetje in op een TT waar ik niks van gevolgd heb
TT's zijn er omdat er eentje moet staan, niet om wat mee te doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Weetikveel ik spring gewoon een beetje in op een TT waar ik niks van gevolgd heb
Ja gelukkig welquote:
Sowieso, "[Singles] Smeken om hun mannen niet af te pakken" is een beetje een contradictie in terminus he?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TT's zijn er omdat er eentje moet staan, niet om wat mee te doenze reflecteren meer waar het vorige topic om ging meestal
Hoeveel mannen van jou zijn er al afgepakt?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso, "[Singles] Smeken om hun mannen niet af te pakken" is een beetje een contradictie in terminus he?
Ja maar....Jolenequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kunnen we nu ophouden met dat ge-Jolene-gemekker?
Oh leuk en wat voert mams uit?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja morgen naar mams haar uitvoering
Ik heb geen mannen, geen eentje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel mannen van jou zijn er al afgepakt?
Allemaal afgepaktquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen mannen, geen eentje.
Het gaat nu al 6 topics door, c´mon, er zijn huwelijken die sneller over zijnquote:
Nooit gehad zelfsquote:
Iemand die mannen dreigt af te pakken, de vuige slet.quote:
Als zij een man afpakt wil ik die dames wel troosten waar dan man van afgepakt isquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iemand die mannen dreigt af te pakken, de vuige slet.
Bahquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iemand die mannen dreigt af te pakken, de vuige slet.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij een man afpakt wil ik die dames wel troosten waar dan man van afgepakt is
Jij bent de rebound dude?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij een man afpakt wil ik die dames wel troosten waar dan man van afgepakt is
Jaquote:
MI van tijn in een superheldenpak met een grote R op zijn borstquote:
hahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
MI van tijn in een superheldenpak met een grote R op zijn borst
TATARATARATAAAA!!! Is het een vogel? Nee! Is het een vliegtuig? Nee! Het is rebound dude, op weg naar weer een gerechtigde rebound-fuck!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
MI van tijn in een superheldenpak met een grote R op zijn borst
ik ook.... ik ga maar beginnen met een biertjequote:Op zaterdag 5 november 2011 19:18 schreef Barbusse het volgende:
Oh kut, nu heb ik nog meer drank nodig
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ook.... ik ga maar beginnen met een biertje
om te voorkomen dat er water in je neus komt?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:18 schreef -Engel- het volgende:
blegh.... blegh blegh waarom zit mijn neus dicht als ik in bad ben geweest?
Waar kan ik tekenenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TATARATARATAAAA!!! Is het een vogel? Nee! Is het een vliegtuig? Nee! Het is rebound dude, op weg naar weer een gerechtigde rebound-fuck!
gaat nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
En wat je neus betreft; neem wat bloody mary´s, met veul tabasco
op een stuk papier...met een potlood, of een pen.quote:
't is snot joh...quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
om te voorkomen dat er water in je neus komt?
Vodkaquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gaat niet
ik heb geen tomaten(sap), tobasco of bleekselderij, weet niet meer wat er voor drank in zit...
De supermarkt vlak bij is vast nog wel openquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja.... heb ik ook niet
Dan maar bier
Scherpquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op een stuk papier...met een potlood, of een pen.
ik heb mijn nachtgoed al aanquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De supermarkt vlak bij is vast nog wel open
Dan krijg je vast kortingquote:
haha ligt eraan waar ze in slaapt natuurlijkquote:
gokje...in bedquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha ligt eraan waar ze in slaapt natuurlijk
Hoeveel open deuren heb jij in je huis?quote:
ik trap me rotquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoeveel open deuren heb jij in je huis?
En dat terwijl het niet eens nodig is, omdat.....ZE ALLEMAAL AL OPEN STAAN!!! *badum-ptisjss*quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat terwijl het niet eens nodig is, omdat.....ZE ALLEMAAL AL OPEN STAAN!!! *badum-ptisjss*
Dat hoor ik vakerquote:
Lief? Dit beest? Als huisdier?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:02 schreef -Engel- het volgende:
oe ik wil een lynx
zo lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
quote:
oe een evil kijkende kat.... aaa koetsiekoetsiekoe....quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lief? Dit beest? Als huisdier?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
* Lynxje bijt als dank één van -Engel- d´r tetters af....quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe een evil kijkende kat.... aaa koetsiekoetsiekoe....
* -Engel- gooit een stuk vlees richting lynxje
De zaterdagavondliefde is inmiddels weer begonnen.quote:
Dat is dan ook erg lekker vleeschquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Lynxje bijt als dank één van -Engel- d´r tetters af....![]()
![]()
geen zaterdagavondliefde hierquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zaterdagavondliefde is inmiddels weer begonnen.
maar Haat is zo'n rot gevoelquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen zaterdagavondliefde hier
haat is een veel makkelijkere emotie
Ik denk dat je dat nog vies tegen zal vallen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is dan ook erg lekker vleeschGeef die lynx eens ongelijk.... maar ik denk dat ik die kat wel aan kan
Awkoetsjiekoetsjiekoetsjiequote:
echt...quote:
Vooral een volwassen dier zal lastig worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat nog vies tegen zal vallen.De kat aan kunnen dan he, niet de smaak van je tetters
Wazzup?quote:
te oud voor je?quote:
quote:
quote:
Met Cuelous op de douchequote:
Rwarrrrrquote:
loop je wel het risico dat ze je daar vastbind en vervolgens de thermokraan op standje ijsblokjes zetquote:
quote:
dat heb ik van jouquote:
Alleen als jij in de buurt bentquote:
okayquote:
welke krant is dat?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:14 schreef Moonwalk het volgende:
moah stappen of niet stappen is wat hier op de voorpagina staat
straks komt een vriendin, wijntje drinken en dan de stad inquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
okay
nog wilde plannen heute abend?
daar zal het vast op neer komen...mik er nog 2 glazen whisky inquote:
de "watgaanwevanavonddoen"quote:
Daar staat bij mij een verjaardag op, met veel ex-collega's. Daarna misschien nog ff de club in.quote:
aha...is er ook een iPad app van?quote:
Cue, ik heb een leuke oefening!! Tip to reduce fat: "first turn your head to the right en then turn it to the left. Repeat the excercise every time you are offered something to eat".quote:
LOLquote:Op zondag 6 november 2011 09:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Cue, ik heb een leuke oefening!! Tip to reduce fat: "first turn your head to the right en then turn it to the left. Repeat the excercise every time you are offered something to eat".
quote:Op zondag 6 november 2011 09:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Cue, ik heb een leuke oefening!! Tip to reduce fat: "first turn your head to the right en then turn it to the left. Repeat the excercise every time you are offered something to eat".
WHUT? NAAR!!! Sterkte!!quote:Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef 401k het volgende:
Voedselvergiftiging en alcohol. Maat die je poten onder kotst. Fiets waar een auto over heeft gereden. En een chick die stomme grapjes over 'ik ben zwanger' begint te maken.
Samengevat: kutavond.
Goed.quote:
Ik heb me gisteren gedragenquote:
Jaah.. ga nu mn melk opschuimenquote:Op zondag 6 november 2011 11:16 schreef Royco1 het volgende:
Ff wakker worden met een lekkere kop koffie
I aim to pleasequote:
Iemand heeft z'n werk niet gedaan vannacht?quote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Neeheeej ik ben geil, ik wil geen koekjes
Sjah wat kan ik zeggen?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Zoiets jaquote:Op zondag 6 november 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand heeft z'n werk niet gedaan vannacht?
Ja daar kan ik op dit moment niks aan doen hequote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Neeheeej ik ben geil, ik wil geen koekjes
Niemand niet denk ik.. beetje ontembaar..quote:Op zondag 6 november 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar kan ik op dit moment niks aan doen he
Is dat een uitdaging?quote:Op zondag 6 november 2011 11:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Niemand niet denk ik.. beetje ontembaar..
Ik ben een vrouw die nee zegt als ze nee bedoelt, en ja zegt wanneer ze ja wil zeggenquote:Op zondag 6 november 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja toch?
is dat zo ja?quote:Op zondag 6 november 2011 11:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw die nee zegt als ze nee bedoelt, en ja zegt wanneer ze ja wil zeggen
Haha, toch praat je als je niet wilt pratenquote:
Hahahaha ja, maar dat was boze eva humorquote:Op zondag 6 november 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, toch praat je als je niet wilt praten
Ik mis hetquote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha ja, maar dat was boze eva humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |