Geen zin om me omhoog te neuken, sorry.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat zijn posities waar je meestal alleen komt door intern te groeien. Of je moet mensen op de juiste posities kennen.
Dan zal dat wel zo zijn hequote:Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
Mijn beste vriendinnetje zegt net dat ik eruit zie als een stout schoolmeisje
Owquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
Je neemt zijn opmerking serieus wou je zeggen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef Barbusse het volgende:
Geen zin om me omhoog te neuken, sorry.
Muzikaal gezien of zou je stiekem wel met haar willen scharen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
Air, ik heb een beetje een zwak voor haar
Sowieso...Peu serieus nemenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je neemt zijn opmerking serieus wou je zeggen?
Sorry, het is haar stemmetje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Muzikaal gezien of zou je stiekem wel met haar willen scharen?
Wat een stem heeft zij toch.quote:
Wie weet wat ze met dat stemmetje doet als je tussen haar benen aan de slag gaat.quote:
Ik heb al moeite mezelf serieus te nemen, zo lenig ben ik niet eensquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je neemt zijn opmerking serieus wou je zeggen?
absurd mooi iddquote:
Je weet het niet he...quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet wat ze met dat stemmetje doet als je tussen haar benen aan de slag gaat.
Je hebt de 4 Steve binnen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
Nieuwe foon binnen. Aangezien die lijkt op zijn voorganger hou ik hem in het doosje. Daar staat het wel groot op.
En het is heel hip om het hele doosje te pakken, die te openen en dan opnemen.
Ik overleef het wel denk ik.quote:
Ik ms niet!quote:
Dat vraagt om visuele ondersteuningquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |