Er was ook even sprake van dat hij een GP2 team (Super Nova) zou gaan leiden, maar daar heeft hij nee tegen gezegd.quote:Voormalig Formule 1-coureur Gerhard Berger gaat aan het werk bij de internationale autosportbond FIA. De 52-jarige Oostenrijker is woensdag door de World Motor Sport Council benoemd tot president van de Single Seater Commission.
Berger reed van 1984 tot en met 1997 voor onder andere Benetton, Ferrari en McLaren in de Formule 1 en won in die periode tien Grands Prix. Na zijn carrière als coureur ging hij bij BMW aan de slag, waar hij de terugkeer van het Duitse merk in de Formule 1 overzag. In 2006 werd Berger mede-eigenaar van Scuderia Toro Rosso, om eind 2008 zijn aandelen weer aan Red Bull-baas Dietrich Mateschitz te verkopen.
Nou ja met Boullier als zijn manager is dat toch niet zo enorm verrassend?quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:48 schreef RJD het volgende:
Dat had ik niet verwacht. Grosjean krijgt het 2e stoeltje bij Lotus Renault. Daarmee wordt Petrov gewipt.
Zit wat in, en F1 is een rare wereld. Lotus Renault moet wel Petrov nog een jaar doorbetalen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja met Boullier als zijn manager is dat toch niet zo enorm verrassend?
geruchten gaan dat Glock dan op de wip zou staan om Petrov dat stoeltje te geven.quote:
Zolang Glock dan maar bij een beter team terecht komt. Hij verdient beter dan Virgin/Marussia. Zou me overigens ook niks verbazen als Petrov naar HRT gaat. Die kunnen zijn roebels ook goed gebruiken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
geruchten gaan dat Glock dan op de wip zou staan om Petrov dat stoeltje te geven.
Dat dachten we ook van Chandhok, en van Karthidinges. Allebei eruit gekickt halverwege het seizoen. Dat weet Petrov ook, en zal zo dom wel niet zijn om op zulk aanbod in te gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zolang Glock dan maar bij een beter team terecht komt. Hij verdient beter dan Virgin/Marussia. Zou me overigens ook niks verbazen als Petrov naar HRT gaat. Die kunnen zijn roebels ook goed gebruiken.
Ik dacht dat de sponsoren van Chandhok en Karthikeyan achter bleven bij hun betalingsverplichtingen. Dat was mede de reden dat ze eruit gebonjourd werden. Tevens had Bruno Senna in het eerste seizoen een contract dat juridisch beter was dichtgetimmerd -nog opgemaakt toen het Campos was-, dus dat was ook in het nadeel van Chandhok.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van Chandhok, en van Karthidinges. Allebei eruit gekickt halverwege het seizoen. Dat weet Petrov ook, en zal zo dom wel niet zijn om op zulk aanbod in te gaan.
Kimi,quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:43 schreef Trystar het volgende:
#rtlgp Raikkonen houdt pijnlijke pols over aan snowmobile crash in oostenrijk. Lotus: " er is gelukkig niks gebroken".
Tweet van Olav Mol.
En dan noem je die sporten opquote:Op zondag 11 december 2011 10:18 schreef Meike26 het volgende:
En als het een andere coureur was, dan was het zeker een eikel ?
Nu vind ik ook wel dat coureurs wel de vrijheid moeten hebben, maar crossen met een Snowmobile vind ik dan toch weer in de klasse vallen waar ook Kubica nog steeds de gevolgen van voelt.
Gelukkig is het alleen zijn pols, maar een snowmobile is niet echt veilig (oké, het heeft een dodemans-knop). Heb er meerdere mee op hun plaat zien gaan, met de snowmobile on top !
Kan je serieus veel botjes mee breken.
Skieën, snowboarden of fietsen is nog wel oke, maar gemotoriseerde sporten (op karten na) lijken mij toch niet zo verstandig.
Volgens mij vallen er meer dooien met skiën, snowboarden, fietsen en karten dan met sneeuwscooterquote:Skieën, snowboarden of fietsen is nog wel oke, maar gemotoriseerde sporten (op karten na) lijken mij toch niet zo verstandig.
Dat komt omdat er ongeveer 1 miljoen x zoveel skieërs dan motorscooteraars zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 10:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij vallen er meer dooien met skiën, snowboarden, fietsen en karten dan met sneeuwscooter
Bingo !quote:Op zondag 11 december 2011 10:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat komt omdat er ongeveer 1 miljoen x zoveel skieërs dan motorscooteraars zijn.
Daarom vallen in een jaar er ook meer doden op de A12 dan in 10 seizoenen F1
Maar Kubica kreeg een freak accident, wat je net zo goed op de skies of op het voetbalveld kan gebeuren. Elke sport brengt risico's met zich mee, en met elke sport kan je blijvend geblesseerd raken (alhoewel dat met schaken iets moeilijker isquote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Bingo !
Daarbij zijn de blessures van skieërs, snowboarders etc vaak wel te overzien. Een gescheurde enkelband staat in groot contrast met blessures aan de rugwervel als je een sneeuwscooter op je rug krijgt. Net als bij Kubica, was dit domme pech en niemand crasht express.
Natuurlijk moeten de coureurs juist bezig blijven en wil ik ze ook niet onthouden. Graag zelfs...maar ik heb mijn mening na het ongeval van Kubica wel bijgedraaid en vind het zonde als een groot talent door een hobby zijn loopbaan danig op de schop gooit. Of we ooit weer Kubica zien rijden in de F1 is nog steeds maar de vraag. En zo ja...kan hij zijn rijstijl weer terugkrijgen of is er een onderbewust-zijn dat hij toch kalmer aan doet.
Zoiets lijkt Massa ook wel te hebben, al ging hij er de laatste races wel goed !
ipv zo'n huis te kopen zou ik lekker een race-team beginnenquote:Op zondag 11 december 2011 14:03 schreef vosss het volgende:
Ik zat net te schijten en daar lag een of ander boekje en daar stond een stukje in over dat huis wat die dochter van Bernie gekregen heeft ter waarde van 45 miljoen.
Ze is aan het verbouwen. Kosten: ongeveer 18 miljoen![]()
2 verdiepingen onder het huis met in de onderste een zwembad, sauna, watervallen etc en de verdieping daarboven een bowlingbaan en een club.
Godsklere wat lijkt het me heerlijk om belachelijk veel geld te hebben!
Waarom zou ze? Haar vader heeft ipv een team een heel kampioenschapquote:Op zondag 11 december 2011 14:16 schreef kepler het volgende:
[..]
ipv zo'n huis te kopen zou ik lekker een race-team beginnen
Onsportieve tegenstander die de loper in je oog gooit?quote:en met elke sport kan je blijvend geblesseerd raken (alhoewel dat met schaken iets moeilijker is)
Ik geloof dat er wel eens schakers in een kliniek opgenomen zijn na te veel blind simultaan schaken.quote:Op zondag 11 december 2011 14:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar Kubica kreeg een freak accident, wat je net zo goed op de skies of op het voetbalveld kan gebeuren. Elke sport brengt risico's met zich mee, en met elke sport kan je blijvend geblesseerd raken (alhoewel dat met schaken iets moeilijker is)
Geld maakt niet gelukkigquote:Op zondag 11 december 2011 14:03 schreef vosss het volgende:
Ik zat net te schijten en daar lag een of ander boekje en daar stond een stukje in over dat huis wat die dochter van Bernie gekregen heeft ter waarde van 45 miljoen.
2 verdiepingen onder het huis met in de onderste een zwembad, sauna, watervallen etc en de verdieping daarboven een bowlingbaan en een club.
Goed puntquote:Op zondag 11 december 2011 14:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Haar vader heeft ipv een team een heel kampioenschap!
Je moet eens een foto van dr spotten...quote:Op zondag 11 december 2011 14:03 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat pappie slim genoeg is om dat te voorkomen, wel de opbrengsten maar niet het managementquote:Op maandag 12 december 2011 10:04 schreef Meike26 het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat die 2 straks de complete F1 erven van pappie![]()
De zijspiegels zullen we groter moeten en Prosecco ipv Champagne op het podium
Nu heeft ie zichzelf wegbezuinigd zeker?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef Sinister-D- het volgende:
En dat Yamamoto en Ricciardo tevens meer geld in het laatje brachten was ook in hun nadeel.
Die Kolles () is altijd op meer geld uit, en zal de rijdende coureur altijd de keuze geven in de vorm van: ''Japie Crosser brengt voor de rest van het seizoen $6mljn, jij hebt nog maar $3mljn. Zeg het maar, lap je bij of bol je het af?''.
Dan trapt ie je er ook uit onder het motto ''achterstallige betaling''.
Beide doenbaar.quote:Op zondag 11 december 2011 23:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je moet eens een foto van dr spotten...
[ afbeelding ]
* overigens allebei zn dochters
http://joesaward.wordpres(...)-story-from-finland/quote:Finnish former F1 driver and double Le Mans winner JJ Lehto has been sentenced to two years and four months in jail for his involvement in a boating accident which killed a friend. The prosecution argued that Lehto was drunk at the time of the accident, which occurred in June 2010, when Lehto’s boat hit at a bridge support, while travelling well over the speed limit, in the middle of the night. Lehto denied being the driver, but the court argued that the victim’s injuries suggested that he had been the passenger and therefore that Lehto must have been driving.
Lehto is appealing the sentence.
Ik vind het iig niet erg. De man deed er misschien alles aan om ''zijn'' team te laten overleven, maar deed dat op zo'n malafide manier.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nu heeft ie zichzelf wegbezuinigd zeker?
http://www.gpupdate.net/n(...)eizoenen-uit-elkaar/
Vind het jammer voor Alguersuari. Was mijns inziens goed bezig om zichzelf beter te maken; had wel sympathie voor hem. Hopen dat hij ergens anders nog onderdak kan vinden.quote:
Jaime geruild met Ricciardo bij HRT?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:55 schreef Atreidez het volgende:
Wel een shocker van Toro Rosso, had verwacht dat ze er wel minimaal 1 zouden behouden (Jaime).
Heb liever dat hij gaat ruilen met Trulli. Die is wat mij betreft wel over zijn houdbaarheidsdatum heen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jaime geruild met Ricciardo bij HRT?
Zo sad vind ik het niet eigenlijk. Als hij dronken een boot bestuurde dan is het niet meer dan terechtquote:Op woensdag 14 december 2011 16:22 schreef Tarado het volgende:
A sad story from Finland
December 14, 2011 by joesaward
[..]
http://joesaward.wordpres(...)-story-from-finland/
En de opvolger is er : Luis Pérez-Sala becomes HRT Team Principalquote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nu heeft ie zichzelf wegbezuinigd zeker?
http://www.gpupdate.net/n(...)eizoenen-uit-elkaar/
Toch snap ik niet dat ze daar niet een gezamenlijk evenement van maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:54 schreef sasquatsch het volgende:
De eerste data van de presentaties zijn bekend:
Red Bull Racing - 5 februari 2012
Lotus F1 Team - 6 februari 2012
Ben ik met je eens maar ik vind het nogal wat als je aan de verwondingen van de dode kan zien dat hij de boot niet bestuurde op het moment van het ongelukquote:Op woensdag 14 december 2011 19:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Zo sad vind ik het niet eigenlijk. Als hij dronken een boot bestuurde dan is het niet meer dan terecht
Dat ging niet door omdat de kleine teams verwachtten ondergesneeuwd te worden in de aandacht voor de grote teams. Daarom doen ze het op verschillende tijdstippen, maar meestal wel daar waar getest wordt (een enkele uitzondering zoals McLaren vorig jaar daargelaten).quote:Op donderdag 15 december 2011 13:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch snap ik niet dat ze daar niet een gezamenlijk evenement van maken.
Was een paar jaar geleden wel sprake van maar is er nooit van gekomen.
Daar kun je best een show van maken wat erg veel exposure oplevert.
Goed voor de F1 en goed voor de teams. Me dunkt.
Al die losse presentaties die vaak niet of alleen via internet als je geluk hebt te zien zijn is toch imo een beetje een lachertje anno 2011.
Ook daar laat Bernie weer een hoop liggen.
Het was andersom toch; aan de verwondingen van Lehto konden ze zien dat hij de bestuurder was. Het stuur zal wel een bepaalde plek achter hebben gelaten?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:09 schreef Tarado het volgende:
Ben ik met je eens maar ik vind het nogal wat als je aan de verwondingen van de dode kan zien dat hij de boot niet bestuurde op het moment van het ongeluk
idd, en dan ook nog je dooie vriend de schuld geven.. mooie ventquote:Op woensdag 14 december 2011 19:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Zo sad vind ik het niet eigenlijk. Als hij dronken een boot bestuurde dan is het niet meer dan terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |