abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105329930
Berger wordt president van de Single Seater Commission van de FIA

quote:
Voormalig Formule 1-coureur Gerhard Berger gaat aan het werk bij de internationale autosportbond FIA. De 52-jarige Oostenrijker is woensdag door de World Motor Sport Council benoemd tot president van de Single Seater Commission.

Berger reed van 1984 tot en met 1997 voor onder andere Benetton, Ferrari en McLaren in de Formule 1 en won in die periode tien Grands Prix. Na zijn carrière als coureur ging hij bij BMW aan de slag, waar hij de terugkeer van het Duitse merk in de Formule 1 overzag. In 2006 werd Berger mede-eigenaar van Scuderia Toro Rosso, om eind 2008 zijn aandelen weer aan Red Bull-baas Dietrich Mateschitz te verkopen.
Er was ook even sprake van dat hij een GP2 team (Super Nova) zou gaan leiden, maar daar heeft hij nee tegen gezegd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_105367148
Dat had ik niet verwacht. Grosjean krijgt het 2e stoeltje bij Lotus Renault. Daarmee wordt Petrov gewipt.
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:07:40 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105367409
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 08:48 schreef RJD het volgende:
Dat had ik niet verwacht. Grosjean krijgt het 2e stoeltje bij Lotus Renault. Daarmee wordt Petrov gewipt.
Nou ja met Boullier als zijn manager is dat toch niet zo enorm verrassend?
pi_105367566
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nou ja met Boullier als zijn manager is dat toch niet zo enorm verrassend?
Zit wat in, en F1 is een rare wereld. Lotus Renault moet wel Petrov nog een jaar doorbetalen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:16:40 #255
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_105367570
En dus weer een team minder over voor Gido, niet dat ie ooit F1 gaat rijden...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_105368353
Hopen dat Petrov nog wat vindt.
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:28:45 #257
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_105390836
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:54 schreef Funzel het volgende:
Hopen dat Petrov nog wat vindt.
geruchten gaan dat Glock dan op de wip zou staan om Petrov dat stoeltje te geven.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_105391161
Petrov zal hendig meer geld meebrengen dan een Glock ja.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_105391189
Ik denk overigens dat Petrov een soort van Heiki gaat worden.

Die zullen we niet snel bij een van de toppers gaan zien; me dunkt.
vosss is de naam,
pi_105391362
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

geruchten gaan dat Glock dan op de wip zou staan om Petrov dat stoeltje te geven.
Zolang Glock dan maar bij een beter team terecht komt. Hij verdient beter dan Virgin/Marussia. Zou me overigens ook niks verbazen als Petrov naar HRT gaat. Die kunnen zijn roebels ook goed gebruiken.
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:41:37 #261
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_105391624
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:37 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zolang Glock dan maar bij een beter team terecht komt. Hij verdient beter dan Virgin/Marussia. Zou me overigens ook niks verbazen als Petrov naar HRT gaat. Die kunnen zijn roebels ook goed gebruiken.
Dat dachten we ook van Chandhok, en van Karthidinges. Allebei eruit gekickt halverwege het seizoen. Dat weet Petrov ook, en zal zo dom wel niet zijn om op zulk aanbod in te gaan.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_105391933
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dat dachten we ook van Chandhok, en van Karthidinges. Allebei eruit gekickt halverwege het seizoen. Dat weet Petrov ook, en zal zo dom wel niet zijn om op zulk aanbod in te gaan.
Ik dacht dat de sponsoren van Chandhok en Karthikeyan achter bleven bij hun betalingsverplichtingen. Dat was mede de reden dat ze eruit gebonjourd werden. Tevens had Bruno Senna in het eerste seizoen een contract dat juridisch beter was dichtgetimmerd -nog opgemaakt toen het Campos was-, dus dat was ook in het nadeel van Chandhok.
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:54:33 #263
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_105392519
En dat Yamamoto en Ricciardo tevens meer geld in het laatje brachten was ook in hun nadeel.
Die Kolles ( :r ) is altijd op meer geld uit, en zal de rijdende coureur altijd de keuze geven in de vorm van: ''Japie Crosser brengt voor de rest van het seizoen $6mljn, jij hebt nog maar $3mljn. Zeg het maar, lap je bij of bol je het af?''.
Dan trapt ie je er ook uit onder het motto ''achterstallige betaling''.
pi_105424858
#rtlgp Raikkonen houdt pijnlijke pols over aan snowmobile crash in oostenrijk. Lotus: " er is gelukkig niks gebroken".

Tweet van Olav Mol.
pi_105425215
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:43 schreef Trystar het volgende:
#rtlgp Raikkonen houdt pijnlijke pols over aan snowmobile crash in oostenrijk. Lotus: " er is gelukkig niks gebroken".

Tweet van Olav Mol.
Kimi, :D , wat een held is het toch ook hè.

Hij had zeker gezopen. >:)
Feel free to ignore my comments.
pi_105445491
En als het een andere coureur was, dan was het zeker een eikel ?

Nu vind ik ook wel dat coureurs wel de vrijheid moeten hebben, maar crossen met een Snowmobile vind ik dan toch weer in de klasse vallen waar ook Kubica nog steeds de gevolgen van voelt.

Gelukkig is het alleen zijn pols, maar een snowmobile is niet echt veilig (oké, het heeft een dodemans-knop). Heb er meerdere mee op hun plaat zien gaan, met de snowmobile on top !
Kan je serieus veel botjes mee breken.

Skieën, snowboarden of fietsen is nog wel oke, maar gemotoriseerde sporten (op karten na) lijken mij toch niet zo verstandig.
  zondag 11 december 2011 @ 10:26:55 #267
34586 kepler
No bounce, no play
pi_105445566
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 10:18 schreef Meike26 het volgende:
En als het een andere coureur was, dan was het zeker een eikel ?

Nu vind ik ook wel dat coureurs wel de vrijheid moeten hebben, maar crossen met een Snowmobile vind ik dan toch weer in de klasse vallen waar ook Kubica nog steeds de gevolgen van voelt.

Gelukkig is het alleen zijn pols, maar een snowmobile is niet echt veilig (oké, het heeft een dodemans-knop). Heb er meerdere mee op hun plaat zien gaan, met de snowmobile on top !
Kan je serieus veel botjes mee breken.

Skieën, snowboarden of fietsen is nog wel oke, maar gemotoriseerde sporten (op karten na) lijken mij toch niet zo verstandig.
En dan noem je die sporten op :D Hoeveel mensen lopen darbij wel niet een blessure op? Stukken minder dan bij gemotoriseerde sporten denk ik :)

Of kijk naar voetbal, 1 van de sporten met relatief veel blessures. Toch speelde bv Schumacher en Alonso regelmatig een potje voetbal.

Je kan nooit alle risico's wegnemen.
The line is a dot to you!
pi_105445607
quote:
Volgens mij vallen er meer dooien met skiën, snowboarden, fietsen en karten dan met sneeuwscooter :@
vosss is de naam,
  zondag 11 december 2011 @ 10:43:31 #269
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_105445773
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 10:30 schreef vosss het volgende:

[..]

Volgens mij vallen er meer dooien met skiën, snowboarden, fietsen en karten dan met sneeuwscooter :@
Dat komt omdat er ongeveer 1 miljoen x zoveel skieërs dan motorscooteraars zijn.
Daarom vallen in een jaar er ook meer doden op de A12 dan in 10 seizoenen F1
Wie dit leest is gek
pi_105446949
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 10:43 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat komt omdat er ongeveer 1 miljoen x zoveel skieërs dan motorscooteraars zijn.
Daarom vallen in een jaar er ook meer doden op de A12 dan in 10 seizoenen F1
Bingo !

Daarbij zijn de blessures van skieërs, snowboarders etc vaak wel te overzien. Een gescheurde enkelband staat in groot contrast met blessures aan de rugwervel als je een sneeuwscooter op je rug krijgt. Net als bij Kubica, was dit domme pech en niemand crasht express.

Natuurlijk moeten de coureurs juist bezig blijven en wil ik ze ook niet onthouden. Graag zelfs...maar ik heb mijn mening na het ongeval van Kubica wel bijgedraaid en vind het zonde als een groot talent door een hobby zijn loopbaan danig op de schop gooit. Of we ooit weer Kubica zien rijden in de F1 is nog steeds maar de vraag. En zo ja...kan hij zijn rijstijl weer terugkrijgen of is er een onderbewust-zijn dat hij toch kalmer aan doet.

Zoiets lijkt Massa ook wel te hebben, al ging hij er de laatste races wel goed !
pi_105451312
Ik zat net te schijten en daar lag een of ander boekje en daar stond een stukje in over dat huis wat die dochter van Bernie gekregen heeft ter waarde van 45 miljoen.

Ze is aan het verbouwen. Kosten: ongeveer 18 miljoen :o 8)7

2 verdiepingen onder het huis met in de onderste een zwembad, sauna, watervallen etc en de verdieping daarboven een bowlingbaan en een club.

Godsklere wat lijkt het me heerlijk om belachelijk veel geld te hebben :D!
vosss is de naam,
  zondag 11 december 2011 @ 14:15:11 #272
34586 kepler
No bounce, no play
pi_105451698
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Bingo !

Daarbij zijn de blessures van skieërs, snowboarders etc vaak wel te overzien. Een gescheurde enkelband staat in groot contrast met blessures aan de rugwervel als je een sneeuwscooter op je rug krijgt. Net als bij Kubica, was dit domme pech en niemand crasht express.

Natuurlijk moeten de coureurs juist bezig blijven en wil ik ze ook niet onthouden. Graag zelfs...maar ik heb mijn mening na het ongeval van Kubica wel bijgedraaid en vind het zonde als een groot talent door een hobby zijn loopbaan danig op de schop gooit. Of we ooit weer Kubica zien rijden in de F1 is nog steeds maar de vraag. En zo ja...kan hij zijn rijstijl weer terugkrijgen of is er een onderbewust-zijn dat hij toch kalmer aan doet.

Zoiets lijkt Massa ook wel te hebben, al ging hij er de laatste races wel goed !
Maar Kubica kreeg een freak accident, wat je net zo goed op de skies of op het voetbalveld kan gebeuren. Elke sport brengt risico's met zich mee, en met elke sport kan je blijvend geblesseerd raken (alhoewel dat met schaken iets moeilijker is :D)

Motorsport (zeker auto's) is naar mijn idee zelfs veiliger dan de meeste sporten, maar als er dan iemand gewond raakt is het meestal wel ernstig. Beetje net als met vliegen, het is extreem veilig maar toch zijn er veel mensen bang voor een ongeluk (omdat het dan gelijk foute boel is)
  zondag 11 december 2011 @ 14:16:16 #273
34586 kepler
No bounce, no play
pi_105451732
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 14:03 schreef vosss het volgende:
Ik zat net te schijten en daar lag een of ander boekje en daar stond een stukje in over dat huis wat die dochter van Bernie gekregen heeft ter waarde van 45 miljoen.

Ze is aan het verbouwen. Kosten: ongeveer 18 miljoen :o 8)7

2 verdiepingen onder het huis met in de onderste een zwembad, sauna, watervallen etc en de verdieping daarboven een bowlingbaan en een club.

Godsklere wat lijkt het me heerlijk om belachelijk veel geld te hebben :D!
ipv zo'n huis te kopen zou ik lekker een race-team beginnen :D
pi_105451920
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2011 14:16 schreef kepler het volgende:

[..]

ipv zo'n huis te kopen zou ik lekker een race-team beginnen :D
Waarom zou ze? Haar vader heeft ipv een team een heel kampioenschap :D!
vosss is de naam,
pi_105451944
quote:
en met elke sport kan je blijvend geblesseerd raken (alhoewel dat met schaken iets moeilijker is :D)
Onsportieve tegenstander die de loper in je oog gooit? :P
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')