quote:
Zul je zien dat we dinsdagochtend toch ineens besluiten dat we het wel willen weten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef Keshet het volgende:
Mooie gedachte Oeke. Ik denk dat ik je wel snap. Mooi idee vind ik het.
quote:Op zondag 6 november 2011 10:15 schreef Soempie het volgende:
Zoe, ik lees dat het ook aan ijzertekort kan liggen. Nu weet ik dat het bij mij niet het geval is, maar wie weet bij jou? Alleen denk dat ze daar al wel op geprikt hebben, toch?
Yup!quote:
quote:
Ja, inderdaad!!quote:Op zondag 6 november 2011 10:36 schreef Soempie het volgende:
Kyara, nog maar 10 voor je.
En met 31 weken staan er nog 9 voor mij. Dus elke week eentje.
Yay voor de fiets!quote:Op zondag 6 november 2011 11:56 schreef Fee-nix het volgende:
Mijn fiets is verkocht! En net opgehaald. Dus snel op zoek naar een mamafiets.
DF 33 weken!![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 14:14 schreef Susie het volgende:
het kan er maar vast uit zijn Bitterend, anders komt het tijdens je bevalling allemaal
Yuppquote:Op zondag 6 november 2011 14:30 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Spreek je uit ervaring schat?![]()
Fee-nix ja man weet niet wat het is!! ik blijf maar aan de gang!normaal ben ik iemand die hooguit 3x per week moet! nu is het meerdere keren per dag!
misschien door dat ze ingedaald is dat er meer plek is voor mijn darmen?? geeeen idee!
eet je genoeg vezels?? en drink je genoeg?
Heb er ook een beetje last van.quote:Op zondag 6 november 2011 15:18 schreef Kyara het volgende:
Merk trouwens wel dat ik een beetje sentimenteel word van alle vertrekkende dames. Heel erg leuk dat er zoveel nieuwe aanwas is maar je post natuurlijk een geruime tijd samen en dan moet je "ineens" afscheid nemen.Zeker als dat mensen zijn die regelmatig posten zoals Susie, Nirak en Kleurdoos. Hebben meer mensen dit of zijn dit meer mijn hormonen die opspelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |