Geen zin om me omhoog te neuken, sorry.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat zijn posities waar je meestal alleen komt door intern te groeien. Of je moet mensen op de juiste posities kennen.
Dan zal dat wel zo zijn hequote:Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
Mijn beste vriendinnetje zegt net dat ik eruit zie als een stout schoolmeisje
Owquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
Je neemt zijn opmerking serieus wou je zeggen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef Barbusse het volgende:
Geen zin om me omhoog te neuken, sorry.
Muzikaal gezien of zou je stiekem wel met haar willen scharen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
Air, ik heb een beetje een zwak voor haar
Sowieso...Peu serieus nemenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je neemt zijn opmerking serieus wou je zeggen?
Sorry, het is haar stemmetje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Muzikaal gezien of zou je stiekem wel met haar willen scharen?
Wat een stem heeft zij toch.quote:
Wie weet wat ze met dat stemmetje doet als je tussen haar benen aan de slag gaat.quote:
Ik heb al moeite mezelf serieus te nemen, zo lenig ben ik niet eensquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je neemt zijn opmerking serieus wou je zeggen?
absurd mooi iddquote:
Je weet het niet he...quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet wat ze met dat stemmetje doet als je tussen haar benen aan de slag gaat.
Je hebt de 4 Steve binnen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
Nieuwe foon binnen. Aangezien die lijkt op zijn voorganger hou ik hem in het doosje. Daar staat het wel groot op.
En het is heel hip om het hele doosje te pakken, die te openen en dan opnemen.
Ik overleef het wel denk ik.quote:
Ik ms niet!quote:
Dat vraagt om visuele ondersteuningquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
Dan staat er vast wel weer een andere missb op...quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vraagt om visuele ondersteuning
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan staat er vast wel weer een andere missb op...
NU heb ik een MI, maar ik weet niet of jij die zo leuk vindquote:
Like I care.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
NU heb ik een MI, maar ik weet niet of jij die zo leuk vind
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
Nieuwe foon binnen. Aangezien die lijkt op zijn voorganger hou ik hem in het doosje. Daar staat het wel groot op.
En het is heel hip om het hele doosje te pakken, die te openen en dan opnemen.
Missb in schoolmeisjeskleding die Peu in elkaar rost met een brandblusapparaat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
NU heb ik een MI, maar ik weet niet of jij die zo leuk vind
En bijl om zijn kop te klievenquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Missb in schoolmeisjeskleding die Peu in elkaar rost met een brandblusapparaat.
Maak me gek!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het nu voor mequote:Op zaterdag 5 november 2011 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En? Word je er opgewonden van?quote:
En als je missb wegdenkt?quote:
Op zaterdag? Arme jij.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
Kunnen mensen even leuk doen.
Ik moet werken
Tell me about it.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:51 schreef Barbusse het volgende:
Dit gaat een heeeeel lange dag worden
Hahaha!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
Kunnen mensen even leuk doen.
Ik moet werken
I know, maar goed kan ik van de week weer even rustig een dagje gezellig de stad in gaan lunchen om te compenseren.quote:
Dat kan nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:57 schreef MNR het volgende:
Niet mopperen mannen, ga iets doen wat je leuk vindt
Ik geloof niet dat mijn college's het leuk vinden als ik ze een facial geefquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:57 schreef MNR het volgende:
Hahaha.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn college's het leuk vinden als ik ze een facial geef
Kom jij even langs dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha.
Nou, ik zou het wel kunnen waarderen. Vreemde collega's heb je maar
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn college's het leuk vinden als ik ze een facial geef
Kijk dat soort personeel zoek ik nouquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha.
Nou, ik zou het wel kunnen waarderen. Vreemde collega's heb je maar
Ik wilde je net een leuk verhaal vertellen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens naar mijn vriendinnetjeFijn weekend
Have funquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens naar mijn vriendinnetjeFijn weekend
Je mag wel blijven slapen hoor. En je nichtje ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:01 schreef MNR het volgende:
Even? SChat, ik woon in Brabant en over een klein uurtje komt mijn nichtje. Gaat hem dus niet worden
Ow, en Royco, haal een practical joke uit met een collega. Altijd leuk om te doen. Come on! Cheer up!
Ik sta helemaal alleen vandaagquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:01 schreef MNR het volgende:
Even? SChat, ik woon in Brabant en over een klein uurtje komt mijn nichtje. Gaat hem dus niet worden
Ow, en Royco, haal een practical joke uit met een collega. Altijd leuk om te doen. Come on! Cheer up!
Nou, snel dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wilde je net een leuk verhaal vertellen.
Hahaha! Altijd al mannen dat zeggen.....quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag wel blijven slapen hoor. En je nichtje ook.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:57 schreef MNR het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Altijd al mannen dat zeggen.....
Ik ga lekker de stereo ff op 10 zetten, beetje boel aan de kant brengen en dan werp ik eens een blik op jullie "toetjes"Vermaak je!
Had ik maar een toetjequote:Op zaterdag 5 november 2011 13:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga lekker de stereo ff op 10 zetten, beetje boel aan de kant brengen en dan werp ik eens een blik op jullie "toetjes"Vermaak je!
quote:
Nee, hup aan de salade chubbyquote:
Ja jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, hup aan de salade chubby
Blik op watte?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Have funquote:
Arme Godt, moet hij zich weer in slaap fappen/huilen komende nachtquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:12 schreef MNR het volgende:
Oh en Godt (in het kader van duidelijke taal), al zou ik jouw kant op komen (wat al totaal niet in me opkomt) dan zou je gegarandeerd alleen slapen vannacht.
Volgens mij valt dat reuze meequote:Op zaterdag 5 november 2011 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme Godt, moet hij zich weer in slaap fappen/huilen komende nacht
Jamaar ik hoop op drama-posts. En bij gebrek daaraan plaats ik ze zelf maarquote:
Het spijt me dat ik dit zeg, maar dat vind ik best een domme conclusie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij gaat hem lekker verwennen vanavond?
Waarom sorry dat je het zegt?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik dit zeg, maar dat vind ik best een domme conclusie.
Klinkt als te mooi om waar te zijn. Neuken, eindigend met een facial en de dame gaat daarna lekker naar huis. Heb je alle ruimte in bed en hoef je ook niet voor ontbijt te zorgen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:12 schreef MNR het volgende:
Oh en Godt (in het kader van duidelijke taal), al zou ik jouw kant op komen (wat al totaal niet in me opkomt) dan zou je gegarandeerd alleen slapen vannacht.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom sorry dat je het zegt?
Iedereen heeft Spezza nu wel verteld dat hij vrij dom is hoor. Dat weet hij wel.
Nog wat leuks gekocht voor de PS?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als te mooi om waar te zijn. Neuken, eindigend met een facial en de dame gaat daarna lekker naar huis. Heb je alle ruimte in bed en hoef je ook niet voor ontbijt te zorgen.
Ik wacht op Skyrim, komt aankomende vrijdag uit.quote:
Ik heb echt veel te weinig tijd om al die topspellen te spelenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht op Skyrim, komt aankomende vrijdag uit.
Andere prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb echt veel te weinig tijd om al die topspellen te spelen
Is dat die japanse? Die zag er wel tof uit ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is de nieuwe Elder Scrolls.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat die japanse? Die zag er wel tof uit ja.
Maar geen tijd en misschien te saai voor mij
Ni no Kuni bedoel je? Die komt volgend jaar pas uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
Is dat die japanse? Die zag er wel tof uit ja.
Maar geen tijd en misschien te saai voor mij
Oh nee ik bedoelde dezequote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je Batman al verkocht?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
Ik roep al een jaar uncharted is een must have op de dag zelf en nu heb ik hem nog niet eens.![]()
Geen tijd. Andere games nauwelijks uit.
Nu bijna weer MW3
Dus misschien maar MW3 kopen dinsdag en dan later....
Uncharted
AC
Saints row
en ik vergeet er eentje.....
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. RPG blijft toch mijn favoriete genre en ik kan de tekenstijl van Ghibli erg waarderen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:42 schreef Godtje het volgende:
Oh nee ik bedoelde deze
Daar zitten er een hoop ook op te wachten
Me too...quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt veel te weinig tijd om al die topspellen te spelen
Ja, hier op FOK!quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je Batman al verkocht?
[..]
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. RPG blijft toch mijn favoriete genre en ik kan de tekenstijl van Ghibli erg waarderen.
Snel gedaan. Heb je 'm nog wel uitgespeeld of dat ook niet meer?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:51 schreef Godtje het volgende:
Ja, hier op FOK!
Vanmiddag/vanavond verzenden als de betaling binnen is.
Oh ja zeker, Alle side missions ook. Het is ook geen slecht spel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel gedaan. Heb je 'm nog wel uitgespeeld of dat ook niet meer?
Exact de reden waarom ik hem nog niet heb gekocht. Eerst flink wat uur in Skyrim stoppen en als ik die heb uitgespeeld ga ik voor Batman. Wellicht dat 'ie tegen die tijd wat goedkoper is ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:
Oh ja zeker, Alle side missions ook. Het is ook geen slecht spel.
Het ziet er mooit uit en speelt aardig weg.
Alleen deel 1 was voor mij een dikke 9 en dit een 7,5
Voor 30 euro koop je denk ik dus best wat leuks.
Ik had hem ook niet moeten kopen en voor uncharted moeten gaan want nu had ik zo een gehaast gevoel. Te weinig tijd.
Volwassen kerels die zich druk maken om spelletjesquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ik hem nog niet heb gekocht. Eerst flink wat uur in Skyrim stoppen en als ik die heb uitgespeeld ga ik voor Batman. Wellicht dat 'ie tegen die tijd wat goedkoper is ook.
Zo blijven we jongquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volwassen kerels die zich druk maken om spelletjes
Strategisch inkopen noem ik dat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:03 schreef Godtje het volgende:
Volwassen kerels die zich druk maken om spelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |